Idd, vond het ook een terechte opmerking van Jensen dat ze zelf 20 jaar belazerd is. Wat dat betreft is 'ie toch behoorlijk scherpquote:Op donderdag 12 november 2009 22:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vooral leuk voor hun dochter ook he.
En dan wel een beetje belerend tegen Jaap zitten doen meteen.
Alsof ze zelf MissPerfect is
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit te denken of ik ff fotos van mn neefje ( wiens naam ik nog steeds amper kan onthouden ) onder een spoiler zou zetten om jullie ook te laten schrikken maar dat zou echt evil zijn he
Omdat ehm... het geen F&F SCster isquote:Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat niet hebben bij mijn kamerdeelpersoon?
Dat zou je soms bijna vergeten he?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar we hebben elkaar nog heul nooit gezien
whahaha egnie!!!!!quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Zou je zusje het ok vinden? Anders pm
Dat zeggen wij ook.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De meisjes zijn echt mooi en lief en schattig maar ze kunnen ook ware monsters zijn en dat hebben ze niet van onze kant van de familie
Dat doe ik dus niet. Foto's van mezelf vind ik prima om online te zetten, maar foto's van anderen, dat doe ik niet of ik zou toestemming moeten hebben. En ik denk niet dat ik goed aan mijn broer zou kunnen uitleggen waarom ik foto's van zijn kroost met een stel (wild)vreemde mensen wil delen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit te denken of ik ff fotos van mn neefje ( wiens naam ik nog steeds amper kan onthouden ) onder een spoiler zou zetten om jullie ook te laten schrikken maar dat zou echt evil zijn he
Gheghe, ja, maar wij kennen elkaar ook door en door, de goede en de slechte kantenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ehm... het geen F&F SCster is![]()
[..]
Dat zou je soms bijna vergeten he?
Ik doe t ook niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zeggen wij ook.![]()
[..]
Dat doe ik dus niet. Foto's van mezelf vind ik prima om online te zetten, maar foto's van anderen, dat doe ik niet of ik zou toestemming moeten hebben. En ik denk niet dat ik goed aan mijn broer zou kunnen uitleggen waarom ik foto's van zijn kroost met een stel (wild)vreemde mensen wil delen.
Ik ben zelf erg huiverig met foto's van m'n eigen zoon..Mijn hyves is dan ook afgeschermd voor vreemden, je weet natuurlijk nooit. Vind het altijd moeilijk om in zulke gevallen te adviseren..quote:Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee ik denk niet dat ze dat goed zou vinden in de context he
![]()
Ze staan wel gewoon online heur, die foto's...
Oké, je hebt me overtuigd.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ehm... het geen F&F SCster is![]()
*Giechel*quote:Op donderdag 12 november 2009 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, je hebt me overtuigd.![]()
* zegt deal af*
Gezellig toch? We hebben het nu over borstvoeding.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
help ik verzuip in een stroom van gekwebbel
Oh ja die van 2 en 4 zitten elk met de pop met een voedingskussen mee te voeden ookquote:Op donderdag 12 november 2009 22:56 schreef Cat22 het volgende:
Mijn neefje is nog steeds schattig.![]()
Ondanks de voortdurende toevoer van puur natuur voeding.
Nichtje van 2 doet ook mee:
'Beebie (pop) djinke?'
* trekt trui omhoog*
Word je soms niet bang van de macht die je hebt over mensen?quote:
Ja nou, ik met al mijn macht! Poeh hee!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Word je soms niet bang van de macht die je hebt over mensen?
Jij,..... jij... LIJSTJESMAKERT!![]()
![]()
LAAT JE TIETEN FF ZIEN DAN !!!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:58 schreef Greys het volgende:
DeZwabber, dat komt omdat de mannen hier zo enorm in de minderheid zijn
Ik zal proberen wat mannen te lokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |