Gek, natuurlijkquote:Dat je uberhaubt nog bent gaan slapen
Mwah, ik kijk alleen de mensen die rond het betreffende tijdstip in het topic aanwezig waren er op aan. Ik bedoel, ik was er zelf ook niet. Ik zat godbetert de TV Makelaar te kijken met m'n moeder!quote:Op woensdag 11 november 2009 08:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik was anderszins verwikkeld. Hoewel ik nu toch het gevoel heb je tekort te doen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verlost uit ons lijden.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, ik kijk alleen de mensen die rond het betreffende tijdstip in het topic aanwezig waren er op aan. Ik bedoel, ik was er zelf ook niet. Ik zat godbetert de TV Makelaar te kijken met m'n moeder!
Maroon 5 is laatste jaren toch niets meer , vroeger (bekertje) , waren ze nog ietsje minder soft.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maroon 5 is laatste jaren toch niets meer , vroeger (bekertje) , waren ze nog ietsje minder soft.
Dat ook inderdaadquote:
En daarna Topchef VIPS. Ik vond het nog een leuk programma ook.quote:
Ja, nee, dan die nieuwe megahitquote:
haha die is ook echt vreselijk! dat ding krijgen we straks ook nog te horenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, nee, dan die nieuwe megahit
Kane
Daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En daarna Topchef VIPS. Ik vond het nog een leuk programma ook.
Ik was eerderquote:Op woensdag 11 november 2009 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo.
Was vermakelijk jaquote:Op woensdag 11 november 2009 10:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En daarna Topchef VIPS. Ik vond het nog een leuk programma ook.
quote:
Opening van het seizoen laat ik altijd voorbij gaan, maar tegen die tijd zal ik iig op de vrijdag vóór carnaval (alle bedrijven gaan dan op stap) in het centrum van Maastricht te vinden zijn. En meestal op maandag bij de optochtquote:Op woensdag 11 november 2009 10:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje zin in ? Gaat weer een groot feest worden.
Ooit prins carnaval geweest trouwens?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Opening van het seizoen laat ik altijd voorbij gaan, maar tegen die tijd zal ik iig op de vrijdag vóór carnaval (alle bedrijven gaan dan op stap) in het centrum van Maastricht te vinden zijn. En meestal op maandag bij de optocht.
Nee, een naamgenoot van me welquote:Op woensdag 11 november 2009 10:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Ooit prins carnaval geweest trouwens?
Ja ik kwam dat toevallig tegen dus maar even navragenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, een naamgenoot van me wel. Die werd in 1987 ofzo stadsprins van good old Sittard
. Ik was toen negen
.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja ik kwam dat toevallig tegen dus maar even navragen
Ah, gezellig zegquote:Op woensdag 11 november 2009 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Opening van het seizoen laat ik altijd voorbij gaan, maar tegen die tijd zal ik iig op de vrijdag vóór carnaval (alle bedrijven gaan dan op stap) in het centrum van Maastricht te vinden zijn. En meestal op maandag bij de optocht.
Nope. Dat mag alleen vanaf zondag, dus dat sla ik overquote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, gezellig zegGa je nog verkleed?
je bent 31 minuten te vroegquote:Op woensdag 11 november 2009 10:40 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De naamgenoot van Roel, 21 jaar geleden..
Die jaquote:Op woensdag 11 november 2009 10:40 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De naamgenoot van Roel, 21 jaar geleden..
Ah, okayquote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Dat mag alleen vanaf zondag, dus dat sla ik over.
Yup, veel mensen maken er echt iets moois vanquote:Op woensdag 11 november 2009 10:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okayblijft meestal wel grappig om te zien al die mensen die verkleerd zijn
>
Ultiem feestje. Verkleed mogen en kneiter, ladder, obstarnakel lam dansen en zingen.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, veel mensen maken er echt iets moois van. Goed fotomateriaal: http://www.flickr.com/photos/roeljewel/sets/72157614340585180/
Mooi materiaal zegquote:Op woensdag 11 november 2009 10:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, veel mensen maken er echt iets moois van. Goed fotomateriaal: http://www.flickr.com/photos/roeljewel/sets/72157614340585180/
Dát is Carnaval iddquote:Op woensdag 11 november 2009 10:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Ultiem feestje. Verkleed mogen en kneiter, ladder, obstarnakel lam dansen en zingen.
Ik in elk geval nietquote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
Iedereen in de noordelijke provincies al zin aan zingende kinderen aan de deur vandaag?
Het is goed da'k je tweet had gezien, anders had ik me vanavond verwonderd over al die kutkoters die zich ineens voor de deur van mijn riante optrekje ophouden.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
Iedereen in de noordelijke provincies al zin aan zingende kinderen aan de deur vandaag?
Hehe ik was het haast vergeten dus gister 2 zakken spekjes gekocht, mijn vriendin heeft vanochtend nog 3 zakken Kitkat er bij gehaald. beter teveel dan te weinigquote:
Er is een reden waarom ik ga sporten vanavondquote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
Ik schakel vanavond voor de zekerheid de bel maar uit , de kleine gaat al zo moeilijk slapen als dan steeds de bel blijft gaan , heb ik een klote avondquote:Op woensdag 11 november 2009 11:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is goed da'k je tweet had gezien, anders had ik me vanavond verwonderd over al die kutkoters die zich ineens voor de deur van mijn riante optrekje ophouden.
Was het ook bijna vergetenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Hehe ik was het haast vergeten dus gister 2 zakken spekjes gekocht, mijn vriendin heeft vanochtend nog 3 zakken Kitkat er bij gehaald. beter teveel dan te weinig
Heb je nog eisen voor de locatie van het dansen? Op een vulkaan bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:23 schreef Sersjee het volgende:
Dansen!
Zeg, hoe heet jouw opvolger bij 3FM ook al weer.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je nog eisen voor de locatie van het dansen? Op een vulkaan bijvoorbeeld?
Ik heb de bel al uitgezet.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
quote:4-Tune Fairytales - My Little Fantasy
Critical Mass - Dancing Together
Charly Lownoise & Mental Theo - Party
Da's hier in het zuiden ook volop (want zo katholiek als 't maar zijn kan).quote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
Vette shit.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:43 schreef Sersjee het volgende:
Met dank aan tong80 de ab-so-lu-te must see voor vanavond:
[TV-TIP] How the Beatles rocked the Kremlin.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:43 schreef Sersjee het volgende:
Met dank aan tong80 de ab-so-lu-te must see voor vanavond:
[TV-TIP] How the Beatles rocked the Kremlin.
Nee hoor. Iedereen is dood. Einde.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef Dichterbijer het volgende:
ik zie dat jullie allemaal nog leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor. Iedereen is dood. Einde.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor. Iedereen is dood. Einde.GODMILJAAR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DB!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef Dichterbijer het volgende:
ik zie dat jullie allemaal nog leven.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef Dichterbijer het volgende:ik zie dat jullie allemaal nog leven.
Op het VWO regelden we ook altijd (nou ja, die twee jaar da'k op het VWO gezeten heb dan) vrij voor de kermis.quote:
Ik zat op het Montessori, hoefde dus niets te regelen, was er gewoon nietquote:Op woensdag 11 november 2009 13:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op het VWO regelden we ook altijd (nou ja, die twee jaar da'k op het VWO gezeten heb dan) vrij voor de kermis.
Liever niet. Album is matig. Bulletproof is top.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Vandaag is de nieuwe single van LaRoux uitgekomen."
DRAAI DIE DAN!
Onze conrector wist dat we anders toch zouden spijbelen en hij had gewoon geen zin in het gezeik dat daaruit zou volgen. Fantastische ventquote:Op woensdag 11 november 2009 13:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik zat op het Montessori, hoefde dus niets te regelen, was er gewoon niet.
Idd, niet moeilijk over doen.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Onze conrector wist dat we anders toch zouden spijbelen en hij had gewoon geen zin in het gezeik dat daaruit zou volgen. Fantastische vent
leuke site! Ga ik volgenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:14 schreef Dichterbijer het volgende:
Groningen al volop in beweging voor Serious Request, zelfs een complete website is er voor opgezet: http://www.groningengeeft.nl/
Gaaf! mooi dat ze het ff vermelden. Kan ik mooi foto's makenquote:Start opbouw Glazen Huis 06 december 2009 - 18 december 2009
Staat ook helemaal bovenaanquote:Op woensdag 11 november 2009 14:44 schreef rubbereend het volgende:
gestemd; 4-Tune Fairytales - My Little Fantasy
Ludmilaquote:Op woensdag 11 november 2009 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Staat ook helemaal bovenaan. Heb zelf op Critical mass gestemd, maar die gaat het
sowieso niet worden
Ik mag graag "snotaap" of "snotneus" gebruiken.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mevrouw nog voor jou broekie (sorry Broekie)
Ik hoorde het netquote:Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef borisz het volgende:
Hans je moet op zoek naar een nieuwe trainert.
quote:
Nee, ik ben niet verkoudenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik mag graag "snotaap" of "snotneus" gebruiken.
*moest hardop lachen*quote:Op woensdag 11 november 2009 15:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik mag graag "snotaap" of "snotneus" gebruiken.
Toen had ik echt een hekel aan haar. Nou ja, aan haar muziek. Tegenwoordig kan ik het wel waarderen.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:50 schreef rubbereend het volgende:
Gele pilsnerecht waar kan Bart van de radio
[..]
Ludmila
Zonde! maar misschien niet geheel onverwacht (er werd steeds meer kritiek op hem geuit door supporters), maar wat ik niet had verwacht dat het nu al naar buiten is gebracht. Pas gisteravond zijn ze gaan praten over de toekomst.. Ron, het gaat je goed!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef borisz het volgende:
Hans je moet op zoek naar een nieuwe trainert.
Ik vind het VRESELIJK ! Heel die Laura Jansen. Begrijp niet dat 3FM die crap blijft draaien..quote:Op woensdag 11 november 2009 17:18 schreef Noortje. het volgende:
Deze versie met de stem van de zanger van KOL zou perfect zijn geweest.
Ja ik heb ook een hekel aan haar stem, maar de stem van die zanger isquote:Op woensdag 11 november 2009 17:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het VRESELIJK ! Heel die Laura Jansen. Begrijp niet dat 3FM die crap blijft draaien..
VOlgens mij ken ik die uitvoering helemaal nietquote:Op woensdag 11 november 2009 17:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een hekel aan haar stem, maar de stem van die zanger is, vind alleen het origineel van Use Somebody iets te chaotisch als je snapt wat ik bedoel. Daarom deze versie + zanger KOL =
Die bestaat ook niet, maar ik wil dat.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
VOlgens mij ken ik die uitvoering helemaal niet. Weet ik niet zeker hoor!
3FMaster.
Begin van het carnavalseizoen!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:25 schreef Noortje. het volgende:
Ik wist dat er iets was op 11/11.
HAHAHA ik ben echt dom trouwens. Ik dacht net 'oh maar 9/11 waren die aanslagen, heb ik niks van gehoord'.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Begin van het carnavalseizoen!
Sint Maarten
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die bestaat ook niet, maar ik wil dat.
Was idd ff genieten vanmiddag.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:12 schreef -Hans- het volgende:
U2 - Electrical Storm![]()
. Damn, een van de mooiste U2 platen, wat mij betreft
Heb je Ellen ten Damme gemist...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:54 schreef Captain_Slow het volgende:
OMG..... Schakel om 19:00 wel weer in, ik da niet nog langer naar die idioten en hun slet luisteren luisteren....![]()
![]()
Ik vind hem leuk.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je Ellen ten Damme gemist...
Maar dat Sexy Bitch is echt een sneue kutlied. Respectvol een mooi meisje beschrijven en dan komen met 'sexy bitch', ja die Akon toch die heeft ervoor gestudeerd, dat hoor je wel.
Bijna tranen in mijn ogen (beetje overdreven, maar damn wat is ' ie mooi!). Wat een plaatquote:Op woensdag 11 november 2009 18:53 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Was idd ff genieten vanmiddag.
Dag Michielquote:Op woensdag 11 november 2009 19:05 schreef MichielV het volgende:
Hallo!
Hoi Hansquote:
Is al vaker uitgeprobeerd, en met succes. Herinner je je One Day Fly nog?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Gadverdamme wat een verschrikkelijke teringherrie is dit zeg. Dit heeft toch niets meer met muziek te maken? Volgens mij houdt Lady Gaga ons allemaal voor de gek en test ze hoever ze kan gaan met geluidsgolven verkrachten en dan nog een hit scoren.
Dat was tenminste nog humor. Wat Lady Gaga moet voorstellen weet ik ook niet meer. En wat haar "muziek" voor moet stellen ook al niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is al vaker uitgeprobeerd, en met succes. Herinner je je One Day Fly nog?
Dan ben ik toch benieuwd wat de nummer 1 van vandaag is.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Marc63 het volgende:
En dan Kane er achteraan. Ik had nog ff moeten wachten met het aanzetten van de radio.
Ik was toen ik de radio aanzette best wel in een goeie bui, maar dat is nu helemaal weg. Koop kan dat wel weer goed maken.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Als Michiel vanaf vandaag de feestdagen-stemming heeft, dan wordt het toch tijd voor Koop - Come To Me op de radio vind ik.
Die kwam hier in huize Roel_Jewel een uurtje geleden al voorbijquote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Als Michiel vanaf vandaag de feestdagen-stemming heeft, dan wordt het toch tijd voor Koop - Come To Me op de radio vind ik.
Neeee gek, Pokerface > Just Dance.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Sersjee het volgende:
Elke single die van haar van Gaga verschijnt is imho slechter dan de vorige. Vind ik opvallend.
LOLquote:
Naar mijn weten treedt ze sowieso nog steeds op met Critical Massquote:Op woensdag 11 november 2009 17:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Hoe zou het met haar gaan? Ik voorspel dat ze huismoeder is van 3 kinderen en helemaal into klassieke muziek
die zanger? die drummer? die bassist? die gitarist?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:28 schreef Noortje. het volgende:
Die van Di-Rect begint me steeds meer te bevallen.
HET NUMMER. Godver ik weet het antwoord niet van de vraag.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zanger? die drummer? die bassist? die gitarist?
Ik vind het meer Rock 'n Roll dan we van ze gewend zijn. Helaas dat ze hun rock-credibility al verspeeld hebben: eerst Spike met zijn te wanhopige pogingen om Rock 'n Roll te zijn en vervolgens het tv-programma dat van de talentenjacht cliché's aan elkaar hing.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
Dit is dus de 1e keer da'k de nieuwe Di-rect hoor. Valt niet tegen.
Ik klonk als Ron Brandsteder bij het lezen van jou postquote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Gadverdamme wat een verschrikkelijke teringherrie is dit zeg. Dit heeft toch niets meer met muziek te maken? Volgens mij houdt Lady Gaga ons allemaal voor de gek en test ze hoever ze kan gaan met geluidsgolven verkrachten en dan nog een hit scoren.
Egnie! Pokerface is een Ma Baker-ripoff en daarmee per definitie niet tof.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neeee gek, Pokerface > Just Dance.
Wat interesseert mij dat? Ik vondum tofffff.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Egnie! Pokerface is een Ma Baker-ripoff en daarmee per definitie niet tof.
Het was leuker geweest als alle radiostations Ma Baker hadden gedraaid ipv Poke Her Face.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Egnie! Pokerface is een Ma Baker-ripoff en daarmee per definitie niet tof.
Ken die er niet tegenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:32 schreef Noortje. het volgende:
Haha damn ik kan hier zo niet tegen.
Spike... De reden da'k Di-rect nooit echt serieus kan nemen, ondanks dat ze best leuke nummers hebben gemaakt. Wat een kneus is dat.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het meer Rock 'n Roll dan we van ze gewend zijn. Helaas dat ze hun rock-credibility al verspeeld hebben: eerst Spike met zijn te wanhopige pogingen om Rock 'n Roll te zijn en vervolgens het tv-programma dat van de talentenjacht cliché's aan elkaar hing.
Ik vond hem zo geweldig vroeger. En bij de Meifeesten een keer in de manege in Brummen kwam hij naar het hek toe en ik was daar en had pen en papier maar hij moest weg van de beveiliging.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Spike... De reden da'k Di-rect nooit echt serieus kan nemen, ondanks dat ze best leuke nummers hebben gemaakt. Wat een kneus is dat.
Ja die tjap neemt z'n leven als rockster wel heel serieus. En dan dat zwarte geverfde haar met de niet geverfde rossige wenkbrauwenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Spike... De reden da'k Di-rect nooit echt serieus kan nemen, ondanks dat ze best leuke nummers hebben gemaakt. Wat een kneus is dat.
Mensen die Herman Brood kennen prikken dwars door die poses van Fransje heen. Dus dat ie het goed doet bij tienermeisjes is dan wel weer logisch.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vond hem zo geweldig vroeger. En bij de Meifeesten een keer in de manege in Brummen kwam hij naar het hek toe en ik was daar en had pen en papier maar hij moest weg van de beveiliging.
Dikke prima hier in het hoge Noordenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:10 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hoi Hans
Alles goed daar in het hoge Noorden?
Ik lees net dat je veel snoep over hebtKom maar op
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:39 schreef Againzender het volgende:
Ik haat Sint Maarten, maar goed, je doet maar ff mee. Maar vorig jaar vloog Mars de deur uit, nu totaal niet!
Mars, anyone?
Huh, bizar! dat was mij ook al opgevallen. Haast niemand had behoefte aan een Mars, terwijl dat vorig jaar toch echt heel anders was.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:39 schreef Againzender het volgende:
Ik haat Sint Maarten, maar goed, je doet maar ff mee. Maar vorig jaar vloog Mars de deur uit, nu totaal niet!
Mars, anyone?
Volgens mij heb ik Xandra Brood al een horen zeggen dat Spike wel een goeie opvolger was van Herman Brood qua rock 'n roll-gehalte.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mensen die Herman Brood kennen prikken dwars door die poses van Fransje heen. Dus dat ie het goed doet bij tienermeisjes is dan wel weer logisch.
Ik voel me aangesproken.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mensen die Herman Brood kennen prikken dwars door die poses van Fransje heen. Dus dat ie het goed doet bij tienermeisjes is dan wel weer logisch.
Hoeft niet. Razende hormonen, doe je verdomd weinig aan.quote:
Ik denk dat Xandra op dat moment niet geheel nuchter was. Althans, dat hoop ik voor haar.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Xandra Brood al een horen zeggen dat Spike wel een goeie opvolger was van Herman Brood qua rock 'n roll-gehalte.
Ja, ik geloofde mn oren ook niet. Of was het bij Herman soms ook allemaal een act?
Kids? nee dank je, die wil ik nietquote:Op woensdag 11 november 2009 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dikke prima hier in het hoge Noorden. Alleen wel erg druk, maar dat is tegenwoordig vrij normaal
. Met jou ook alles kids?
Haha, heel veel over zelfs! Neem morgen sowieso wat mee naar het werk.
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoeft niet. Razende hormonen, doe je verdomd weinig aan.
lolquote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kids? nee dank je, die wil ik niet![]()
verder alles prima hier
de eerste 5 jaar betaal jij je provisie terug aan de adviseur +/- 2700 en je normale inlegquote:Op woensdag 11 november 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, als je een spaarhypotheek neemt van 5 jaar is het dan normaal dat je het eerste jaar flink meer moet betalen t.o.v. de overige jaren? Bij 10 jaar is het eerste jaar juist minder. Hoe kan dat???
De adviseur is in dit geval dan de makelaar?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de eerste 5 jaar betaal jij je provisie terug aan de adviseur +/- 2700 en je normale inleg
Weinig zelfkennis dan....quote:"Ik dacht dat mijn tietjes veel kleiner waren.", riep Kimberly uit.
Degene die middelt tussen de bank en het advies geven krijgt de provisie.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De adviseur is in dit geval dan de makelaar?Als ik eigen geld inleg kan ik dan het bedrag voor het eerste jaar lager krijgen? Niet dat het heel veel zal uitmaken..
Thanks MaW, helderquote:Op woensdag 11 november 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Degene die middelt tussen de bank en het advies geven krijgt de provisie.
Je moet rekenen , dat iedere 1000 euro die je zelf betaald je 4,50 per maand aan brutolasten scheelt.
Vet nummer wel.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Veenstra heeft dus < 3 min over tot de STER begint
1 minuut 26 scherpquote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Veenstra heeft dus < 3 min over tot de STER begint
Deze is inderdaad best te doen, beter dan het gejank van 3 days in row.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:04 schreef Noortje. het volgende:
Eindelijk worden er weer andere platen van Anouk gedraaid.
sinds wanneer komt die bij dwdd ipv belgische man bijt hondquote:Op woensdag 11 november 2009 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kom zo hoor...ff wachten op kabouter Wesley bij dwdd
soms stellen ze paar duizend eigen inbreng verplicht. je kan beter dat eigen geld in soort bankspaar product stoppen om een voorziening te maken om je huis af te lossen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks MaW, helder. Eigen inbreng maakt dus bijzonder weinig uit. Vind ik niet echt de moeite waard om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |