ik vind t echt heel lief dat je t doetquote:Op donderdag 12 november 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dames toch, wat schichtig!![]()
Ik ben daar niet zo moeilijk in. We zien er allemaal hetzelfde uit en als ze geintjes wil uithalen zijn er genoeg mensen die haar kennen en kunnen opsporen. Het hele hotel ligt er vol mee.
Met een schijtlijster zou ik geen kamer willen delen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik vind t echt heel lief dat je t doet
ik ben alleen zo'n schijtlijster
De oudste van mijn zusje ( 4 ) kletst je non stop je oren van je kop en loopt iedereen constant te verbeteren, heel irritant. En als ze dr zin niet krijgt gaat ze jammerend huilenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:39 schreef Bamba het volgende:
Ik trek andermans kinderen over het algemeen ook erg slecht![]()
. Vooral in de winkel, als ze krijsende kinders bijhebben, dat hoor ik thuis al genoeg
![]()
Hmm das lastig..quote:Op donderdag 12 november 2009 22:35 schreef Bamba het volgende:
Ik ben op funda aan het kijken. We wonen nu in mijn geboortedorp, maar mijn vriend komt uit Breda en misschien dat we daar over een tijd naartoe verhuizen. Alleen ben ik nogal bang om heimwee te krijgen, dus dat is het enige wat me op dit moment tegenhoudt...![]()
Lastig zeg. Wanneer zouden jullie willen gaan verhuizen? Wie weet denken jij of je vriend tegen die tijd anders over jullie woonplaats.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:35 schreef Bamba het volgende:
Ik ben op funda aan het kijken. We wonen nu in mijn geboortedorp, maar mijn vriend komt uit Breda en misschien dat we daar over een tijd naartoe verhuizen. Alleen ben ik nogal bang om heimwee te krijgen, dus dat is het enige wat me op dit moment tegenhoudt...![]()
Ik ben zoooo erg wat dat betreft.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:39 schreef Bamba het volgende:
Ik trek andermans kinderen over het algemeen ook erg slecht![]()
. Vooral in de winkel, als ze krijsende kinders bijhebben, dat hoor ik thuis al genoeg
![]()
Paay en Terror Jaap zag ik in het voorfilmpje. Toen ging mij de zin al over dus ik heb het niet eens aangezet.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:40 schreef Bamba het volgende:
Jensen heb ik overigens afgezet. Paay ging nog enigzins, bij Jaap had ik al hetgevoel en die benelux topmodels vind ik helemaal niet interessant.
Paay was ook best erg met dr Currybash verhalenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:40 schreef Bamba het volgende:
Jensen heb ik overigens afgezet. Paay ging nog enigzins, bij Jaap had ik al hetgevoel en die benelux topmodels vind ik helemaal niet interessant.
En waarom zou ik dat niet hebben bij mijn kamerdeelpersoon?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Ja maar oh-oh, ik heb het gevoel dat ik jou al helemaal ken enzo
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Ja maar oh-oh, ik heb het gevoel dat ik jou al helemaal ken enzo
Ik ben nog veel erger, ik vind die van mn zuster onopgevoed en die van vrienden soms nietquote:Op donderdag 12 november 2009 22:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lastig zeg. Wanneer zouden jullie willen gaan verhuizen? Wie weet denken jij of je vriend tegen die tijd anders over jullie woonplaats.
[..]
Ik ben zoooo erg wat dat betreft.Rondrennede neefje en nichtjes zijn schattig en aandoenlijk, maar rondrennende andere kleintjes (vooral als ik ze helemaal niet ken) zijn irritant, vervelend en onopgevoed.
![]()
![]()
Oh-oh: goed verdeeld, die kinders!
Ja, ik snap niet waarom dat soort dingen de hele wereld moet weten...Houd het lekker binnenshuis en hou de eer aan jezelfquote:Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Paay was ook best erg met dr Currybash verhalen
Heiligschennis!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben nog veel erger, ik vind die van mn zuster onopgevoed en die van vrienden soms niet
De meisjes zijn echt mooi en lief en schattig maar ze kunnen ook ware monsters zijn en dat hebben ze niet van onze kant van de familiequote:Op donderdag 12 november 2009 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heiligschennis!![]()
Family comes first!
Maar wij zijn het ook met z'n allen erover eens dat neefje een Mr Hyde in zich heeft die - als hij tevoorschijn komt- van hem een ontzettend gemeen en klierachtig jong maakt.
Vooral leuk voor hun dochter ook he.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet waarom dat soort dingen de hele wereld moet weten...Houd het lekker binnenshuis en hou de eer aan jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |