Als je specifieke verzoekjes hebt, zet die dan maar neer, want ik heb alleen wat basisdingen in m'n hoofd zitten (gemiddeldes, hoog/laag enz.).quote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer, maar er komen vast wel andere leuke stats.
Staat niets over in MED, of ben ik scheel?quote:
Wel in FBquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:58 schreef APK het volgende:
[..]
Staat niets over in MED, of ben ik scheel?
Ah, is weer goed geregeld.quote:
En speler die de meeste XL-er genaaid heeft en dus echt op de blacklist moet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:20 schreef franklop het volgende:
Meest gekozen speler gedurende het jaar
Oh, goed dat je het zegtquote:
Merci.quote:
Snap je het weer niet dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef APK het volgende:
[..]
Merci.![]()
Morgen is de loting, of niet?
Hopelijk wordt het dan allemaal wat duidelijker.
Iets beter dan vorig jaar, maar ik heb nog niet echt een goed overzicht mbt het aantal wedstrijden dat per dag gespeeld en voorspeld moet worden.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
PM verstuurd
Overigens, Vaduz en norich, verwacht ik dit keer wel bericht van iedereen zelf
komt goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
PM verstuurd
Overigens, Vaduz en norich, verwacht ik dit keer wel bericht van iedereen zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
Ah, da's jammer. Heb je er een bron van trouwens, want op de ATP-site zie ik het nergens staan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:42 schreef APK het volgende:
Roddick heeft afgezegd, dat wordt weer photoshoppen.![]()
De bron is kevin_quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ah, da's jammer. Heb je er een bron van trouwens, want op de ATP-site zie ik het nergens staan?
Je moet nog even kiezen voor de draft (vorige ronde).quote:Op maandag 16 november 2009 22:45 schreef dekouwe het volgende:
aahhh a-roddacht even davydenko eerst. maar goed die heeft nou ook niet echt gepresteerd... kijken of die terug kan komen van ze blessure
Dan klopt de draw straks toch niet meer?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zag het ook staan ja. Om het voor mij wat makkelijker te maken wordt Roddick gewoon overgenomen door Söderling. Dus dekouwe is vanaf nu gematcht aan Söderling.
[ afbeelding ]
Heb je deze nou zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Dan klopt de draw straks toch niet meer?
[ afbeelding ]
Of heb je ze ook allemaal als losse elementen?
Ja effe die van Intel opnieuw gerangschikt.quote:
Geen idee. Vast niet. Maar het lijkt me handiger als alleen Intel zulke veranderingen maakt. Dat lijkt me duidelijker overzichtelijker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ja effe die van Intel opnieuw gerangschikt.
Zit er een fout in?
Geen idee, het was maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:40 schreef TheGeneral het volgende:
Geen idee. Vast niet. Maar het lijkt me handiger als alleen Intel zulke veranderingen maakt. Dat lijkt me duidelijker overzichtelijker.
Is het uberhaupt wel de bedoeling dat het zo veranderd wordt?
Dat weet ik dus ook niet, maar het maakt verder ook geen reet uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, het was maar een voorbeeld.
Ik weet verder ook niet of Soderling bij de loting de plaats van Roddick inneemt of dat de anderen naar boven schuiven.
Maar het maakt toch wel uit of hij aan Davydenko of aan Soderling is gekoppeld?quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat weet ik dus ook niet, maar het maakt verder ook geen reet uit
Het gaat er uiteindelijk voor ons om een eerlijke onpartijdige loting te hebben en wat dat betreft maakt het niet uit of dekouwe aan Roddick of Söderling is gekoppeld. Dat was mijn redenatie.
Correct.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het maakt toch wel uit of hij aan Davydenko of aan Soderling is gekoppeld? [ afbeelding ]
Nee. Als ik het goed begrijp is de loting bij de WTF totaal willekeurig, dus niet gebaseerd op ranking. Bij ons is het alleen van belang dat de XL'ers gekoppeld zijn aan iemand van de ATP. Het is makkelijk om dat op basis van de ranking te doen, maar niet essentieel. Na de loting zijn er gewoon twee willekeurige groepen van vier spelers die tegen elkaar gaan spelen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het maakt toch wel uit of hij aan Davydenko of aan Soderling is gekoppeld? [ afbeelding ]
Volgens mij dus niet. Ik zal de lotingregels van de WTF nog eens doorlezen.quote:
Blijkbaar heb ik het verkeerd en kan dit in elk geval nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:42 schreef APK het volgende:
Dus de rode groep kan Fed, Rafa, Djoko en Murray worden?
wimderon en BS zijn dus sowieso groepshoofden. Daarna zullen de nummers 3/4, 5/6 en 7/8 in drie aparte bakjes gedaan worden, waarbij de eerste die getrokken wordt in groep A gedaan worden. Niet zo willekeurig als ik dacht dus, excusesquote:The field shall be divided into two (2) groups of four (4) players each. The topseeded
player shall be placed in Group "A" and the second-seeded player shall
be placed in Group "B". Players seeded three (3) and four (4), five (5) and six (6),
and seven (7) and eight (8), shall then be drawn in pairs with the first drawn
placed into Group "A."
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
dekouwe wordt dus inderdaad Davydenko, een nieuw overzicht volgt zo. Gezeik ook weer![]()
De loting is in elk geval morgenochtend om 10:45, dus dan zien we ook hier een volledig overzicht
Volgende week woensdag.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zin in! Wanneer worden de eerste wedstrijden gespeeld?
quote:
quote:SCHEDULE OF EVENTS
GROUP STAGES AND SEMI-FINALS (22-28 November, 2009)
Afternoon Session
12:30pm – Doubles match starts
Not before 2:15pm - Singles match starts
Evening Session
7pm – Doubles match starts
Not before 8:45pm - Singles match starts
FINAL (29 November, 2009)
12:30pm – Doubles match starts
Not before 2:30pm - Singles match starts
Gewoon 2-0 zege in sets voor de tegenstander lijkt me?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef wimderon het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk bij retirements?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |