Triest om zo te beginnen met een uit je hoofd geleerde one-liner.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:59 schreef StephanL het volgende:
Rutte aan het begin van zijn betoog. Hij zei zoiets dergelijks als "De regering regeert als een slak en krijgt het nog voor elkaar om uit de bocht te vliegen"
Geert komt zo.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wacht maar tot de PVV weer komt en over oude moslims gaat klagen...
Exact. Een deerniswekkende vertoning. Die man roep alleen al weerstand op vanwege zijn gemaakte presentatie.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest om zo te beginnen met een uit je hoofd geleerde one-liner.
Vast wel, maar met zulke bijdragen kan ze beter thuis op de bank blijven hangen zoals andere, aanzienlijk minder dure, uitkeringstrekkers.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:01 schreef Yi-Long het volgende:
Wacht maar tot de PVV weer komt en over oude moslims gaat klagen...
Die is erg idd.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:30 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig heeft hij nu Hamer tegenover zich.
Wacht maar tot Balkenende aan de beurt is. Die doet helemaal niks uit het hoofd. Leest alles van een briefje voor wat zijn ambtenaren hebben opgeschreven.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:41 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg bij een spreekbeurt Engels ooit te horen dat ik minder moest oplezen en meer uit mezelf moest praten.
Pechtold heeft die lerares nu nodig.
Femke is mooiquote:Op donderdag 12 november 2009 11:43 schreef StephanL het volgende:
Femke met de juiste accenten in haar kleding
Bush :quote:Op donderdag 12 november 2009 11:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wacht maar tot Balkenende aan de beurt is. Die doet helemaal niks uit het hoofd. Leest alles van een briefje voor wat zijn ambtenaren hebben opgeschreven.
Geloof je hetzelf ?quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:47 schreef starla het volgende:
Leuk, een spannend verhaal voro het slapen gaan!
Hij heeft het wel geschreven denk ik.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Als Wilders het verteld is het toch een stuk spannender.
Hij heeft het laten schrijven.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:51 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Hij heeft het wel geschreven denk ik.
Dame van PVV is wel leuk en knapquote:Op donderdag 12 november 2009 11:53 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben iets met kapsels bij de PVV
Ik geniet.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:58 schreef rockstah het volgende:
Volgens mij is die PVV kerel dronken. Wat een stem ook.
Nee man lekker door laten gaan ik lig in een deuk.quote:
Die man weet werkelijk niet waar hij het over heeftquote:
Miljoen Nederlanders stemmen er opquote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef venomsnake het volgende:
Die kneus van de PVV![]()
![]()
!!!
Je krijgt er bijna plaatsvervangende schaamte van..
Dit is de nummer twee van de PVVquote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Die man weet werkelijk niet waar hij het over heeft
Echt he... Ongelooflijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Miljoen Nederlanders stemmen er op
Tegen het comateuse aan zou ik zeggen. Een glaasje suikerwater zal hem er misschien bovenop helpen, maar vanwege de demonisering is er niemand die hem er een aanbied.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is de nummer twee van de PVV
Yep, uit protest tegen de rest van de 'incompetente' politiek. Zoals je hier maar weer ziet.... uhm....quote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Miljoen Nederlanders stemmen er op
Die is ziek man die kan geen tv kijken.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:22 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hoe zou Wilders nu in zijn bedje zitten te kijken?
Ik zou hier ook héél ziek van wordenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is ziek man die kan geen tv kijken.
Heeft die man al een fantopic?quote:
Zal hem eens openenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heeft die man al een fantopic?
Dat is die andere gozer van de PVV...quote:
Ik denk dat hij gewoon de baard in de keel krijgtquote:Op donderdag 12 november 2009 12:37 schreef venomsnake het volgende:
Die vent kon wel straalbezopen zijn.
Kant is niet voor niks één van de grootste filosofenquote:
Ik vind dat dit zojuist aan de orde was bij de interrupties met van Dijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:54 schreef Yi-Long het volgende:
Toch jammer dat het politieke debat van tegenwoordig voornamelijk bestaat uit het constant opnieuw stellen van dezelfde vraag, en het constant misinterpreteren van die vraag, of het antwoord daarop ...
...en dat op die manier ieder debat voornamelijk een aaneenschakeling is van moeilijke taal door mensen die er daardoor zelf geen fluit meer van begrijpen ... en het vervolgens totaal niet meer om de inhoud of de haalbaarheid gaat, maar voornamelijk om het politieke spelletje erachter...
Zonde... maar het sterkt mij in mijn mening dat er een IQ/EQ eis (laten we zeggen 120) moet komen voor de verkiesbare politici.
Om de wet simpel te houden iedereen twee jaar langer werken en parallel een stip aan de horizon; scholing/omscholing.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:16 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben benieuwd naar het eigen verhaal van D'66 straks (of is dat al geweest?), want het is nu een en al "anderen in diskrediet brengen" en niet alleen in dit debat.
Het gaat om het kabinet, eigenlijk. Dat de oppositie onderling verschillen in uitvoering of helemaal tegen de verhoging zijn is inderdaad al bekend.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:22 schreef ShadyLane het volgende:
Dank, damian. Kunnen we concluderen dat we van geen enkele partij iets nieuws gehoord hebben, ook niet in reactie op interrupties, en niets nieuws zullen gaan horen?
Die extra inkomsten vanuit pensioenen als dekking door de SP heb ik nog niet eerder gehoord. Aardig idee, maar dat dekt lang niet het gat dat ontstaat, omdat de pensioenen ongeveer de helft vormen van de totale oudedagvoorziening. (AOW de andere helft.) En over dat pensioendeel betaal je misschien eens 40% belasting. Dan heeft Agnes nog 60% te dekken en daarnaast nog eens de twee jaar minder premieopbrengsten.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:22 schreef ShadyLane het volgende:
Dank, damian. Kunnen we concluderen dat we van geen enkele partij iets nieuws gehoord hebben, ook niet in reactie op interrupties, en niets nieuws zullen gaan horen?
Alsof PVV"ers verbaal ook maar enige indruk kunnen maken. Die shit die er nu zit is te lachwekkend voor woorden. Daar ligt Pechtold echt niet wakker van hoor.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:22 schreef Trekfiets het volgende:
Trieste shit van Pechtold, maar dat wisten we natuurlijk al. Kijken of ie na de verkiezing nog zo'n grote mond heeft als het daar vol zit met PVV' ers.
Ikl vind het niet raar dat ik niet meer op de PVDA stemquote:
Omdat ze zelf het niveau brugklas-spreekbeurt heeft... en zelfs in de brugklas zou ze er dan nog een onvoldoende voor scoren...quote:Op donderdag 12 november 2009 14:01 schreef DustPuppy het volgende:
Waarom praat Hamer alsof ze tegen het tegen peuters heeft? (apart from the obvious)
Ja maar het rare is dat ie het zichzelf onnodig moeilijk heeft gemaakt. Hij had vantevoren kunnen weten dat iedereen hem in een hoek zou proberen te drijven. Volgens mij had ie dat makkelijk kunnen voorkomen door zich gewoon wat beter voor te bereiden. Ik weet dat ie op het laatste moment Wilders kwam vervangen, maar hij werd aangevallen op hele basale standpunten en opmerkingen. Daar had ie steeds geen antwoord op en dat is heel zielig.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat is die Van Dijk van de PVV toch een drama.
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat ze zelf het niveau brugklas-spreekbeurt heeft... en zelfs in de brugklas zou ze er dan nog een onvoldoende voor scoren...
Ze is live op tv. Ze praat tegen de peuters die op haar moeten stemmenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:01 schreef DustPuppy het volgende:
Waarom praat Hamer alsof ze tegen het tegen peuters heeft? (apart from the obvious)
als het goed is is hij woordvoerder op dit onderwerp normaal gesproken, dus ik mag hopen dat hij een beetje op de hoogte is......... dat maakt het des te ergerquote:Op donderdag 12 november 2009 14:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja maar het rare is dat ie het zichzelf onnodig moeilijk heeft gemaakt. Hij had vantevoren kunnen weten dat iedereen hem in een hoek zou proberen te drijven. Volgens mij had ie dat makkelijk kunnen voorkomen door zich gewoon wat beter voor te bereiden. Ik weet dat ie op het laatste moment Wilders kwam vervangen, maar hij werd aangevallen op hele basale standpunten en opmerkingen. Daar had ie steeds geen antwoord op en dat is heel zielig.
Compleet met herhalingen. Dat "huis opeten" en "vrijwilligerswerk doen" heb ik nu al drie keer voorbij horen komen in vijf minuten tijd.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:01 schreef DustPuppy het volgende:
Ze praat tegen Verdonk (of is dat the obvious?).quote:Op donderdag 12 november 2009 14:01 schreef DustPuppy het volgende:
Waarom praat Hamer alsof ze het tegen peuters heeft? (apart from the obvious)
Ik snap echt niet dat dit soort figuren op dit soort belangrijke posities kunnen en mogen komenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]het lijkt weer nergens op vandaag
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:06 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Compleet met herhalingen. Dat "huis opeten" en "vrijwilligerswerk doen" heb ik nu al drie keer voorbij horen komen in vijf minuten tijd.
Van Geel houdt zich altijd strak aan het voorafgesproken script. Daar krijg je hem idd niet snel vanaf.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:56 schreef ethiraseth het volgende:
Van Geel heeft echt weer geen antwoord.
Die pudding zit daar ook met een gezicht!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:04 schreef borisz het volgende:
Ah mevrouw de Koe zit op de tribune.
Het is gewoon een sluwe vos en ijzersterk politicus (misschien de beste). Alleen jammer dat de meeste van zijn uitgangspunten gestuurd worden door religie.....quote:
Wees blij dat ie uitgangspunten (en dan niet peilingen van Maurice de Hond) heeft.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:25 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is gewoon een sluwe vos en ijzersterk politicus (misschien de beste). Alleen jammer dat de meeste van zijn uitgangspunten gestuurd worden door religie.....
Ze bracht het goed, maar inhoudelijk was het flut natuurlijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:54 schreef ShadyLane het volgende:
Ja, ook Thieme deed het prima. Alle hoop is nog niet vervlogen.
Ik heb het ook voornamelijk aan als achtergrondgeluid. Sowieso vind ik het hele debat vrij onzinnig, om eerder genoemde redenen, maar ik erger me ook steeds kapot aan de domheid heen en weer in zo'n debat.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:06 schreef ShadyLane het volgende:
Heb ik geen oordeel over, ik ben niet goed genoeg met m'n aandacht erbij. Ik kijk vanmiddag alleen naar hoe mensen het brengen en MEN wat zijn daar grote verschillen tussen! Wisten we ook al langer natuurlijk, maar toch.
Van de PVV weet ik het niet, maar de SP heeft daar een heleboel over uitgerekend.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:51 schreef isogram het volgende:
De manier waarop de SP en PVV de materie benaderen, is dat ze blind zijn voor wat de AOW nu al kost, hoe de kosten binnen de perken blijven en dat Nederland met een vergrijzende babyboomgeneratie heeft te maken.
Het is gewoon een show zoals je al vaststelde.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:57 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind dat nobel van 'm, hij beseft dat ze al flink aan het uitlopen zijn en probeert door een razende spreeksnelheid de achterstand in te halen. Pechtold trapt nu ook aardig het gaspedaal in trouwens.
Afschuwelijk inderdaad, die stem gekunsteld een octaaf omlaag om de schijn van daadkracht op te houden. Wilders is ook een valse populist, maar tenminste nog een figuur waar je mee zou kunnen praten zonder dwangbuis aan. Van Verdonk wordt ik gewoon heel erg agressief.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:00 schreef Arglist het volgende:
Daarom is die slecht geacteerde verontwaardiging en de snauwende en belerende toon van Verdonk ook zo'n afschuw aan mijn gehoor.
Ach, nog even volhouden mijn beste. Na de volgende verkiezingen zien we haar hopelijk niet meer terug.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Afschuwelijk inderdaad, die stem gekunsteld een octaaf omlaag om de schijn van daadkracht op te houden. Wilders is ook een valse populist, maar tenminste nog een figuur waar je mee zou kunnen praten zonder dwangbuis aan. Van Verdonk wordt ik gewoon heel erg agressief.
Dan moet ze nog de gevangenis voor verduistering (hard aanpakken!), verliest ze haar wachtgeld schat ik (hard aanpakken), en dan huis opeten, bijstand aanvragen en dan schoffelen (hard aanpakken!) om bij het arbeidsproces betrokken te blijven. Dan pas ben ik tevreden.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:15 schreef Arglist het volgende:
Ach, nog even volhouden mijn beste. Na de volgende verkiezingen zien we haar hopelijk niet meer terug.
Maar wij gaan er toch voor opdraaien. Of via extra belastingen, of via langer werken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:08 schreef starla het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat de jeugd zo weinig van zich laat horen aangezien dit hen het meest treft. Gaat het om iets langer naar school moeten (1040-uren norm) dan staan ze allemaal ten koste van die 1040 uren op het Malieveld te schreeuwen. Maar geen sterfelijke ziel stond de afgelopen weken op het Malieveld te protesteren tegen de verhoging van de AOW-leeftijd. Het is te gek voor woorden dat de jongere generatie nu moet opdraaien voor de zooi die de babyboomers hebben achtergelaten. Na 30 jaar piloot te zijn geweest, mag je straks lekker tot je 67ste hun reten afvegen terwijl zij zich in hun knuistje lachen, omdat je van baan móet wisselen. Lekker slim hoor Balkenende en consorten...de ouderen van vandaag laten liggen in hun eigen defecatie omdat de zorg in verpleeg- en verzorgingstehuizen abominabel is, er lering uit trekken om vervolgens niet de huidige situatie aan te pakken, maar hun eigen oude dag veiligstellen door de extra inkomsten van die 2 jaar dat we langer mogen doorwerken. Waardeloos kutkabinet, met een nog waardelozer oppositie
...of we doen gewoon verstandig en emigreren...quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:32 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Maar wij gaan er toch voor opdraaien. Of via extra belastingen, of via langer werken.
Ik sluit niet uit dat ik zal emigreren, maar dat doe ik dus niet omdat ik wat langer door zou moeten werken. Genoeg leuke dingen te doen, ook betaalde dingen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...of we doen gewoon verstandig en emigreren...
Er zijn genoeg andere reden om te willen emigreren, behalve dat langere doorwerken. Het probleem is dat we hier steeds meer moeten betalen voor steeds minder, en de politiek de burger al heel lang niet meer serieus neemt, laat staan dat ze nog in dienst van de burger regeren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:17 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ik zal emigreren, maar dat doe ik dus niet omdat ik wat langer door zou moeten werken. Genoeg leuke dingen te doen, ook betaalde dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |