1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Qwea het volgende:
OOH NOES. MM PAKT MN SNICKERS EN MARS EN GAAT HET IN DE LA DOEN DIE OP SLOT KAN
Jajaquote:
die zijn wel schattig, die kleine rookworstjesquote:Op woensdag 11 november 2009 19:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n verpakking gekocht met twee kleintjes... maar dan at ik gewoon twee kleintjes
vast voor je eigen bestwil! Lees net dat er per minipini-snickersje 91 calorien je lijf in komen...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Qwea het volgende:
OOH NOES. MM PAKT MN SNICKERS EN MARS EN GAAT HET IN DE LA DOEN DIE OP SLOT KAN
En lekkah. En makkelijk. Ik krijg zo'n hele grote ook nooit op. Maar een babyworstje lukt prima.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
die zijn wel schattig, die kleine rookworstjes
ik wil me ook al aanmelden voor de lijstquote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Nog niet bijgelezen maar ik zag ergens een inschrijflijstje
voor stoute bouquetromannetjes. Waar kan ik me melden?
![]()
En, weten we al wie iedereen heeft voor SS?
Egwaarquote:Op woensdag 11 november 2009 19:24 schreef Enfermera het volgende:
JajaIk ben sowieso langzaam, ben invalide ja
![]()
quote:
Krijgen we eerst nog een 'hoi' en een introductie?quote:
Was het maar waar. Ik ben pannenkoeken aan het bakken.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:12 schreef Muis006 het volgende:
Greys doe mij een bros!
Die ligt gewoon met haar Bouquetreeksje in bad, haar raspende adem gesmeerd door de bros.
Hij denkt ook nog lollig te zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 19:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Smart!! Beschermen tegen jezelf
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vast voor je eigen bestwil! Lees net dat er per minipini-snickersje 91 calorien je lijf in komen...
en ik heb er al 8 op!
t is helemaal erg als je het voor 4 kinderen doet... tegen de tijd dat het beslag op is hebben zij alle pannekoeken op en kan je zelf een broodje eten...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Krijgen we eerst nog een 'hoi' en een introductie?
In het lijstje kom je als je vaste stamgast bent
[..]
Was het maar waar. Ik ben pannenkoeken aan het bakken.
Wat een KUTklus is dat toch. Je staat zes keer zo lang in de keuken als dat je aan het eten bent
Oeh lekkahquote:Op woensdag 11 november 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Wat een KUTklus is dat toch. Je staat zes keer zo lang in de keuken als dat je aan het eten bent
Ik oohook!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil me ook al aanmelden voor de lijstpas weer in de kleren van de H&M
eh ja...quote:
Pagan zegt: Meet hem een kuisheidsgordel aan.quote:
Joo, das meer calorieën dan een fatsoenlijke maaltijd!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vast voor je eigen bestwil! Lees net dat er per minipini-snickersje 91 calorien je lijf in komen...
en ik heb er al 8 op!
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh ja...![]()
er liggen tenminste 8 papiertjes hier... heb de reepjes zelf niet geteld...
Beetje misselijkmakendquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje misselijkmakend![]()
Oh en dames.... (en heren...)
Leeskring De Natte Doos, voor al uw badliteratuur
oh-oh
Greys
MrSubtle
Nonneke
Nieslief
Enferma
De Zwabber
Goodbye
MI-etje
Bamba
ElisaB
Cat22
Morretje
Ynske
Nokwanda
Wie wilden er nog meer?
Lieverd, geef je al die kiddo's ook nog pannekoeken?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
ja, ik heb niet eens trek ofzo... maar die bak staat stond nu bij de deur gezet hier naast me en dan pak ik er gewoon steeds een...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Tis dat ze afgepakt zijn, anders had ik nu vast bijna de zak leeg
Tis gewoon dwangmatig eten
dat is wel het ideale sint-maarten-idee! iedereen een pannekoek!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Lieverd, geef je al die kiddo's ook nog pannekoeken?
Je bent te goed voor deze wereld.
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 november 2009 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik heb niet eens trek ofzo... maar die bak staat stond nu bij de deur gezet hier naast me en dan pak ik er gewoon steeds een...
Ikke, ik had het al voor Nok gezegd.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje misselijkmakend![]()
Oh en dames.... (en heren...)
oh-oh
Greys
MrSubtle
Nonneke
Nieslief
Enferma
De Zwabber
Goodbye
MI-etje
Bamba
ElisaB
Cat22
Morretje
Ynske
Nokwanda
Wie wilden er nog meer?
misschien eens verstandig om goed te gaan eten, verdeeld over de dag, genoeg groente en fruit eten en minder te snoepen?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
zeg vraagje trouwens he... ik ben wel vaker heel erg duizelig, sinds de medicijnen... bloedarmoede, kan je dat ergens nog aan herkennen?
*opschrijft en arts morgen beltquote:Vaccins, bijvoorbeeld bof-mazelen-rodehondvaccin (BMR), gelekoortsvaccin en BCG-vaccin. Azathioprine vermindert de werkzaamheid van deze vaccins en kan de kans op een infectie door het vaccin vergroten. Overleg hierover met uw arts. Als u gevaccineerd wordt, reageert het lichaam namelijk met een afweerreactie tegen het vaccin. Azathioprine remt deze afweerreactie.
maar afgezien van de snoep, eet ik ook goed hoor. Vanochtend yoghurt met cruesli, vanmiddag 2 broodjes ei, en 2 mandarijnen... en vanaaf een flink bord bonen met vlees en vla en zulks.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien eens verstandig om goed te gaan eten, verdeeld over de dag, genoeg groente en fruit eten en minder te snoepen?
Ja maar sorry, ik heb heel de dag gewerkt en amper bijgelezen dus ik ben e.e.a. vergetenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Ikke, ik had het al voor Nok gezegd.
eeeeh, misschien open deur enzo he...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar sorry, ik heb heel de dag gewerkt en amper bijgelezen dus ik ben e.e.a. vergeten
Ik ga je er bij zetten
Had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan pannenkoeken?
En ik vind ze niet eens zo heel lekker. Grrrr.
http://tinyurl.com/ygo7b8hquote:Op woensdag 11 november 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
zeg vraagje trouwens he... ik ben wel vaker heel erg duizelig, sinds de medicijnen... bloedarmoede, kan je dat ergens nog aan herkennen?
Geen flauw idee. Omdat er hier eentje thuis zat te roepen dat ie pannenkoeken wilde en ik dacht 'oh ja, lekker makkelijk....'quote:Op woensdag 11 november 2009 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeh, misschien open deur enzo he...
maar waarom maak je ze dan?
En we blijven het ook gewoon doen voor d'r he?quote:
Gaat nou iedereen dat gebruiken?quote:
We proberen je op te voeden liefurtquote:
Hi Captain Obvious!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:42 schreef MrSubtle het volgende:
Wat is dit?een half topic over worst, volgekletst door met name vrouwen, en NIEMAND maakt een ranzige of dubbelzinnige opmerking?
Verspilde energie. Vraag mn ouders maarquote:Op woensdag 11 november 2009 19:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We proberen je op te voeden liefurt
Je moet het hem niet kwalijk nemen. MrS is nog niet zo lang actief in de SC.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Verspilde energie. Vraag mn ouders maar
Ze doet toch niet mee met SS?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Oh-oh ook al post!
En is het je SS pakje echt al, of voorpret-post?
Zat er zo'n duidelijk hint bij dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh pannekoeken met spek![]()
Ik moet dalijk nog een heel topic bijlezen, maar ik moet ff hyperen, ik had anonieme post vandaag en ik denk van iemand van hier en volgens mij weet ik ook van wie![]()
Oh-oh deed toch niet mee?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Oh-oh ook al post!
En is het je SS pakje echt al, of voorpret-post?
GMTAquote:
Oeh, dat was wakker... wakkerder dan ik dus..quote:
ah...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Omdat er hier eentje thuis zat te roepen dat ie pannenkoeken wilde en ik dacht 'oh ja, lekker makkelijk....'Nou, het is nu kwart voor acht en ik heb nog geen hele minuut op mijn kont gezeten sinds ik klaar ben met werken en boodschappen doen. Lekker makkelijk!
Zwabber kerel, we zijn in de minderheidquote:Op woensdag 11 november 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
oh-oh
Greys
MrSubtle
Nonneke
Nieslief
Enferma
De Zwabber
Goodbye
MI-etje
Bamba
ElisaB
Cat22
Morretje
Ynske
Nokwanda
Strega
Maes
De eerste twee zijn juist het lekkerstquote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef tombolafan het volgende:
hahaha, hier belanden de eerste 2 juist in de prullenbak omdat ik dan nog even moet oefenen...
ik kan wel gooien en vangen-omdraaien
Als je het zelf nou eens ging gebruiken...quote:
ssst, mijn bijnaam is prullenbak...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De eerste twee zijn juist het lekkerst
volgens mij probeer je ons gewoon op het verkeerde been te zettenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je het zelf nou eens ging gebruiken...
Oh, ja... oh-oh doet niet mee aan SS.
En Morrie had het badliteratuurlijstje al gepost.
Ik geloof dat ik iets teveel tegelijk doe momenteel
Jah, heel verrassend ook, in zo'n topic vol vrouwen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zwabber kerel, we zijn in de minderheid
Jawel, maar dat is toch geen doen zo? Eén van de twee staat steeds in de keuken.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:50 schreef ferrari_rood het volgende:
En heer G helpt niet even mee? Ik bak altijd de 1e 2 en daarna mag vriendlief mooi mee helpen.
Hoeveel mensen hier hebben je adres?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh pannekoeken met spek![]()
Ik moet dalijk nog een heel topic bijlezen, maar ik moet ff hyperen, ik had anonieme post vandaag en ik denk van iemand van hier en volgens mij weet ik ook van wie![]()
pan water opzetten, bord er op, pannenkoeken bakken, op bord (deksel erop) en als ze allemaal gebakken zijn samen romantisch opeten...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is toch geen doen zo? Eén van de twee staat steeds in de keuken.
Nou, lekker gezellig eten
helemaal niks!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:54 schreef Enfermera het volgende:
Pfff. er is ook niks op tv he vanavond.
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pan water opzetten, bord er op, pannenkoeken bakken, op bord (deksel erop) en als ze allemaal gebakken zijn samen romantisch opeten...
Maar dan is de onderkant van het bord zo nat van het stoomquote:Op woensdag 11 november 2009 19:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pan water opzetten, bord er op, pannenkoeken bakken, op bord (deksel erop) en als ze allemaal gebakken zijn samen romantisch opeten...
ja, hehe, daardoor blijft het warm...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan is de onderkant van het bord zo nat van het stoom
In that case: naar de supermarkt, koelvak opzoeken, pak pannekoeken kopen, naar huis, magnetron open, plappers erin, ff wachten... nog ff wachten... pannekoeken!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Maar dan is de onderkant van het bord zo nat van het stoom
En zo heul romantisch zijn wij niet
Kortom, ik zeik om nietsHeb gewoon geen zin om na een lange dag zo lang in de keuken te moeten klooien
Zeg mop... je loopt nu mensen te PMen of je in de openingspost mag, maar lijkt het je niet leuker om dan eerst eens gewoon hier mee te kletsen? Want heeft het anders voor zin om in de OP te staan?quote:
Ja die heb ik ook wel eens gehaald ja, maar die magnetreer je weer niet met 8 tegelijk maar per stuk.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In that case: naar de supermarkt, koelvak opzoeken, pak pannekoeken kopen, naar huis, magnetron open, plappers erin, ff wachten... nog ff wachten... pannekoeken!
Nou, dan maar leuk filmpje downloaden en kijkenquote:
Sereneus?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg mop... je loopt nu mensen te PMen of je in de openingspost mag, maar lijkt het je niet leuker om dan eerst eens gewoon hier mee te kletsen? Want heeft het anders voor zin om in de OP te staan?
Tis jouw handschrift volgens mij op de vlopquote:Op woensdag 11 november 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hier hebben je adres?
oeh! een bouquet-boekje!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis jouw handschrift volgens mij op de vlop![]()
Of iemand ie per ongeluk net zo schrijft als jou
Nee, tis iets met mn naam dr op dus ik kan het hier niet posten want dan ziet Nieslief hetquote:
Die is er toch niet, haal je het straks weer weg..quote:Op woensdag 11 november 2009 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, tis iets met mn naam dr op dus ik kan het hier niet posten want dan ziet Nieslief het
Ik ben het niet!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis jouw handschrift volgens mij op de vlop![]()
Of iemand ie per ongeluk net zo schrijft als jou
Een Hello Kitty print, met mn naam dr op, en dan gelamineerdquote:Op woensdag 11 november 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het niet!
Seriously!
Maar wat zit er in dan? Wat is het?
oh nee, zijn we nou gewoon een stelletje wijven geworden?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zwabber kerel, we zijn in de minderheid
dat zijn geen pannekoeken, dat is rubber de strekkende meterquote:Op woensdag 11 november 2009 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In that case: naar de supermarkt, koelvak opzoeken, pak pannekoeken kopen, naar huis, magnetron open, plappers erin, ff wachten... nog ff wachten... pannekoeken!
I second thatquote:Op woensdag 11 november 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
Wie het ook is die het aan oh-oh heeft gestuurd, ik vind het lief!
Wat cutequote:Op woensdag 11 november 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik scroll en typ de hele tijd op halve snelheid omdat de parkiet met m'n rechterhand aan het knuffelen is
Dat is ook lief!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik scroll en typ de hele tijd op halve snelheid omdat de parkiet met m'n rechterhand aan het knuffelen is
Eens!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
Wie het ook is die het aan oh-oh heeft gestuurd, ik vind het lief!
ik heb nu alleen een webcam, zal morgen proberen een camera te regelen, hij doet het altijd omdat ik de enige ben die em niet wegmeptquote:
Zwabberquote:Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb nu alleen een webcam, zal morgen proberen een camera te regelen, hij doet het altijd omdat ik de enige ben die em niet wegmept
Zijn er al pannekoeken gegeten?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb al zes krabbels gezet en het verhaal is nog niet eens officieel begonnen
Nou, ik zou er ook naar van worden als ik 't altijd koud zou hebbenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen naar worden van ons huisje hoorzie Katten met foto's #67
Ja, ik ben misselijkquote:Op woensdag 11 november 2009 20:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zijn er al pannekoeken gegeten?
Hier ook geen kinderenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Heb ik nog rodere oogjes/oortjes straks bij het lezen natuurlijk![]()
Oh en ik heb heel veel snoep nu, want er zijn welgeteld NUL kinderen langsgekomen
De verwarming doet het allang weer. Dus koud heb ik het niet meer.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik zou er ook naar van worden als ik 't altijd koud zou hebben
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb al zes krabbels gezet en het verhaal is nog niet eens officieel begonnen
Ik bedoelde in het boekquote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik ben misselijkEn ik heb er maar drie op
Das echt stank voor dank hequote:Op woensdag 11 november 2009 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
een niet nader te noemen huisgenoot heeft net op mijn laptop gepoept
Prachtigquote:Op woensdag 11 november 2009 20:28 schreef MrSubtle het volgende:
Sinte Sinte Maarten
Koeien hebben staarten
Ik kan heul niet rijmen
Dus ook niet bij deze regel
Dank je, ik vond die van jou ook mooiquote:
Oh, ik dacht dat je zei dat het aan je huis lag (dat je de kachel op 30 graden moest zetten ofzoquote:Op woensdag 11 november 2009 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De verwarming doet het allang weer. Dus koud heb ik het niet meer.
Sinte Maarten vogeltjequote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Sinte Merte veugelke
Haaj un roëd keugelke
Haaj un roëd stertje
Doa keumt Sinte Merte!
Memories.
Wat lief! Geweldig xDquote:Op woensdag 11 november 2009 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
ik wrijf over z'n snavelje, gaatie helemaal met z'n ogen dicht zitten![]()
hij zit nu m'n hoofd te vlooien
Ik heb echt geen idee. Maar dat is niet erg.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sinte Maarten vogeltje
Had een rood kogeltje
Had een rood staartje
Daar komt Sint Maarten
... en werd er ook bij verteld waar het op sloeg, of was het kleinkunst?
Aftellen naar de elfstedentocht dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Maes het volgende:
Wij hebben de open haard aanHet wordt vannacht maar 2 graden
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Maes het volgende:
Oh echt?? Heb het slaapkamerraam al dicht, kruik gaat al dagen mee, nog maar dichterbij Ravage kruipen dus..quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Maes het volgende:
Verwarming is uitquote:Op woensdag 11 november 2009 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ik heb de verwarming nog steeds niet aan gehad, maar Chico heeft wel een dik pak aan nu
Ja maar die zijn heel kort, vandaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Muis006 het volgende:
Maar varkens hebben ook staarten! Ik vind het pure discriminaaaaasie
Maar vast geen roëd stertje.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Muis006 het volgende:
Maar varkens hebben ook staarten! Ik vind het pure discriminaaaaasie
Het raam op de kattenkmaer is al dagen dicht, behalve af en toe om te luchten. Maar ik bikkel nog door met open raam op mijn slaapkamer en alleen het herfstdekbed.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh echt?? Heb het slaapkamerraam al dicht, kruik gaat al dagen mee, nog maar dichterbij Ravage kruipen dus..![]()
Ik wist niet dat kanaries zo leuk konden zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
het leukste is dat hij de hele tijd zit te fluiten, en we hadden em wat fluitjes geleerd, en hij probeert nu zijn eigen melodietjes te fabriekenklinkt nergens naar natuurlijk, maar is wel lief
![]()
we proberen hem nu dit te laten fluiten:![]()
klik
en hij kan de eerste paar noten al
ghehehequote:Op woensdag 11 november 2009 20:41 schreef Cat22 het volgende:
JJHtje?
Edit:
Oh-oh.
En doe die peuk dan ook maar wegflikkeren. Is niks gezond voor je.
Heb je nog wat van die wax melts kliggen?
nu, dan heb je het maar gehadquote:Op woensdag 11 november 2009 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja.
Ik was gestopt met roken, bijna een half jaar lang.
En toen ging Frits dood en ging het mis![]()
En daar baaaaaaaaalde ik zo onwijs van, dat ik nu nog 1 peuk heb liggen, en dat ik dan weer ga stoppen.
Overigens rookte ik nu overdag nog steeds helemaal niet, alleen 's avonds, en maar 2 pakjes in de week.
Maar desalniettemin doe ik het liever niet en ga ik dus na die ene laatste weer kappen.
Wanneer zal ik m opsteken?
Dr liggen dr nog twee, ik vind het zonde om ze op te maken , ze ruiken zo ook zo lekkerquote:Op woensdag 11 november 2009 20:41 schreef Cat22 het volgende:
JJHtje?
Edit:
Oh-oh.
En doe die peuk dan ook maar wegflikkeren. Is niks gezond voor je.
Heb je nog wat van die wax melts liggen? Die ruiken veel fijner!
Hmm, maar dan issie echt op he, en dan duurt de avond nog zooo langquote:
Oh fak, ik was even vergeten waar dat synoniem voor stondquote:Op woensdag 11 november 2009 20:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het boek
Was vergeten dat je ze ook echt gegeten hebt![]()
Dan met het laatste rondje met de hondjes ?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, maar dan issie echt op he, en dan duurt de avond nog zooo lang
Lekker knus dusquote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh echt?? Heb het slaapkamerraam al dicht, kruik gaat al dagen mee, nog maar dichterbij Ravage kruipen dus..![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fak, ik was even vergeten waar dat synoniem voor stond
Ik begin aan Hoofdstuk 2
Nee, ik rook nooit buitenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dan met het laatste rondje met de hondjes ?
Hier staat hele jaar slaapkamer-raam open, zomer of winter
Oh ja, mocht je te weinig ruimte hebben om te krabbelen kan je ook een 1-tje ofzo voor een regel zetten en dan een paar blz's verder aan het einde van het hoofdstuk op de half lege pagina 1) en dan je krabbel zetten.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent zo stil als je zit te lezen
![]()
Strakjes ligt die hele SC hier op zn gat, zit iedereen alleen nog maar ranzige porn te lezen
Slaapkamerraam staat overdag gewoon open.. Herfstdekbed hebben we ook nog gewoon liggen, kan ook nog wel even denk ik..quote:Op woensdag 11 november 2009 20:40 schreef Cat22 het volgende:
Het raam op de kattenkmaer is al dagen dicht, behalve af en toe om te luchten. Maar ik bikkel nog door met open raam op mijn slaapkamer en alleen het herfstdekbed.
Anders plak ik dr wel post its in of zo hoor, ik kom dr wel wijs uit!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, mocht je te weinig ruimte hebben om te krabbelen kan je ook een 1-tje ofzo voor een regel zetten en dan een paar blz's verder aan het einde van het hoofdstuk op de half lege pagina 1) en dan je krabbel zetten.
Dan weet je dat vastMaar ik heb nu nog aardig wat ruimte overgelaten voor je
Hee er moeten nog meer mensenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, mocht je te weinig ruimte hebben om te krabbelen kan je ook een 1-tje ofzo voor een regel zetten en dan een paar blz's verder aan het einde van het hoofdstuk op de half lege pagina 1) en dan je krabbel zetten.
Dan weet je dat vastMaar ik heb nu nog aardig wat ruimte overgelaten voor je
Tja, dat moet je zelf toch kiezen. Kan ik nu wel zeggen dat je nu, NU, die 2 oprookt en dan klaar bent, maar zo werkt het nie he..quote:Op woensdag 11 november 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr liggen dr nog twee, ik vind het zonde om ze op te maken , ze ruiken zo ook zo lekker
We gaan gewoon met inlegvellen werken joh, no prob!quote:
Nee nee, ik heb nog 1 sigaret, Cat vroeg hoeveel wax melts ik nog hadquote:Op woensdag 11 november 2009 20:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tja, dat moet je zelf toch kiezen. Kan ik nu wel zeggen dat je nu, NU, die 2 oprookt en dan klaar bent, maar zo werkt het nie he..
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:49 schreef Maes het volgende:
Ik ga vanavond de kerstbruid () nog eens lezen en krabbels toevoegen
Ik zou niet graag in je schoenen staan. Die eerste periode van niet rokenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb nog 1 sigaret, Cat vroeg hoeveel wax melts ik nog had![]()
Mss moet ik m zo maar opsteken ook
Nou, als ik vandaag stop ben ik op mn verjaardag door het ergste heen en weer een happy bunny.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in je schoenen staan. Die eerste periode van niet rokendoe ik niet graag over
Huuuuuuuuuquote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ik heb zojuist het woord druipnat gehighlight
/spoiler
Bij sommige katten blijft dat zoquote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef Enfermera het volgende:
Haha, onze Puk vindt de stofzuiger nog een erg eng beest![]()
Oh jakkes!! Is mijn eerste reactie, maar in het verhaal valt het vast mee..quote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
/spoiler
Ik zie je helemaal zitten met je boekje en markeerstiftenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
/spoiler
Kan ook van de regen zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 20:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh jakkes!! Is mijn eerste reactie, maar in het verhaal valt het vast mee..
Lekker zompigquote:
Geniet ervanquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Geniet ervan
* Maes stiekem jaloers is
Goed hèquote:
Liefquote:Op woensdag 11 november 2009 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik neem ook nog wel een trekje voor jou!
Hijs nog niet op de helft
oh bij mij staat het nou ook aanquote:Op woensdag 11 november 2009 21:05 schreef Maes het volgende:
Ik kijk tussen kunst en kitschHoe oubollig is dat?
No morequote:
Asbak laten staan. Goed voor het afkickenquote:
Oh bah nee, ik vind asbakken sowieso smerigquote:Op woensdag 11 november 2009 21:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Asbak laten staan. Goed voor het afkicken
Goed hoor!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedenavond. 7.3 terug voor een tentamen
quote:
En was het lekkerquote:Op woensdag 11 november 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
Feli MM!
Blz. 30 en de eerste brute sex is al geweest!
Nou dat was ik van plan maar negeren is beter hoor ik hier.quote:
Zo gezelligquote:
Slaapkopquote:Op woensdag 11 november 2009 21:25 schreef MrSubtle het volgende:
En oh-oh, hoe was het?goed dat je stopt
pfft ik kan m'n ogen niet open houden...
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:27 schreef Maes het volgende:
We hebben nieuwe koekjes. die vind ze zo lekker dat ze de hele tijd voor de achterdeur zit te piepen om naar buiten te gaan. Naar buiten gaan en een plasje doen betekend een koekje. Best wel slim eigenlijk
Ik ben trots op je, ik weet hoe moeilijk het isquote:Op woensdag 11 november 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook blij dat ik weer de ballen heb om te kappen![]()
Ik heb allemaal slapende hondjes
Nee nog niet, ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Uitgekookt sekreet.
Heb je al mail gehad eigenlijk?
Bye bye, lekker slapen straks!quote:
Saai hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga slapen ... ik zit hier rechtop te maffen bijna
Welterusten allemaal
Je bent verslaaaaaaafdquote:Op woensdag 11 november 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morrie!
Ik lees nog even verder
Mijn stiefdochter heeft dat ook. Gister nog met de fiets gevallen omdat ze haar ipod ophadquote:Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
wat ik me al een tijdje afvraag is, soms als ik muziek luister of mijn gedachten compleet ergens anders zijn, merk ik dat ik tegen dingen aanloop omdat ik ze net raak, of moeite heb met in een rechte lijn te lopen
is dit normaal?
Of je SS heeft het te druk met lezen andere dingen!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef MrSubtle het volgende:
nog steeds geen berichtje van mijn SS ... mijn lijstje was te duidelijk
ik had wel altijd dat als ik aan het typen was ik wel eens de tekst van het liedje ging typen...quote:Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
wat ik me al een tijdje afvraag is, soms als ik muziek luister of mijn gedachten compleet ergens anders ben, merk ik dat ik tegen dingen aanloop omdat ik ze net raak, of moeite heb met in een rechte lijn te lopen
is dit normaal?
ook typ ik soms hele andere woorden en zinnen dan dat ik wil, omdat mijn gedachten ergena anders zijn![]()
ja datte, en dan halverwege een zin gewoonquote:Op woensdag 11 november 2009 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik had wel altijd dat als ik aan het typen was ik wel eens de tekst van het liedje ging typen...
Bye babequote:Op woensdag 11 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik kruip onder mn dekbed op de bank en ga X-Files kijken want dr is niks op tv en ik heb geen brute sexboekjes om te lezen![]()
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens. Vorige week was ik een nota aan het coderen en toen dacht ik die moet ik nog even aan Irene laten zien en toen schreef ik er ook Irene op ipv de cijfertjes die erop moesten.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja datte, en dan halverwege een zin gewoon
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja datte, en dan halverwege een zin gewoon
ik heb wel eens een sms gestuurd naar degene over wie het ging...quote:Op woensdag 11 november 2009 21:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens. Vorige week was ik een nota aan het coderen en toen dacht ik die moet ik nog even aan Irene laten zien en toen schreef ik er ook Irene op ipv de cijfertjes die erop moesten.
Suffiequote:Op woensdag 11 november 2009 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb wel eens een sms gestuurd naar degene over wie het ging...![]()
en het was geen lief smsje...
ken je ?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb wel eens een sms gestuurd naar degene over wie het ging...![]()
en het was geen lief smsje...
t is ook nooit meer goedgekomen tussen ons...quote:
hahaha, hij zingt over mij!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ken je ?
hij is echt briljant soms
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef Muis006 het volgende:
Hoezo 'berichtje van SS'? Moeten we ons lootjespersoon nu al een berichtje sturen?
hij mag toch wel zelf weten of hij op zijn stroopwafel poept!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
omdat de stroopwafel groter is dan napoleon, en hij voor dat hij er klaar mee is vast wel weer op gaat poepen ofzo
Doe mij je naam en adres maar stuur ik er morgen eentje naar je op......quote:Op woensdag 11 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik kruip onder mn dekbed op de bank en ga X-Files kijken want dr is niks op tv en ik heb geen brute sexboekjes om te lezen![]()
dit is echt zo'n quote die vraagtekens oproept als hij uit zijn context gehaald wordtquote:Op woensdag 11 november 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij mag toch wel zelf weten of hij op zijn stroopwafel poept!
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is echt zo'n quote die vraagtekens oproept als hij uit zijn context gehaald wordt![]()
I
I
I
I
v
Ik wou zeggenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:13 schreef tombolafan het volgende:
boh, t is nog lang geen morgen hoor!
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:45 schreef Pagan het volgende:
Er was een onheilige op het Groninger platteland
Die stak al die lampionnen het liefst in brand
Hij kon geen gefrobel meer zien
Overgoot ze met benzien
En nam toen de snoeppot in eigen hand
is t dan niet handig om er een paar rond te sturen ( dus bv ook halverwege de lijst iemand eentjes versturen)quote:Op woensdag 11 november 2009 22:20 schreef tombolafan het volgende:
niet heel lastig hoor; (volgens mij)
greys leest het boekje, highlight wat ze leuk lekker vindt, stuurt m door naar de volgende en die doet hetzelfde
de laatste krijgt het boekje in de natste doos, om zo te zeggen...
en dan is sint maarten over...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
nou, nog minder dan twee uur te gaan, dus we zitten op nog een procent of 8
geen idee... t is niet mijn idee...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t dan niet handig om er een paar rond te sturen ( dus bv ook halverwege de lijst iemand eentjes versturen)
Da's ook de bedoelingquote:Op woensdag 11 november 2009 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t dan niet handig om er een paar rond te sturen ( dus bv ook halverwege de lijst iemand eentjes versturen)
Ok dat had ik niet meegekregenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook de bedoeling
- Er zijn/komen drie of vier boekjes in omloop (Bamba heeft er ook eentje gekocht, ik krijg er morgen nog twee, Maes heeft er ook eentje) en we gaan die lezen en highlighten en bekrabbelen.
- Ik stuur de mijne naar oh-oh en die stuurt hem daarna naar Subtle.
- Bamba stuurt hem daarna naar....?
- Maes stuurt hem daarna naar...?
Ik zal morgenmiddag wel eens even een mooilijstje
voor de volgorde maken!
Ik heb vandaag speciaal hiervoor neonmarkers gekochtquote:Op woensdag 11 november 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook de bedoeling
- Er zijn/komen drie of vier boekjes in omloop (Bamba heeft er ook eentje gekocht, ik krijg er morgen nog twee, Maes heeft er ook eentje) en we gaan die lezen en highlighten en bekrabbelen.
voor de volgorde maken!
Ik zag ze ook liggen en heb er even over getwijfeld om er een mee te nemen. Maar ik wist niet zeker of die ranzig genoeg zou zijn. Het was een soort bouquetreeks, maar dan net anders. Het moety natuurlijk wel vies genoeg zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
liep vanmiddag de zeeman binnen en wat lag daar
bouquet reeks
Schat ik had vanmiddag ergens drie topics geleden ook al een boekje voorgesteld compleet met spoiler en al. Ik heb zo´n historisch Candlelight geval.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook de bedoeling
voor de volgorde maken!
Ik ook, ik zat eropquote:Op woensdag 11 november 2009 22:33 schreef Ynske het volgende:
*zucht* ben mn afstandsbediening van de tv kwijt
gevondenquote:
Slaap even goed lekker!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:42 schreef Qwea het volgende:
ik ga ook naar bed. Ik ben dood moe, maar toch ook weer niet
tot morgen
ben jij dat???quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
dit is het zevende topic van vandaag, dit loopt uit de hand
wat voor dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
oh nee echt niet![]()
zo goed kan ik niet spelen / drummen / zingen![]()
ben wel eens gevraagd voor een band though, maar das hele andere muziek
vandaag? 7?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
dit is het zevende topic van vandaag, dit loopt uit de hand
ik zit nu bij mn ouders, dus ik durf niet te klikken...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou van heel veel soorten muziek, waarvan dit toch wel de extreemste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |