Waarom zou Nijns dat niet mogenquote:
bijdehandquote:
dankuquote:
dat doe je maar in die club van gfquote:
precies, maar het zou fijn zijn als er ook leuke banen dichtbij warenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doet ze
ze reageert daarom ook niet op deze vacature
rrrrrrrquote:
die tijden zijn inderdaad iets te flexibelquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
owja, over mijn punten van die banen:
Ik vind 'ergens ingeroosterd worden tussen 7 uur 'sochtends en 9 uur 's avonds en op zaterdag' klotetijden om te werken, aangezien ik mijn weekend aan mijn vriend besteed en geen sociaal leven meer overhoudt enzo (inclusief sporten)
Ik vind 100 km naar mijn werk echt te ver rijden, ruim 1,5 uur.
GMTAquote:
dus tochquote:
Vind ik ook, dus ik laat het afhangen van de weg waarover je moet rijden (veel of geen file) en de totale reistijd, in dit geval ver. Bovendien staan bedrijven vaak niet te springen om iemand met een lange reistijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
die tijden zijn inderdaad iets te flexibel
en 100 km is een grens gevalletje.![]()
[..]
dus toch
nee ik zeg alleen dat het hele beeld aan diggelen is, zo'n lief scahttig meisje pervers isquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
rrrrrrr
Edit: hij zegt trouwens niet dat ik het niet mag
wie zegt nou weer dat ik pervers ben? ik zie dat wok een plaatje van een vuist post, en vervolgens gaat het over kinderen eruit persen. als je fistfuckt, lijkt me dat gewoon makkelijker. verder niks.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee ik zeg alleen dat het hele beeld aan diggelen is, zo'n lief scahttig meisje pervers is
sorry hoor, een grapje is ver te zoeken blijkbaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
wie zegt nou weer dat ik pervers ben? ik zie dat wok een plaatje van een vuist post, en vervolgens gaat het over kinderen eruit persen. als je fistfuckt, lijkt me dat gewoon makkelijker. verder niks.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
ohte laat.
Do svidaniya![]()
eens kijken hoe het in het ziekenthuis is.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
sorry hoor, een grapje is ver te zoeken blijkbaar
edit : ik zal maar niks meer zeggen
hij denkt wrs dat je boos bentquote:
dat blijktquote:
Ziekenthuis? is het zo erg?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
ohte laat.
Do svidaniya![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
wie zegt nou weer dat ik pervers ben? ik zie dat wok een plaatje van een vuist post, en vervolgens gaat het over kinderen eruit persen. als je fistfuckt, lijkt me dat gewoon makkelijker. verder niks.
MPG is lief als hij het niet over punctualiteit heeft!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Vind ik ook, dus ik laat het afhangen van de weg waarover je moet rijden (veel of geen file) en de totale reistijd, in dit geval ver. Bovendien staan bedrijven vaak niet te springen om iemand met een lange reistijd
Ik vind het gewoon lief dat MPG het voor mij opneemt
Slecht plan... dan loopt het topic leegquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
sorry hoor, een grapje is ver te zoeken blijkbaar
edit : ik zal maar niks meer zeggen
Misschien is hij zelf bedroeft. boos kan ook maar ik gok bedroeftquote:
nja normaal speel je mee maar nu was je ineens serieusquote:
ik dacht dat hij serieus wasquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja normaal speel je mee maar nu was je ineens serieus
wokquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
ohte laat.
Do svidaniya![]()
ik kom je wel ophalen, want het is echt baggerweerquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja normaal speel je mee maar nu was je ineens serieus
nee man dat is ie hier zeldenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik dacht dat hij serieus was
ik hou niet van ruzie
veel te vroegquote:
net als gisterenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik kom je wel ophalen, want het is echt baggerweer
quote:
Te vroeg.quote:
Awwww. *knuffel*quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik dacht dat hij serieus was
ik hou niet van ruzie
Ik heb het niet over punctualiteit. Wel over interpunctiequote:Op dinsdag 10 november 2009 16:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ziekenthuis? is het zo erg?![]()
[..]
Fistfucken TAKE IT ALL
.
[..]
MPG is lief als hij het niet over punctualiteit heeft!
[..]
Slecht plan... dan loopt het topic leegkan ik nergens meer op reageren. de rest is zooo saai
![]()
![]()
![]()
[..]
Misschien is hij zelf bedroeft. boos kan ook maar ik gok bedroeft
Edit: Reclame onderaan ook. Je vagina is gevoelig![]()
![]()
vruchtwaterpunctiequote:Op dinsdag 10 november 2009 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Te vroeg.
[..]
Awwww. *knuffel*
[..]
Ik heb het niet over punctualiteit. Wel over interpunctie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |