Triest om zo te beginnen met een uit je hoofd geleerde one-liner.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:59 schreef StephanL het volgende:
Rutte aan het begin van zijn betoog. Hij zei zoiets dergelijks als "De regering regeert als een slak en krijgt het nog voor elkaar om uit de bocht te vliegen"
Geert komt zo.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wacht maar tot de PVV weer komt en over oude moslims gaat klagen...
Exact. Een deerniswekkende vertoning. Die man roep alleen al weerstand op vanwege zijn gemaakte presentatie.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest om zo te beginnen met een uit je hoofd geleerde one-liner.
Vast wel, maar met zulke bijdragen kan ze beter thuis op de bank blijven hangen zoals andere, aanzienlijk minder dure, uitkeringstrekkers.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:01 schreef Yi-Long het volgende:
Wacht maar tot de PVV weer komt en over oude moslims gaat klagen...
Die is erg idd.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:30 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig heeft hij nu Hamer tegenover zich.
Wacht maar tot Balkenende aan de beurt is. Die doet helemaal niks uit het hoofd. Leest alles van een briefje voor wat zijn ambtenaren hebben opgeschreven.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:41 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg bij een spreekbeurt Engels ooit te horen dat ik minder moest oplezen en meer uit mezelf moest praten.
Pechtold heeft die lerares nu nodig.
Femke is mooiquote:Op donderdag 12 november 2009 11:43 schreef StephanL het volgende:
Femke met de juiste accenten in haar kleding
Bush :quote:Op donderdag 12 november 2009 11:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wacht maar tot Balkenende aan de beurt is. Die doet helemaal niks uit het hoofd. Leest alles van een briefje voor wat zijn ambtenaren hebben opgeschreven.
Geloof je hetzelf ?quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:47 schreef starla het volgende:
Leuk, een spannend verhaal voro het slapen gaan!
Hij heeft het wel geschreven denk ik.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Als Wilders het verteld is het toch een stuk spannender.
Hij heeft het laten schrijven.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:51 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Hij heeft het wel geschreven denk ik.
Dame van PVV is wel leuk en knapquote:Op donderdag 12 november 2009 11:53 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben iets met kapsels bij de PVV
Ik geniet.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:58 schreef rockstah het volgende:
Volgens mij is die PVV kerel dronken. Wat een stem ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |