Als je specifieke verzoekjes hebt, zet die dan maar neer, want ik heb alleen wat basisdingen in m'n hoofd zitten (gemiddeldes, hoog/laag enz.).quote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer, maar er komen vast wel andere leuke stats.
Staat niets over in MED, of ben ik scheel?quote:
Wel in FBquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:58 schreef APK het volgende:
[..]
Staat niets over in MED, of ben ik scheel?
Ah, is weer goed geregeld.quote:
En speler die de meeste XL-er genaaid heeft en dus echt op de blacklist moet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef franklop het volgende:
Meest gekozen speler gedurende het jaar
Oh, goed dat je het zegtquote:
Merci.quote:
Snap je het weer niet dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef APK het volgende:
[..]
Merci.![]()
Morgen is de loting, of niet?
Hopelijk wordt het dan allemaal wat duidelijker.
Iets beter dan vorig jaar, maar ik heb nog niet echt een goed overzicht mbt het aantal wedstrijden dat per dag gespeeld en voorspeld moet worden.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
PM verstuurd
Overigens, Vaduz en norich, verwacht ik dit keer wel bericht van iedereen zelf
komt goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
PM verstuurd
Overigens, Vaduz en norich, verwacht ik dit keer wel bericht van iedereen zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Ah, da's jammer. Heb je er een bron van trouwens, want op de ATP-site zie ik het nergens staan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef APK het volgende:
Roddick heeft afgezegd, dat wordt weer photoshoppen.![]()
De bron is kevin_quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ah, da's jammer. Heb je er een bron van trouwens, want op de ATP-site zie ik het nergens staan?
Je moet nog even kiezen voor de draft (vorige ronde).quote:Op maandag 16 november 2009 22:45 schreef dekouwe het volgende:
aahhh a-roddacht even davydenko eerst. maar goed die heeft nou ook niet echt gepresteerd... kijken of die terug kan komen van ze blessure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |