abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74630889
Fijn dat alles goed was Meimeltje, en in het echt zien is natuurlijk ook VEEL leuker!!!
Ik ben ook al zo verschrikkelijk nieuwsgierig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74631005
Over het vaccineren. Hier niet echt voorlichting gehad, maar aangezien ik zelf twijfels heb gaf mij de doorslag het niet te doen omdat ik nu toch op het eind loop en ik zelf niet snel ziek ben (heb al wat collega's en clienten met mex griep gezien).
Mn zoontje laten inenten doe ik denk ik wel, moet daar nog wat meer over gaan lezen.

Als er hier trouwens nog verpleegkundigen of artsen (in opleiding) zitten, ze zoeken nog mensen bij de GGD Amsterdam om te vaccineren. Kreeg een mailtje van een uitzendbureau waar ik ooit voor gewerkt heb, maar lijkt me niet verstandig als ik er als hoogzwangere ga inenten
pi_74631009
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:29 schreef Poppejans het volgende:
Welkom Soneal
Vettere positieve streep kan niet hoor!

Ik vraag toch volgende week maar eens advies aan de VK over wel/niet vaccineren, ik twijfel toch wel enorm merk ik aan mezelf.
Ik zou het dus wel hebben gedaan als de baby er al was, ik ben gewoon ZO bang dat de baby er toch wat van kan krijgen nu het nog in mijn buik zit, of zou die kans juist in een laatste termijn v zwangerschap veel minder groot zijn dat het nu nog een afwijking krijgt?
Moeilijk hoor
de kans dat je kindje in een later stadium van de zwangerschap nog afwijkingen krijgt, schijnt minimaal te zijn, juist de eerste maanden is die kans groot, vandaar dat ze de 1e 13 weken dus niet vaccineren.
(tenminste zo heeft de VK het mij uitgelegd...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74631101
Marrije ook gefeliciteerd
Ja liggingsecho is hier standaard.

Ow en ik moest op de weegschaal, doen ze begin en eind van de zwangerschap.....ben 2 kilo aangekomen en er dus heel tevreden mee En nu zit ik met mn zoontje een appelflap te eten
pi_74631145
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:37 schreef Meimeltje het volgende:
Marrije ook gefeliciteerd
Ja liggingsecho is hier standaard.

Ow en ik moest op de weegschaal, doen ze begin en eind van de zwangerschap.....ben 2 kilo aangekomen en er dus heel tevreden mee En nu zit ik met mn zoontje een appelflap te eten
huh ben je maar 2 kg aangekomen in de hele zwangerschap???

(OMG ik voel me ineens enorm.... )
pi_74631231
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:38 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

huh ben je maar 2 kg aangekomen in de hele zwangerschap???

(OMG ik voel me ineens enorm.... )
Ja 2 kilo tijdens hele zwangerschap, thuis trouwens 3-3,5
Maar ik had al genoeg kilo's hoor, jij bent heel slank!! (ben na mn laatste miskraam in korte tijd best veel aangekomen, vlak voordat ik weer zwanger raakte dus. Denk dat ik daardoor nu niet zoveel meer aan kwam.)
pi_74631307
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:37 schreef Meimeltje het volgende:
hoe doe je dat in godsnaam

Mijn VK weegt dus niet maar de gyn nu dus wel
Ik heb zelf ook geen weegschaal maar bij mijn vorige medische checkup (vanuit werk) wel nog gewogen (niet zwanger) ds ik weet ongeveer wat ik woog.

Ik ben dus nu 14 kilo bijgekomen (maar bij mijn eerste zelfs 25 en ook dat ging er weer af dus ik maak me geen zorgen )
pi_74631389
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:43 schreef lily het volgende:

[..]

hoe doe je dat in godsnaam

Mijn VK weegt dus niet maar de gyn nu dus wel
Ik heb zelf ook geen weegschaal maar bij mijn vorige medische checkup (vanuit werk) wel nog gewogen (niet zwanger) ds ik weet ongeveer wat ik woog.

Ik ben dus nu 14 kilo bijgekomen (maar bij mijn eerste zelfs 25 en ook dat ging er weer af dus ik maak me geen zorgen )
he Lily, ik ben blij om dat van jou te horen.... ik ben ongeveer even ver en ook 13 kg ongeveer aangekomen inmiddels.... dacht ff dat ik een uitzondering was..
en mijn VK weegt elke controle...
(de laatste weken kom ik overigens wel weer minder aan, dan tussen de 20 en 30 weken).
  donderdag 12 november 2009 @ 12:48:25 #59
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74631427
Jongens, hoe zwaarder je begint, hoe minder je toch ook mag aankomen? Geen idee natuurlijk wat Meimeltje weegt, maar ehm.... 2 kilo , das wel heel erg weinig .

Hier 11 kilo vooralsnog. Hier ook vooral tussen de 20 en de 30 weken en nu eigenlijk nauwelijks nog. BJ, waarom zou 13 kilo een uitzondering zijn? Tussen de 12 en de 15 kilo aankomen is de algemene richtlijn toch? En echt, mijn ervaring is ook dat het er gewoon weer afgaat hoor .

En Lily, je hebt een prachtige buik, ik zag hem net in het betreffende topic . En BJ ook .
pi_74631462
no worries, BJ. Komt goed hoor.
En jij bent zeker gewend om weer af te vallen. Ik bedoel daarmee te zeggen dat je prima weet hoe dat moet enzo (ik heb er niet eens zoveel voor gedaan verder en ik sport ook niet en toch ging alles er tot twee keer toe weer van af, nou ja, bijna alles dan)
pi_74631544
ben wel blij om dat nu van dames te horen die zelf ervaring hebben bij een eerdere zwangerschap...
ik denk ook zelf wel dat ik het er uiteindelijk weer af krijg... maja ik heb natuurlijk wel een beetje moeite in mijn hoofd als het om gewichtszaken gaat... (denk dat dat wel logisch is, als je zo enorm zwaar bent geweest en zo opgelucht bent nadat al die kg's waren verdwenen).
pi_74631638
Jullie zijn echt stukke slanker hoor en meestal kom je dan meer aan. Bij mn zoontje was ik in totaal 12 kilo aangekomen, dat is vrij normaal. Nu was ik bij het begin al 10 kilo zwaarder dan toen.....dus als het goed is eindig ik op hetzelfde gewicht. En daarna kan er zeker nog 15 kilo af
  donderdag 12 november 2009 @ 12:56:16 #63
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74631647
Ja wat dat betreft zullen gewichtszaken heus wel wat meer stress opleveren, daar kan ik wel inkomen. Maar zoals Lily ook zegt, eigenlijk weet jij als geen ander hoe het moet, afvallen .

Heb zelf vanochtend de klossen opgehaald, jeu . Dat soort dingen brengt het toch allemaal wel heel dichtbij nu zeg .
  donderdag 12 november 2009 @ 12:57:00 #64
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_74631663
Jeetje, twee kilo is weinig, 11 is ook niet al te veel toch? Ik zit nu met 16 weken op -2 maar vermoed dat daar nog wel het eea bij komt. Dat moet ook wel, maar die kleine weegt natuurlijk nog helemaal niets.
pi_74631695
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
ben wel blij om dat nu van dames te horen die zelf ervaring hebben bij een eerdere zwangerschap...
ik denk ook zelf wel dat ik het er uiteindelijk weer af krijg... maja ik heb natuurlijk wel een beetje moeite in mijn hoofd als het om gewichtszaken gaat... (denk dat dat wel logisch is, als je zo enorm zwaar bent geweest en zo opgelucht bent nadat al die kg's waren verdwenen).
same here......heb ook enorm veel moeite om me over te geven aan lekkere (lees: slechte) dingen...
  donderdag 12 november 2009 @ 12:58:34 #66
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74631702
Ik moet mezelf soms trouwens wel terugfluiten hoor . Als ik mijn impulsen steeds zou volgen, zat ik nu op +20 kilo denk ik.
pi_74631779
Goeiemiddag!

Soneal welkom!

Hier weet ik ook nog niet of ik me laat prikken. Vind het dus vooral vreemd dat ze in .BE 1 prik krijgen en wij 2.

Ik heb een megakoortslip en die doet me verrekte zeer Maar het laatste babywasje zit in de was en dan is dat ook klaar!
Zometeen ga ik een proefdruk laten maken voor het geboortekaartje. Ben erg benieuwd.

Ik vergeet steeds om op de weegschaal te gaan staan, maar 2 weken terug was ik volgens mij +8
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74631856
Meimeltje, heb je daar iets speciaals voor gedaan? De gyn had mij opgelegd dat ik maar zoveel mocht bijkomen, maar dat zal me dus echt niet lukken.
Heb je een dieet gevolgd tijdens de zwangerschap ofzo?
pi_74631904
Vlindur: heerlijk gevoel he als de babywasjes ook klaar zijn! Vond ik tenminmste wel. Suc6 met de proefdruk!
pi_74631984
Groofsken, ik vroeg me iets af... krijg jij als alleenstaande ouder nu ook meer kraamzorg/thuiszorg dan ouders die met z'n tweeen zijn? of komt er iemand bij je in huis voor de eerste dingen?
zat ik gewoon aan te denken...
  donderdag 12 november 2009 @ 13:09:15 #71
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74632027
Pffff, ik moet da dus allemaal nog doen hè .

Ik vind het echt wel een beetje vervelend dat er nog zoveel moet gebeuren hier. Nou ja, eind volgende week zou ik een heel eind moeten zijn. We keep on going is natuurlijk wel goed voor m'n conditie en gewicht
pi_74632050
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:04 schreef leonieke het volgende:
Meimeltje, heb je daar iets speciaals voor gedaan? De gyn had mij opgelegd dat ik maar zoveel mocht bijkomen, maar dat zal me dus echt niet lukken.
Heb je een dieet gevolgd tijdens de zwangerschap ofzo?
Nee dieet volgen tijdens zwangerschap mag echt niet lijkt me hoor. Heb gewoon normaal gegeten, enige verschil is dat ik het meer over de dag verdeel (omdat ik heel snel vol zit) en 's ochtends ook ontbijt (deed ik zelden).
Ik denk dat ik de 2 maanden voor mn zwangerschap snel veel reservers heb gekregen en de baby is daar gewoon lekker van aan het snoepen geweest

Hoeveel heeft je gyn dan gezegd dat je mocht aankomen? Eerlijk gezegd vind ik dat heel vreemd hoor. Ze kunnen wel aangegeven gezond te eten, maar je hebt echt niet altijd invloed op het aantal kilo's dat je aan komt.
  donderdag 12 november 2009 @ 13:10:58 #73
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74632099
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:08 schreef mijsje het volgende:
Groofsken, ik vroeg me iets af... krijg jij als alleenstaande ouder nu ook meer kraamzorg/thuiszorg dan ouders die met z'n tweeen zijn? of komt er iemand bij je in huis voor de eerste dingen?
zat ik gewoon aan te denken...
Ik krijg 49 uur aan kraamzorg, geen idee of dat meer is eigenlijk? Als de baby niet te vroeg komt heb ik mijn moeder en na de 13de ook mijn vader fulltime hier om te helpen. Als ie wel voor de 5e komt.... niet aan denken, niet aan denken... dan denk ik dat het wel goed komt met de hulp, maar dat het wel wat meer gedoe is.
pi_74632117
Ik ben nu bijna 12 weken en ben 2 kg aangekomen. Ik vreet echt alles wat los en vast zit. Heb soms echt het gevoel dat mijn lichaam behekst is of overgenomen door een kwade geest, want zo ben ik normaal totaal niet

Heb sinds een paar dagen ook last van bandenpijn. Ten minste, ik denk dat dat het is: stompe steekjes aan de zijkanten van m'n buik. Niet heel erg en ik zie het wel als een goed teken.
pi_74632376
Bandenpijn had ik ook al heel vroeg, CP.
Inderdaad van die spierpijn steken aan de zijkant (bij mij dan).

Ik heb het nu af en toe heel erg.
Laatst heb ik er echt om gegild van de pijn:

Ik werd 's nachts wakker op mijn rug en kon me niet meer bewegen want bij elke beweging kreeg ik een inmense pijnprikkel.
Ik wilde omrollen naar links of rechts maar de pijn was gewoonweg te heftig en dus ben ik uiteindelijk recht naar voren omhoog gekomen en dat ging ook gepaard met een flinke schreeuw (auw auw auw auw).
Ik voelde me net een insect dat op zijn rug ligt te kronkelen en niet meer recht komt

Mijn zat ook rechtop in bed (wat is er? wat is er?)

oh niks, bandenpijn
pi_74632792
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:09 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Nee dieet volgen tijdens zwangerschap mag echt niet lijkt me hoor. Heb gewoon normaal gegeten, enige verschil is dat ik het meer over de dag verdeel (omdat ik heel snel vol zit) en 's ochtends ook ontbijt (deed ik zelden).
Ik denk dat ik de 2 maanden voor mn zwangerschap snel veel reservers heb gekregen en de baby is daar gewoon lekker van aan het snoepen geweest

Hoeveel heeft je gyn dan gezegd dat je mocht aankomen? Eerlijk gezegd vind ik dat heel vreemd hoor. Ze kunnen wel aangegeven gezond te eten, maar je hebt echt niet altijd invloed op het aantal kilo's dat je aan komt.
Ik mocht 2à3 kg bijkomen tijdens de hele zwangerschap, maar na 22 weken zat ik dus al op 1.4 kg.
Ik heb tot nu toe eigenlijk niets aan mijn voedingsgewoontes aangepast omdat ik al vrij gezond at voor mijn zwangerschap (heb haar ook uitgelegd hoe ik eet door al mijn bezoekjes aan diëtisten van vroeger en ze zei toen ook dat ik al heel gezond at). Maar toch kwam ze nog steeds af met de 2à3kg.

Bij de controles die ik nu al gehad heb, heb ik altijd een andere gynaecoloog gehad, dus donderdag zie ik haar eigenlijk pas de eerste keer terug. Vraag me af hoe ze zal reageren.
  donderdag 12 november 2009 @ 13:35:53 #77
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74632845
Dat lijkt me best wel heftig (en stom en raar ook) om met zo'n limiet een zwangerschp in te moeten gaan .

pi_74632873
Nou, vind ik dus ook...
pi_74632972
Nou Leonieke 1,4 kilo bij 22 weken is heeeel netjes hoor!! Kan me niet voorstellen dat ze daar iets over gaat zeggen. Ik denk dat ze je in het begin wilde waarschuwen/laten schrikken omdat sommigen zich tijdens de zwangerschap wat meer laten gaan qua eten en dat voor mensen met al wat overgewicht geen goed plan is (geen idee of jij dat hebt hoor).
Toch blijf ik het raar vinden dat ze dat zo in het begin zegt over het aantal kilo's.
Ik heb zelf dus overgewicht en mij vk zei in het begin juist dat ik absoluut niet moest gaan dieeten.
pi_74633123
ik had ook begrepen dat dieeten juist uit den boze is, omdat er dan toxische stoffen vrijkomen die slecht zijn voor je kindje....

en bij 22 weken zat ik al bijna op 10 kg....
maar ik was idd voordat ik zwanger raakte vrij slank. Dus denk dat het daar ook wel mee te maken heeft hoeveel je ongeveer aankomt....

nu maar afwachten hoeveel ik nog aankom de komende weken... in principe kan je dr ook helemaal niets aan doen; ik eet gewoon gezond.. (beweeg natuurlijk wel een stuk minder... )
pi_74633185
Gefeliciteerd Soneal

Volgensmij is dat waar des te dunner des te meer aankomen en des te dikker des te minder.
Ik moest zelfs heel veel aankomen omdat ik zo weinig woog.
En ik voor de bv een buffer moest opbouwen ik ben uiteindelijk iets meer dan 20 aangekomen
pi_74633261
Tja beweging zat idd ook wel mee spelen Heb een baan waarin ik best veel beweeg. Dat had ik 3 jaar geleden bij de zwangerschap van mn zoontje niet

Maar echt allemaal geen zorgen gaan maken over gewicht hoor....er gaat vast heel snel al een hoop vanaf na de bevalling. Ik was in 1 dag gelijk 8 kilo kwijt
pi_74633578
Mja ik heb wel wat overgewicht, dus dat was ook de reden waarom ze het zei.
Ik hoop gewoon heel erg dat het was om mij schrik aan te jagen en niet dat ik volgende week donderdag onder mijn voeten ga krijgen
Diëten heb ik niet gedaan (ook omdat iedereen hier sprak over die toxische stoffen enzo).
  donderdag 12 november 2009 @ 14:03:51 #84
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74633692
Hullo Ik heb vandaag even gebruik gemaakt van mijn laatste dag als niet-meldplichtige door even niets van me te laten horen.. Lief is vrij en had de pc ingepikt, heb 'm maar even laten gaan want hij was zo nerveus voor zijn rij-examen Hij is net opgehaald voor zijn laatste uur les en heeft vanaf 5 voor 3 dus het vuur aan de schenen. Duimen is welkom Heb nog even niet bijgelezen, ik ben lui vandaag
3!
pi_74633753
hoi hoi, ik loop echt schromelijk achter in dit topic. Ik red het gewoon niet om alles bij te lezen, laat staan op alles te reageren.

Soneal, welkom natuurlijk!

Hier gaat wel alles goed, gisteren weer alles in orde bij de VK en heb verder eigenlijk gewoon weinig te vertellen. Het is erg druk op het werk, dus ben vooral daar druk mee. Wel vandaag eindelijk gesprek met mijn leidinggevende over na mijn verlof en mag lekker zelf de dag thuis uitkiezen, dus als het lukt met de opvang ben ik woensdag thuis en kan ik lekker gaan babyzwemmen Ik ben blij
pi_74633782
Mijn eerste vk hamerde ook altijd zo op mijn gewicht toen.
Ik vond dat uitermate vervelend. Ik kwam toen ook met 30 weken bij de gyn terecht en daar zeiden ze er niks meer over gelukkig, maar je ging gewoon met de bibbers op controle.
Belachelijk

Dat gezeur ook over gewicht altijd. Ik word er soms niet goed van hoor.
Er bestaan belangrijkere zaken in de wereld (ja, gewicht is ook belangrijk wat betreft je gezondheid maar niet iedereen hoeft een modellenfiguur te hebben om gelukkig te zijn)
pi_74634196
Gewicht (alhoewel ik niet mag klagen geloof ik, maar ik behoor ook tot de groep al zwaarder voor de baby in aantocht was)... Hier gelukkig geen hond die er ook maar iets over zegt, dus ik ga er vanuit dat het allemaal prima is zo. Maar ik ga straks gewoon het afvallen na bevallen doorzetten!
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:45 schreef Beessie-Jen het volgende:
..
maar ik was idd voordat ik zwanger raakte vrij slank. ..
Ben je nog steeds hoor!!!

Happy, fijn dat het goed gaat...
pi_74634241
Zolang het geen zwaar overgewicht wordt lijkt het me ook een onzinonderwerp om te bespreken. Iedereen weet dat je bij zwanger worden flink kan aankomen en iedereen weet ook dat dit per vrouw/zwangerschap enorm kan verschillen. Vruchtwater, moederkoek en kindje wegen al snel een paar kilo bij elkaar. Stomme zeurVK's
pi_74635111
Gewicht wordt bij onze vk niet gewogen, maar vorige zwangerschap flink aangekomen (20 kg of net eronder) en dat was ik zo kwijt. Dat betekende overigens niet dat ik in mijn broeken pastte, want mijn heupen stonden nog zo breed dat ik ze dus niet aan kreeg. Heeft lang geduurd overigens voor ik alles weer pastte, daar hoor ik verder nooit wat over.

Vaccineren had ik me voor afgemeld, zou anders afgelopen dinsdag ingeent zijn. Maandag ben ik ziek geworden, geen griep maar een gewoon verkoudheidje en ik voel me beroerd... Ik wil niet weten hoe de griep zou zijn....
Wij hebben trouwens bedacht dat zich wel laat inenten en ik wil me laten inenten na de geboorte als het dan nog kan. Peuterdochter willen we niet laten doen, hoewel zij de grootste kans heeft om het op te lopen.

Icantrix ik zal duimen voor een mooi roze papiertje (nouja, plastic tegenwoordig geloof ik)!

Marrije gefeliciteerd en welkom, Soneal nu ook mee kleppen en Flugeltje hopelijk binnenkort ook.....
pi_74635465
@ Gewicht, ja dat vond ik ook lastig.
Uiteindelijk 14 kilo aangekomen, na 2 dgn 8 kilo eraf en binnen 2 weken had ik er12 kilo af, er moeten nu nog 2 kilootjes af maar pas al wel 2 wkn ofzo mn eigen broeken weer, er zit alleen zo'n vetrolletje op mijn buik en heb normaal gegeten en zelfs aan het begin wat meer gesnoept na de bevalling dus dames, er is hoop

@ Incantrix, waar ben je btw?
MAarre wat wil je weten?
Ik had op internet op sterrenkijker gezocht, nare verhalen en irl hoorde ik ook alleen maar verhalen over spoedkeizersnedes etc.
Heb het uiteindelijk maar op me af laten komen en ook met de gyn/vk besproken en zij zeiden dat je dan op zich wel normaal kunt bevallen.
Ik ben in 10 uur bevallen en heb 1 knip gehad.
Geen vacuum pomp ofzo wat de vk zei dat dat wel tot een van de mogelijkheden zou kunnen behoren als hij niet ver genoeg met het hoofdje zelf naar beneden kon komen.
MAar vacuum kun je ook krijgen als je kindje natuurlijk goed ligt.

Succes ermee en als je nog wat wil weten....
pi_74635582
Wat een gedoe zeg, met het werk van die mannen! Hier is vriend eigenlijk ook onmisbaar op het werk (voor alles inzetbaar, zelfs op verschillende afdelingen en daar maken ze dan ook goed gebruik van en personeelstekort), maar als de kleine is geboren toch écht even niet! Hij heeft vakantie en overuren dit jaar opgespaard en heeft straks vanaf de geboorte zo'n 5-6 weken vrij. En daar doen ze het maar gewoon lekker mee op dat werk. Het is toch zeker ons bedrijf niet!

Haha lijnloos, dat scheren Ik doe het ook al een tijdje op de tast en dan een soort van nacheck met spiegel, maar handig is anders

Zeg poppejans, met jouw logica sta ik bovenaan hoor Denk even aan m'n hart

Soneal welkom!

Masegate ik laat me niet inenten. Juist omdat ik zwanger ben en de effecten op de foetus onbekend zijn. Ik geloof dat mijn oproep voor gisteren was. Ik heb mijn verloskundige dinsdag ook gevraagd wat zij aanraadt en ze gaf aan vooral de keuze bij de zwangeren te laten (en of ze 'm zelf gaat halen wist ze ook nog niet). Uiteindelijk weet niemand momenteel wat écht wijsheid is en dat is best lastig.

Ai Vlindur een koortslip. Irritant! Gelukkig zal die allang weg zijn als je bevalt.

Incantrix het is 5 voor 3, ik duim mee!

Ik heb een e-mail dat m'n paypalrekening ein-de-lijk is gevuld, dus dat wordt vanavond luiers bestellen
  donderdag 12 november 2009 @ 15:03:16 #92
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_74635807
Niemand is onmisbaar op het werk hoor. Ik heb ook nog een paar weken vakantie staan voor als het zover is, ze hebben het er maar mee te doen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_74635975
Hmm, wat ik zo gek vind... veel van jullie hebben het over een oproep voor die griepprik, maar ik heb helemaal niks gezien... iemand een idee hoe dat zit?

Voor Trix man!
pi_74636017
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Niemand is onmisbaar op het werk hoor. Ik heb ook nog een paar weken vakantie staan voor als het zover is, ze hebben het er maar mee te doen.
Nou ik wou dat de mijne 3 jaar geleden zo gedacht zou hebben. Hij heeft 2 dagen vrij gehad (tijdens de bevalling zelf dus) en daarna konden ze hem dus niet missen zei hij zelf. Bedoeling was gewoon 2 weken vrij.

Deze keer ga ik er maar gewoon vanuit dat ik er alleen voor sta, wie weet valt het dan achteraf nog mee. Zijn beloftes zeggen nooit zoveel
  donderdag 12 november 2009 @ 15:24:08 #95
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74636464
Sidn3ey, thnx En hiero wordt er ook nooit gewogen hoor, tenminste, bij de VK dan. Ik weeg zelf heel af en toe (en vanaf binnenkort héél vaak om de wii fit te foppen ).

Het-is-mij, euhm, waar ik ben? Thuis, of ik begrijp je vraag verkeerd En dat is wel een geruststellend verhaal ook weer, zulke dingen zeggen denk ik ook lang niet alles.. Thnx voor je antwoord! Is met jou ook alles goed?

Wupwup, jeej, luiertjes bestellen, woohoo!! Ben benieuwd wat jij van plan bent aan te schaffen En jemig zeg, jij ook al zo'n man.. Wat is dat toch?

Ziggy, dat zeggen ze ja. Mijn vorige werkgever zei dat ook altijd, al heb ik altijd het gevoel gehad dat dat niet waar was. Ik ben er weggegaan en binnen een jaar bestond het bedrijf niet meer en later heeft hij nog toegegeven dat mijn vertrek de directe aanleiding daartoe is geweest. Nu maak ik me niet de illusie dat het bedrijf waar mijn lief werkt zou ophouden te bestaan als hij er even niet is, maar er zíjn situaties waar iemand wel echt onmisbaar kan zijn

Lijnloos, ik heb 'm ook niet gekregen en dit nog aan mijn HA gevraagd toen ik hem sprak. Hij vertelde me dat zij er binnen hun praktijk voor hadden gekozen geen mensen op te roepen, maar hen gewoon de keuze te laten om contact erover op te nemen of niet. Hij gaat dus ook niet oproepen..

En dankdankdank voor het duimen
3!
  donderdag 12 november 2009 @ 15:26:40 #96
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_74636551
Soneal gefeliciteerd!

Ik heb nog geen oproep gehad voor de prik maar verwacht 'm wel ieder moment. Ben nog ontzettend aan het twijfelen of ik de prik neem en ik neig naar nee.

Incantrix te lui om terug te lezen? Zenuwachtig voor vriendlief zul je bedoelen! Ik duim heel hard voor jullie. Laat je even weten hoe het gegaan is?

Ik ben nu 14 weken en 5 dagen en tot nu toe 7kg afgevallen.
Nou is dat qua gewicht niet zo'n ramp maar het moet niet door blijven zetten. Dinsdag toch maar even overleggen met de vk.

Ik heb trouwens de Angelsounds ontvangen die ik van Sorbootje gekocht heb. Kan niet wachten tot vriendje thuis is om 'm te testen. Denk ook niet dat dat gaat lukken, geduldig zijn is niet mijn sterkste kant.
A grand adventure has begun.
pi_74636600
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:08 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, wat ik zo gek vind... veel van jullie hebben het over een oproep voor die griepprik, maar ik heb helemaal niks gezien... iemand een idee hoe dat zit?

Voor Trix man!
ik kreeg de oproep omdat ik al in de risicogroep zat... (volgens mij wist mijn HA niet eens dat ik zwanger ben.. haha)..
en bij onze VK wordt aangegeven dat je zelf de HA moet inlichten.

en ik duim ook voor Trix dr

en ik heb bijna weer een boek uit! en ik had een pakje van Esprit en het shirtje die ik besteld had uit de sale is leuk! (ook al zou ik geen positiemode meer kopen, deze blijft )
pi_74636646
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:08 schreef Lijnloos het volgende:

Voor Trix man!
Je moet zelf je huisarts inlichten. Normaal krijg je dan een uitnodiging. Misschien even bellen met de HA?
  donderdag 12 november 2009 @ 15:30:55 #99
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74636678
Vorige zwangerschap was ik bij 36 wk 11 kg aangekomen, en nu met 33wk (32w6d) staat de teller op +8 en een beetje. Het zal wel

Even een voor het rijexamen van man-trixie

ik heb net de prik gehaald en het deed nog gemeen zeer ook!

en daarvoor weer een onderhoudsbeurt bij de osteopaat. ik waggelde heen als een kreupele eend, en terug leek het weer wat meer op lopen

pfff, nog 1 weekje en dan verlof! Dat is dan al bijna het einde en zo! het eind is in zicht!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74636691
Oproep voor griepprik krijgt iedereen die al in de risicogroep viel thuis, maar een oproep voor de mex griepprik komt niet. Als het goed is moet je zelf contact opnemen met de HA als je die wilt. Zo doen ze het hier iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')