ik ook nietquote:Op woensdag 11 november 2009 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet het niet. Maar ik vind Utrecht eigenlijk helemaal geen prettige plek op dat soort tijdstippen (22:45). Misschien dat het in Deventer beter is
Ja die kan je wat makkelijker afpoeieren ook. Ik had bij deze eerst het idee dat ze de weg wilde vragen of zoquote:Op woensdag 11 november 2009 08:34 schreef Muck het volgende:
apart!
Ik heb altijd van die verlopen stinkies aan mijn mouw
Haaallooowwquote:
Muckiequote:
Hallow lievordquote:
Kleiner of groter?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat verklaart ook het formaat van mijn kont
zwart.. wat denk je zelf?quote:
Didam ook al jah?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet
Al moet ik zeggen dat Didam niet veel beter is hoor.
Nou dat kan toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb lekkere broodjes bij me
wel 3
alleen nu heb ik zin om ze allemaal al op te eten
ga ik onthouden!quote:Op woensdag 11 november 2009 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Didam ook al jah?![]()
Dekselse Inrichting voor Daklozen, Armen en Melaatsen
ik heb weer kaas op brood, zelf gemaakt.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb lekkere broodjes bij me
wel 3
alleen nu heb ik zin om ze allemaal al op te eten
Manliefquote:
ja maar dan ben ik bang dat ik me niet kan beheersenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat kan toch?Pak je er nu eentje tegen de honger (hoef je meteen een uurtje later pas te lunchen) en dan om 1 uur die andere 2
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 11 november 2009 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb weer kaas op brood, zelf gemaakt.
Flink stuk hout meenemen en een mannetje of tien verzamelen. Eventueel wat vriendjes bij het leger optrommelen. Gewoon schoonvegen dat soort afval.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ga ik onthouden!
Nah, hier zijn het meer de jongeren die je fiets molesteren en jou erbij als je je mond open trekt
Helaas is de nieuwe auto al vergevenquote:
Ajawel johquote:Op woensdag 11 november 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
ja maar dan ben ik bang dat ik me niet kan beheersen
kun je die niet terughalen dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helaas is de nieuwe auto al vergeven
Vast nietquote:Op woensdag 11 november 2009 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ajawel joh
En anders zit je zo vol dat je de lunch wel kan overslaan
Dan gaan ze slaanquote:Op woensdag 11 november 2009 08:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kun je die niet terughalen dan?
ik ben het inmiddels zo zat dat ik van plan ben te verhuizenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Flink stuk hout meenemen en een mannetje of tien verzamelen. Eventueel wat vriendjes bij het leger optrommelen. Gewoon schoonvegen dat soort afval.
onverzadigbaarquote:Op woensdag 11 november 2009 08:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vast niet
ik ben net een afvalemmer
[..]
Dan gaan ze slaan
en politie bellen heeft ook weinig zin in zulke gevallenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben het inmiddels zo zat dat ik van plan ben te verhuizen
klopt.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en politie bellen heeft ook weinig zin in zulke gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |