Thank gawd for thatquote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier is het tegenovergestelde van Q lieverd

Kate Beckinsalequote:Op woensdag 11 november 2009 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
5 is leuk, dan moet je de 5 lekkerste kiezen.

Ik?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
jongens, volgens mij is ze huilend weggerend

of vloek of tier er in
 of vloek of tier er in 
 Maar je hebt wel goeie tieten, dat dan weer wel
 Maar ik ga mijn best doen. Wie krijgt hem na mij? Oh-oh wilde hem daarna he? En daarna MrS dacht ik?
 Maar ik ga mijn best doen. Wie krijgt hem na mij? Oh-oh wilde hem daarna he? En daarna MrS dacht ik? 

in elk geval ouder dan 21...
 in elk geval ouder dan 21...   

... balen!
 ... balen!

lijstje
 lijstje   voor stoute bouquetromannetjes. Waar kan ik me melden?
  voor stoute bouquetromannetjes. Waar kan ik me melden?    

oeh, Roekeloos en omstuimig klinkt goed. hoe heten de hoofdpersonen (robuuste, ruige bonk met klein hart en mooie schone zeker?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
Zo. Bijgelezen *zweet van voorhoofd veegt*
Heb tevergeefs gezocht naar een post van Q in het vorige topic zonderof vloek of tier er in
Kusje, Q, ouwe negatievelingMaar je hebt wel goeie tieten, dat dan weer wel
Ik begin zo aan 'ROEKELOOS EN OMSTUIMING', na het eten. Er is wel wat weinig ruimte om te krabbelen zag ikMaar ik ga mijn best doen. Wie krijgt hem na mij? Oh-oh wilde hem daarna he? En daarna MrS dacht ik?
Hoi PF!
 )
 )

gewoon even met de spuitmond van de brandblusser tussen de brievenbus, en prestoquote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef MrSubtle het volgende:
fuck ... nu bellen dus toch kinderen aan maar nu heb ik niets in huis
Normaal doen ze hier niets... balen!

Liefquote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb een hele bak klaarstaan met mini-Bros, mini-Kitkat, mini-Lion en Smarties.
Er komen hier nooit Sint Maarten kinderen, maar je weet maar nooit. En anders eet ik het zelf op

quote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef MrSubtle het volgende:

quote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef MrSubtle het volgende:

okay wacht, ga ik doen...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon even met de spuitmond van de brandblusser tussen de brievenbus, en presto

HIERRRRRR!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.
Nog niet bijgelezen maar ik zag ergens een inschrijflijstje

En, weten we al wie iedereen heeft voor SS?

Mel (voluit Carmelquote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, Roekeloos en omstuimig klinkt goed. hoe heten de hoofdpersonen (robuuste, ruige bonk met klein hart en mooie schone zeker?)
 ) en Jack Devlin. Die achternaam ook weer. Devlin
 ) en Jack Devlin. Die achternaam ook weer. Devlin 

okee, ik ben m kwijt...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat ik ga zeggen dat ik 19 ben, dan heb ik nog 3 jaar extra voordat ik 30 ben

Heb ik ook in huis.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb een hele bak klaarstaan met mini-Bros, mini-Kitkat, mini-Lion en Smarties.
Er komen hier nooit Sint Maarten kinderen, maar je weet maar nooit. En anders eet ik het zelf op
 Voor... uhm.. de Sint Maarten kinderen ja.
   Voor... uhm.. de Sint Maarten kinderen ja.   

Nee ik baal dat ik niets in huis heb... nou ja, ik heb drop en zo, maar ik ga die kinderen niet 1 dropje gevenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is niet snel goed he... eerst zeuren dat je het zo graag wilt, dat heeft iemand gelezen en zn koters langs je gestuurd en nu zeuren dat ze langskomen...

Ik ben over een paar jaar geleden 30quote:Op woensdag 11 november 2009 18:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik ben over 8 jaar 30
dus als ik nu zeg dat ik 19 ben ben ik over 11 jaar 30
3 jaar winst

quote:Op woensdag 11 november 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
HIERRRRRR!
Ik zal zo even het lijstje terugzoeken en je er bij zetten!

quote:[..]
Mel (voluit Carmel) en Jack Devlin. Die achternaam ook weer. Devlin
En het speelt zich af in - quelle originelle! - Parijs!

quote:Op woensdag 11 november 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
Mel (voluit Carmel) en Jack Devlin. Die achternaam ook weer. Devlin
En het speelt zich af in - quelle originelle! - Parijs!
 die naam klinkt bekend...
  die naam klinkt bekend...   

ik vond het al verdacht stil bij jou terwijl er zoveel hints langskwamenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
Ik moet ook nog mijn notities bijwerken qua SS las ik, Pagan heeft al post!

wij hebben wel eens van die pompoenhoofden gemaakt... mn moeder en ik... ik eerst; kutklus die hele pompoen uithollen, 3 kwartier bezig geweest... had mn moeder er 1 die al hol wasquote:Op woensdag 11 november 2009 18:33 schreef P.F het volgende:
Je moet ook waxinelichtjes in glazen potjes doen, en die langs het pad van de voortuin laten lopen.
Zo lokte wij er in ieder geval twee

Dat was toch juist de bedoeling, leeskring?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]

Begrotingstechnisch gezien ist wellicht handig als MrS en ik een romannetje delen.
Zullen we leeskring doen?

En hoe hard?quote:Spannend! Zou Ze Hem krijgen? En Hoe? En Langs Welke Kant?

oh, als iedereen cryptisch gaat doen;quote:Op woensdag 11 november 2009 18:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben over een paar jaar geleden 30

QFT!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
Zo. Bijgelezen *zweet van voorhoofd veegt*

Ik doe niet openquote:

en hoe snel... (vaak pas laatste pagina...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was toch juist de bedoeling, leeskring?
[..]
En hoe hard?
 )
 )

Ik begin toch steeds meer te twijfelen of ik dit wel ga overlevenquote:

Rrrrrraspendquote:Op woensdag 11 november 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was toch juist de bedoeling, leeskring?
[..]
En hoe hard?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.

Hihihihii. Kunnen ze zien dat je thuis bent? Zo nee, no problemo toch?quote:

Whihihiiiiiihihihiquote:

Nee hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en hoe snel... (vaak pas laatste pagina...)
 Tegenwoordig zo ongeveer om de 10 pagina's
 Tegenwoordig zo ongeveer om de 10 pagina's 
Je hoeft niet elke bladzijde te doen. Alleen bij de interessante stukjesquote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik begin toch steeds meer te twijfelen of ik dit wel ga overleven
Als ik maar 1 hoofdstuk annoteer is het ook al goed toch

quote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rrrrrraspend dat klinkt echt alsof hij onder de korstige schurft zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat klinkt echt alsof hij onder de korstige schurft zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 🐙
🐙

Oh ja, en die herken ik denk ik heel snel, want die pagina's zijn smudged en zitten vol aantekeningenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Je hoeft niet elke bladzijde te doen. Alleen bij de interessante stukjes

En dan weten jullie welke krabbel van mij was.
 En dan weten jullie welke krabbel van mij was. 

quote:Op woensdag 11 november 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik zet voor elke aantekening in het klein "G: ...".
Want ik heb alleen een blauwe penEn dan weten jullie welke krabbel van mij was.
Dus bv G: whoehoehoeeeeeee!

Het zijn maar 174 pagina's. En die zijn heel klein ook nog eensquote:Op woensdag 11 november 2009 18:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, en die herken ik denk ik heel snel, want die pagina's zijn smudged en zitten vol aantekeningen

Zegquote:
 MOET je nou echt zulke taal gebruiken?
 MOET je nou echt zulke taal gebruiken?  

We gaan een ranzig Bouquetreeksje (serie: Intiem) lezen in een leeskring en er dan - in het boekje zelf - omstebeurt aantekeningen bij krabbelenquote:
 Doe je mee?
 Doe je mee?

Echt hequote:Op woensdag 11 november 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Iedereen zonder snoep krijgt kids aan de deur, en ik zit hier voor jan met de korte achternaam met al mijn snoep

Nou ja, het licht wat hier aanstaat moet wel iets weggegeven hebbenquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihii. Kunnen ze zien dat je thuis bent? Zo nee, no problemo toch?

quote:Op woensdag 11 november 2009 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik de enige die em niet ziet?

haha, succes! (of ga op je knieen met een waxinelichtje stiekem, lijkt het of je een teleurgesteld kindje bent...)quote:Op woensdag 11 november 2009 18:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, het licht wat hier aanstaat moet wel iets weggegeven hebben
En ik moet *nu* weg, dus ze zullen me wel vuil aankijken buiten

AUGURKEN!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef MrSubtle het volgende:

quote:

Ik heb mini marssen, twix, bounty en snickerd.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef Greys het volgende:

meer voor jou!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:55 schreef Qwea het volgende:
zo, terug met snoep. Ennu is iedereen weg. Godverodmme

Ahum, en toen waren jullie al 3 bladzijden verder..quote:

Ja, nou, je had MM moeten horenquote:

eh, is dat niet lastig? een schouder uit de kom houden? lijkt mij pijnlijk toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb in het ziekenhuis toen mijn schouder uit de kom was en ze hem niet terug kregen gevraagd of ze het niet zo konden laten. Later heb ik nog eens gevraagd of ik geen nieuwe mocht.
Ik kreeg beide keren nee te horen.
Bij de 1e vraag kreeg ik als antwoord: ja mevrouw dat kan nu eenmaal niet
Bij mijn 2e vraag: nee daar ben je nog te jong voor.

quote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou, je had MM moeten horen
" ENNU? GA JE DAT ZELF DAN OPETEN?"
*mars in giechel propt*
"JEZUS FUCKING CHRISTUS"

MM : Als ik een kind was zou ik ook niet bij Greys durven aanbellen.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Iedereen zonder snoep krijgt kids aan de deur, en ik zit hier voor jan met de korte achternaam met al mijn snoep

Daaraan vooraf :quote:

quote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou, je had MM moeten horen
" ENNU? GA JE DAT ZELF DAN OPETEN?"
*mars in giechel propt*
"JEZUS FUCKING CHRISTUS"

Mmm, was voor mijn tijd, ik herinner me alleen een dubbeltje.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]

weer eens wat anders...
wij kregen bij 1 mevrouw wel eens allemaal een rijksdaalder... die had ook niks in huis...

Ze kregen hem echt niet terug en ik was die pijn van die gewichtjes wel zat. Het was echt zo'n reactie van ik vind dat het lang genoeg geduurt heeft kap er maar mee ik ga zo wel verder. Tuurlijk wist ik ook wel dat dat geen optie was.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh, is dat niet lastig? een schouder uit de kom houden? lijkt mij pijnlijk toch?
en hoe oud moet je dan zijn voor een nieuwe schouder?

ik vind t een beetje als Jos Brink "klinken"quote:Op woensdag 11 november 2009 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM : Als ik een kind was zou ik ook niet bij Greys durven aanbellen.
Gaat die deur open : *insert hese stem* HALLO KLEINE SCHEETJES VAN ME. WAT EEN MOOIE LAMPIONNETJES HEBBEN JULLIE GEMAAKT. WAT SCHATTIG, WAT ENIGE!"

Maar snickers is lekkerder dan marsquote:Op woensdag 11 november 2009 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daaraan vooraf :
"Nou dan laat je 1 zak dicht, voor patrick als die jarig is"
*half smakkend en kauwend* "Ooh, nou, dat wordt er dus niet nog een snickers bijproppen.."

Greys heeft een hese stem?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
MM : Als ik een kind was zou ik ook niet bij Greys durven aanbellen.
Gaat die deur open : *insert hese stem* HALLO KLEINE SCHEETJES VAN ME. WAT EEN MOOIE LAMPIONNETJES HEBBEN JULLIE GEMAAKT. WAT SCHATTIG, WAT ENIGE!"

Jaquote:Op woensdag 11 november 2009 19:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar snickers is lekkerder dan mars
 Ik was dan ook van plan beide zakken aan te breken... als ik het van te voren had geweten had ik wel snickers gepakt
 Ik was dan ook van plan beide zakken aan te breken... als ik het van te voren had geweten had ik wel snickers gepakt  

Na zo'n romannetje wel.quote:

Ja die hebben we nietquote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
maar lion is lekkerder dan mars en snickers
 koop maar lekker zelf van je zakgeld.
 koop maar lekker zelf van je zakgeld.

Leeeeuk!!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan een ranzig Bouquetreeksje (serie: Intiem) lezen in een leeskring en er dan - in het boekje zelf - omstebeurt aantekeningen bij krabbelenDoe je mee?

Ohquote:

t was een rustige straat daar... denk dat wij de enigen waren die langs kwamen... dat scheelt al!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmm, was voor mijn tijd, ik herinner me alleen een dubbeltje.
Maar goed, in Noord Groningen is men zuinig.

A-men brothah!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
maar lion is lekkerder dan mars en snickers

heb je het vaak? ben je hypermobiel? mn ex-bazin is dat, die kon altijd heel eng haar armen naar achter doen (en dan net aan niet uit de kom schieten...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze kregen hem echt niet terug en ik was die pijn van die gewichtjes wel zat. Het was echt zo'n reactie van ik vind dat het lang genoeg geduurt heeft kap er maar mee ik ga zo wel verder. Tuurlijk wist ik ook wel dat dat geen optie was.
In ieder geval boven de 30 maar ik gok nog veel ouder. Er lag iemand in het z-huis bij mij van 70oid en die had een nieuwe schouder gekregen.
 )
 ) 

quote:Op woensdag 11 november 2009 19:07 schreef MrSubtle het volgende:
Het hele huis stinkt hier naar boerenkool nu

Yupsquote:Op woensdag 11 november 2009 18:16 schreef Enfermera het volgende:
Hebben jullie dat ook? Een lijstje van 5 beroemdheden waar je mee mag vreemdgaan?

quote:Op woensdag 11 november 2009 19:07 schreef MrSubtle het volgende:
Het hele huis stinkt hier naar boerenkool nu
 heb je dat aan die zingende kinderen gegeven??????
 heb je dat aan die zingende kinderen gegeven??????   

ik vind 't super lekker om op te eten... maar die LUCHTquote:

Nee hoor gelukkig ben ik dat niet. ik vind 1x wel genoeg. Bij het zetten is mijn schouderkom ook nog op 3 plaatsen gebroken. Nu 3 operaties verder ben ik er wel klaar mee. Als ik weer val is de kans wel groter dat het weer kan gebeuren. Ook bij mijn andere schouder dus ik let voortaan wel op.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heb je het vaak? ben je hypermobiel? mn ex-bazin is dat, die kon altijd heel eng haar armen naar achter doen (en dan net aan niet uit de kom schieten...)
wel balen als je er vaak last van hebt...

mmmmmmmm!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:08 schreef Strega het volgende:
Nou, al 4 kinders geweest.
Wie wil een mars, snickers, twix of bounty?

Sta ik erop?quote:

Een twixquote:Op woensdag 11 november 2009 19:08 schreef Strega het volgende:

Bounty denk ik... of snickers.. Moet ik per se kiezen?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:08 schreef Strega het volgende:

ja, lijkt mij ook wel zat, 1 keer... klinkt niet heel lekker! Gelukkig gaat het nu beter (?)quote:Op woensdag 11 november 2009 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee hoor gelukkig ben ik dat niet. ik vind 1x wel genoeg. Bij het zetten is mijn schouderkom ook nog op 3 plaatsen gebroken. Nu 3 operaties verder ben ik er wel klaar mee. Als ik weer val is de kans wel groter dat het weer kan gebeuren. Ook bij mijn andere schouder dus ik let voortaan wel op.

Komt ie!!quote:

Ik stik van de trekquote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef Greys het volgende:

quote:Op woensdag 11 november 2009 19:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik stik van de trek
Moet ik me verkleden voor ik ergens aanbel

Bros bros bros, en Greys gaat... LOS!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:12 schreef Muis006 het volgende:
Greys doe mij een bros!
Die ligt gewoon met haar Bouquetreeksje in bad, haar raspende adem gesmeerd door de bros.

Zelden zo'n kutsmoes gelezenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:35 schreef Cat22 het volgende:
Begrotingstechnisch gezien ist wellicht handig als MrS en ik een romannetje delen.
Zullen we leeskring doen?

Dank je. Jammer genoeg word ik nooit meer helemaal beter maar mij hoor je niet echt klagen. Al baal ik er soms wel van.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, lijkt mij ook wel zat, 1 keer... klinkt niet heel lekker! Gelukkig gaat het nu beter (?)

Nee hoor, come as you are.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik stik van de trek
Moet ik me verkleden voor ik ergens aanbel

quote:

Tuurlijk sta jij eropquote:Op woensdag 11 november 2009 19:09 schreef MrSubtle het volgende:
Sta ik erop?
Of ben ik niet beroemd genoeg en sta ik op de normale lijst?

Ik moest lachenquote:

Is een kaarsje in een plastic bekertje ook goedquote:Op woensdag 11 november 2009 19:13 schreef tombolafan het volgende:

nee hoor als je maar een lampion ZELFGEMAAKT hebt!

Fuck mequote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef MrSubtle het volgende:
Zie ik hier net op de verpakking van rookworst "voor 2-3 personen" ... ik eet zo'n ding altijd in m'n eentje op .......
 1 rookworst alleen?!?!
 1 rookworst alleen?!?!  

Just checking... jij staat ook op mijn lijstje hoorquote:
 ... hoewel dat misschien niet zo lijkt omdat mijn lijstje hierboven ergens staat en jij er fysiek daar zeg maar niet op staat... maar da's een drukfout
 ... hoewel dat misschien niet zo lijkt omdat mijn lijstje hierboven ergens staat en jij er fysiek daar zeg maar niet op staat... maar da's een drukfout  

Greatquote:Op woensdag 11 november 2009 19:15 schreef Strega het volgende:
Nee hoor, come as you are.
The door is always open.

Hoeveel rookworsten eet jij dan alleen?quote:

Ik luister wrongquote:Op woensdag 11 november 2009 19:17 schreef Strega het volgende:
Hé word weer helemaal blij van Depeche Mode.
Own personal Jezus.

Een halvequote:Op woensdag 11 november 2009 19:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoeveel rookworsten eet jij dan alleen?

Tuurlijk; lijkt me duidelijk. Behoeft geen toelichting derhalvequote:Op woensdag 11 november 2009 19:18 schreef MrSubtle het volgende:
Just checking... jij staat ook op mijn lijstje hoor... hoewel dat misschien niet zo lijkt omdat mijn lijstje hierboven ergens staat en jij er fysiek daar zeg maar niet op staat... maar da's een drukfout

Zegt degene die chinees gaat halen na de hutspotquote:

truequote:Op woensdag 11 november 2009 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zegt degene die chinees gaat halen na de hutspot
 En niet halen
 En niet halen 

Ik heb wel eens zo'n verpakking gekocht met twee kleintjes... maar dan at ik gewoon twee kleintjesquote:

Ynske

Ynske

ik wil me ook al aanmelden voor de lijstquote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.
Nog niet bijgelezen maar ik zag ergens een inschrijflijstje

En, weten we al wie iedereen heeft voor SS?

pas weer in de kleren van de H&M
 pas weer in de kleren van de H&M  

als je er verder niks bij eet prima hoor!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef MrSubtle het volgende:
Zie ik hier net op de verpakking van rookworst "voor 2-3 personen" ... ik eet zo'n ding altijd in m'n eentje op .......

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |