En we blijven het ook gewoon doen voor d'r he?quote:
Gaat nou iedereen dat gebruiken?quote:
We proberen je op te voeden liefurtquote:
Hi Captain Obvious!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:42 schreef MrSubtle het volgende:
Wat is dit?een half topic over worst, volgekletst door met name vrouwen, en NIEMAND maakt een ranzige of dubbelzinnige opmerking?
Verspilde energie. Vraag mn ouders maarquote:Op woensdag 11 november 2009 19:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We proberen je op te voeden liefurt
Je moet het hem niet kwalijk nemen. MrS is nog niet zo lang actief in de SC.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Verspilde energie. Vraag mn ouders maar
Ze doet toch niet mee met SS?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Oh-oh ook al post!
En is het je SS pakje echt al, of voorpret-post?
Zat er zo'n duidelijk hint bij dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh pannekoeken met spek![]()
Ik moet dalijk nog een heel topic bijlezen, maar ik moet ff hyperen, ik had anonieme post vandaag en ik denk van iemand van hier en volgens mij weet ik ook van wie![]()
Oh-oh deed toch niet mee?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Oh-oh ook al post!
En is het je SS pakje echt al, of voorpret-post?
GMTAquote:
Oeh, dat was wakker... wakkerder dan ik dus..quote:
ah...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Omdat er hier eentje thuis zat te roepen dat ie pannenkoeken wilde en ik dacht 'oh ja, lekker makkelijk....'Nou, het is nu kwart voor acht en ik heb nog geen hele minuut op mijn kont gezeten sinds ik klaar ben met werken en boodschappen doen. Lekker makkelijk!
Zwabber kerel, we zijn in de minderheidquote:Op woensdag 11 november 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
Leeskring De Natte Doos, voor al uw badliteratuur
oh-oh
Greys
MrSubtle
Nonneke
Nieslief
Enferma
De Zwabber
Goodbye
MI-etje
Bamba
ElisaB
Cat22
Morretje
Ynske
Nokwanda
Strega
Maes
De eerste twee zijn juist het lekkerstquote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef tombolafan het volgende:
hahaha, hier belanden de eerste 2 juist in de prullenbak omdat ik dan nog even moet oefenen...
ik kan wel gooien en vangen-omdraaien
Als je het zelf nou eens ging gebruiken...quote:
ssst, mijn bijnaam is prullenbak...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De eerste twee zijn juist het lekkerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |