ik ook nietquote:Op woensdag 11 november 2009 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet het niet. Maar ik vind Utrecht eigenlijk helemaal geen prettige plek op dat soort tijdstippen (22:45). Misschien dat het in Deventer beter is
Ja die kan je wat makkelijker afpoeieren ook. Ik had bij deze eerst het idee dat ze de weg wilde vragen of zoquote:Op woensdag 11 november 2009 08:34 schreef Muck het volgende:
apart!
Ik heb altijd van die verlopen stinkies aan mijn mouw
Haaallooowwquote:
Muckiequote:
Hallow lievordquote:
Kleiner of groter?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat verklaart ook het formaat van mijn kont
zwart.. wat denk je zelf?quote:
Didam ook al jah?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet
Al moet ik zeggen dat Didam niet veel beter is hoor.
Nou dat kan toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb lekkere broodjes bij me
wel 3
alleen nu heb ik zin om ze allemaal al op te eten
ga ik onthouden!quote:Op woensdag 11 november 2009 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Didam ook al jah?![]()
Dekselse Inrichting voor Daklozen, Armen en Melaatsen
ik heb weer kaas op brood, zelf gemaakt.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb lekkere broodjes bij me
wel 3
alleen nu heb ik zin om ze allemaal al op te eten
Manliefquote:
ja maar dan ben ik bang dat ik me niet kan beheersenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat kan toch?Pak je er nu eentje tegen de honger (hoef je meteen een uurtje later pas te lunchen) en dan om 1 uur die andere 2
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 11 november 2009 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb weer kaas op brood, zelf gemaakt.
Flink stuk hout meenemen en een mannetje of tien verzamelen. Eventueel wat vriendjes bij het leger optrommelen. Gewoon schoonvegen dat soort afval.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ga ik onthouden!
Nah, hier zijn het meer de jongeren die je fiets molesteren en jou erbij als je je mond open trekt
Helaas is de nieuwe auto al vergevenquote:
Ajawel johquote:Op woensdag 11 november 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
ja maar dan ben ik bang dat ik me niet kan beheersen
kun je die niet terughalen dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas is de nieuwe auto al vergeven
Vast nietquote:Op woensdag 11 november 2009 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ajawel joh
En anders zit je zo vol dat je de lunch wel kan overslaan
Dan gaan ze slaanquote:Op woensdag 11 november 2009 08:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kun je die niet terughalen dan?
ik ben het inmiddels zo zat dat ik van plan ben te verhuizenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Flink stuk hout meenemen en een mannetje of tien verzamelen. Eventueel wat vriendjes bij het leger optrommelen. Gewoon schoonvegen dat soort afval.
onverzadigbaarquote:Op woensdag 11 november 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vast niet
ik ben net een afvalemmer
[..]
Dan gaan ze slaan
en politie bellen heeft ook weinig zin in zulke gevallenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben het inmiddels zo zat dat ik van plan ben te verhuizen
klopt.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en politie bellen heeft ook weinig zin in zulke gevallen
Terugslaanquote:Op woensdag 11 november 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vast niet
ik ben net een afvalemmer
[..]
Dan gaan ze slaan
Tering hee.. wat een gezeik.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben het inmiddels zo zat dat ik van plan ben te verhuizen
geloof ik direct, wat dat betreft is Nederland niet veel anders als Indonesie. Alleen hier is het 'zelf oplossen' iets heel normaals, i.t.t. Nederland.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en politie bellen heeft ook weinig zin in zulke gevallen
weet ik toch, maar wil je voortaan van die grijze damesfiets afblijven dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef OA het volgende:
Muck, ik bedoel het allemaal niet kwaad hoor
Ik zal het proberen, maar ik kan niets beloven. Grijze damesfietsenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:08 schreef Muck het volgende:
[..]
weet ik toch, maar wil je voortaan van die grijze damesfiets afblijven dan?
gaat nergens over joh.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tering hee.. wat een gezeik.
die fietstassen doen het hem he?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ik kan niets beloven. Grijze damesfietsen
Nee, die liggen in de grachtquote:
Ik heb een normaal zadel, dus dat is een hele geruststellingquote:Op woensdag 11 november 2009 09:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, die liggen in de gracht zijn afgefikt![]()
Het gaat mij om die ronde zadels
waren dat jouw fietstassen waar ik mijn brandende peuk in heb gegooit?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb een normaal zadel, dus dat is een hele geruststelling
Ja, typisch is dat ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:10 schreef Muck het volgende:
[..]
gaat nergens over joh.
Ik arnhem heb ik 3 jaar dezelfde fiets gehad en heeft iemand me mijn sleutels gebracht nadat ik hem op slot vergat te zetten, nu woon ik in een klein kutgehucht en ben ik bezig met mijn 3e fiets, die van ijzerdraad aan elkaar hangt
jeweetzquote:
Dat mag in Nederland nietquote:
Ah. We hebben de dader.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waren dat jouw fietstassen waar ik mijn brandende peuk in heb gegooit?
quote:
owh, ik vondt het er wel.o.k uitzienquote:Op woensdag 11 november 2009 10:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. We hebben de dader.
En nee, het is niet.o.k. om fietstassen in de hens te zetten.
quote:
altijd.quote:
* LL brengt gauw kopje en neemt meteen voor wolkje meequote:
Iedereen is druk aan het werk, en baalt dat ie niet bij elf van elf kan zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
nou heb je alweer het topic vermoord
dat sowiesoquote:Op woensdag 11 november 2009 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen is druk aan het werk, en baalt dat ie niet bij elf van elf kan zijn.
Nijnsjequote:
elf van elf?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Iedereen is druk aan het werk, en baalt dat ie niet bij elf van elf kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |