Ben je een beetje autistisch ?quote:
Ik sta eerste op de reservelijst.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben je een beetje autistisch ?
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik sta eerste op de reservelijst.
Bij het terugtrekken tijdens een wedstrijd telt die wedstrijd gewoon niet mee, tenzij je voorspelt dat een speler zichzelf terugtrekt uit de wedstrijdquote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef wimderon het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk bij retirements?
Ok, duidelijk. Bij het echte toernooi wordt hij wel doorgerekend uiteraard. Als het 1-0 (of 0-0) in sets staat wordt het 2-0, als het 1-1 (of 0-1) staat wordt het 2-1 als speler 2 opgeeft, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij het terugtrekken tijdens een wedstrijd telt die wedstrijd gewoon niet mee, tenzij je voorspelt dat een speler zichzelf terugtrekt uit de wedstrijdDan krijg je sowieso twee punten, ongeacht of je de setstand goed hebt.
Als een speler zich terugtrekt en vervangen wordt, dan worden de nieuwe match-ups voorspeld. De al gespeelde wedstrijden blijven staan, maar de nog te spelen wedstrijden mogen dan opnieuw voorspeld worden. Je kunt ook je oude voorspellingen laten staan, maar dat is natuurlijk wel een risicio met een vervanging.
Dit mag ook:quote:[4] A Murray (GBR) def. [5] J del Potro (ARG) in 3
[1] R Federer (SUI) def. [7] F Verdasco (ESP) in 2
[2] R Nadal (ESP) def. [8] R Soderling (SWE) in 3
[3] N Djokovic def. [6] N Davydenko (RUS) in 3
Antwoord schiftingsvraag: 100 benutte breakpoints
Alle wedstrijden die er per ronde gespeeld worden dienen dus voorspeld te worden, je mag er niet een uitkiezen. En ik maar denken dat m'n regels duidelijk genoeg warenquote:Murray in 3
Federer in 2
Nadal in 3
Djokovic in 3
Schiftingsvraag: 100 benutte breakpoints
Een van de zwakkelingen van m'n soort, sterkte ermee. Ik denk dat je na de match geen hap door je keel krijgt.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, ik eet zondag konijn.
Had jij hem ook in drie setsquote:Op zondag 22 november 2009 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zal het verschil dan ook niet maken.
Ik niet.quote:Op zondag 22 november 2009 17:49 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij heeft stiekem iedereen Murray in 3 ofzo.
Hopelijk heeft hij gelijk!quote:Op zondag 22 november 2009 23:07 schreef Szura het volgende:
Alleen BS kan de wedstrijd van Fed nog goed hebben
Spannend.quote:Op zondag 22 november 2009 17:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
APK
Murray / 2 sets
Federer / 2 sets
Nadal / 3 sets
Djokovic / 3 sets
20
dekouwe
Murray / 2 sets
Federer / 2 sets
Nadal / 3 sets
Djokovic / 3 sets
17
Jah maar niet te veel BP'squote:Op maandag 23 november 2009 00:06 schreef TheGeneral het volgende:
BS en ik staan gelijk.. Het zal beslist worden door Nadal - Soderling..
Schiftingsvraag zal ik denk ik winnen. Hij heeft 14 ik 17. Maar er zijn nu al 12 BP's benut. Daar zullen er morgen nog wel wat bijkomen.
Hup Soderling dus!
Haha inderdaadquote:Op maandag 23 november 2009 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat ik met Soderling het verschil zou kunnen maken, viel even tegen.
jah maar ik heb 17 en apk heeft er 20quote:Op maandag 23 november 2009 11:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Juist wel. Ik neem aan dat degene het dichtst in de buurt ervan wint
15 16.quote:Op maandag 23 november 2009 16:12 schreef dekouwe het volgende:
[..]
jah maar ik heb 17 en apk heeft er 20dus niet al te veel
Als ik de telling goed bij gehouden heb zitten we op 13 BP's tot zo ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |