Sidn3ey, thnx

En hiero wordt er ook nooit gewogen hoor, tenminste, bij de VK dan. Ik weeg zelf heel af en toe (en vanaf binnenkort héél vaak om de wii fit te foppen

).
Het-is-mij, euhm, waar ik ben? Thuis, of ik begrijp je vraag verkeerd

En dat is wel een geruststellend verhaal ook weer, zulke dingen zeggen denk ik ook lang niet alles.. Thnx voor je antwoord! Is met jou ook alles goed?
Wupwup, jeej, luiertjes bestellen, woohoo!!

Ben benieuwd wat jij van plan bent aan te schaffen

En jemig zeg, jij ook al zo'n man.. Wat is dat toch?
Ziggy, dat zeggen ze ja. Mijn vorige werkgever zei dat ook altijd, al heb ik altijd het gevoel gehad dat dat niet waar was. Ik ben er weggegaan en binnen een jaar bestond het bedrijf niet meer en later heeft hij nog toegegeven dat mijn vertrek de directe aanleiding daartoe is geweest. Nu maak ik me niet de illusie dat het bedrijf waar mijn lief werkt zou ophouden te bestaan als hij er even niet is, maar er zíjn situaties waar iemand wel echt onmisbaar kan zijn

Lijnloos, ik heb 'm ook niet gekregen en dit nog aan mijn HA gevraagd toen ik hem sprak. Hij vertelde me dat zij er binnen hun praktijk voor hadden gekozen geen mensen op te roepen, maar hen gewoon de keuze te laten om contact erover op te nemen of niet. Hij gaat dus ook niet oproepen..
En dankdankdank voor het duimen