Ik in elk geval nietquote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
Iedereen in de noordelijke provincies al zin aan zingende kinderen aan de deur vandaag?
Het is goed da'k je tweet had gezien, anders had ik me vanavond verwonderd over al die kutkoters die zich ineens voor de deur van mijn riante optrekje ophouden.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
Iedereen in de noordelijke provincies al zin aan zingende kinderen aan de deur vandaag?
Hehe ik was het haast vergeten dus gister 2 zakken spekjes gekocht, mijn vriendin heeft vanochtend nog 3 zakken Kitkat er bij gehaald. beter teveel dan te weinigquote:
Er is een reden waarom ik ga sporten vanavondquote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
Ik schakel vanavond voor de zekerheid de bel maar uit , de kleine gaat al zo moeilijk slapen als dan steeds de bel blijft gaan , heb ik een klote avondquote:Op woensdag 11 november 2009 11:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is goed da'k je tweet had gezien, anders had ik me vanavond verwonderd over al die kutkoters die zich ineens voor de deur van mijn riante optrekje ophouden.
Was het ook bijna vergetenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Hehe ik was het haast vergeten dus gister 2 zakken spekjes gekocht, mijn vriendin heeft vanochtend nog 3 zakken Kitkat er bij gehaald. beter teveel dan te weinig
Heb je nog eisen voor de locatie van het dansen? Op een vulkaan bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:23 schreef Sersjee het volgende:
Dansen!
Zeg, hoe heet jouw opvolger bij 3FM ook al weer.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je nog eisen voor de locatie van het dansen? Op een vulkaan bijvoorbeeld?
Ik heb de bel al uitgezet.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
quote:4-Tune Fairytales - My Little Fantasy
Critical Mass - Dancing Together
Charly Lownoise & Mental Theo - Party
Da's hier in het zuiden ook volop (want zo katholiek als 't maar zijn kan).quote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef themauster het volgende:
Vette shit.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:43 schreef Sersjee het volgende:
Met dank aan tong80 de ab-so-lu-te must see voor vanavond:
[TV-TIP] How the Beatles rocked the Kremlin.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:43 schreef Sersjee het volgende:
Met dank aan tong80 de ab-so-lu-te must see voor vanavond:
[TV-TIP] How the Beatles rocked the Kremlin.
Nee hoor. Iedereen is dood. Einde.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef Dichterbijer het volgende:
ik zie dat jullie allemaal nog leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor. Iedereen is dood. Einde.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor. Iedereen is dood. Einde.GODMILJAAR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DB!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef Dichterbijer het volgende:
ik zie dat jullie allemaal nog leven.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef Dichterbijer het volgende:ik zie dat jullie allemaal nog leven.
Op het VWO regelden we ook altijd (nou ja, die twee jaar da'k op het VWO gezeten heb dan) vrij voor de kermis.quote:
Ik zat op het Montessori, hoefde dus niets te regelen, was er gewoon nietquote:Op woensdag 11 november 2009 13:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op het VWO regelden we ook altijd (nou ja, die twee jaar da'k op het VWO gezeten heb dan) vrij voor de kermis.
Liever niet. Album is matig. Bulletproof is top.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Vandaag is de nieuwe single van LaRoux uitgekomen."
DRAAI DIE DAN!
Onze conrector wist dat we anders toch zouden spijbelen en hij had gewoon geen zin in het gezeik dat daaruit zou volgen. Fantastische ventquote:Op woensdag 11 november 2009 13:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik zat op het Montessori, hoefde dus niets te regelen, was er gewoon niet.
Idd, niet moeilijk over doen.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Onze conrector wist dat we anders toch zouden spijbelen en hij had gewoon geen zin in het gezeik dat daaruit zou volgen. Fantastische vent
leuke site! Ga ik volgenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:14 schreef Dichterbijer het volgende:
Groningen al volop in beweging voor Serious Request, zelfs een complete website is er voor opgezet: http://www.groningengeeft.nl/
Gaaf! mooi dat ze het ff vermelden. Kan ik mooi foto's makenquote:Start opbouw Glazen Huis 06 december 2009 - 18 december 2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |