abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74636774
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Vorige zwangerschap was ik bij 36 wk 11 kg aangekomen, en nu met 33wk (32w6d) staat de teller op +8 en een beetje. Het zal wel

Even een voor het rijexamen van man-trixie

ik heb net de prik gehaald en het deed nog gemeen zeer ook!

en daarvoor weer een onderhoudsbeurt bij de osteopaat. ik waggelde heen als een kreupele eend, en terug leek het weer wat meer op lopen

pfff, nog 1 weekje en dan verlof! Dat is dan al bijna het einde en zo! het eind is in zicht!
hmm de prik zelf deed zeer Davinia? ik vond dat juist heel erg meevallen, voelde er eigenlijk niets van.. (misschien goede priktechniek van de HA?) Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn arm gisteravond en vanmorgen erg pijnlijk was, spierpijngevoel... wordt nu gelukkig al wel weer wat beter..

fijn dat je rug nu wat beter gaat! en jeuj bijna verlof!!!
(ik zou anders ook vanaf volgende week woensdag verlof hebben....)

en je bent morgen ook alweer 33 weken
en en en

50 dagen mijlpaaaaaaal!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74636815
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:31 schreef Meimeltje het volgende:
Oproep voor griepprik krijgt iedereen die al in de risicogroep viel thuis, maar een oproep voor de mex griepprik komt niet. Als het goed is moet je zelf contact opnemen met de HA als je die wilt. Zo doen ze het hier iig.
onze HA-praktijk doet dat dus wel...
de risicogroep krijgt zowel voor de gewone als voor de mexicaansegriepprik de oproep
pi_74636966
Hier doen ze dat niet omdat lang niet altijd bij de HA een zwangerschap van iemand bekend is.
  donderdag 12 november 2009 @ 15:40:19 #104
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74636979
BJ, ik ben een ontzettende zeikerd vwb prikken
doe mij maar een flinke portie weeën als ik daarmee een prik kan voorkomen

en ik denk nog slim te zijn en de plek na te masseren, kom ik er net achter dat ik dus echt totaal op de verkeerde plek zat te wrijven!

ik was trouwens helemaal niet opgeroepen, was neit gelukt om alle zwangeren op te roepen of zo. heb vanochtend gebeld en toen hadden ze vanmiddag kennelijk een prikdag. kstond tussen allemaal senioren

en idd 50 dagen mijlpaal!

enne, tis bekken, niet rug
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74637072
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:40 schreef DaviniaHR het volgende:
BJ, ik ben een ontzettende zeikerd vwb prikken
doe mij maar een flinke portie weeën als ik daarmee een prik kan voorkomen

en ik denk nog slim te zijn en de plek na te masseren, kom ik er net achter dat ik dus echt totaal op de verkeerde plek zat te wrijven!

ik was trouwens helemaal niet opgeroepen, was neit gelukt om alle zwangeren op te roepen of zo. heb vanochtend gebeld en toen hadden ze vanmiddag kennelijk een prikdag. kstond tussen allemaal senioren

en idd 50 dagen mijlpaal!

enne, tis bekken, niet rug
hehe owkee bekken dan
maar in elk geval errrrrrrg vervelend als je dr zoveel last van hebt.....

en ik had ook het gevoel dat er bij ons, alleen maar bejaarden waren haha ... heel bizar...
en bij ons werden zwangeren ook niet opgeroepen, maar alle andere risicogroepen voor de mexicaanse griep wel, en daar val ik dus wel in, even verduidelijken voordat er hier verwarring ontstaat.
pi_74637162
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:42 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]
en bij ons werden zwangeren ook niet opgeroepen, maar alle andere risicogroepen voor de mexicaanse griep wel, en daar val ik dus wel in, even verduidelijken voordat er hier verwarring ontstaat.

Ow dat bedoelde ik dus ook hihi.
pi_74637211
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:24 schreef Incantrix het volgende:

Wupwup, jeej, luiertjes bestellen, woohoo!! Ben benieuwd wat jij van plan bent aan te schaffen En jemig zeg, jij ook al zo'n man.. Wat is dat toch?
Allemaal itti bitti's SIO, zowel S als M waaronder een paar limited editions, extra inleggers en romperverlengers Dan zijn we in principe klaar tot ze zo'n 12,5 kg weegt
pi_74637251
Aha, vandaar... mijn HA weet wel dat ik zwanger ben namelijk. Zal inderdaad dan zelf wel bellen als ik besloten heb wat te doen...
pi_74637341
Ik kreeg van de VK een oproep v de mex.griepprik per brief thuis
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74637343
hier ook voor soneal! wat een geweldig nieuws en een goede zwangerschap gewenst

ik ben nu 13 wk en zit op -3,5 wat nog best mee valt met al dat spugen en ik heb genoeg reserves van mezelf dus daar maak ik me niet zo druk over!
Maar maar 2 kilo aankomen vind ik toch wel heel knap!
pi_74637463
Leonieke, wat een ENORM gezeur over jouw gewicht vind ik dat van jouw gyn zeg
Je bent nog vrijwel niks aangekomen, en al over de helft van je zwangerschap en dan zo weinig erbij, volgens mij doen velen je dat echt niet na!
Oh ik ben echt enorm blij dat hier bij de vkpraktijk er helemaal niet gewogen wordt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 12 november 2009 @ 16:01:42 #112
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74637808
Pff, nou, dat smsje met 'helaas' erin voorspelt niet veel goeds.. Maar vanavond gaan we toch lekker even naar het centrum om een bakkie toe doen en de spanning achter ons te laten, leek me wel fijn

Wupwup, wat leuk! Op het eerste gezicht zijn wij beiden ook het meest fan van de Itti Bitti's, die zien er zo mooi en lief uit Veel plezier met je bestelling maken en ontvangen alvast!

Lijnloos, idd even bellen, ligt er dus maar net aan waar de HA het initiatief neerlegt (de mijne weet ook van mijn zwangerschap).
3!
pi_74637887
He jammer Incantrix
pi_74637993
Nou ik had hier voor vandaag een grote schoonmaak op de planning staan, maar is niet veel van terecht gekomen Ga dus nu maar aan de slag aangezien Kyllian nu nog slaapt (was tijdens het Zandkasteel kijken in slaap gevallen, dus maar op bed gelegd).
pi_74638183
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:01 schreef Incantrix het volgende:
Pff, nou, dat smsje met 'helaas' erin voorspelt niet veel goeds.. Maar vanavond gaan we toch lekker even naar het centrum om een bakkie toe doen en de spanning achter ons te laten, leek me wel fijn

Wupwup, wat leuk! Op het eerste gezicht zijn wij beiden ook het meest fan van de Itti Bitti's, die zien er zo mooi en lief uit Veel plezier met je bestelling maken en ontvangen alvast!

Lijnloos, idd even bellen, ligt er dus maar net aan waar de HA het initiatief neerlegt (de mijne weet ook van mijn zwangerschap).
Jammer van z'n examen, maar meer dan je best kun je toch niet doen. Kan 'ie voor je bevalling op voor poging 2?
Gaat zeker lukken dat plezier Ik zal een foto maken voor het andere topic als we ze hebben.
pi_74638756
Jammer hoor Incantrix
Ik ben wel beneiwud naar het uitgebreide verhaal. Hopelijk was het maar een klein dingetje en komt dat de volgende keer helemaal goed
  donderdag 12 november 2009 @ 16:30:14 #117
95408 Incantrix
pi_74638819
Meimeltje, succes met de grote schoonmaak dan! Niet té hard werken he?

Wupwup, is ook, ik kan er echt niet wakker van liggen. Vind het alleen sneu dat hij er nu niet vanaf is, het heeft hem zo veel energie gekost.. En hij hoort morgen hopelijk wanneer hij opnieuw examen kan doen, zijn rijleraar verwachtte ergens in december, dus dat zou nog wel eens rottig uit kunnen komen. Wellicht moet hij dus maar vragen om na 18 december te laten plannen, dan zou ik toch wel bevallen moeten zijn.. En ja, foto, gráág!!

CP, hij is uiteindelijk gezakt omdat hij niet doortastend genoeg reed en daar was hij het zelf wel mee eens. Hij zat ook ineens middenin de spits en dat heeft hij met lessen niet echt gehad en hij had ook nog eens natte straten met laaghangende zon. Daar word ik ook altijd wat minder doortastend van, haha..
3!
pi_74638905
Jammer, Incantrix (Mijn ega heeft trouwens ook geen rijbewijs. Tis er gewoon nooit van gekomen en het geld was steeds ergens anders voor nodig)
pi_74639004
voor je vent Trix, jammer maar goed dat hij het zelf in elk geval wel kan begrijpen waarom... dat heb ik wel eens anders gehoord en dan is het echt niet cool... vanavond gewoon lekker genieten met zijn 2-tjes!
  donderdag 12 november 2009 @ 16:40:51 #120
95408 Incantrix
pi_74639158
Lily, ik ken dat hoor, hij zou al twee jaar geleden zijn begonnen met zijn rijbewijs, maar dat ging dan altijd wel weer ergens anders om op de lange baan Nouja, voor onze eerste vakantie met z'n drietjes heeft hij 'm vast wel

En Lijnloos, dat gaan we zéker doen! Op deze manier is het inderdaad niet heel schokkend en gelukkig zal hij de komende tijd in elk geval niet meer 3 x 2 uur per week te hoeven lessen, ik denk dat dat al een flinke opluchting zal zijn
3!
pi_74639261
Nu weet hij wel waar hij op moet focussen. En vaker lessen op drukke tijdstippen. Daar wordt je echt wel doortastend van
pi_74639326
he Trix wat jammer dat vriendlief zijn rijbewijs niet heeft gehaald.....

en mijn partner heeft ook pas op zijn 28ste zijn rijbewijs gehaald hoor... die woonde midden in de stad en had hem tot dusver nog niet nodig gehad.
pi_74639398
vaker lessen op drukke tijden, maar ook proberen via de rijschool (in mijn tijd kon dat nog...) op een wat vroegere tijd af te rijden... jammer dat hij het niet heeft gehaald, maar het is geen schande... heel veel mensen halen het pas de tweede keer of daarna. hij heeft het wel goed geprobeerd!
  donderdag 12 november 2009 @ 16:53:35 #124
95408 Incantrix
pi_74639560
Absoluut, heb hem ook al gezegd dat ik retetrots op hem ben no matter what

En ik denk dat ik nu eens even iets ga regelen met snackbars en patatjes
3!
pi_74639692
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:53 schreef Incantrix het volgende:
Absoluut, heb hem ook al gezegd dat ik retetrots op hem ben no matter what

En ik denk dat ik nu eens even iets ga regelen met snackbars en patatjes
oooo krijg ook ineens zin in vet voedsel....
*maar heb nog iets in huis wat vandaag op moet*
pi_74639781
Hee, Claudia heeft zich nog niet "gemeld" hier vandaag toch?
pi_74639847
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:59 schreef lily het volgende:
Hee, Claudia heeft zich nog niet "gemeld" hier vandaag toch?
hey idd, die heb ik ook nog niet gezien....

zou het???
spannend!!!
  donderdag 12 november 2009 @ 17:04:03 #128
95408 Incantrix
pi_74639946
BJ, misschien maar beter ook vind dat we vandaag even los mogen, sinds die drive-in van de mekdonnels toch nog even op zich laat wachten

En hey, Lily, nu je het zegt! Oh mensen, ik hoop voor haar dat dat betekent dat ze bezig is of al met een kleine hummel in haar armen zit

Owja, en nu ga ik écht, haha!
3!
pi_74640025
Claudia post volgens mij niet dagelijks, maar ze staat natuurlijk wel heel erg op springen... Spannend!
pi_74640057
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:06 schreef WupWup het volgende:
Claudia post volgens mij niet dagelijks, maar ze staat natuurlijk wel heel erg op springen... Spannend!
Nee, dat is waar (maar ze was hier de laatste tijd iets meer)
  donderdag 12 november 2009 @ 17:25:23 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74640558
Ik ben vandaag een half jaar zwanger
  donderdag 12 november 2009 @ 17:31:56 #132
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74640760
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:25 schreef Asyniur het volgende:
Gefeliciteerd! Mooie mijlpaal!

Pfff, ik merk dat ik toch een beetje angstig ben nu
Als ze een tijdje stil is, ben ik bijna geneigd om te gaan porren of ze het nog wel doet
urg.

maar gelukkig wordt nu mijn blaas verbouwd, en mijn lies verhikt, dus dat zit wel goed.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74641114
quote:
Een half jaar alweer... het gaat echt zo snel!
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:31 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]
Pfff, ik merk dat ik toch een beetje angstig ben nu
Als ze een tijdje stil is, ben ik bijna geneigd om te gaan porren of ze het nog wel doet
urg.

maar gelukkig wordt nu mijn blaas verbouwd, en mijn lies verhikt, dus dat zit wel goed.
Herkenbaar... en ik ga ook porren hoor, meestal is dat genoeg voor een snelle response, waarna ik mezelf omdat rust soms ook wel even fijn is...
pi_74641356
@crazyprincess dat alles eten wat los en vast zit herken ik ook wel. Vooral lekkere trek die ik normaal wel kan weerstaan moet elke keer wel ff gestild worden. Misschien ook wel omdat het de misselijkheid daarna weer wat dempt.

Wat hebben de vroege zwangeren allemaal als truukjes? Ik word namelijk best wel misselijk in de trein elke morgen en echt makkelijk weg kun je ook niet uit zo'n trein.

Morgen de intake bij de verloskundige en volgende week de termijnecho. Ik vind het best wel spannend. Hoe lang duurde de intake bij de anderen en wat 'behandelen' ze allemaal?

@soneal en marrije: gefeliciteerd! En gezellig zo nog meer zwangeren.

@Lily: wil je mij ook nog toevoegen aan de OP met 2 juli?
pi_74641485
Asy al een half jaar zwanger! Ik heb die mijlpaal toen echt straal gemist

Davinia, Ik por hem gewoon als ie te lang stil is. Maar hij is vaker in beweging dan dat ie stil zit.

Oh ja, ik had vanacht weer kramp! *PIJNLIJK*!!
En zo om 19.00 mn eerst zwangerschapscursus. Ik ben erg benieuwd
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74642002
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:56 schreef Vlindur het volgende:
Asy al een half jaar zwanger! Ik heb die mijlpaal toen echt straal gemist

Davinia, Ik por hem gewoon als ie te lang stil is. Maar hij is vaker in beweging dan dat ie stil zit.

Oh ja, ik had vanacht weer kramp! *PIJNLIJK*!!
En zo om 19.00 mn eerst zwangerschapscursus. Ik ben erg benieuwd
spannend Vlindur! ik hoef nog maar 2 keer heen... ben jij niet bijna uitgerekend aan het einde van de cursus dan?

en ons kleintje is de laatste dagen weer lekker aanwezig, dus dat porren is niet echt nodig

en jeeeeeej Asy, half jaar mijlpaal!
pi_74642139
Beessie, de volgende meetingen zijn op 19, 26 november, 3, 10 en 17 november. Dus het valt wel mee
Hoevaak zijn jou lessen geweest dan? Mijne duren wel lang; 19.00- 20.30!
pi_74642199
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:51 schreef knuffelbeestje het volgende:
Ik zou wel willen maar ik mag niets meer wijzigen in de openingspost; moderator heeft reactie gesloten, staat er...
pi_74642201
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:19 schreef Vlindur het volgende:
Beessie, de volgende meetingen zijn op 19, 26 november, 3, 10 en 17 november. Dus het valt wel mee
Hoevaak zijn jou lessen geweest dan? Mijne duren wel lang; 19.00- 20.30!
10 bijeenkomsten hebben wij. (9 keer 1 uur en 1 keer 2 uur..... )
  donderdag 12 november 2009 @ 18:23:12 #140
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_74642244
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:29 schreef amaranta het volgende:
Gedeelde 9de plaats met Bucko!
het komt nu toch wel allemaal heel dichtbij he
pi_74642294
quote:
Een half jaar al?
Ik weet nog dat jij streepjes plaste toen ik pas net in OUD meepostte, je was de eerste.

Er komen hier steeds meer bekenden uit het streepjestopic, ik moet zo af en toe maar eens uit de lurkstand komen.
Leerzaam topic dit (ook al negeer ik veel van de pijntjes, kwaaltjes en bevallingsverhalen ), hopelijk ga ik nog wat aan die kennis hebben.
pi_74642331
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:21 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

10 bijeenkomsten hebben wij. (9 keer 1 uur en 1 keer 2 uur..... )
Oh das wel vaker ja! Ben erg benieuwd wat we allemaal gaan doen. Moeten makkelijke kleren aan en een handdoek voor op het matje meenemen.
  donderdag 12 november 2009 @ 18:28:15 #143
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_74642384
even wat anders, wat ik hier in Nederland raar vind...als je bij de verloskundige op controle moet en niet in het ziekenhuis, wordt eigenlijk helemaal niet meer gecontroleerd of het kindje goed groeit. Dat is dadelijk dus maar een verassing. Of kunnen ze dat afleiden uit hoe de baarmoeder groeit?

en wat ik ook vreemd vind, een vriendin van mij staat wel onder controle bij het ziekenhuis, maar ze hebben haar nog nooit de urine gecontroleerd, terwijl ze dat bij mij wel doen sinds 30 weken ongeveer.
pi_74642547
quote:
mijlpaal!
pi_74642592
Mijn urine is 1 keer gecontroleerd, mijn gewicht nog nooit.
En ik loop in het ziekenhuis.
  donderdag 12 november 2009 @ 18:55:47 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74643250
Dank jullie wel voor de lieve reacties
Ik ben ook heel er verbaasd...
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:28 schreef Bucko het volgende:
even wat anders, wat ik hier in Nederland raar vind...als je bij de verloskundige op controle moet en niet in het ziekenhuis, wordt eigenlijk helemaal niet meer gecontroleerd of het kindje goed groeit. Dat is dadelijk dus maar een verassing. Of kunnen ze dat afleiden uit hoe de baarmoeder groeit?

en wat ik ook vreemd vind, een vriendin van mij staat wel onder controle bij het ziekenhuis, maar ze hebben haar nog nooit de urine gecontroleerd, terwijl ze dat bij mij wel doen sinds 30 weken ongeveer.
Ze kunnen prima de baby voelen hoor! Ze voelen ook hoe de baby ligt en inderdaad kijken ze ook naar de grootte van de baarmoeder.
  donderdag 12 november 2009 @ 18:57:28 #147
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74643303
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:28 schreef Bucko het volgende:

De groei wordt een beetje globaal bekeken door aan je buik te voelen, zit je bij de 20 weken echo te veel van het gemiddelde af dan word je pas wat vaker in de gaten gehouden. Volgens mij.

Mijn urine is ook nooit gecontroleerd bij de vk, slechts 1 keer op mijn eigen aandringen en daarna nog een keer 'als het jou gerust stelt'. Maar het zal wel per vk verschillen?

Asyniur, een half jaar zwanger, tweederde zit erop
pi_74643338
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:51 schreef knuffelbeestje het volgende:
@crazyprincess dat alles eten wat los en vast zit herken ik ook wel. Vooral lekkere trek die ik normaal wel kan weerstaan moet elke keer wel ff gestild worden. Misschien ook wel omdat het de misselijkheid daarna weer wat dempt.

Wat hebben de vroege zwangeren allemaal als truukjes? Ik word namelijk best wel misselijk in de trein elke morgen en echt makkelijk weg kun je ook niet uit zo'n trein.

Morgen de intake bij de verloskundige en volgende week de termijnecho. Ik vind het best wel spannend. Hoe lang duurde de intake bij de anderen en wat 'behandelen' ze allemaal?

@soneal en marrije: gefeliciteerd! En gezellig zo nog meer zwangeren.

De intake duurde bij ons niet bijster lang... denk half uurtje ongeveer. Eigenlijk was het een eerste kennismaking (van beide kanten natuurlijk) en vervolgens werden alle medische zaken besproken... van jezelf, van de partner (vrij weinig) en van jullie beiden vanuit familie. Dit allemaal ivm de overdragelijkheid van dingen en om te zien of er bepaalde zaken zijn waar ze nu al rekening mee moeten houden. Verder bloeddruk opmeten, en gewicht en zo...
Niet heel spannend allemaal maar stiekum toch wel. De termijnecho vond ik spannender natuurlijk... "zou er wel wat zitten, verbeeld ik het me niet allemaal..."
  donderdag 12 november 2009 @ 18:59:30 #149
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74643365
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:55 schreef Asyniur het volgende:
Dank jullie wel voor de lieve reacties
Ik ben ook heel er verbaasd...
[..]

Ze kunnen prima de baby voelen hoor! Ze voelen ook hoe de baby ligt en inderdaad kijken ze ook naar de grootte van de baarmoeder.
dat vind ik trouwens wel wat akelig, zoals ze flink in je buik drukken in het begin.
pi_74643656
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:44 schreef Lijnloos het volgende:

Herkenbaar... en ik ga ook porren hoor, meestal is dat genoeg voor een snelle response, waarna ik mezelf omdat rust soms ook wel even fijn is...
Ik heb zo afgelopen zondag mijn eerst stress-dag gehad. Een hele namiddag rustig op een stoel gezeten bij mijn zus en de kleine geen enkele keer gevoeld.
Porren lijkt hier eigenlijk helemaal niets te doen (misschien reageert hij daar gewoon nog niet op).
Toen ik zondagavond thuis kwam, heb ik me gewoon plat in de zetel gelegd tot ik hem begon te voelen en dan was ik weer gerustgesteld. En heel de namiddag heb ik binnensmonds zitten vloeken dat het allemaal beter was toen ik hem nog niet voelde, toen kon ik het namelijk niet weten. Stom natuurlijk

En Asyniur al een half jaar zwanger? Ik herinner mij dat ik nog zei na jouw positieve test dat ik jou zou komen volgen in Z&G. Eerlijk? Ik geloofde er toen helemaal niets van dat het zou gebeuren, maar wou toch wel wat stoer doen en zie me hier nu ook posten

Wat raar eigenlijk dat bij de ene urine getest wordt en bij de andere niet. Hier testen ze in het ziekenhuis elke keer mijn urine (sinds ik dus 12 weken ben want ervoor zat ik nog op fertiliteit). Alhoewel, ik weet eigenlijk ook niet hoe het bij anderen gaat in België. Maar het lijkt me zo'n eenvoudige test dat ik niet inzie dat ze het niet overal doen

De laatste keer nam de gyn trouwens bij mij een meetlint, niet om mijn omtrek te meten, maar om mijn buik te meten (als in van bovenkant van baarmoeder tot onderkant). Ik heb toen eigenlijk niet gevraagd of alles ok was maar ik ga er eigenlijk altijd van uit: als ze niets zeggen, dan zal het wel goed zijn en dan stress ik achteraf in de auto omdat ik het eigenlijk toch niet zeker weet
pi_74643981
bij mijn VK-en word je elke keer gewogen, en vanaf een week of 20 ook elke keer de urine gecontroleerd. En inderdaad grootte van de baarmoeder wordt bekeken om te kijken of het kindje snel groeit....

pi_74644018
Ik blijf het toch raar vinden hoe ze het op die manier kunnen weten. Ik ben natuurlijk geen dokter, maar ik voel ook mijn baarmoeder niet. Terwijl mijn gyn 2 seconden voelde en zei "oh duidelijk, jouw baarmoeder ligt helemaal goed"
pi_74644067
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:23 schreef leonieke het volgende:
Ik blijf het toch raar vinden hoe ze het op die manier kunnen weten. Ik ben natuurlijk geen dokter, maar ik voel ook mijn baarmoeder niet. Terwijl mijn gyn 2 seconden voelde en zei "oh duidelijk, jouw baarmoeder ligt helemaal goed"
hmm kan mijn baarmoeder toch wel erg duidelijk voelen hoor... (eigenlijk ook al heel lang)....
pi_74644109
Ik zou echt niet weten hoe een baarmoeder voelt
Volgende week donderdag wat beter opletten

En een fijn vooruitzicht voor volgende week Na het bezoek aan de gyn (donderdag om 14.30u) begint mijn weekend
pi_74644554
Soneal, gefeliciteerd en welkom hier!

Trix, wat jammer dat je vent het niet gehaald heeft. Maar het is ook een kwestie van geluk hebben... Ik heb het in 1 keer gehaald (en ik reed heeeeeel slecht). Lief heeft er 5 keer over gedaan en lieten hem steeds op onbenulligheden zakken. Dus misschien heeft ie volgende keer meer geluk.

Hier werd ik wel steeds bij de vk gewogen en bloeddruk gecontroleerd, na de 20 weken ook elke keer het hartje gehoord. Geen urine controle gehad. Nu ik bij de gyn loop moet ik 2 a 3 keer per week aan de CTG en bloeddrukmeter, daarnaast wordt ook elke keer mijn urine gecontroleerd.

Net terug van opname-intake in het ziekenhuis, We hebben een datum voor de keizersnede! Ik moet alleen nog even bedenken of ik hem hier ga posten...
pi_74644566
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:26 schreef leonieke het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe een baarmoeder voelt
Volgende week donderdag wat beter opletten

En een fijn vooruitzicht voor volgende week Na het bezoek aan de gyn (donderdag om 14.30u) begint mijn weekend
Vraag het gewoon een keer of de VK het wil uitleggen
pi_74644694
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:43 schreef Aoraki het volgende:
Soneal, gefeliciteerd en welkom hier!

Trix, wat jammer dat je vent het niet gehaald heeft. Maar het is ook een kwestie van geluk hebben... Ik heb het in 1 keer gehaald (en ik reed heeeeeel slecht). Lief heeft er 5 keer over gedaan en lieten hem steeds op onbenulligheden zakken. Dus misschien heeft ie volgende keer meer geluk.
De eerste keer mocht ik niet op de weg omdat ik er niet door was voor mijn manoeuvers, de tweede keer was mijn instructeur van de rijschool ervan overtuigd dat ik geslaagd was (niet dus ) en de derde keer keken mijn instructeur en ik naar elkaar "nee, dit wordt het niet " en komt de examinator terug en zegt hij proficiat. Hier in België mag je alleszins nergens van uitgaan.
quote:
Hier werd ik wel steeds bij de vk gewogen en bloeddruk gecontroleerd, na de 20 weken ook elke keer het hartje gehoord. Geen urine controle gehad. Nu ik bij de gyn loop moet ik 2 a 3 keer per week aan de CTG en bloeddrukmeter, daarnaast wordt ook elke keer mijn urine gecontroleerd.

Net terug van opname-intake in het ziekenhuis, We hebben een datum voor de keizersnede! Ik moet alleen nog even bedenken of ik hem hier ga posten...
Ik zal het waarschijnlijk gemist hebben, maar waarom moet je 2 à 3 keer per week naar het ziekenhuis? Komt dat door jouw bloeddruk?
pi_74645084
Bucko, bij mij is nog nooit mn urine gecontroleerd en ook wordt er niet gewogen bij de vk, en ook aan een groei/liggingsecho doen ze niet standaard.
Ze doen dat inderdaad echt helemaal naar schatting van de baarmoeder voelen, en zo kloppen op je buik enzo om te horen en voelen waar baarmoeder zit en als dat goed is zeggen ze hier dat je kindje goed groeit.
Ik zou dus ook niet weten hoe een baarmoeder voelt trouwens
pi_74645353
Dat voelen van de baarmoeder blijf ik toch echt heel knap vinden hoor... ik voel het ook wel een beetje, maar zo snel en duidelijk als zij claimen dat te doen red ik niet... Ieder zijn beroep ook natuurlijk.

Hier net mijn allereerste bloedneus gehad... was wel effe schrikken. Uit het niets echt stromend gewoon, handje vol bloed binnen een paar seconden... leuk joh medicijnen.... Maar nu weer normaal, dus ga ik lief maar effe helpen lampjes en wandrekje op hangen in de babykamer...
pi_74645403
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef Bucko het volgende:

[..]

het komt nu toch wel allemaal heel dichtbij he
Ja behoorlijk. Over 30 dagen zijn we gewoon uitgerekend!
Wow!
pi_74645436
Hallo! Weer helemaal bijgelezen!

Jammer van je vriend Incantrix!

Wat een verschil in aankomen tijdens de zwangerschap. Hier ben ik nu zo'n 6 kilo aangekomen met 32 weken.

Verder heb ik de prik (nog) niet gehaald. Twijfel nog of ik dit alsnog ga doen.
pi_74645481
Balen van die bloedneus trouwens Lijnloos! Hopelijk krijg je er niet nog meer!
pi_74645492
heb ff vlug wat meegelezen. Maar Trix klote dattie gezakt is. Al bekend waarom ?

Heb vorig jaar ook mijn autorijbewijs pas gehaald (had al 9 jaar motorrijbewijs en vond ik genoeg maarja werk op locatie en vakantie in de USA is met een autorijbewijs toch wel een stuk makkelijker)
1e keer gezakt na een onenigheid met de examinator (in opleiding dus met een 2e examinator erbij om hem weer te controleren). 2e keer zo zitten ouwehoeren met de examinator (een andere) dattie zelf de helft is vergeten want we parkeerden weer en toen vroeg ik om de bijzondere verrichtingen. Euhm euh, dit parkeren was er 1 en de rest geloof ik wel zei die je hebt het gehaald

Maandag mogen wij weer op controle bij de VK (we zitten nu op 14 wk + 1 dag) Bij de 1e keer moest er ook urine enzo ingeleverd worden. 2e is maandag dus pas.
pi_74646953
Wat een verschillen qua protocollen bij vk en gyn hier zeg. Hier bij de vk is nooit mn urine gecontroleerd, gewicht alleen bij begin en op het eind.

Hier ook altijd heel duidelijk de baarmoeder kunnen voelen. Leonieke, met de zijkanten van je handen op verschillende plekken op je buik drukken, desnoods beetje je buik proberen in te houden.
  donderdag 12 november 2009 @ 21:12:06 #165
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74647531
Hier is bij vroedvrouw urine ook nog nooit gechecked. Wel mijn gewicht bij elke controle
+12 tot nu toe
pi_74647784
mijn urine ook niet. Ze heeft het me alleen geadviseerd toen ik zei dat ik een branderig gevoel had gehad bij het plassen.
Maar niet standaard.
pi_74648713
Ik kom hier ook maar weer eens vaker om de hoek kijken..
Vandaag 2e keer controle gehad, alles ok. Plaatje geschoten
Baarmoeder wel gevoeld, ze heeft het me ook uitgelegd.. Telling is een beetje vaag, volgens eigen telling na miskraam 12 wk 1 dag, volgens eerste echo 12 wk 6 dgn, tweede echo zegt 13 weken. Dus ergens tussen 20 en 26 mei..
Mag ik in de OP op 23 mei dan maar?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_74649510
Hoi Morretje! Mooie foto's heb je!!
  donderdag 12 november 2009 @ 22:23:18 #169
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_74650702
Aangezien Claudia zich de laatste paar dagen redelijk consequent gemeld heeft, wil ik er toch vast even een paar stiekeme . . . tegenaan gooien .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 12 november 2009 @ 22:27:09 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74650872
Scherp Kim!
pi_74655817
Bluh... na een uur wakker zonder uitzicht op weer slapen heb ik het maar opgegeven...
Even een vraagje voor als jullie straks ook wakker zijn, is het voor iemand herkenbaar: Dit is nu al de derde nacht op rij dat ik wakker wordt en dat mijn darmen een feestje aan het vieren zijn en ik ontzettend nodig moet poepen... (sorry voor degenen die net wakker zijn en visueel ingesteld). Wordt er een beetje maf van, plassen kan ik nog wel op de automatische piloot en dan weer verder slapen maar zo niet... Bah!

Ik ga maar gewoon lekker een filmpje kijken en wachten tot mijn lief wakker is, dan kruip ik er weer in (scheelt ook gesnurk naast me).... da's dan wel weer het voordeel van verlof.
pi_74656096
Goedemorgen allemaal! Slapen wordt hier toch ook steeds zwaarder, als in dat ik last krijg van mijn buik als ik lang in 1 positief lig. Soort van (buik)spierpijn? Gelukkig slaap ik snel weer in.

Balen Incantrix, het zou zo lekker geweest zijn als hij het in 1 keer gehaald zou hebben, maar helaas komt dat tegenwoordig maar weinig voor. De 2e keer is het vast raak!!

Lijnloos, da's niet herkenbaar voor mij. Moest ik maar wat vaker poepen..... heb er soms gewoon pijn van in mijn buik als het lang niet lukt.

Oh ja, en voor Claudia even een want dat ziet er goed uit.

Morretje, da's een mooi plaatje zeg. Dat ruggetje en wat lekker dat je die 13 weken goed door bent gekomen! Op naar de 20 weken

Hier vandaag 26 weken alweer waar blijft de tijd Nog 10 weken tot het verlof en daar zitten nog korte weekjes bij ook ivm vrije dagen en feestdagen

Ik ga opschieten want we moeten weer aan het werk! Fijne dag allemaal!
pi_74656446
Ik wil hier even hyperen mijn zusje is bezig met bevallen
Ik werd wakker van een rare droom waarin mijn zusje der haren in een jaren 60 kapsel had gefohned, had opgemaakt en heel deftig gekleed bij mij thuis kwam melden dat ze weeen had om ze zo veel minuten en of ik een dekbedovertrekset had want ze had besloten thuis te bevallen. Dus ik zoeken in mijn kast en breng haar een set zit mijn nichtje, die einde van de straat woont op een stoel want die zou bij de bevalling blijven (en die komt daar dus nooit over de vloer, of in ieder geval zeer zelden) en mijn oom die een paar km verder woont kwam speciaal bij haar theezakjes halen want zijn thee was op. En ondertussen liep mijn zusje op hoge hakken rond en geen spoortje van pijn te zien. (mijn zusje maakt zich zelden op, draagt naar mijn weten never nooit hakken, gaat zeker niet deftig gekleed eerder modern en zou haar haren ook zeker niet in een raar kapsel fohnen).

Dus ik werd wakker en rende gelijk naar het raam, de auto stond gisteren nog op de stoep voor de deur en die was verdwenen, het licht en het raam gaat altijd pas rond 11 uur open en nu was het slaapkamerlicht aan, gordijnen pot dicht en gelijk ging mijn radar af. Mijn man stond me heel stom aan te kijken maar ben in mijn pyama naar buiten gerent om te kijken of de auto echt weg was en heb vervolgens mijn ouders gebeld met de vraag of ze bezig was. Mijn moeder heeft mijn zusje gebeld en die zijn dus vannacht om 4 uur richting het ziekenhuis gegaan en alles gaat voorspoedig.

Gisteren had ik ook in ene dat ik de kraamcadeautjes in moest pakken, uit het niets. En nu ben ik vreselijk hyper en geen rust in mijn reet.

Oh ja en mijn baby doet hyper mee want ik heb een constante harde buik en mijn navel doet zeer.

Goedemorgen trouwens.
pi_74656506
Wow, wat een droom, en dan is ze idd aan het bevallen
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:21:47 #175
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74656531
Faja wat gaaf! En wat super dat je zo tegenover je zus woont. Echt leuk.

Vandaag is mijn laatste dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En er is net al 1 ouder een handje komen geven ik ben geliefd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:23:55 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74656553
@ lijnloos, ik poep weliswaar niet 's nachts maar ik poep me overdag ongeluk. En dan niet bescheiden he.. echt drollen waar de gem. Nederlander 3 dagen op broedt.\
En dat dus meerdere keren per dag!

Een vriendin van mij herkende het en niet veel later is ze bevallen!!!!
pi_74656697
Het kan heel goed zijn dat je darmen zich aan het legen (schoonmaken) zijn voor de bevalling. Hopelijk laat de baby dan niet lang op zich wachten.
pi_74656766
morretje wat een mooie echo!
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:54:44 #179
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74656886
Morretje inderdaad heel mooi en duidelijk zeg .

Faja, wat een droom .
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:56:05 #180
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74656904
Lijnloos, ik denk dat je gewoon teveel pepernoten hebt gegeten. Am I right?
pi_74657271
Spannend Faja, dus vandaag een baby erbij in je familie!

Volgens mij is Claudia echt gisteren bezig geweest met bevallen, die was over de 40 weken toch?
Ik vergeet steeds hoe ver ze nou was. iig ben ik erg nieuwsgierig Claudia en hoop ik dat je inderdaad al lekker je baby ligt te bewonderen
pi_74657337
Mooie echo morretje!!
Whaha wat een droom Faja! En wat leuk dar ze bezig is!
Oehh volgens mij is Claudia ook bezig! Of ze is gewoon al bevallen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74658032
Hier ook even schreeuwen ik ben tante Mijn neefje heet Nick
  vrijdag 13 november 2009 @ 09:52:12 #184
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74658051
Gefeliciteerd .
  vrijdag 13 november 2009 @ 09:58:39 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74658222
Gefeliciteerd
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:01:06 #186
95408 Incantrix
pi_74658292
Goedemorgen..

Ehm.. Nou.. *meld* dus

En Faja, wat bijzonder dat je het droomde en dat het dus echt zo ver is! Hardstikke gefeliciteerd, Nick, wat leuk!!

Lijnloos, wat vervelend.. Ik heb overdag al een tijd dat ik geen last heb zullen we maar zeggen (net als Amaranta zeg maar), maar dat heb ik sinds ik ijzerpillen heb, die hoeven dus niet altijd opstipatie te veroorzaken.

En Ja, ik denk ook echt wel dat Claudia bevallen is gister Laten we het hopen, zou fijn zijn voor haar. Ze zat al op 41 weken!

Pfff, bizar trouwens: ik had tot op heden niet heel erg veel last van vocht vasthouden, dat was prima te doen. Alleen, sinds gisterochtend is het echt bizár hoe opgeblazen ik ben, ik kon van de één op de andere dag mijn ringen niet meer afkrijgen (waarvan er al een paar waren vervangen door exemplaren van mijn lief omdat die groter zijn), mijn laarzen gingen niet meer dicht en ik herkende mijn enkels/benen en handen niet meer Ik zag eruit als een kattenbrokje dat te lang in een bakje water heeft gelegen Boehoe!
3!
pi_74658660
Gefeliciteerd Faja!

En zou het, dat Claudia bevallen is? *meeduimt*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:46:35 #188
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74659356
goedemorgen allemaal

@happy; jeuj ook alweer 26 weken!!! wat gaat dat snel he??? ik vind echt dat het na de 20 weken zo hard gaat ineens... terwijl ik daarvoor de tijd niet vooruit kon kijken....
(en OMG inmiddels ben ik 33 weken....)

@Davinia; vandaag toch nog ff jompelen voor jou 33 weken!

@Morretje; mooi echoplaatje en wat fijn dat alles goed gaat!

@Trixie; jeuj ook al meldplicht!!! 37 weken!
en vervelend dat je zo ineens zoveel vocht vasthoudt... heb je al brandnetelthee gekocht? helpt bij mij erg goed tegen het vocht... (sinds ik dat drink heb ik geen enorme enkels meer gehad...)

@Faja; gefeliciteerd met je neefje! wat tof! en wat bijzonder dat je zo'n voorspellende droom hebt gehad... Ga je straks het wondertje aanschouwen?

@nachtbraker lijnloos; ik hoop dat je straks nog een beetje slaapt en als we het dan toch over poepen hebben; obstipatie heb ik ook al een poosje niet meer; heb na het ontbijt ongelofelijk darmkrampen de laatste weken.. (met zeer goed resultaat )

Ben benieuwd wanneer we nieuws krijgen van Claudia! die ligt vast lekker te genieten van een vers beebje!

en ik heb van8 eindelijk eens echt lekker geslapen!! bijna 9 uur (met wat pauzes; maar dat neem ik maar voor lief...)
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:47:19 #189
95408 Incantrix
pi_74659376
Aoraki, thnx en wat spannend dat je een datum hebt! Ik ben benieuwd hoor, maar als je het niet wil vertellen moet je dat zéker niet doen!

Harley, jah, je hoort heel vaak dat mensen de 2e keer slagen, dus daar gaan we maar vanuit. En in het ergste geval een taxi regelen is ook geen hele grote ramp, dus nouja..

Asy, half jaar zwanger alweer!

En Lijnloos, balen zeg, zo'n bloedneus. Ik heb al mijn gehele zwangerschap bloedneuzen, iets van 4 in de week ofzo, maar dan stroomt het er niet uit zeg maar.

Morretje, wat een onwíjs gave foto is dat zeg! Dat ruggengraatje!! En dat koppie zo... Oooww, zo lief!

Heb hier trouwens ook nog interessant dillemma: lief had één kant van mijn matras een beetje opgehoogd tegen het maagzuur. Afgelopen nachten geweldig lekker doorgeslapen, maar overdag wel véél meer last van mijn Ischias. Daarom had ik hem dus gevraagd het matras maar weer te laten zakken.. Maar nu heb ik vannacht dus weer de halve nacht niet geslapen van het geborrel en het overgeven Ik kan dus kiezen: overdag niet kunnen lopen of 's-nachts niet kunnen slapen Wat zal ik eens doen..

[edit] BJ, wat fijn dat je lekker hebt geslapen!! Oh, dat kan écht wonderen doen he? Hopelijk heb je dan een heel fijn daggie vandaag! En owja, brandnetelthee, die heb ik wel in huis inderdaad (ik ben zo'n zeldzaam iemand die dat lekker vind).. Thnx voor je tip [/edit]
3!
pi_74659926
Faja, wat apart die droom en dat je zusje dan ook gewoon echt aan het bevallen was... en gefeliciteerd met je neefje! Hoop dat alles goed gaat met ze!

Amarante, geniet van je laatste dag joh! Leuk ook dat er dus ook ouders zijn die "afscheid" nemen... lief hoor!

Ja, ik ga mee met de algemene ideeen dat Claudia gewoon of bezig is (in dat geval een motivational- ) of haar beebje gewoon al heeft en ligt te genieten en bij te komen (in dat geval een + )

BJ, fijn dat je zo goed geslapen hebt, kun je tenminste effe goed uitrusten...

Morretje! Wat fijn dat je de eerste "bange" weken door bent! Op naar de volgende 13...

Happy ook al op/over de 2/3-grens..
En Davinia 33 weken alweer....

Trix, bah van het vocht... da's niet cool... maar wat BJ zegt, brandnetelthee kan een boel schelen. Heb het hier ook in huis voor het geval dat (in het begin een beetje last gehad van dikke pootjes). En lekker met de beentjes omhoog op de bank! Oh en meldplicht ook nog es!!! Jij gaat echt hard....

Zo, ben weer wakker na een tweede ronde (lekker nog effe 3 uurtjes te pakken! ) Beetje jammer dat mijn darmen nog wel over de zeik zijn... stomme diarree...
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 08:56 schreef Groofsken het volgende:
Lijnloos, ik denk dat je gewoon teveel pepernoten hebt gegeten. Am I right?
Wish that was true... maar misschien helpt het wel om ze juist te eten? Zo maar es proberen....
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 08:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
Het kan heel goed zijn dat je darmen zich aan het legen (schoonmaken) zijn voor de bevalling. Hopelijk laat de baby dan niet lang op zich wachten.
Mag toch hopen van niet... vind 34-en-een-beetje-weken net wat te vroeg eigenlijk....
pi_74659998
Ik was jullie kwijt

* freecell mengt weer in

Lekker BJ, lekker slapen

Incantrix, stom dilemma... En je voeteneinde ook wat omhoog leggen? Dat lig je een beetje zo: V maar misschien helpt het?
pi_74660160
Ik net in gedachten: mèn wat borrelt mijn buik,waar heb ik nou weer last van?
Oja, zwanger Baby wurmt.

Moest erg om mezelf lachen
pi_74660171
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:47 schreef Incantrix het volgende:
Ik kan dus kiezen: overdag niet kunnen lopen of 's-nachts niet kunnen slapen Wat zal ik eens doen..
Je hebt nog geen kinderen heh?

dan definitely het eerste
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:18:03 #194
95408 Incantrix
pi_74660285
Haha, WB Freecell En grin, da's wel een leuke, maar soms vergeet je het gewoon Heb het zelf vooral als ik deuren openmaak.. *Plok* "Owja.." En thnx, dat is misschien nog te proberen, weet niet of dat werkt op de zij (op mijn rug liggen werkt niet meer zo goed).

Lily, je bedoelt kiezen voor goede nachtrust toch? Daar neig ik ook naartoe, lopen kan ik toch al eeuwen niet goed meer, daar ben ik nu wel aan gewend
3!
pi_74660345
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef Incantrix het volgende:
Lily, je bedoelt kiezen voor goede nachtrust toch? Daar neig ik ook naartoe, lopen kan ik toch al eeuwen niet goed meer, daar ben ik nu wel aan gewend
Ja! Het eerste bedoel ik dus

die nachtrust kun je strakkies ook weer vergeten dus pakken wat je pakken kan, sowieso, slechte nachtrust sucks....

niet lopen natuurlijk ook wel maar je begrijpt vast wat ik bedoel
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:24:36 #196
95408 Incantrix
pi_74660478
Klopt inderdaad Ik had eigenlijk zelf ook die neiging al, niet kunnen slapen vind ik op het moment vervelender.. Zeker als dat niet kunnen slapen komt doordat je slokdarm in de fik staat en je telkens moet overgeven
3!
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:31:22 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74660711
ik stem ook voor de goede nachtrust Trixie dus hoofdeinde weer omhoog en dan overdag maar iets minder mobiel...(maar je zal je een stuk minder brak voelen denk ik...)

@lijnloos; fijn dat je nog even lekker hebt kunnen slapen

ik denk dat ik zo nog even een paar winkels ga bezoeken...(mede voor secret santa denk ik)... maar eerst ff wachten tot het een beetje droog is... wat een deprimerend weer is het vandaag weer!
pi_74660969
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:47 schreef Incantrix het volgende:

Heb hier trouwens ook nog interessant dillemma: lief had één kant van mijn matras een beetje opgehoogd tegen het maagzuur. Afgelopen nachten geweldig lekker doorgeslapen, maar overdag wel véél meer last van mijn Ischias. Daarom had ik hem dus gevraagd het matras maar weer te laten zakken.. Maar nu heb ik vannacht dus weer de halve nacht niet geslapen van het geborrel en het overgeven Ik kan dus kiezen: overdag niet kunnen lopen of 's-nachts niet kunnen slapen Wat zal ik eens doen..
Hier hetzelfde, al weken... Ik kies zelf voor het maagzuur, ik vind het toch wel fijn om overdag enigszins mobiel te zijn. De fabrikant van Rennies is het met me eens, ik ben inmiddels tot hoofdsponsor benoemd
pi_74661111
aaaah Rennies
vlak na de bevalling nog 1 genomen en daarna heb k ze helemaal niet meer gebruikt of nodig gehad

ik vind het zo'n droog fenomeen dat een hoop van die klachten (vocht, benauwdheid, maagzuur) gewoon over zijn met de minuut dat je bevallen bent bij wijze van...

oh maar een voor iedereen die nog niet bevallen is dus, er komt een eind aan hoor maar voor nu is het wel even irritant.

* huuphuup gaat teruglezen voor claudia nieuws
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74661186
bohoooooo geen nieuws of meld nog van Claudia
spannend!!

zet hem op meid! Of misschien heb je je menneke al wel vast
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!