Een Hello Kitty print, met mn naam dr op, en dan gelamineerdquote:Op woensdag 11 november 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het niet!
Seriously!
Maar wat zit er in dan? Wat is het?
oh nee, zijn we nou gewoon een stelletje wijven geworden?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zwabber kerel, we zijn in de minderheid
dat zijn geen pannekoeken, dat is rubber de strekkende meterquote:Op woensdag 11 november 2009 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In that case: naar de supermarkt, koelvak opzoeken, pak pannekoeken kopen, naar huis, magnetron open, plappers erin, ff wachten... nog ff wachten... pannekoeken!
I second thatquote:Op woensdag 11 november 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
Wie het ook is die het aan oh-oh heeft gestuurd, ik vind het lief!
Wat cutequote:Op woensdag 11 november 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik scroll en typ de hele tijd op halve snelheid omdat de parkiet met m'n rechterhand aan het knuffelen is
Dat is ook lief!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik scroll en typ de hele tijd op halve snelheid omdat de parkiet met m'n rechterhand aan het knuffelen is
Eens!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:07 schreef Greys het volgende:
Wie het ook is die het aan oh-oh heeft gestuurd, ik vind het lief!
ik heb nu alleen een webcam, zal morgen proberen een camera te regelen, hij doet het altijd omdat ik de enige ben die em niet wegmeptquote:
Zwabberquote:Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb nu alleen een webcam, zal morgen proberen een camera te regelen, hij doet het altijd omdat ik de enige ben die em niet wegmept
Zijn er al pannekoeken gegeten?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb al zes krabbels gezet en het verhaal is nog niet eens officieel begonnen
Nou, ik zou er ook naar van worden als ik 't altijd koud zou hebbenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen naar worden van ons huisje hoorzie Katten met foto's #67
Ja, ik ben misselijkquote:Op woensdag 11 november 2009 20:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zijn er al pannekoeken gegeten?
Hier ook geen kinderenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
Heb ik nog rodere oogjes/oortjes straks bij het lezen natuurlijk![]()
Oh en ik heb heel veel snoep nu, want er zijn welgeteld NUL kinderen langsgekomen
De verwarming doet het allang weer. Dus koud heb ik het niet meer.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik zou er ook naar van worden als ik 't altijd koud zou hebben
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Ik heb al zes krabbels gezet en het verhaal is nog niet eens officieel begonnen
Ik bedoelde in het boekquote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik ben misselijkEn ik heb er maar drie op
Das echt stank voor dank hequote:Op woensdag 11 november 2009 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
een niet nader te noemen huisgenoot heeft net op mijn laptop gepoept
Prachtigquote:Op woensdag 11 november 2009 20:28 schreef MrSubtle het volgende:
Sinte Sinte Maarten
Koeien hebben staarten
Ik kan heul niet rijmen
Dus ook niet bij deze regel
Dank je, ik vond die van jou ook mooiquote:
Oh, ik dacht dat je zei dat het aan je huis lag (dat je de kachel op 30 graden moest zetten ofzoquote:Op woensdag 11 november 2009 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De verwarming doet het allang weer. Dus koud heb ik het niet meer.
Sinte Maarten vogeltjequote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Sinte Merte veugelke
Haaj un roëd keugelke
Haaj un roëd stertje
Doa keumt Sinte Merte!
Memories.
Wat lief! Geweldig xDquote:Op woensdag 11 november 2009 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
ik wrijf over z'n snavelje, gaatie helemaal met z'n ogen dicht zitten![]()
hij zit nu m'n hoofd te vlooien
Ik heb echt geen idee. Maar dat is niet erg.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sinte Maarten vogeltje
Had een rood kogeltje
Had een rood staartje
Daar komt Sint Maarten
... en werd er ook bij verteld waar het op sloeg, of was het kleinkunst?
Aftellen naar de elfstedentocht dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Maes het volgende:
Wij hebben de open haard aanHet wordt vannacht maar 2 graden
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Maes het volgende:
Wij hebben de open haard aanHet wordt vannacht maar 2 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |