abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 12 november 2009 @ 22:32:29 #101
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74651109
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dames toch, wat schichtig!

Ik ben daar niet zo moeilijk in. We zien er allemaal hetzelfde uit en als ze geintjes wil uithalen zijn er genoeg mensen die haar kennen en kunnen opsporen. Het hele hotel ligt er vol mee.
ik vind t echt heel lief dat je t doet
ik ben alleen zo'n schijtlijster
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74651202
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik vind t echt heel lief dat je t doet
ik ben alleen zo'n schijtlijster
Met een schijtlijster zou ik geen kamer willen delen. Dat stinkt teveel!

En ik heb uiteraard ook selfish reasons. Scheelt mij de helft van de kosten van de kamer.
Die ik weer in Lush of andere lekkere zaken kan steken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74651256
Ik ben op funda aan het kijken. We wonen nu in mijn geboortedorp, maar mijn vriend komt uit Breda en misschien dat we daar over een tijd naartoe verhuizen. Alleen ben ik nogal bang om heimwee te krijgen, dus dat is het enige wat me op dit moment tegenhoudt...
And so the lion fell in love with the lamb
  donderdag 12 november 2009 @ 22:36:40 #104
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74651300
Greys jij en ik gaan toch ook gewoon samen daten en slapen en bubbelbadden?

Kijkt er nog iemand Jensen?
Ik heb net afgewassen en was weggevouwen.
Oh babietjes zijn lief, maar ik zag de jongste van mn zusje weer es op een verse foto en ik schrok me de tering
Zelfs mn moeder zei dat ze dat kind es wat meer moest gaan loskoppelen van dr tiet , tis net een Billie Turf geworden
Volgend weekend komen ze op visite.
En het oudste nichtje blijft hier slapen, jongste naar mn ouders en de jongen gaat met mn zusje en dr vriend mee op hotel hier in Mestreech, want die moet heel de nacht tanken
Iedereen happy, de zusjes zijn samen echt niet te harden, niks als knokken.
Apart zijn ze nog wel te doen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74651447
Ik trek andermans kinderen over het algemeen ook erg slecht . Vooral in de winkel, als ze krijsende kinders bijhebben, dat hoor ik thuis al genoeg
pi_74651489
Jensen heb ik overigens afgezet. Paay ging nog enigzins, bij Jaap had ik al het gevoel en die benelux topmodels vind ik helemaal niet interessant.
  donderdag 12 november 2009 @ 22:42:13 #107
176471 oh-oh
pi_74651542
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:39 schreef Bamba het volgende:
Ik trek andermans kinderen over het algemeen ook erg slecht . Vooral in de winkel, als ze krijsende kinders bijhebben, dat hoor ik thuis al genoeg
De oudste van mijn zusje ( 4 ) kletst je non stop je oren van je kop en loopt iedereen constant te verbeteren, heel irritant. En als ze dr zin niet krijgt gaat ze jammerend huilen
De middelste luistert voor geen meter.
Wil buiten geen hand geven, loopt de straat op, wordt om de haverklap boos om niks en gaat dan boos huilen.
De jongste ken ik nog niet ( is nog geen half jaar ook ) , maar die schijn je niet te horen, die drinkt non stop
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 12 november 2009 @ 22:42:37 #108
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74651557
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:35 schreef Bamba het volgende:
Ik ben op funda aan het kijken. We wonen nu in mijn geboortedorp, maar mijn vriend komt uit Breda en misschien dat we daar over een tijd naartoe verhuizen. Alleen ben ik nogal bang om heimwee te krijgen, dus dat is het enige wat me op dit moment tegenhoudt...
Hmm das lastig.. En ergens er tussenin? Of is dat te ver? (weet ff niet waar je woont)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_74651573
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:35 schreef Bamba het volgende:
Lastig zeg. Wanneer zouden jullie willen gaan verhuizen? Wie weet denken jij of je vriend tegen die tijd anders over jullie woonplaats.
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:39 schreef Bamba het volgende:
Ik ben zoooo erg wat dat betreft. Rondrennede neefje en nichtjes zijn schattig en aandoenlijk, maar rondrennende andere kleintjes (vooral als ik ze helemaal niet ken) zijn irritant, vervelend en onopgevoed.

Oh-oh: goed verdeeld, die kinders!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 november 2009 @ 22:43:09 #110
163650 Greys
pi_74651577
Ja maar oh-oh, ik heb het gevoel dat ik jou al helemaal ken enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 november 2009 @ 22:43:29 #111
176471 oh-oh
pi_74651589
Oh ja en als je de oudste twee bij elkaar hebt dan zijn ze of heel druk wild aan het kletsen en zingen samen, of ze rollen als een kluwen slaande handjes en stampende voetjes over de vloer
Dus we splitsen ze mooi
( Groucho Marx )
pi_74651608
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:40 schreef Bamba het volgende:
Jensen heb ik overigens afgezet. Paay ging nog enigzins, bij Jaap had ik al het gevoel en die benelux topmodels vind ik helemaal niet interessant.
Paay en Terror Jaap zag ik in het voorfilmpje. Toen ging mij de zin al over dus ik heb het niet eens aangezet.
  donderdag 12 november 2009 @ 22:44:16 #113
176471 oh-oh
pi_74651628
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:40 schreef Bamba het volgende:
Paay was ook best erg met dr Currybash verhalen
( Groucho Marx )
  Designer donderdag 12 november 2009 @ 22:44:33 #114
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_74651640
*rolt slowchat binnen*
🐙
pi_74651643
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
En waarom zou ik dat niet hebben bij mijn kamerdeelpersoon?
  donderdag 12 november 2009 @ 22:44:46 #116
176471 oh-oh
pi_74651649
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Jamaar we hebben elkaar nog heul nooit gezien
( Groucho Marx )
pi_74651667
* is nu wel met de dame in kwestie aan het pb-en om iets meer van elkaar te weten voor we meeten. *
  donderdag 12 november 2009 @ 22:45:40 #118
176471 oh-oh
pi_74651689
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lastig zeg. Wanneer zouden jullie willen gaan verhuizen? Wie weet denken jij of je vriend tegen die tijd anders over jullie woonplaats.
[..]

Ik ben zoooo erg wat dat betreft. Rondrennede neefje en nichtjes zijn schattig en aandoenlijk, maar rondrennende andere kleintjes (vooral als ik ze helemaal niet ken) zijn irritant, vervelend en onopgevoed.

Oh-oh: goed verdeeld, die kinders!
Ik ben nog veel erger, ik vind die van mn zuster onopgevoed en die van vrienden soms niet
( Groucho Marx )
pi_74651720
Nou, ik ben het dorp hier echt beu...Dat ons kent ons gedoe...Maar ik loop nu iedere dag ff langs m'n ouders en dat kan dan niet meer . Dus dat houdt me nog tegen. Mijn vriend komt hier niet vandaan, dus heeft dat probleem niet. En ik heb het op dit moment erg naar m'n zin op m'n werk en als we in Breda zouden gaan wonen moet ik overgeplaatst worden.

Aan de andere kant lijkt het me gewoon leuk om in Breda te wonen. Gezellige stad, m'n schoonouders wonen er, de huizen zijn er sowieso goedkoper als hier.

Ik zou zelf het liefst verhuizen voordat Robin naar de basisschool gaat, dat is over anderhalf jaar. Maar ben bang dat dat niet gaat lukken. Ach ja, we zien wel...Voorlopig gaat het toch nog niet, maar alvast kijken is altijd leuk natuurlijk .
pi_74651750
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Paay was ook best erg met dr Currybash verhalen
Ja, ik snap niet waarom dat soort dingen de hele wereld moet weten...Houd het lekker binnenshuis en hou de eer aan jezelf
pi_74651752
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik ben nog veel erger, ik vind die van mn zuster onopgevoed en die van vrienden soms niet
Heiligschennis!

Family comes first!

Maar wij zijn het ook met z'n allen erover eens dat neefje een Mr Hyde in zich heeft die - als hij tevoorschijn komt- van hem een ontzettend gemeen en klierachtig jong maakt.
pi_74651806
Eigen nichtjes en neefjes trek ik ook niet altijd hoor...vooral niet als ze door elkaar aan het gillen/rennen zijn . Ik kan sowieso slecht tegen lawaai en gillen door elkaar heen.
  donderdag 12 november 2009 @ 22:48:51 #123
176471 oh-oh
pi_74651808
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heiligschennis!

Family comes first!

Maar wij zijn het ook met z'n allen erover eens dat neefje een Mr Hyde in zich heeft die - als hij tevoorschijn komt- van hem een ontzettend gemeen en klierachtig jong maakt.
De meisjes zijn echt mooi en lief en schattig maar ze kunnen ook ware monsters zijn en dat hebben ze niet van onze kant van de familie
( Groucho Marx )
  donderdag 12 november 2009 @ 22:49:40 #124
176471 oh-oh
pi_74651846
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:47 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ja, ik snap niet waarom dat soort dingen de hele wereld moet weten...Houd het lekker binnenshuis en hou de eer aan jezelf
Vooral leuk voor hun dochter ook he.
En dan wel een beetje belerend tegen Jaap zitten doen meteen.
Alsof ze zelf MissPerfect is
( Groucho Marx )
  donderdag 12 november 2009 @ 22:50:39 #125
176471 oh-oh
pi_74651877
Ik zit te denken of ik ff fotos van mn neefje ( wiens naam ik nog steeds amper kan onthouden ) onder een spoiler zou zetten om jullie ook te laten schrikken maar dat zou echt evil zijn he
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')