Ik laat geen scheten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:40 schreef Dropdown het volgende:
Iedereen heeft ze weleens, van die scheten waarbij je gewoon ruikt dat er iets aan het rotten is binnen.
Vrouw zeker? VROUWEN LATEN WEL SCHETEN, OF HET NOU UIT JE REET KOMT OF UIT JE KUT. NU WIL IK NIETS MEER OVER SCHETEN HOREN ALS HET VAN EEN VROUW KOMT OK? MIJN TOPIC!quote:
LAAT HAAR MET RUST VERDOMMEquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:42 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Vrouw zeker? VROUWEN LATEN WEL SCHETEN, OF HET NOU UIT JE REET KOMT OF UIT JE KUT. NU WIL IK NIETS MEER OVER SCHETEN HOREN ALS HET VAN EEN VROUW KOMT OK? MIJN TOPIC!
JE HOORT HEM, EN IK LAAT GEEN SCHETEN!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LAAT HAAR MET RUST VERDOMME
ZE LAAT GEEN SCHETEN
LAAT MIJN TOPIC MET RUST, VROUWEN LATEN VERDOMME WEL SCHETEN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LAAT HAAR MET RUST VERDOMME
ZE LAAT GEEN SCHETEN
Strikt genomen is dit onjuist. Alleen knappe meiden schijten niet en laten geen scheten (objectieve opvatting). Ynuhh , jij bent objectief een mooie dame. Als andere dat ontkennen, hebben zij hun subjectieve zienswijze geprojecteerd op jou.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:44 schreef AlienSexFiend het volgende:
Vrouwen laten geen scheten. Alle lucht in een vrouw wordt omgezet naar een stofje waardoor vrouwen mooier worden. Vrouwen gaan sowieso alleen naar de wc om zich op te maken.
LEKKERE VROUWEN NIETquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Dropdown het volgende:
[..]
LAAT MIJN TOPIC MET RUST, VROUWEN LATEN VERDOMME WEL SCHETEN!!!!!!!!!!!!!!
Dit deed mij toch lachen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef Joe-Momma het volgende:
Niet tegen je eigen scheet kunnen is heel erg.. Dat betekent niet dat er iets aan het rotten is, Maar dat JIJ rot bent..
Smeerpijp!! Doe je zelf een lol en ga lekker buiten staan ipv van jezelf te vergassen en dan hier een klacht droppen..
Voor en hoort geen komma.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
JE HOORT HEM, EN IK LAAT GEEN SCHETEN!
Ok, dat verklaart ook gelijk waarom jij zo dik bentquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
JE HOORT HEM, EN IK LAAT GEEN SCHETEN!
Klopt echte mannen schijten meteen hun hele pijp van hun spijkerbroek vol!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:48 schreef Sackboy het volgende:
Echte mannen laten geen scheten!
Ik ben niet dik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ok, dat verklaart ook gelijk waarom jij zo dik bent
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:50 schreef Oldbie het volgende:
Neem ze dus over je longen. Het is gezond.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:06 schreef piepkuiken21 het volgende:
het ergste is nog als je ligt te slapen en je laat scheten en doet je deken open, mijn kamer is vergast
Mijn fantasie, wat doe je.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:08 schreef DeWaasheid het volgende:
Iedereen die zegt dat vrouwen geen scheten laten zijn wijven in ontkenning of internet-nerds die goede indruk willen achterlaten op iets enigszins vrouwelijks.
Vind je het niet geil dan als je meisje met n flinke knoepert t huis laat trillen?quote:
Hier heb ik geen woorden voor:quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:36 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Vind je het niet geil dan als je meisje met n flinke knoepert t huis laat trillen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |