Ik laat geen scheten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:40 schreef Dropdown het volgende:
Iedereen heeft ze weleens, van die scheten waarbij je gewoon ruikt dat er iets aan het rotten is binnen.
Vrouw zeker? VROUWEN LATEN WEL SCHETEN, OF HET NOU UIT JE REET KOMT OF UIT JE KUT. NU WIL IK NIETS MEER OVER SCHETEN HOREN ALS HET VAN EEN VROUW KOMT OK? MIJN TOPIC!quote:
LAAT HAAR MET RUST VERDOMMEquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:42 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Vrouw zeker? VROUWEN LATEN WEL SCHETEN, OF HET NOU UIT JE REET KOMT OF UIT JE KUT. NU WIL IK NIETS MEER OVER SCHETEN HOREN ALS HET VAN EEN VROUW KOMT OK? MIJN TOPIC!
JE HOORT HEM, EN IK LAAT GEEN SCHETEN!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LAAT HAAR MET RUST VERDOMME
ZE LAAT GEEN SCHETEN
LAAT MIJN TOPIC MET RUST, VROUWEN LATEN VERDOMME WEL SCHETEN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LAAT HAAR MET RUST VERDOMME
ZE LAAT GEEN SCHETEN
Strikt genomen is dit onjuist. Alleen knappe meiden schijten niet en laten geen scheten (objectieve opvatting). Ynuhh , jij bent objectief een mooie dame. Als andere dat ontkennen, hebben zij hun subjectieve zienswijze geprojecteerd op jou.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:44 schreef AlienSexFiend het volgende:
Vrouwen laten geen scheten. Alle lucht in een vrouw wordt omgezet naar een stofje waardoor vrouwen mooier worden. Vrouwen gaan sowieso alleen naar de wc om zich op te maken.
LEKKERE VROUWEN NIETquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Dropdown het volgende:
[..]
LAAT MIJN TOPIC MET RUST, VROUWEN LATEN VERDOMME WEL SCHETEN!!!!!!!!!!!!!!
Dit deed mij toch lachen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef Joe-Momma het volgende:
Niet tegen je eigen scheet kunnen is heel erg.. Dat betekent niet dat er iets aan het rotten is, Maar dat JIJ rot bent..
Smeerpijp!! Doe je zelf een lol en ga lekker buiten staan ipv van jezelf te vergassen en dan hier een klacht droppen..
Voor en hoort geen komma.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
JE HOORT HEM, EN IK LAAT GEEN SCHETEN!
Ok, dat verklaart ook gelijk waarom jij zo dik bentquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
JE HOORT HEM, EN IK LAAT GEEN SCHETEN!
Klopt echte mannen schijten meteen hun hele pijp van hun spijkerbroek vol!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:48 schreef Sackboy het volgende:
Echte mannen laten geen scheten!
Ik ben niet dik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ok, dat verklaart ook gelijk waarom jij zo dik bent
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:50 schreef Oldbie het volgende:
Neem ze dus over je longen. Het is gezond.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:06 schreef piepkuiken21 het volgende:
het ergste is nog als je ligt te slapen en je laat scheten en doet je deken open, mijn kamer is vergast
Mijn fantasie, wat doe je.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:08 schreef DeWaasheid het volgende:
Iedereen die zegt dat vrouwen geen scheten laten zijn wijven in ontkenning of internet-nerds die goede indruk willen achterlaten op iets enigszins vrouwelijks.
Vind je het niet geil dan als je meisje met n flinke knoepert t huis laat trillen?quote:
Hier heb ik geen woorden voor:quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:36 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Vind je het niet geil dan als je meisje met n flinke knoepert t huis laat trillen?
Ik ga echt doodquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:36 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Vind je het niet geil dan als je meisje met n flinke knoepert t huis laat trillen?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:36 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Hé, je bent een vrouw!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:06 schreef piepkuiken21 het volgende:
het ergste is nog als je ligt te slapen en je laat scheten en doet je deken open, mijn kamer is vergast
Gelukkig kun je er zelf om lachenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:54 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]![]()
![]()
Neem je die van de TS ook over je longen!??
Ps de nickname dropdown is wel toepasselijk in dit topic..
*Prrrrt* weer een 'dropdown'
*prrrttt* dit was een natte dropdown..
*Prrttttttt* deze dropdown deed pijn..![]()
Prrrrrtttttttt i droped my self down..
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:28 schreef afcajos het volgende:
Bierscheten in bed laten. Hoe erg ze ook stinken, ik moet altijd even onder de dekens ruiken
Sickquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:28 schreef afcajos het volgende:
Bierscheten in bed laten. Hoe erg ze ook stinken, ik moet altijd even onder de dekens ruiken
Dat is gewoon een natuurlijk instinct, net zoals kijken naar je kleifiguur voor het doortrekken van het toilet. Je moet het gewoon doen, je verstand zegt 'nee', maar je doet het. En dan zo diep opsnuiven dat je er bijna high van wordt, het is ook een beetje checken of je het nog in je hebtquote:
Jij gelooft je vrienden als ze dit zeggenquote:Op woensdag 11 november 2009 06:30 schreef Rbhp het volgende:
Tijdens een pijpbeurt een scheet laten, ik durf het niet, maar heb wel vrienden die er eentje recht in het gezicht van hun vriendin laten......Ai.
Vrouwen laten geen scheten.quote:Op woensdag 11 november 2009 07:03 schreef Treinkopper het volgende:
Mensen die denken dat vrouwen geen scheten laten_. Waarschijnlijk pisventjes die haar voor kinderbedtijd weer bij pappie en mammie moeten afleveren.
Zitten best wel een aantal varkens tussen ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij gelooft je vrienden als ze dit zeggen.
Hoe ziek is je brein als je zoiets kan verzinnen!!!!!???quote:Op woensdag 11 november 2009 08:27 schreef Blaadkip het volgende:
Ik heb wel eens 2 weken lang mijn scheten in een zo'n koektrommel gelaten. Elke keer na de scheet snel de deksel erop. Na 2 weken de deksel eraf en in ruiken, NIET NORMAALmaar 't is echt waar
En toen werd je wakker.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:27 schreef Blaadkip het volgende:
Ik heb wel eens 2 weken lang mijn scheten in een zo'n koektrommel gelaten. Elke keer na de scheet snel de deksel erop. Na 2 weken de deksel eraf en in ruiken, NIET NORMAALmaar 't is echt waar
Een maat van mij deed dit dus bij zijn broertje.quote:
Jezus, dat is pas erg. Schijt dan gewoon onder z'n bed neerquote:Op woensdag 11 november 2009 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een maat van mij deed dit dus bij zijn broertje.
Leeg gelpotje, scheet in laten, deksel erop. Bewaren. En zo door tot hij 10 potjes ofso had. Toen deze allemaal in de kamer van zijn broertje gezet en ze open gedraaid.
maar werk wel in een mannenberoep en ga doorgaans meer met mannen om dan met vrouwen. Vrouwen onder elkaar zijn nog erger dan de taliban en hitler bijeen. (helaas ben ik al te vaak teleurgesteld door 'vriendinnen')quote:
Ffs.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:27 schreef Blaadkip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 08:27 schreef Blaadkip het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef Joe-Momma het volgende:
Niet tegen je eigen scheet kunnen is heel erg.. Dat betekent niet dat er iets aan het rotten is, Maar dat JIJ rot bent..
Smeerpijp!! Doe je zelf een lol en ga lekker buiten staan ipv van jezelf te vergassen en dan hier een klacht droppen..
Dan zou je dus elke keer dat je een scheet moet laten snel het bad laten vollopen?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:01 schreef DaanA het volgende:
Midas Dekkers heeft een methode ontwikkeld om je scheten op te vangen in een potje.![]()
Moet je in bad gaan zitten en het jampotje onder water houden, gevuld met water. Dan op zijn kop houden. Dan de scheet laten. Die bubbelt dan omhoog en zo kun je hem zo opvangen. Onder water het deksel erop draaien en je hebt je scheet gevangen!![]()
Zo kun je een hele collectie opbouwen. Etiketjes erop met wat je de vorige dag gegeten had!
hahaahah, dat word dan wel een erg bizarre verzamelingquote:Op woensdag 11 november 2009 15:01 schreef DaanA het volgende:
Midas Dekkers heeft een methode ontwikkeld om je scheten op te vangen in een potje.![]()
Moet je in bad gaan zitten en het jampotje onder water houden, gevuld met water. Dan op zijn kop houden. Dan de scheet laten. Die bubbelt dan omhoog en zo kun je hem zo opvangen. Onder water het deksel erop draaien en je hebt je scheet gevangen!![]()
Zo kun je een hele collectie opbouwen. Etiketjes erop met wat je de vorige dag gegeten had!
Ja, wat wil je nou? Een postzegelverzameling is veel meer werk en lang niet zo leuk.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:03 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dan zou je dus elke keer dat je een scheet moet laten snel het bad laten vollopen?
JAJAJAJAJA, herkenbaar. Ik deed de simpele versie altijd:quote:Op woensdag 11 november 2009 15:01 schreef DaanA het volgende:
Ja, haha. Dacht altijd dat ik de enige was, maar blijkt wel weer van nietquote:Op woensdag 11 november 2009 15:48 schreef Robert.T het volgende:
ik liet ze altijd in mn hand en dan snel naar me neus om te ruiken. Ondertussen niet meer hoor
Mijn broertje doet dat bij anderen.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:53 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Ja, haha. Dacht altijd dat ik de enige was, maar blijkt wel weer van niet. Ben er mee gestopt nadat ik betrapt was.
Overigens vind ik dat ze in bad lekkerder (dus smeriger) zijn.
Grappig dat je je verschuilt achter je broertje, smeerlapquote:Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef DaanA het volgende:
[..]
Mijn broertje doet dat bij anderen.
Dus hij laat de scheet in zijn hand en beweegt die dan snel naar de neus van iemand anders, met de woorden: "Hier, moet je eens ruiken!"
Je weet, dat je, als je een scheet ruikt, deeltjes in je neus hebt die een minuut geleden nog in iemand endeldarm zaten?
Lul, daar probeer ik niet bij na te denkenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef DaanA het volgende:
[..]
Mijn broertje doet dat bij anderen.
Dus hij laat de scheet in zijn hand en beweegt die dan snel naar de neus van iemand anders, met de woorden: "Hier, moet je eens ruiken!"
Je weet, dat je, als je een scheet ruikt, deeltjes in je neus hebt die een minuut geleden nog in iemand endeldarm zaten?
quote mythbusters 'am I missing an eyebrow?"quote:Op woensdag 11 november 2009 09:07 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Hoe ziek is je brein als je zoiets kan verzinnen!!!!!???
Erger nog hoe ziek ben je als je het dan ook nog 2 WEKEN lang uitvoert!!!!..
Denk dat als je er een vuurtje bij had gehouden, je minimaal je wenkbrouwen kwijt was..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |