Dat halen we nog wel dit seizoenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:50 schreef APK het volgende:
Bijna #50.
Je kan ook wel zelf een beetje moeite doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Seppi nog niet eesn begonnen?
mjah daar ga ik ook vanuit eigenlijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef Szura het volgende:
Ow dekouwe, dat kan je zomaar de Masters-plek kosten zeg
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:51 schreef dekouwe het volgende:
[..]
mjah daar ga ik ook vanuit eigenlijk
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is The General eigenlijk, de nummer 9 van de lijst ?
Hier?quote:
Ola!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is The General eigenlijk, de nummer 9 van de lijst ?
Heb ik de ranking nu afgesloten als nummer 1, of tellen de Masters ook nog mee?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
De felicitaties gaan uit naar:
01. wimderon
02. BliksemSchigt
03. APK
??. Vaduz
??. dekouwe
??. Chriz2k
??. norich
??. TheGeneral
Zeker van de Masters, nog niet allen zeker van de uiteindelijke plaats
Masters tellen ook mee.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb ik de ranking nu afgesloten als nummer 1, of tellen de Masters ook nog mee?
Is bij de ATP ook zo, ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Masters tellen ook mee.
Is dat bij de ATP ook zo eigenlijk?
Hoezo? Ik kan er toch nog een paar inhalen misschien?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:17 schreef Szura het volgende:
TG wordt toch gewoon 8e of zie ik dat nou verkeerd?
Ja met de Masters ja begrijp ik nuquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan er toch nog een paar inhalen misschien?
Foutje van mijn kant, TheGeneral kan voor de Masters inderdaad niet hoger dan plaats acht komen.quote:
Ik had niet echt gerekend overigens .. zag 2 a 3 man dicht op me staan en dacht dit kan nog wel is lastig gaan worden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ambrosius moet het toernooi uitspelen om jou voorbij te gaan.
Mag ik nog even zeggen dat jij het wel verschrikkelijk hebt laten liggen in de afgelopen toernooien?quote:
Klopt ja, maar het waren wel steeds de massa-picks die stuk gingen. En vaak was ik de eerste of daar kort bij die 'm plaatstequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mag ik nog even zeggen dat jij het wel verschrikkelijk hebt laten liggen in de afgelopen toernooien?
Je lag zo goed op koers...
Oke, nu wordt het wel vervelend dat je niets nakijktquote:
Als je er genoeg meegedaan hebt wel.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:15 schreef APK het volgende:
Worden na Parijs de drie slechtste toernooien oid geschrapt?
Ironisch dat jij dat juist vraagtquote:Op woensdag 11 november 2009 00:15 schreef APK het volgende:
Worden na Parijs de drie slechtste toernooien oid geschrapt?
Sorry, ik dacht echt dat ik gisteren las dat ik door was.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oke, nu wordt het wel vervelend dat je niets nakijkt
Seppi ligt er uit, hij heeft verloren van Verdasco.
Stiekem Stippelnek voor de finale bewaren hè, ik heb je wel door, snoodaard.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
Monfils - Cilic
Stepanek - Gonzalez/Del Potro
Söderling - Djokovic
Tsonga - Nadal
Dag 5: Tsonga.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stiekem Stippelnek voor de finale bewaren hè, ik heb je wel door, snoodaard.
De Masters zijn vanaf 22 november en in de loop van volgende week zal ik de opzet duidelijk uitleggen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer zijn die masters enzo, hoe werkt het en wat moet ik allemaal doen?
Vanaf de US Open (die meegerekend) heeft hij 760 punten gehaald, dus dat is niet slecht nee.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:20 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij is Wopper aan een zeer sterk najaar bezig, klopt mijn vermoeden?
Stats.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ga na de Masters sowieso even kijken wat ik allemaal voor statistieken kan laten zien. Grafieken enzo, dat moet wel mogelijk zijn.
Eindspurt net te laat ingezet, maar leuk dat het iig opvaltquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:20 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij is Wopper aan een zeer sterk najaar bezig, klopt mijn vermoeden?
Zo'n eindspurt moet je ook inzetten aan het begin van het seizoen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:41 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Eindspurt net te laat ingezet, maar leuk dat het iig opvalt![]()
.
Yes ik ben voor je geblevenquote:Op zondag 15 november 2009 19:27 schreef franklop het volgende:
Ik ga volgend jaar voor een verdrievoudiging van mijn score!
Haha ja iddquote:Op zondag 15 november 2009 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Yes ik ben voor je gebleven
Dat was in het begin van dit seizoen een doelstelling, remember?
Er heeft iemand op me gestemdquote:Op maandag 16 november 2009 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Poll: Wie supporter jij tijdens de XL-tennisgame Masters?wimderon BliksemSchigt Vaduz APK Chriz2k TheGeneral dekouwe norich
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh, ik ben Djokovic.quote:
quote:Indien ook die niet beslissend is, dan worden de twee spelers gediskwalificeerd op verdenking van samenspelen.
Is het ook mogelijk om te zien wie de meeste wedstrijden heeft gespeeld en waarschijnlijk uitgeput is voor de Masters überhaupt beginnen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ga na de Masters sowieso even kijken wat ik allemaal voor statistieken kan laten zien. Grafieken enzo, dat moet wel mogelijk zijn.
Qua aantal toernooien gaat Chriz2k het frist van start. Hij heeft zijn krachten efficiënt verdeeld over 19 toernooien, de Serena Williams van de XL-game zou je hem kunnen noemen. BS en dekouwe hebben 20 toernooien gespeeld, de overige lieden uit de top acht hebben allen het hele seizoen meegedraaid.quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om te zien wie de meeste wedstrijden heeft gespeeld en waarschijnlijk uitgeput is voor de Masters überhaupt beginnen?
Er zijn twee spelers die de afgelopen vier toernooien meer dan 300 punten hebben behaald: TheGeneral met 365 en dekouwe met 355. De rest komt allemaal niet boven de 250 uit, met uitzondering van Chriz2k, die heeft er 255 behaald.quote:Op maandag 16 november 2009 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
En hoe zit het met de vorm? Wie scoort er de laatste weken het beste?
Hm ik denk toch Djokovic maar we zullen zienquote:
Maar op zich zegt het aantal toernooien niet alles natuurlijk.quote:Op maandag 16 november 2009 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Qua aantal toernooien gaat Chriz2k het frist van start. Hij heeft zijn krachten efficiënt verdeeld over 19 toernooien, de Serena Williams van de XL-game zou je hem kunnen noemen. BS en dekouwe hebben 20 toernooien gespeeld, de overige lieden uit de top acht hebben allen het hele seizoen meegedraaid.
Dat kloptquote:Op maandag 16 november 2009 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Maar op zich zegt het aantal toernooien niet alles natuurlijk.
Je kunt elk toernooi beginnen en in de eerste of tweede ronde naar huis getikt worden.
Jij wordt laatste in je poule.quote:Op maandag 16 november 2009 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, je bent ook je sarcasme aan het oefenen zie ik.
Jammer, maar er komen vast wel andere leuke stats.quote:Op maandag 16 november 2009 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat klopt
Maar daar had ik zo gauw even geen makkelijk overzicht van
Wie riep mij?quote:Op maandag 16 november 2009 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt elk toernooi beginnen en in de eerste of tweede ronde naar huis getikt worden.
Als je specifieke verzoekjes hebt, zet die dan maar neer, want ik heb alleen wat basisdingen in m'n hoofd zitten (gemiddeldes, hoog/laag enz.).quote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer, maar er komen vast wel andere leuke stats.
Staat niets over in MED, of ben ik scheel?quote:
Wel in FBquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:58 schreef APK het volgende:
[..]
Staat niets over in MED, of ben ik scheel?
Ah, is weer goed geregeld.quote:
En speler die de meeste XL-er genaaid heeft en dus echt op de blacklist moet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef franklop het volgende:
Meest gekozen speler gedurende het jaar
Oh, goed dat je het zegtquote:
Merci.quote:
Snap je het weer niet dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef APK het volgende:
[..]
Merci.![]()
Morgen is de loting, of niet?
Hopelijk wordt het dan allemaal wat duidelijker.
Iets beter dan vorig jaar, maar ik heb nog niet echt een goed overzicht mbt het aantal wedstrijden dat per dag gespeeld en voorspeld moet worden.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
PM verstuurd
Overigens, Vaduz en norich, verwacht ik dit keer wel bericht van iedereen zelf
komt goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
PM verstuurd
Overigens, Vaduz en norich, verwacht ik dit keer wel bericht van iedereen zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Ah, da's jammer. Heb je er een bron van trouwens, want op de ATP-site zie ik het nergens staan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef APK het volgende:
Roddick heeft afgezegd, dat wordt weer photoshoppen.![]()
De bron is kevin_quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ah, da's jammer. Heb je er een bron van trouwens, want op de ATP-site zie ik het nergens staan?
Je moet nog even kiezen voor de draft (vorige ronde).quote:Op maandag 16 november 2009 22:45 schreef dekouwe het volgende:
aahhh a-roddacht even davydenko eerst. maar goed die heeft nou ook niet echt gepresteerd... kijken of die terug kan komen van ze blessure
Dan klopt de draw straks toch niet meer?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zag het ook staan ja. Om het voor mij wat makkelijker te maken wordt Roddick gewoon overgenomen door Söderling. Dus dekouwe is vanaf nu gematcht aan Söderling.
[ afbeelding ]
Heb je deze nou zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Dan klopt de draw straks toch niet meer?
[ afbeelding ]
Of heb je ze ook allemaal als losse elementen?
Ja effe die van Intel opnieuw gerangschikt.quote:
Geen idee. Vast niet. Maar het lijkt me handiger als alleen Intel zulke veranderingen maakt. Dat lijkt me duidelijker overzichtelijker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ja effe die van Intel opnieuw gerangschikt.
Zit er een fout in?
Geen idee, het was maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:40 schreef TheGeneral het volgende:
Geen idee. Vast niet. Maar het lijkt me handiger als alleen Intel zulke veranderingen maakt. Dat lijkt me duidelijker overzichtelijker.
Is het uberhaupt wel de bedoeling dat het zo veranderd wordt?
Dat weet ik dus ook niet, maar het maakt verder ook geen reet uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, het was maar een voorbeeld.
Ik weet verder ook niet of Soderling bij de loting de plaats van Roddick inneemt of dat de anderen naar boven schuiven.
Maar het maakt toch wel uit of hij aan Davydenko of aan Soderling is gekoppeld?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat weet ik dus ook niet, maar het maakt verder ook geen reet uit
Het gaat er uiteindelijk voor ons om een eerlijke onpartijdige loting te hebben en wat dat betreft maakt het niet uit of dekouwe aan Roddick of Söderling is gekoppeld. Dat was mijn redenatie.
Correct.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het maakt toch wel uit of hij aan Davydenko of aan Soderling is gekoppeld? [ afbeelding ]
Nee. Als ik het goed begrijp is de loting bij de WTF totaal willekeurig, dus niet gebaseerd op ranking. Bij ons is het alleen van belang dat de XL'ers gekoppeld zijn aan iemand van de ATP. Het is makkelijk om dat op basis van de ranking te doen, maar niet essentieel. Na de loting zijn er gewoon twee willekeurige groepen van vier spelers die tegen elkaar gaan spelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het maakt toch wel uit of hij aan Davydenko of aan Soderling is gekoppeld? [ afbeelding ]
Volgens mij dus niet. Ik zal de lotingregels van de WTF nog eens doorlezen.quote:
Blijkbaar heb ik het verkeerd en kan dit in elk geval nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:42 schreef APK het volgende:
Dus de rode groep kan Fed, Rafa, Djoko en Murray worden?
wimderon en BS zijn dus sowieso groepshoofden. Daarna zullen de nummers 3/4, 5/6 en 7/8 in drie aparte bakjes gedaan worden, waarbij de eerste die getrokken wordt in groep A gedaan worden. Niet zo willekeurig als ik dacht dus, excusesquote:The field shall be divided into two (2) groups of four (4) players each. The topseeded
player shall be placed in Group "A" and the second-seeded player shall
be placed in Group "B". Players seeded three (3) and four (4), five (5) and six (6),
and seven (7) and eight (8), shall then be drawn in pairs with the first drawn
placed into Group "A."
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
dekouwe wordt dus inderdaad Davydenko, een nieuw overzicht volgt zo. Gezeik ook weer![]()
De loting is in elk geval morgenochtend om 10:45, dus dan zien we ook hier een volledig overzicht
Volgende week woensdag.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zin in! Wanneer worden de eerste wedstrijden gespeeld?
quote:
quote:SCHEDULE OF EVENTS
GROUP STAGES AND SEMI-FINALS (22-28 November, 2009)
Afternoon Session
12:30pm – Doubles match starts
Not before 2:15pm - Singles match starts
Evening Session
7pm – Doubles match starts
Not before 8:45pm - Singles match starts
FINAL (29 November, 2009)
12:30pm – Doubles match starts
Not before 2:30pm - Singles match starts
Gewoon 2-0 zege in sets voor de tegenstander lijkt me?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef wimderon het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk bij retirements?
Ben je een beetje autistisch ?quote:
Ik sta eerste op de reservelijst.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben je een beetje autistisch ?
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik sta eerste op de reservelijst.
Bij het terugtrekken tijdens een wedstrijd telt die wedstrijd gewoon niet mee, tenzij je voorspelt dat een speler zichzelf terugtrekt uit de wedstrijdquote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef wimderon het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk bij retirements?
Ok, duidelijk. Bij het echte toernooi wordt hij wel doorgerekend uiteraard. Als het 1-0 (of 0-0) in sets staat wordt het 2-0, als het 1-1 (of 0-1) staat wordt het 2-1 als speler 2 opgeeft, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij het terugtrekken tijdens een wedstrijd telt die wedstrijd gewoon niet mee, tenzij je voorspelt dat een speler zichzelf terugtrekt uit de wedstrijdDan krijg je sowieso twee punten, ongeacht of je de setstand goed hebt.
Als een speler zich terugtrekt en vervangen wordt, dan worden de nieuwe match-ups voorspeld. De al gespeelde wedstrijden blijven staan, maar de nog te spelen wedstrijden mogen dan opnieuw voorspeld worden. Je kunt ook je oude voorspellingen laten staan, maar dat is natuurlijk wel een risicio met een vervanging.
Dit mag ook:quote:[4] A Murray (GBR) def. [5] J del Potro (ARG) in 3
[1] R Federer (SUI) def. [7] F Verdasco (ESP) in 2
[2] R Nadal (ESP) def. [8] R Soderling (SWE) in 3
[3] N Djokovic def. [6] N Davydenko (RUS) in 3
Antwoord schiftingsvraag: 100 benutte breakpoints
Alle wedstrijden die er per ronde gespeeld worden dienen dus voorspeld te worden, je mag er niet een uitkiezen. En ik maar denken dat m'n regels duidelijk genoeg warenquote:Murray in 3
Federer in 2
Nadal in 3
Djokovic in 3
Schiftingsvraag: 100 benutte breakpoints
Een van de zwakkelingen van m'n soort, sterkte ermee. Ik denk dat je na de match geen hap door je keel krijgt.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, ik eet zondag konijn.
Had jij hem ook in drie setsquote:Op zondag 22 november 2009 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zal het verschil dan ook niet maken.
Ik niet.quote:Op zondag 22 november 2009 17:49 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij heeft stiekem iedereen Murray in 3 ofzo.
Hopelijk heeft hij gelijk!quote:Op zondag 22 november 2009 23:07 schreef Szura het volgende:
Alleen BS kan de wedstrijd van Fed nog goed hebben
Spannend.quote:Op zondag 22 november 2009 17:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
APK
Murray / 2 sets
Federer / 2 sets
Nadal / 3 sets
Djokovic / 3 sets
20
dekouwe
Murray / 2 sets
Federer / 2 sets
Nadal / 3 sets
Djokovic / 3 sets
17
Jah maar niet te veel BP'squote:Op maandag 23 november 2009 00:06 schreef TheGeneral het volgende:
BS en ik staan gelijk.. Het zal beslist worden door Nadal - Soderling..
Schiftingsvraag zal ik denk ik winnen. Hij heeft 14 ik 17. Maar er zijn nu al 12 BP's benut. Daar zullen er morgen nog wel wat bijkomen.
Hup Soderling dus!
Haha inderdaadquote:Op maandag 23 november 2009 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat ik met Soderling het verschil zou kunnen maken, viel even tegen.
jah maar ik heb 17 en apk heeft er 20quote:Op maandag 23 november 2009 11:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Juist wel. Ik neem aan dat degene het dichtst in de buurt ervan wint
15 16.quote:Op maandag 23 november 2009 16:12 schreef dekouwe het volgende:
[..]
jah maar ik heb 17 en apk heeft er 20dus niet al te veel
Als ik de telling goed bij gehouden heb zitten we op 13 BP's tot zo ver
Als Davydenko in twee sets wint pak jij de overwinning.quote:Op zondag 22 november 2009 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, dat uitgerekend jij ook voor Soders gaat Chriz.
De schifting is voor jou, dus als Davydenko wint heb je gewonnen. En anders maakt Djokovic het voor ons uit.
Ja, ik had al een vermoeden dat daar nog vragen over zouden komenquote:Op maandag 23 november 2009 21:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als Davydenko in twee sets wint pak jij de overwinning.
Geeft bij mij een kruisje, was bij de vorige ook al, maar niet bij de overige tinypicsquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat levert voorlopig dit schitterende affiche op:
[ afbeelding ]
Ik in 3, maar ze slaan iets meer aces dan ik gedacht had.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
Mijn 1e voorspelling klopt al niet meer. Ik had JMDP in 2.
Dan hoop ik dat Verdasco wintquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik in 3, maar ze slaan iets meer aces dan ik gedacht had.
7 aces leek mij wel redelijk voor deze partij.
Ach, Federer en Murray gaan samen vast geen 32 aces slaan.quote:
En die 4 morgen dan ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, Federer en Murray gaan samen vast geen 32 aces slaan.
Was een grapje, ik heb dit:quote:
kan overigens wel als Murray vanavond wint bijv en Davydenko .. maar goed andersom kan ook .. Federrer wint en Nadalquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar het wordt bij ons niet beslist op de schifting, we hebben alles anders.
We zitten lekker bij elkaar met die schiftingsvraagquote:Del Potro / 3 sets
Federer / 3 sets
Djokovic / 2 sets
Davydenko / 3 sets
Schifting: 41 aces
Tegen wie speel ik eigenlijk, want dat kan ik dus niet zienquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
wimderon en Chriz2k hebben alvast gewonnen
wim heeft Murray
Tegen -Vaduz-.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:29 schreef wimderon het volgende:
Tegen wie speel ik eigenlijk, want dat kan ik dus niet zien
Tegen Murray he! Chriz2k -Vaduz- dus. In de post met alle individuele voorspellingen staan ze op volgorde van duel trouwens.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tegen wie speel ik eigenlijk, want dat kan ik dus niet zien
Murray is trouwens favoriet bij Betfair, eerder eenvoor de Federer-kiezers
Hee, maak het niet verwarrender.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Tegen Murray he! Chriz2k dus.
was te laat, wedstrijd was al begonnenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Volgens mij ben je vergeten een partij in te vullen, of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |