Is het ook mogelijk om te zien wie de meeste wedstrijden heeft gespeeld en waarschijnlijk uitgeput is voor de Masters überhaupt beginnen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ga na de Masters sowieso even kijken wat ik allemaal voor statistieken kan laten zien. Grafieken enzo, dat moet wel mogelijk zijn.
Qua aantal toernooien gaat Chriz2k het frist van start. Hij heeft zijn krachten efficiënt verdeeld over 19 toernooien, de Serena Williams van de XL-game zou je hem kunnen noemen. BS en dekouwe hebben 20 toernooien gespeeld, de overige lieden uit de top acht hebben allen het hele seizoen meegedraaid.quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om te zien wie de meeste wedstrijden heeft gespeeld en waarschijnlijk uitgeput is voor de Masters überhaupt beginnen?
Er zijn twee spelers die de afgelopen vier toernooien meer dan 300 punten hebben behaald: TheGeneral met 365 en dekouwe met 355. De rest komt allemaal niet boven de 250 uit, met uitzondering van Chriz2k, die heeft er 255 behaald.quote:Op maandag 16 november 2009 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
En hoe zit het met de vorm? Wie scoort er de laatste weken het beste?
Hm ik denk toch Djokovic maar we zullen zienquote:
Maar op zich zegt het aantal toernooien niet alles natuurlijk.quote:Op maandag 16 november 2009 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Qua aantal toernooien gaat Chriz2k het frist van start. Hij heeft zijn krachten efficiënt verdeeld over 19 toernooien, de Serena Williams van de XL-game zou je hem kunnen noemen. BS en dekouwe hebben 20 toernooien gespeeld, de overige lieden uit de top acht hebben allen het hele seizoen meegedraaid.
Dat kloptquote:Op maandag 16 november 2009 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Maar op zich zegt het aantal toernooien niet alles natuurlijk.
Je kunt elk toernooi beginnen en in de eerste of tweede ronde naar huis getikt worden.
Jij wordt laatste in je poule.quote:Op maandag 16 november 2009 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, je bent ook je sarcasme aan het oefenen zie ik.
Jammer, maar er komen vast wel andere leuke stats.quote:Op maandag 16 november 2009 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat klopt
Maar daar had ik zo gauw even geen makkelijk overzicht van
Wie riep mij?quote:Op maandag 16 november 2009 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt elk toernooi beginnen en in de eerste of tweede ronde naar huis getikt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |