Zonde! maar misschien niet geheel onverwacht (er werd steeds meer kritiek op hem geuit door supporters), maar wat ik niet had verwacht dat het nu al naar buiten is gebracht. Pas gisteravond zijn ze gaan praten over de toekomst.. Ron, het gaat je goed!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef borisz het volgende:
Hans je moet op zoek naar een nieuwe trainert.
Ik vind het VRESELIJK ! Heel die Laura Jansen. Begrijp niet dat 3FM die crap blijft draaien..quote:Op woensdag 11 november 2009 17:18 schreef Noortje. het volgende:
Deze versie met de stem van de zanger van KOL zou perfect zijn geweest.
Ja ik heb ook een hekel aan haar stem, maar de stem van die zanger isquote:Op woensdag 11 november 2009 17:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het VRESELIJK ! Heel die Laura Jansen. Begrijp niet dat 3FM die crap blijft draaien..
VOlgens mij ken ik die uitvoering helemaal nietquote:Op woensdag 11 november 2009 17:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een hekel aan haar stem, maar de stem van die zanger is, vind alleen het origineel van Use Somebody iets te chaotisch als je snapt wat ik bedoel. Daarom deze versie + zanger KOL =
Die bestaat ook niet, maar ik wil dat.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
VOlgens mij ken ik die uitvoering helemaal niet. Weet ik niet zeker hoor!
3FMaster.
Begin van het carnavalseizoen!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:25 schreef Noortje. het volgende:
Ik wist dat er iets was op 11/11.
HAHAHA ik ben echt dom trouwens. Ik dacht net 'oh maar 9/11 waren die aanslagen, heb ik niks van gehoord'.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Begin van het carnavalseizoen!
Sint Maarten
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die bestaat ook niet, maar ik wil dat.
Was idd ff genieten vanmiddag.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:12 schreef -Hans- het volgende:
U2 - Electrical Storm![]()
. Damn, een van de mooiste U2 platen, wat mij betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |