abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2009 @ 15:57:21 #176
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74637636
Jammer alleen dat dat bedrog van destijds niet eens strafrechterlijk vervolgd wordt. Ze stellen het al niet eens meer voor om dat te doen(!) Dat zegt al heel wat. In ieder ander land zou het een rel zijn, met mensen op de straat die de hoofden van de schuldigen zouden opeisen, maar hier in NL accepteren we dit soort bedrog gewoon, bukken gewoon weer voorover, en smeren er alvast weer wat vaseline op...
pi_74637722
Respect voor de das van de Balk, jeweetz.
pi_74637770
Balkenende is ook een prima spreker. Hij draait je een rad voor ogen, met z'n inmiddels allang weerlegde rekensommetjes, maar dat doet ie wel goed.
pi_74637898
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:54 schreef ShadyLane het volgende:
Ja, ook Thieme deed het prima. Alle hoop is nog niet vervlogen.
Ze bracht het goed, maar inhoudelijk was het flut natuurlijk.
pi_74637974
Heb ik geen oordeel over, ik ben niet goed genoeg met m'n aandacht erbij. Ik kijk vanmiddag alleen naar hoe mensen het brengen en MEN wat zijn daar grote verschillen tussen! Wisten we ook al langer natuurlijk, maar toch.
  donderdag 12 november 2009 @ 16:10:21 #181
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_74638116
Thieme
  donderdag 12 november 2009 @ 16:13:33 #182
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74638227
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:06 schreef ShadyLane het volgende:
Heb ik geen oordeel over, ik ben niet goed genoeg met m'n aandacht erbij. Ik kijk vanmiddag alleen naar hoe mensen het brengen en MEN wat zijn daar grote verschillen tussen! Wisten we ook al langer natuurlijk, maar toch.
Ik heb het ook voornamelijk aan als achtergrondgeluid. Sowieso vind ik het hele debat vrij onzinnig, om eerder genoemde redenen, maar ik erger me ook steeds kapot aan de domheid heen en weer in zo'n debat.
pi_74638502
Hoe briljant... Gewoon heel snel gaan praten...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_74638554
Ik kan helaas niet kijken naar het debat. Het viel me, rond het middaguur in het Journaal, op hoe de SP zich steeds meer profileert als een niet-regerende PvdA-kwelgeest. Ze zijn continu bezig om in te hakken op de PvdA... alsof ze daar nog kiezers mee winnen.

De SP en PVV zijn in mijn optiek wereldvreemd. Het kabinetsvoorstel is een slecht compromis en het beste en tevens eerlijkste voorstel komt van D66: gelijkmatig verhogen over een periode van 24 jaar, met één maand per jaar. Zo betalen de babyboomers tenminste nog een klein beetje mee en worden de lasten relatief eerlijk over de generaties verdeeld.
pi_74639043
De meeste mensen nemen automatisch maar aan dat het noodzakelijk is en dat het effectief gaat zijn, terwijl de deskundigen het daar absoluut niet over eens zijn. Dat SP en PVV dit niet klakkeloos aannemen en vraagtekens stellen lijkt me niet wereldvreemd, maar kritisch.

Maar goed, dit terzijde, want het ging vanmiddag niet over inhoud. Als wij hier nu de AOW-topics van de afgelopen maanden gaan lopen herhalen doen we exact hetzelfde als die lui op tv vandaag.
  donderdag 12 november 2009 @ 16:48:54 #186
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_74639418
Als ik goed naar Balkenende luister ben ik op mijn 65 verzekerd van een baan.
Een verhoging van de AOW-leeftijd zou inderdaad niet effectief zijn zonder aanvullende, bijbehorende maatregelen om ouderen aan het werk te houden. Die maatregelen zitten gelukkig wél in het kabinetsvoorstel en dat is ook het enige wat ik er wél goed aan vind.

De manier waarop de SP en PVV de materie benaderen, is dat ze blind zijn voor wat de AOW nu al kost, hoe de kosten binnen de perken blijven en dat Nederland met een vergrijzende babyboomgeneratie heeft te maken. Maar ik zal er verder niet op doorgaan. Ik begreep de insteek van dit topic niet helemaal goed, sorry.
pi_74639635
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:51 schreef isogram het volgende:
De manier waarop de SP en PVV de materie benaderen, is dat ze blind zijn voor wat de AOW nu al kost, hoe de kosten binnen de perken blijven en dat Nederland met een vergrijzende babyboomgeneratie heeft te maken.
Van de PVV weet ik het niet, maar de SP heeft daar een heleboel over uitgerekend.

Maar ik hou er nu inderdaad ook over op, herhalingherhalingherhalingboring.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 november 2009 @ 16:55:45 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74639640
Ik val er net pas weer in. Maar heeft hij weer de hele tijd het gaspedaal erop staan, hij praat weer zo snel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_74639696
Ik vind dat nobel van 'm, hij beseft dat ze al flink aan het uitlopen zijn en probeert door een razende spreeksnelheid de achterstand in te halen. Pechtold trapt nu ook aardig het gaspedaal in trouwens.
  donderdag 12 november 2009 @ 16:58:50 #191
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_74639741
Pechtold die er een mooie show van maakt...? spijkers op laag water zoekende aandachtshoer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 november 2009 @ 16:59:04 #192
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74639752
Maar JP wordt er altijd zo onverstaanbaar van, geprikkeld en vraag ontwijkend van
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_74639766
Ik vind Rita toch altijd wel vermakelijk: "tjongejonge!"
pi_74639786
JP is weer als vanouds aan het ontwijken
  donderdag 12 november 2009 @ 17:00:23 #195
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_74639807
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:57 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind dat nobel van 'm, hij beseft dat ze al flink aan het uitlopen zijn en probeert door een razende spreeksnelheid de achterstand in te halen. Pechtold trapt nu ook aardig het gaspedaal in trouwens.
Het is gewoon een show zoals je al vaststelde.
Daarom is die slecht geacteerde verontwaardiging en de snauwende en belerende toon van Verdonk ook zo'n afschuw aan mijn gehoor.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_74640199
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:00 schreef Arglist het volgende:
Daarom is die slecht geacteerde verontwaardiging en de snauwende en belerende toon van Verdonk ook zo'n afschuw aan mijn gehoor.
Afschuwelijk inderdaad, die stem gekunsteld een octaaf omlaag om de schijn van daadkracht op te houden. Wilders is ook een valse populist, maar tenminste nog een figuur waar je mee zou kunnen praten zonder dwangbuis aan. Van Verdonk wordt ik gewoon heel erg agressief.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 12 november 2009 @ 17:15:44 #197
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_74640265
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Afschuwelijk inderdaad, die stem gekunsteld een octaaf omlaag om de schijn van daadkracht op te houden. Wilders is ook een valse populist, maar tenminste nog een figuur waar je mee zou kunnen praten zonder dwangbuis aan. Van Verdonk wordt ik gewoon heel erg agressief.
Ach, nog even volhouden mijn beste. Na de volgende verkiezingen zien we haar hopelijk niet meer terug.
  donderdag 12 november 2009 @ 17:17:48 #198
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_74640333
Overigens denk ik dat de PvdA zonder Bos op 0 zetels zou staan.
pi_74640541
"Is dat nou wel nodig?!?!?!"
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_74641009
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:15 schreef Arglist het volgende:
Ach, nog even volhouden mijn beste. Na de volgende verkiezingen zien we haar hopelijk niet meer terug.
Dan moet ze nog de gevangenis voor verduistering (hard aanpakken!), verliest ze haar wachtgeld schat ik (hard aanpakken), en dan huis opeten, bijstand aanvragen en dan schoffelen (hard aanpakken!) om bij het arbeidsproces betrokken te blijven. Dan pas ben ik tevreden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')