vinger? oooooh ik dacht ..quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
plus jij typt veel sneller dan ik met mijn 2 vinger systeem
en nijns?quote:
whehehequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vinger? oooooh ik dacht ..nevermind
ik ben triest
[..]
daar geef ik toch niks omquote:en nijns?
stuur ik PM, is ze weg
En een fipo plaatsen in je eigen topic is triest, dat werd mij ook gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik ken er waar dat niet bij werktquote:
je hebt d'r weg gejaagd met je pmquote:
oefening baart kunstquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken er waar dat niet bij werkt
zag je plaatje na mijn postquote:
nijns je hebt ons weer gevondenquote:
thanx for the MIquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zag je plaatje na mijn post![]()
er zijn er die dat nog te weinig vinden
quote:
ik heb er 2quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zag je plaatje na mijn post![]()
er zijn er die dat nog te weinig vinden
en kinderenquote:
gewoon de koffielucht achternaquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nijns je hebt ons weer gevonden
wel als je aan dat plaatje van jou doet jaquote:
ik kreeg hem ookquote:
en dan moet er nog iets bijquote:
is ook de andere kant opquote:
we miste je alquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
Ik ben hier. Had net ff ineens een berg werk te doen.
ik zal glijmiddel gebruiken als je vastgebonden ligtquote:
vooral niet als man hequote:
maar toen pakte je je super-sla-slicer en toen was je heel snel klaar?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
Ik ben hier. Had net ff ineens een berg werk te doen.
die sinaasappels spetteren zoquote:
ik wist niet dat typen en kinderen baren met elkaar te maken hadquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
wel als je aan dat plaatje van jou doet ja
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zal glijmiddel gebruiken als je vastgebonden ligt
is vrouwen werk, je man verzorgen.quote:[..]
vooral niet als man he
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef cablegunmaster het volgende:
* cablegunmaster ninja't weer weg
Jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
maar toen pakte je je super-sla-slicer en toen was je heel snel klaar?
ik zag een plaatje van een vuist en heb het dan ook over fistfuckenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
ik wist niet dat typen en kinderen baren met elkaar te maken had
Nu is m'n hele beeld van jou aan diggelenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zag een plaatje van een vuist en heb het dan ook over fistfuckendan gaat dat uitpersen wel makkelijker (denk ik)
Fleskequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, gaat het hier nog steeds over fistfucken? Nou ja, maar goed dat ik zo druk ben op mn werk.
Doei weer!
Flesquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, gaat het hier nog steeds over fistfucken? Nou ja, maar goed dat ik zo druk ben op mn werk.
Doei weer!
whehehequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nu is m'n hele beeld van jou aan diggelen
de hele dag zie je hem niet totdat......quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Doei weer!
OAquote:
GMTAquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de hele dag zie je hem niet totdat......
hij iets te zeiken heeft?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de hele dag zie je hem niet totdat......
ik dacht dat WOK bedoelde dat we het over sex haddenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij iets te zeiken heeft?
eerst was ie niet zo
Hoezo? Wat voor beeld?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nu is m'n hele beeld van jou aan diggelen
fles is altijd vriendelijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij iets te zeiken heeft?
eerst was ie niet zo
dat dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht dat WOK bedoelde dat we het over sex hadden
Zoek een baan dichterbij?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
owja, over mijn punten van die banen:
Ik vind 'ergens ingeroosterd worden tussen 7 uur 'sochtends en 9 uur 's avonds en op zaterdag' klotetijden om te werken, aangezien ik mijn weekend aan mijn vriend besteed en geen sociaal leven meer overhoudt enzo (inclusief sporten)
Ik vind 100 km naar mijn werk echt te ver rijden, ruim 1,5 uur.
heb het niet over vriendelijk zijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fles is altijd vriendelijk
nee het woord fistfucking valt
eensquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
Ik vind 'ergens ingeroosterd worden tussen 7 uur 'sochtends en 9 uur 's avonds en op zaterdag' klotetijden om te werken, aangezien ik mijn weekend aan mijn vriend besteed en geen sociaal leven meer overhoudt enzo (inclusief sporten)
gelukkig hetzelfde ideequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doet zequote:
Waarom zou Nijns dat niet mogenquote:
bijdehandquote:
dankuquote:
dat doe je maar in die club van gfquote:
precies, maar het zou fijn zijn als er ook leuke banen dichtbij warenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doet ze
ze reageert daarom ook niet op deze vacature
rrrrrrrquote:
die tijden zijn inderdaad iets te flexibelquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
GMTAquote:
dus tochquote:
Vind ik ook, dus ik laat het afhangen van de weg waarover je moet rijden (veel of geen file) en de totale reistijd, in dit geval ver. Bovendien staan bedrijven vaak niet te springen om iemand met een lange reistijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
die tijden zijn inderdaad iets te flexibel
en 100 km is een grens gevalletje.![]()
[..]
dus toch
nee ik zeg alleen dat het hele beeld aan diggelen is, zo'n lief scahttig meisje pervers isquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
rrrrrrr
Edit: hij zegt trouwens niet dat ik het niet mag
wie zegt nou weer dat ik pervers ben? ik zie dat wok een plaatje van een vuist post, en vervolgens gaat het over kinderen eruit persen. als je fistfuckt, lijkt me dat gewoon makkelijker. verder niks.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee ik zeg alleen dat het hele beeld aan diggelen is, zo'n lief scahttig meisje pervers is
sorry hoor, een grapje is ver te zoeken blijkbaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
wie zegt nou weer dat ik pervers ben? ik zie dat wok een plaatje van een vuist post, en vervolgens gaat het over kinderen eruit persen. als je fistfuckt, lijkt me dat gewoon makkelijker. verder niks.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
ohte laat.
Do svidaniya![]()
eens kijken hoe het in het ziekenthuis is.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
sorry hoor, een grapje is ver te zoeken blijkbaar
edit : ik zal maar niks meer zeggen
hij denkt wrs dat je boos bentquote:
dat blijktquote:
Ziekenthuis? is het zo erg?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
ohte laat.
Do svidaniya![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
wie zegt nou weer dat ik pervers ben? ik zie dat wok een plaatje van een vuist post, en vervolgens gaat het over kinderen eruit persen. als je fistfuckt, lijkt me dat gewoon makkelijker. verder niks.
MPG is lief als hij het niet over punctualiteit heeft!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Vind ik ook, dus ik laat het afhangen van de weg waarover je moet rijden (veel of geen file) en de totale reistijd, in dit geval ver. Bovendien staan bedrijven vaak niet te springen om iemand met een lange reistijd
Ik vind het gewoon lief dat MPG het voor mij opneemt
Slecht plan... dan loopt het topic leegquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
sorry hoor, een grapje is ver te zoeken blijkbaar
edit : ik zal maar niks meer zeggen
Misschien is hij zelf bedroeft. boos kan ook maar ik gok bedroeftquote:
nja normaal speel je mee maar nu was je ineens serieusquote:
ik dacht dat hij serieus wasquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja normaal speel je mee maar nu was je ineens serieus
wokquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
ohte laat.
Do svidaniya![]()
ik kom je wel ophalen, want het is echt baggerweerquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja normaal speel je mee maar nu was je ineens serieus
nee man dat is ie hier zeldenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik dacht dat hij serieus was
ik hou niet van ruzie
veel te vroegquote:
net als gisterenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik kom je wel ophalen, want het is echt baggerweer
quote:
Te vroeg.quote:
Awwww. *knuffel*quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik dacht dat hij serieus was
ik hou niet van ruzie
Ik heb het niet over punctualiteit. Wel over interpunctiequote:Op dinsdag 10 november 2009 16:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ziekenthuis? is het zo erg?![]()
[..]
Fistfucken TAKE IT ALL
.
[..]
MPG is lief als hij het niet over punctualiteit heeft!
[..]
Slecht plan... dan loopt het topic leegkan ik nergens meer op reageren. de rest is zooo saai
![]()
![]()
![]()
[..]
Misschien is hij zelf bedroeft. boos kan ook maar ik gok bedroeft
Edit: Reclame onderaan ook. Je vagina is gevoelig![]()
![]()
vruchtwaterpunctiequote:Op dinsdag 10 november 2009 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Te vroeg.
[..]
Awwww. *knuffel*
[..]
Ik heb het niet over punctualiteit. Wel over interpunctie.
Wie is er nu weer bezwangerd?quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee man dat is ie hier zelden
toen hij boos op mij was wel natuurlijk
Nou dat is ook weer opgehelderd
Dankje!quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:25 schreef MPG het volgende:
Awwww. *knuffel*
[..]
Ik heb het niet over punctualiteit. Wel over interpunctie.
quote:
hier is het redelijk weerquote:
Hier ziet het er uit alsof het zo gaat sneeuwenquote:
oei dan is het maar goed dat JF je ophaaltquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier ziet het er uit alsof het zo gaat sneeuwen
van die rare witte lucht...
moet eerst nog naar huisquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oei dan is het maar goed dat JF je ophaalt
mijn fout ik dacht dat je op je werk werd opgehaaldquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
![]()
oeh complimentje van mn baas
geef dan een vast contract als je zo tevreden bent, lul
Ik heb hem al lang gelezenquote:
Heb je een liefdesbrief gestuurd?quote:
MPG, beantwoord mijn PM eens!quote:
Jeweetsquote:
Oooeeeeehhquote:
Oeh, wat vraag je dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:49 schreef OA het volgende:
Maar goed, als MPG mijn vraag niet wil beantwoorden, dan snap ik dat...
Het is ook nogal wat
Ja, hé, ik stuur niet voor niets een privébericht!quote:
Je kan mij ook een privebericht sturenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, hé, ik stuur niet voor niets een privébericht!
En zo geschieddequote:Op dinsdag 10 november 2009 16:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je kan mij ook een privebericht sturen
heeeeee, die kwijlsmiley is wegquote:
Welneequote:
Goed, maar jij gaat zo weg en dan ben ik hier alleenquote:
ik ben hier ook nogquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed, maar jij gaat zo weg en dan ben ik hier alleen
en met jou?
Goed hoor!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed, maar jij gaat zo weg en dan ben ik hier alleen
en met jou?
werd ook tijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Goed hoor!
Druk op het werk en met FP de laatste tijd.
En ik ga inderdaad nu weg...![]()
Als ik ambtenaar was geweest, had ik wel tot na 17:00 gewerktquote:
aanwezig geweest tot 17:00quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik ambtenaar was geweest, had ik wel tot na 17:00 gewerkt.
Ik ga toch echt mijn trein niet missen hoor.
Ik was een antwoord aan het tikken, maar toen ging het brandalarm af, van die ontruiming heb ik maar meteen mijn vertrek naar huis gemaakt. Maar het antwoord moet ik nu dus ff opnieuw tikkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:49 schreef OA het volgende:
Maar goed, als MPG mijn vraag niet wil beantwoorden, dan snap ik dat...
Het is ook nogal wat
Op schoonOA wachtenquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werd ook tijd![]()
stiekem overwerken
Jij reageert op het brandalarm?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was een antwoord aan het tikken, maar toen ging het brandalarm af, van die ontruiming heb ik maar meteen mijn vertrek naar huis gemaakt. Maar het antwoord moet ik nu dus ff opnieuw tikken
marcquote:
brandalarmquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij reageert op het brandalarm?.
De vorige keer ging ik gewoon door met bellen.
Mja, het was een goede reden om twee minuten voor tijd te vertrekkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij reageert op het brandalarm?.
De vorige keer ging ik gewoon door met bellen.
Ik ben het er niet mee eens... ze hadden dat alarm dan beter 2 uur voor tijd kunnen laten afgaan voor jequote:Op dinsdag 10 november 2009 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, het was een goede reden om twee minuten voor tijd te vertrekken.
Nee, want toen was ik nog met nuttig werk bezigquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens... ze hadden dat alarm dan beter 2 uur voor tijd kunnen laten afgaan voor je.
Dat doen ze bij ons meestal in de winter, als het rond het vriespunt is en een beetje regent. Daar sta je dan opeengepakt kou te lijdenquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was een antwoord aan het tikken, maar toen ging het brandalarm af, van die ontruiming heb ik maar meteen mijn vertrek naar huis gemaakt. Maar het antwoord moet ik nu dus ff opnieuw tikken
Nieuwe smiley, OA?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:08 schreef OA het volgende:
[..]
Dat doen ze bij ons meestal in de winter, als het rond het vriespunt is en een beetje regent. Daar sta je dan opeengepakt kou te lijdenVervolgens komen de mensen die weten dat het een oefening is met hun dikke winterjas tevoorschijn
ook gezelliequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:08 schreef OA het volgende:
[..]
Dat doen ze bij ons meestal in de winter, als het rond het vriespunt is en een beetje regent. Daar sta je dan opeengepakt kou te lijdenVervolgens komen de mensen die weten dat het een oefening is met hun dikke winterjas tevoorschijn
kunnen ze de hele dagbatsenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
lekker![]()
is morgen hier in belgie een nationale vrije dag
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ziekenthuis? is het zo erg?![]()
Bij ons op werk is het niet zo moeilijk. Daar is het op de zaterdagen van het voor- en najaarswerkoverleg, om 10.30 uur. Kun je de klok op gelijkzettenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:08 schreef OA het volgende:
[..]
denk hetquote:
Nee, dat is één van de smilies die niet standaard te zien is onder het reactieveld.quote:
gelukkigquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep, morgen zijn er weer 3 thuis.
de 39 graden grens is weer bereikt
waar kun je die dan vinden?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat is één van de smilies die niet standaard te zien zijn onder het reactieveld.
what's up marcquote:
Gewoon combinaties proberen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar kun je die dan vinden?
de zwarte piet is ook wel leuk
Het Officiële FOK!woordenboekquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:48 schreef wel.o.k het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Smiley
of spieken
dat is wel jongquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Duits international Enke (32) dood aangetroffen
trusten kerelquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
ga de laatste naar bed brengen.
ik zelf dus
quote:
nee kom er ook net achterquote:
Ze moeten jou ook niet met lucifers laten spelenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij ons op werk is het niet zo moeilijk. Daar is het op de zaterdagen van het voor- en najaarswerkoverleg, om 10.30 uur. Kun je de klok op gelijkzetten.
Op de uni is het meestal in het voorjaar. Dit was een alarm voor 't echie.
In tegenstelling tot de situatie bij een oefening, kwam nu de gemeentelijke brandweer opdraven.
Maar, ik wilde alleen maar een restje koffie opwarmenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze moeten jou ook niet met lucifers laten spelen.
Kan je nog iets smerigers verzinnen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar, ik wilde alleen maar een restje koffie opwarmen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
opwarmen in een magnetronquote:
Door er verhitte melkpoeder in te gooien zeker?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Door er verhitte melkpoeder in te gooien zeker?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:12 schreef OA het volgende:
Ik ga nog even wat lectuur ter hand nemen.
Nummer: 978.90.6655.146.6
A demain!
Interessante literatuur welquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:12 schreef OA het volgende:
Ik ga nog even wat lectuur ter hand nemen.
Nummer: 978.90.6655.146.6
A demain!
Ja. Lekker welquote:
en hoe is het gegaan?quote:Op woensdag 11 november 2009 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ow, ik heb mijn scriptie verdedigd
dus geslaagd of moet je er nog meer?quote:
en dan wat ga je nou doen verder studeren ?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:27 schreef marcb1974 het volgende:
Moet alleen mijn diploma nog ophalen.
Even rust en dan een volgend iets zoeken jaquote:Op woensdag 11 november 2009 01:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan wat ga je nou doen verder studeren ?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 098 goldfinger1963
02. 087 Ladylike
03. 063 wel.o.k
04. 035 Nijns
05. 024 MPG
06. 023 indahnesia.com
07. 022 OA
08. 018 john-frusciante
09. 008 DaMart
10. 008 marcb1974
11. 006 FFSletop
12. 005 cablegunmaster
13. 005 Muck
14. 004 _F.U.B.A.R_
15. 002 Dr_Flash
16. 002 vrolijke-frits
Reeks-statistieken!
Dat is toch een iets serieuzere fout dan iets niet incasseren..quote:De 170.000 betrokkenen hebben een brief gekregen met de vraag om het alsnog handmatig over te maken.
Aangezien de brief niet op DSB-briefpapier is gedrukt, twijfelen veel mensen echter aan de authenticiteit van de oproep.
quote:Op woensdag 11 november 2009 08:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Stelletje hei-kneuters
'Incasso DSB mislukt door technisch probleem'
[..]
Dat is toch een iets serieuzere fout dan iets niet incasseren..
Ja, daar lijkt het natuurlijk wel op als je een brief krijgt zonder logo's. Mensen die toch betaald hebben zouden ze voor eigen veiligheid geen bankrekening meer moeten geven.quote:
Ja ik ben gewoon ECHT drukquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:45 schreef wel.o.k het volgende:
Dan moet je hem zo'n muntje van 500 Rupiah uit Indonesie geven (3.5 eurocent waard) en zeggen dat is nu heel snel moet optiefen.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon ECHT drukEn heul af en toe kom ik dan kijken, en dan gaat het steeds weer over sex en beffen en fistfucking en neuken en soppen en zo. He'k gewoon niet ALTIJD behoefte aan
![]()
Goemegoggel allemaal![]()
Je kan 's avonds in Utrecht nog niet even VIJF minuten op een bus staan wachten of je hebt al een bedelaar te pakken
Gisteren alweer de tweede keer in 4 dagen
flesquote:Op woensdag 11 november 2009 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon ECHT drukEn heul af en toe kom ik dan kijken, en dan gaat het steeds weer over sex en beffen en fistfucking en neuken en soppen en zo. He'k gewoon niet ALTIJD behoefte aan
![]()
Goemegoggel allemaal![]()
Je kan 's avonds in Utrecht nog niet even VIJF minuten op een bus staan wachten of je hebt al een bedelaar te pakken
Gisteren alweer de tweede keer in 4 dagen
ja, dat verklaart ook het formaat van mijn kontquote:
Ja ik snap het niet, deze keer was het een keurig verzorgde vrouw van een jaar of 40, met een nette jas en een leren handtasquote:Op woensdag 11 november 2009 08:27 schreef wel.o.k het volgende:
Utrecht centraal station, daar zit aan de catherijne baan een zerfers opvang hok.
heb ik een tijdje vlakbij moeten parkeren.![]()
's ochtends goed je voeten optillen want daar moest ik echt over de zwerfers heen stappen.
Was er geen camera in de buurt?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet, deze keer was het een keurig verzorgde vrouw van een jaar of 40, met een nette jas en een leren handtasHoe kan heet dat zo iemand loopt te bedelen om wat losgeld?
apart!quote:Op woensdag 11 november 2009 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet, deze keer was het een keurig verzorgde vrouw van een jaar of 40, met een nette jas en een leren handtasHoe kan heet dat zo iemand loopt te bedelen om wat losgeld?
ik ook nietquote:Op woensdag 11 november 2009 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet het niet. Maar ik vind Utrecht eigenlijk helemaal geen prettige plek op dat soort tijdstippen (22:45). Misschien dat het in Deventer beter is
Ja die kan je wat makkelijker afpoeieren ook. Ik had bij deze eerst het idee dat ze de weg wilde vragen of zoquote:Op woensdag 11 november 2009 08:34 schreef Muck het volgende:
apart!
Ik heb altijd van die verlopen stinkies aan mijn mouw
Haaallooowwquote:
Muckiequote:
Hallow lievordquote:
Kleiner of groter?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat verklaart ook het formaat van mijn kont
zwart.. wat denk je zelf?quote:
Didam ook al jah?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet
Al moet ik zeggen dat Didam niet veel beter is hoor.
Nou dat kan toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb lekkere broodjes bij me
wel 3
alleen nu heb ik zin om ze allemaal al op te eten
ga ik onthouden!quote:Op woensdag 11 november 2009 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Didam ook al jah?![]()
Dekselse Inrichting voor Daklozen, Armen en Melaatsen
ik heb weer kaas op brood, zelf gemaakt.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb lekkere broodjes bij me
wel 3
alleen nu heb ik zin om ze allemaal al op te eten
Manliefquote:
ja maar dan ben ik bang dat ik me niet kan beheersenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat kan toch?Pak je er nu eentje tegen de honger (hoef je meteen een uurtje later pas te lunchen) en dan om 1 uur die andere 2
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 11 november 2009 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb weer kaas op brood, zelf gemaakt.
Flink stuk hout meenemen en een mannetje of tien verzamelen. Eventueel wat vriendjes bij het leger optrommelen. Gewoon schoonvegen dat soort afval.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ga ik onthouden!
Nah, hier zijn het meer de jongeren die je fiets molesteren en jou erbij als je je mond open trekt
Helaas is de nieuwe auto al vergevenquote:
Ajawel johquote:Op woensdag 11 november 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
ja maar dan ben ik bang dat ik me niet kan beheersen
kun je die niet terughalen dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas is de nieuwe auto al vergeven
Vast nietquote:Op woensdag 11 november 2009 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ajawel joh
En anders zit je zo vol dat je de lunch wel kan overslaan
Dan gaan ze slaanquote:Op woensdag 11 november 2009 08:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kun je die niet terughalen dan?
ik ben het inmiddels zo zat dat ik van plan ben te verhuizenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Flink stuk hout meenemen en een mannetje of tien verzamelen. Eventueel wat vriendjes bij het leger optrommelen. Gewoon schoonvegen dat soort afval.
onverzadigbaarquote:Op woensdag 11 november 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vast niet
ik ben net een afvalemmer
[..]
Dan gaan ze slaan
en politie bellen heeft ook weinig zin in zulke gevallenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben het inmiddels zo zat dat ik van plan ben te verhuizen
klopt.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en politie bellen heeft ook weinig zin in zulke gevallen
Terugslaanquote:Op woensdag 11 november 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vast niet
ik ben net een afvalemmer
[..]
Dan gaan ze slaan
Tering hee.. wat een gezeik.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben het inmiddels zo zat dat ik van plan ben te verhuizen
geloof ik direct, wat dat betreft is Nederland niet veel anders als Indonesie. Alleen hier is het 'zelf oplossen' iets heel normaals, i.t.t. Nederland.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en politie bellen heeft ook weinig zin in zulke gevallen
weet ik toch, maar wil je voortaan van die grijze damesfiets afblijven dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef OA het volgende:
Muck, ik bedoel het allemaal niet kwaad hoor
Ik zal het proberen, maar ik kan niets beloven. Grijze damesfietsenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:08 schreef Muck het volgende:
[..]
weet ik toch, maar wil je voortaan van die grijze damesfiets afblijven dan?
gaat nergens over joh.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tering hee.. wat een gezeik.
die fietstassen doen het hem he?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ik kan niets beloven. Grijze damesfietsen
Nee, die liggen in de grachtquote:
Ik heb een normaal zadel, dus dat is een hele geruststellingquote:Op woensdag 11 november 2009 09:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, die liggen in de gracht zijn afgefikt![]()
Het gaat mij om die ronde zadels
waren dat jouw fietstassen waar ik mijn brandende peuk in heb gegooit?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een normaal zadel, dus dat is een hele geruststelling
Ja, typisch is dat ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:10 schreef Muck het volgende:
[..]
gaat nergens over joh.
Ik arnhem heb ik 3 jaar dezelfde fiets gehad en heeft iemand me mijn sleutels gebracht nadat ik hem op slot vergat te zetten, nu woon ik in een klein kutgehucht en ben ik bezig met mijn 3e fiets, die van ijzerdraad aan elkaar hangt
jeweetzquote:
Dat mag in Nederland nietquote:
Ah. We hebben de dader.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waren dat jouw fietstassen waar ik mijn brandende peuk in heb gegooit?
quote:
owh, ik vondt het er wel.o.k uitzienquote:Op woensdag 11 november 2009 10:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. We hebben de dader.
En nee, het is niet.o.k. om fietstassen in de hens te zetten.
quote:
altijd.quote:
* LL brengt gauw kopje en neemt meteen voor wolkje meequote:
Iedereen is druk aan het werk, en baalt dat ie niet bij elf van elf kan zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
nou heb je alweer het topic vermoord
dat sowiesoquote:Op woensdag 11 november 2009 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen is druk aan het werk, en baalt dat ie niet bij elf van elf kan zijn.
Nijnsjequote:
elf van elf?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen is druk aan het werk, en baalt dat ie niet bij elf van elf kan zijn.
Nee, knurft:quote:Op woensdag 11 november 2009 11:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
elf van elf?
dat gaat vast niet over smeermiddelen
[ afbeelding ]
o ja, efteling in zuid nederlandquote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, knurft:
Feestelijke start carnaval in het zuiden
Popjequote:
neenee, met carnaval draag ik ondergoedquote:Op woensdag 11 november 2009 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, efteling in zuid nederland [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neenee, met carnaval draag ik ondergoed
Goedzo Nijnsquote:Op woensdag 11 november 2009 12:18 schreef Nijns het volgende:
Lieverdjes die allemaal zwaaien enzoooo![]()
ik heb morgen een gesprek
In deze tijdzone niet meerquote:
jeeejquote:Op woensdag 11 november 2009 12:18 schreef Nijns het volgende:
Lieverdjes die allemaal zwaaien enzoooo![]()
ik heb morgen een gesprek
euj Marcquote:
Mooiquote:Op woensdag 11 november 2009 12:19 schreef FFSletop het volgende:
Toetsweek is voorbij, toetsen gingen goed vandaag, ik kan straks eindelijk mijn halfjaarpakket voor mijn contactlenzen halen en ik ben netevroeg vrijmijn dag kan niet meer stuk
![]()
Dan zal ik voor je duimenquote:
LLquote:Op woensdag 11 november 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
Hey gf
zometeen mn laatste broodje eten
die drink ik er ook bijquote:Op woensdag 11 november 2009 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik eerst maar weer een koffie
brood op.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
Hey gf
zometeen mn laatste broodje eten
ik heb nog geen honger dus voor mij alleen de koffiequote:
Hansquote:
heb je het broodje nog niet opquote:
had er 3quote:Op woensdag 11 november 2009 12:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je het broodje nog niet op
Appeltjesquote:
smakelijkquote:Op woensdag 11 november 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
Nee, appeltjes alleen om half 11 in de morgen en half 9 in de avond, nu 3 bruine bammetjes
quote:
quote:
Dan ALVAST smakelijkquote:
Joh. Dat is meestal. Gewoon negeren, dan vergeet ie 't vanzelf wel.quote:
wat moet die nou weerquote:
het is een vrouwquote:Op woensdag 11 november 2009 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Joh. Dat is meestal. Gewoon negeren, dan vergeet ie 't vanzelf wel.
ze wil op haar pda mail van haar zelf en de agenda van het secretariaat.quote:
ben al lang terugquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is een vrouw![]()
[..]
ze wil op haar pda mail van haar zelf en de agenda van het secretariaat.
en dat kan niet.
bammetjesquote:
dan nog maar een keertjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |