Ben je een beetje autistisch ?quote:
Ik sta eerste op de reservelijst.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben je een beetje autistisch ?
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik sta eerste op de reservelijst.
Bij het terugtrekken tijdens een wedstrijd telt die wedstrijd gewoon niet mee, tenzij je voorspelt dat een speler zichzelf terugtrekt uit de wedstrijdquote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef wimderon het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk bij retirements?
Ok, duidelijk. Bij het echte toernooi wordt hij wel doorgerekend uiteraard. Als het 1-0 (of 0-0) in sets staat wordt het 2-0, als het 1-1 (of 0-1) staat wordt het 2-1 als speler 2 opgeeft, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Bij het terugtrekken tijdens een wedstrijd telt die wedstrijd gewoon niet mee, tenzij je voorspelt dat een speler zichzelf terugtrekt uit de wedstrijdDan krijg je sowieso twee punten, ongeacht of je de setstand goed hebt.
Als een speler zich terugtrekt en vervangen wordt, dan worden de nieuwe match-ups voorspeld. De al gespeelde wedstrijden blijven staan, maar de nog te spelen wedstrijden mogen dan opnieuw voorspeld worden. Je kunt ook je oude voorspellingen laten staan, maar dat is natuurlijk wel een risicio met een vervanging.
Dit mag ook:quote:[4] A Murray (GBR) def. [5] J del Potro (ARG) in 3
[1] R Federer (SUI) def. [7] F Verdasco (ESP) in 2
[2] R Nadal (ESP) def. [8] R Soderling (SWE) in 3
[3] N Djokovic def. [6] N Davydenko (RUS) in 3
Antwoord schiftingsvraag: 100 benutte breakpoints
Alle wedstrijden die er per ronde gespeeld worden dienen dus voorspeld te worden, je mag er niet een uitkiezen. En ik maar denken dat m'n regels duidelijk genoeg warenquote:Murray in 3
Federer in 2
Nadal in 3
Djokovic in 3
Schiftingsvraag: 100 benutte breakpoints
Een van de zwakkelingen van m'n soort, sterkte ermee. Ik denk dat je na de match geen hap door je keel krijgt.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, ik eet zondag konijn.
Had jij hem ook in drie setsquote:Op zondag 22 november 2009 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zal het verschil dan ook niet maken.
Ik niet.quote:Op zondag 22 november 2009 17:49 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij heeft stiekem iedereen Murray in 3 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |