De adviseur is in dit geval dan de makelaar?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de eerste 5 jaar betaal jij je provisie terug aan de adviseur +/- 2700 en je normale inleg
Weinig zelfkennis dan....quote:"Ik dacht dat mijn tietjes veel kleiner waren.", riep Kimberly uit.
Degene die middelt tussen de bank en het advies geven krijgt de provisie.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De adviseur is in dit geval dan de makelaar?Als ik eigen geld inleg kan ik dan het bedrag voor het eerste jaar lager krijgen? Niet dat het heel veel zal uitmaken..
Thanks MaW, helderquote:Op woensdag 11 november 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Degene die middelt tussen de bank en het advies geven krijgt de provisie.
Je moet rekenen , dat iedere 1000 euro die je zelf betaald je 4,50 per maand aan brutolasten scheelt.
Vet nummer wel.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Veenstra heeft dus < 3 min over tot de STER begint
1 minuut 26 scherpquote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Veenstra heeft dus < 3 min over tot de STER begint
Deze is inderdaad best te doen, beter dan het gejank van 3 days in row.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:04 schreef Noortje. het volgende:
Eindelijk worden er weer andere platen van Anouk gedraaid.
sinds wanneer komt die bij dwdd ipv belgische man bijt hondquote:Op woensdag 11 november 2009 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kom zo hoor...ff wachten op kabouter Wesley bij dwdd
soms stellen ze paar duizend eigen inbreng verplicht. je kan beter dat eigen geld in soort bankspaar product stoppen om een voorziening te maken om je huis af te lossen.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks MaW, helder. Eigen inbreng maakt dus bijzonder weinig uit. Vind ik niet echt de moeite waard om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |