vinger? oooooh ik dacht ..quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
plus jij typt veel sneller dan ik met mijn 2 vinger systeem
en nijns?quote:
whehehequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vinger? oooooh ik dacht ..nevermind
ik ben triest
[..]
daar geef ik toch niks omquote:en nijns?
stuur ik PM, is ze weg
En een fipo plaatsen in je eigen topic is triest, dat werd mij ook gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik ken er waar dat niet bij werktquote:
je hebt d'r weg gejaagd met je pmquote:
oefening baart kunstquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ken er waar dat niet bij werkt
zag je plaatje na mijn postquote:
nijns je hebt ons weer gevondenquote:
thanx for the MIquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zag je plaatje na mijn post![]()
er zijn er die dat nog te weinig vinden
quote:
ik heb er 2quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zag je plaatje na mijn post![]()
er zijn er die dat nog te weinig vinden
en kinderenquote:
gewoon de koffielucht achternaquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nijns je hebt ons weer gevonden
wel als je aan dat plaatje van jou doet jaquote:
ik kreeg hem ookquote:
en dan moet er nog iets bijquote:
is ook de andere kant opquote:
we miste je alquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
Ik ben hier. Had net ff ineens een berg werk te doen.
ik zal glijmiddel gebruiken als je vastgebonden ligtquote:
vooral niet als man hequote:
maar toen pakte je je super-sla-slicer en toen was je heel snel klaar?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:16 schreef MPG het volgende:
Ik ben hier. Had net ff ineens een berg werk te doen.
die sinaasappels spetteren zoquote:
ik wist niet dat typen en kinderen baren met elkaar te maken hadquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
wel als je aan dat plaatje van jou doet ja
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zal glijmiddel gebruiken als je vastgebonden ligt
is vrouwen werk, je man verzorgen.quote:[..]
vooral niet als man he
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef cablegunmaster het volgende:
* cablegunmaster ninja't weer weg
Jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
maar toen pakte je je super-sla-slicer en toen was je heel snel klaar?
ik zag een plaatje van een vuist en heb het dan ook over fistfuckenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
ik wist niet dat typen en kinderen baren met elkaar te maken had
Nu is m'n hele beeld van jou aan diggelenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik zag een plaatje van een vuist en heb het dan ook over fistfuckendan gaat dat uitpersen wel makkelijker (denk ik)
Fleskequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, gaat het hier nog steeds over fistfucken? Nou ja, maar goed dat ik zo druk ben op mn werk.
Doei weer!
Flesquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, gaat het hier nog steeds over fistfucken? Nou ja, maar goed dat ik zo druk ben op mn werk.
Doei weer!
whehehequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nu is m'n hele beeld van jou aan diggelen
de hele dag zie je hem niet totdat......quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Doei weer!
OAquote:
GMTAquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de hele dag zie je hem niet totdat......
hij iets te zeiken heeft?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de hele dag zie je hem niet totdat......
ik dacht dat WOK bedoelde dat we het over sex haddenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij iets te zeiken heeft?
eerst was ie niet zo
Hoezo? Wat voor beeld?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nu is m'n hele beeld van jou aan diggelen
fles is altijd vriendelijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij iets te zeiken heeft?
eerst was ie niet zo
dat dusquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dacht dat WOK bedoelde dat we het over sex hadden
Zoek een baan dichterbij?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
owja, over mijn punten van die banen:
Ik vind 'ergens ingeroosterd worden tussen 7 uur 'sochtends en 9 uur 's avonds en op zaterdag' klotetijden om te werken, aangezien ik mijn weekend aan mijn vriend besteed en geen sociaal leven meer overhoudt enzo (inclusief sporten)
Ik vind 100 km naar mijn werk echt te ver rijden, ruim 1,5 uur.
heb het niet over vriendelijk zijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fles is altijd vriendelijk
nee het woord fistfucking valt
eensquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:46 schreef Nijns het volgende:
owja, over mijn punten van die banen:
Ik vind 'ergens ingeroosterd worden tussen 7 uur 'sochtends en 9 uur 's avonds en op zaterdag' klotetijden om te werken, aangezien ik mijn weekend aan mijn vriend besteed en geen sociaal leven meer overhoudt enzo (inclusief sporten)
Ik vind 100 km naar mijn werk echt te ver rijden, ruim 1,5 uur.
gelukkig hetzelfde ideequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fles is altijd vriendelijk
nee het woord fistfucking valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |