Nee man lekker door laten gaan ik lig in een deuk.quote:
Die man weet werkelijk niet waar hij het over heeftquote:
Miljoen Nederlanders stemmen er opquote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef venomsnake het volgende:
Die kneus van de PVV![]()
![]()
!!!
Je krijgt er bijna plaatsvervangende schaamte van..
Dit is de nummer twee van de PVVquote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Die man weet werkelijk niet waar hij het over heeft
Echt he... Ongelooflijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Miljoen Nederlanders stemmen er op
Tegen het comateuse aan zou ik zeggen. Een glaasje suikerwater zal hem er misschien bovenop helpen, maar vanwege de demonisering is er niemand die hem er een aanbied.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is de nummer twee van de PVV
Yep, uit protest tegen de rest van de 'incompetente' politiek. Zoals je hier maar weer ziet.... uhm....quote:Op donderdag 12 november 2009 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Miljoen Nederlanders stemmen er op
Die is ziek man die kan geen tv kijken.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:22 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hoe zou Wilders nu in zijn bedje zitten te kijken?
Ik zou hier ook héél ziek van wordenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is ziek man die kan geen tv kijken.
Heeft die man al een fantopic?quote:
Zal hem eens openenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heeft die man al een fantopic?
Dat is die andere gozer van de PVV...quote:
Ik denk dat hij gewoon de baard in de keel krijgtquote:Op donderdag 12 november 2009 12:37 schreef venomsnake het volgende:
Die vent kon wel straalbezopen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |