Is al vaker uitgeprobeerd, en met succes. Herinner je je One Day Fly nog?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Gadverdamme wat een verschrikkelijke teringherrie is dit zeg. Dit heeft toch niets meer met muziek te maken? Volgens mij houdt Lady Gaga ons allemaal voor de gek en test ze hoever ze kan gaan met geluidsgolven verkrachten en dan nog een hit scoren.
Dat was tenminste nog humor. Wat Lady Gaga moet voorstellen weet ik ook niet meer. En wat haar "muziek" voor moet stellen ook al niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is al vaker uitgeprobeerd, en met succes. Herinner je je One Day Fly nog?
Dan ben ik toch benieuwd wat de nummer 1 van vandaag is.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Marc63 het volgende:
En dan Kane er achteraan. Ik had nog ff moeten wachten met het aanzetten van de radio.
Ik was toen ik de radio aanzette best wel in een goeie bui, maar dat is nu helemaal weg. Koop kan dat wel weer goed maken.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Als Michiel vanaf vandaag de feestdagen-stemming heeft, dan wordt het toch tijd voor Koop - Come To Me op de radio vind ik.
Die kwam hier in huize Roel_Jewel een uurtje geleden al voorbijquote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Als Michiel vanaf vandaag de feestdagen-stemming heeft, dan wordt het toch tijd voor Koop - Come To Me op de radio vind ik.
Neeee gek, Pokerface > Just Dance.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Sersjee het volgende:
Elke single die van haar van Gaga verschijnt is imho slechter dan de vorige. Vind ik opvallend.
LOLquote:
Naar mijn weten treedt ze sowieso nog steeds op met Critical Massquote:Op woensdag 11 november 2009 17:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Hoe zou het met haar gaan? Ik voorspel dat ze huismoeder is van 3 kinderen en helemaal into klassieke muziek
die zanger? die drummer? die bassist? die gitarist?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:28 schreef Noortje. het volgende:
Die van Di-Rect begint me steeds meer te bevallen.
HET NUMMER. Godver ik weet het antwoord niet van de vraag.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zanger? die drummer? die bassist? die gitarist?
Ik vind het meer Rock 'n Roll dan we van ze gewend zijn. Helaas dat ze hun rock-credibility al verspeeld hebben: eerst Spike met zijn te wanhopige pogingen om Rock 'n Roll te zijn en vervolgens het tv-programma dat van de talentenjacht cliché's aan elkaar hing.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
Dit is dus de 1e keer da'k de nieuwe Di-rect hoor. Valt niet tegen.
Ik klonk als Ron Brandsteder bij het lezen van jou postquote:Op woensdag 11 november 2009 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Gadverdamme wat een verschrikkelijke teringherrie is dit zeg. Dit heeft toch niets meer met muziek te maken? Volgens mij houdt Lady Gaga ons allemaal voor de gek en test ze hoever ze kan gaan met geluidsgolven verkrachten en dan nog een hit scoren.
Egnie! Pokerface is een Ma Baker-ripoff en daarmee per definitie niet tof.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neeee gek, Pokerface > Just Dance.
Wat interesseert mij dat? Ik vondum tofffff.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Egnie! Pokerface is een Ma Baker-ripoff en daarmee per definitie niet tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |