Ja echtquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:35 schreef IJsblock het volgende:
Je bent de bejaarden vergeten die de hele dag de tijd hebben voor 4 boodschappen en deze gaan doen als je net klaar bent met werken.
Ik leef om te dienen. Partij Biels, voor een overzichtelijker Fok.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
goede samenvatting van afgelopen 10 topics betreffende de supermarktperikelen van de gemiddelde fokker
ik mis alleen de bejaarden
Gebeurt je dit altijd?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:32 schreef Biels het volgende:Mensen die niet kunnen pinnen. Het is helemaal niet moeilijk om te pinnen, even de kaart erdoor, 4 getalletjes intoetsen en op "OK" drukken. Maar altijd staat er wel iemand voor me in de rij die de kaart er 8 keer doorheen moet halen voor dit goed gaat ( nee, strip aan deze kant meneer ), zijn pincode vergeet, zijn pincode 3 keer verkeerd intoetst, beslist dat er toch maar contant betaald moet worden, bedenkt dat hij graag een derde van zijn boodschappen wil pinnen, toch dat ene zakje nootjes weer contant wil betalen, niet genoeg contant bij zich hebben en dus weer moeten pinnen en dan niet genoeg saldo blijken te hebben. Dit vind ik persoonlijk storend gedrag.
Zijn het irritantst. Rot op met je kankerblikjes. Jat die shit gewoon of lap allemaal 50 cent voor je tyfusblikje. Kutkinderenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:32 schreef Biels het volgende:Schoolkinderen die allemaal een blikje red bull/bullit/golden power kopen en dit los van elkaar gaan betalen. Sterf, sterf, sterf.
Ik heb volgers. Omdat ik een goede levensstijl heb.quote:
Toch wel, in wat voor jostidorp woon jij dat mensen dit doen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:32 schreef Biels het volgende:Kassabandarchitecten. Mensen die alles in alfabetische volgorde inladen danwel uitladen. Behoeft geen verdere uitleg, lijkt me.
Daar wil ik stiekem wel meer utileg van horen. Nog nooit zoiets meegemaakt.quote:Kassabandarchitecten. Mensen die alles in alfabetische volgorde inladen danwel uitladen. Behoeft geen verdere uitleg, lijkt me.
quote:
Tussen 2007 en 2013 gaat 20% van de werkenden met pensioen, het wordt alleen maar ergerquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:41 schreef Biels het volgende:
En ik wil niet dat er hier gehaat gaat worden op bejaarden. Het is vast maar een kleine groep die het verpest voor degenen die het wel goed doen.
Raar gevalletje zeg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:43 schreef Biels het volgende:
Over de kassabandarchitecten: ik heb wel een paar keer mensen gezien die alles op naam sorteren. Alfabetische volgorde. Vaak is het ook dezelfde persoon, het zal wel een autistisch iets zijn, maar storend is het wel. Je ziet ook de paniek als de kassajuffrouw de volgorde veranderd..
Niet alleen schoolkinderen. Ook al oudere paupers die dit doen, waarbij je je afvraagt waarom ze ´energiedrankjes´ nodig hebben omdat ze waarschijnlijk toch de hele dag op de bank hun uitkering liggen op te blowenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:32 schreef Biels het volgende:Schoolkinderen die allemaal een blikje red bull/bullit/golden power kopen en dit los van elkaar gaan betalen. Sterf, sterf, sterf.
Nee, en vaak is het ook makkelijker/sneller, het zijn vaak de grotere producten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
is het echt zo raar je zware zooi het eerst op de lopende band te mikken?
Als mensen ooit bij mij aan de kassa komen met zulke dingen kunnen ze het zo terug krijgen zonder dat ik het uberhaubt na ga kijken :pquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:40 schreef Cmonv het volgende:Je bent al een heel eind, maar je mist twee belangrijke punten.
- Mensen die gaan miepen over 10 cent korting die in de folder stond, maar ze niet krijgen. Hier kunnen ze gerust een kwartier over doorgaan terwijl jij staat te wachten. Dan gaan ze eisen dat de manager erbij komt etc etc.
Helaas erg herkenbaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heerlijk treffend omschreven weer. Beetje makkelijk, maar dat maakt het niet minder terecht. Kudo's.
Makkelijk scoren is goed voor mijn Fok-E-Cred™. Boks erop.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heerlijk treffend omschreven weer. Beetje makkelijk, maar dat maakt het niet minder terecht. Kudo's.
Dit heb ik nou nog nooit gezien. Het zal wel iets zijn van boven de rivieren. Goed topic verder.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:43 schreef Biels het volgende:
Over de kassabandarchitecten: ik heb wel een paar keer mensen gezien die alles op naam sorteren. Alfabetische volgorde. Vaak is het ook dezelfde persoon, het zal wel een autistisch iets zijn, maar storend is het wel. Je ziet ook de paniek als de kassajuffrouw de volgorde veranderd..
Oi!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dit heb ik nou nog nooit gezien. Het zal wel iets zijn van boven de rivieren. Goed topic verder.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dit heb ik nou nog nooit gezien. Het zal wel iets zijn van boven de rivieren. Goed topic verder.
quote:
Brabandersquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dit ja! Mensen die hun spullen neerzetten, vervolgens 4 minuten weglopen en boos worden als je hun plek in de rij hebt ingenomen. Flikker op wijf, moet je maar bij je spullen blijven.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef De_Melkboer het volgende:
- Onbemande karretjes voor je in de rij bij de kassa (die zet ik dus aan de kant)
Je verloochent je afkomst.quote:
20 seconden? Jij komt niet zo vaak in de supermarkt, zeker?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:59 schreef kloas_wokkel het volgende:
Je ergeren aan iets in de winkel wat je 20 seconden van je kostbare tijd inneemt, en dan vervolgens veel meer tijd in een topic stoppen
Je hebt er een hele tijd verbleven dus je bent al besmet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk niet uit Brabant.
Nou ik woon gewoon in een dorp waar niet van die enorme rijen staan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:00 schreef Biels het volgende:
[..]
20 seconden? Jij komt niet zo vaak in de supermarkt, zeker?
Ah, ja, daar ga je al. Dit gaat namelijk over echt supermarkten waar er wel eens meer dan 2 mensen tegelijkertijd binnen zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Nou ik woon gewoon in een dorp waar niet van die enorme rijen staan.
Pakt degene achter de toonbank ook je artikelen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Nou ik woon gewoon in een dorp waar niet van die enorme rijen staan.
Dankjewel voor deze mededelingquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:39 schreef phpmystyle het volgende:
Te grote OP, ik lees hem morgen wel, als ik dan tenminste zin heb.
Het is een compliment hoor. Ik post alleen in kwaliteits topics. Je zou trots moeten wezen nu php je topic heeft geexploreerd.quote:
Wat jij wilt, knullenbinkie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is een compliment hoor. Ik post alleen in kwaliteits topics. Je zou trots moeten wezen nu php je topic heeft geexploreerd.
Krijg ik geen aai over m'n bol?quote:
Ze staan er ook gewoon focking 12 uur per dagquote:Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef overflow- het volgende:
Zwerversvriend. Dat die lui niet weggejaagd worden.
Ik ben caissière, en ik ben juist blij als er een klant een gesprek begint. Breekt zo lekker de sleurquote:Op woensdag 11 november 2009 20:57 schreef griekjeee het volgende:
Ik vind mensen ook irritant die een gesprekje aangaan met de kassière. Alsof hij/zij daarop zit te wachten, en ik evenmin
Ik wilt best kletsen met jou!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben caissière, en ik ben juist blij als er een klant een gesprek begint. Breekt zo lekker de sleur
Als ze maar niet door blijven lullen nadat ze betaald en ingepakt hebben
Mja, daar doel ik dus wel op.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik ben caissière, en ik ben juist blij als er een klant een gesprek begint. Breekt zo lekker de sleur
Als ze maar niet door blijven lullen nadat ze betaald en ingepakt hebben
Ik heb ook wel eens klanten die hun portemonnee neerleggen en handgebaren gaan maken die hun verhaal ondersteunen. Dus stoppen ze met inpakken, en kan ik de volgende klant niet helpen omdat de gescande-boodschappenkant vol ligtquote:Op woensdag 11 november 2009 21:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mja, daar doel ik dus wel op.Anders maakt het ook niet uit, want tijdens moet ik toch wel wachten. Maar als ze erna nog verder gaan is het gewoon ronduit onbeschoft.
Irritantquote:Op woensdag 11 november 2009 21:04 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens klanten die hun portemonnee neerleggen en handgebaren gaan maken die hun verhaal ondersteunen. Dus stoppen ze met inpakken, en kan ik de volgende klant niet helpen omdat de gescande-boodschappenkant vol ligt
Nou? Ik heb wel een flauw vermoedenquote:
Ik bevestig hierbij je vermoeden.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou? Ik heb wel een flauw vermoeden
GMTAquote:Op woensdag 11 november 2009 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik bevestig hierbij je vermoeden.
En ondertussen scheten laten.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:20 schreef SilkSpectre het volgende:
Bejaarden die als er een andere kassa open gaat toch opeens wel heel erg hard kunnen lopen en voorkruipen.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:41 schreef RickoKun het volgende:
Je vergeet er nog één:
Jij loopt met je hendige zalm salaatje en puike uiterlijk naar de kassa om smooth de caissiere te playen met je fokking nice uiterlijk (ja het gaat over mij maar doe maar net of het over jou gaat dan voel jij je ook beter) en dan kies je een gangpad uit om eens je boodskapkes op te droppen. "amai! Wat heb ik een geluk!" Denke ge dan, maar dan zit er dus altijd een vrouw van +40 die ineens het presteert om een onmogelijke vraag te stellen aan die 17 jarige caissiere.
Dan moet ze met haar lekkere vingerhandjes (waar ze s'avonds heerlijk mee loopt te soppen op mij, want ik ben kk lekker enzo) naar de telefoon grijpen, waarna ze roept: "Roderick, graag komen bij kassa 4!"
En ze vervolgens de telefoon weer neerlegt en jou (ik dus) gaat aankijken met een blik van: "Goh, ik wou dat jij nu goed hard in mij ging komen, het liefst de volle 18 cm in me, lekker langs mijn vaginawand want die is gevoelig en dan zal ik nog 2 vingers gebruiken om mijzelf te bevredigen!" En dan zit je dus zo nog 4 minuten te wachten en helemaal niks te doen omdat die KUT vrouw dan weer zo nodig een of andere totale kut vraag heeft over één artikeltje!
En dan ondertussen is die caissiere helemaal klaargekomen en zegt ze dan zo van; nog even wachten mevrouw, mijn collega komt u zo helpen!" en dan wacht je nog steeds en zie je mensen een kassarij naast je staan die allemaal 'nieuw' zijn terwijl diegene die naast je stond ook al lang klaar is en buiten staat te roppen op die andere 16 jarige caissiere.
Echt vervelend vind ik dat altijd.
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:41 schreef RickoKun het volgende:
Je vergeet er nog één:
Jij loopt met je hendige zalm salaatje en puike uiterlijk naar de kassa om smooth de caissiere te playen met je fokking nice uiterlijk (ja het gaat over mij maar doe maar net of het over jou gaat dan voel jij je ook beter) en dan kies je een gangpad uit om eens je boodskapkes op te droppen. "amai! Wat heb ik een geluk!" Denke ge dan, maar dan zit er dus altijd een vrouw van +40 die ineens het presteert om een onmogelijke vraag te stellen aan die 17 jarige caissiere.
Dan moet ze met haar lekkere vingerhandjes (waar ze s'avonds heerlijk mee loopt te soppen op mij, want ik ben kk lekker enzo) naar de telefoon grijpen, waarna ze roept: "Roderick, graag komen bij kassa 4!"
En ze vervolgens de telefoon weer neerlegt en jou (ik dus) gaat aankijken met een blik van: "Goh, ik wou dat jij nu goed hard in mij ging komen, het liefst de volle 18 cm in me, lekker langs mijn vaginawand want die is gevoelig en dan zal ik nog 2 vingers gebruiken om mijzelf te bevredigen!" En dan zit je dus zo nog 4 minuten te wachten en helemaal niks te doen omdat die KUT vrouw dan weer zo nodig een of andere totale kut vraag heeft over één artikeltje!
En dan ondertussen is die caissiere helemaal klaargekomen en zegt ze dan zo van; nog even wachten mevrouw, mijn collega komt u zo helpen!" en dan wacht je nog steeds en zie je mensen een kassarij naast je staan die allemaal 'nieuw' zijn terwijl diegene die naast je stond ook al lang klaar is en buiten staat te roppen op die andere 16 jarige caissiere.
Echt vervelend vind ik dat altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |