Als Davydenko in twee sets wint pak jij de overwinning.quote:Op zondag 22 november 2009 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, dat uitgerekend jij ook voor Soders gaat Chriz.
De schifting is voor jou, dus als Davydenko wint heb je gewonnen. En anders maakt Djokovic het voor ons uit.
Ja, ik had al een vermoeden dat daar nog vragen over zouden komenquote:Op maandag 23 november 2009 21:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als Davydenko in twee sets wint pak jij de overwinning.
Geeft bij mij een kruisje, was bij de vorige ook al, maar niet bij de overige tinypicsquote:Op dinsdag 24 november 2009 00:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat levert voorlopig dit schitterende affiche op:
[ afbeelding ]
Ik in 3, maar ze slaan iets meer aces dan ik gedacht had.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
Mijn 1e voorspelling klopt al niet meer. Ik had JMDP in 2.
Dan hoop ik dat Verdasco wintquote:Op dinsdag 24 november 2009 16:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik in 3, maar ze slaan iets meer aces dan ik gedacht had.
7 aces leek mij wel redelijk voor deze partij.
Ach, Federer en Murray gaan samen vast geen 32 aces slaan.quote:
En die 4 morgen dan ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, Federer en Murray gaan samen vast geen 32 aces slaan.
Was een grapje, ik heb dit:quote:
kan overigens wel als Murray vanavond wint bijv en Davydenko .. maar goed andersom kan ook .. Federrer wint en Nadalquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar het wordt bij ons niet beslist op de schifting, we hebben alles anders.
We zitten lekker bij elkaar met die schiftingsvraagquote:Del Potro / 3 sets
Federer / 3 sets
Djokovic / 2 sets
Davydenko / 3 sets
Schifting: 41 aces
Tegen wie speel ik eigenlijk, want dat kan ik dus niet zienquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
wimderon en Chriz2k hebben alvast gewonnen
wim heeft Murray
Tegen -Vaduz-.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:29 schreef wimderon het volgende:
Tegen wie speel ik eigenlijk, want dat kan ik dus niet zien
Tegen Murray he! Chriz2k -Vaduz- dus. In de post met alle individuele voorspellingen staan ze op volgorde van duel trouwens.quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tegen wie speel ik eigenlijk, want dat kan ik dus niet zien
Murray is trouwens favoriet bij Betfair, eerder eenvoor de Federer-kiezers
Hee, maak het niet verwarrender.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Tegen Murray he! Chriz2k dus.
was te laat, wedstrijd was al begonnenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Volgens mij ben je vergeten een partij in te vullen, of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |