Ofc wel, zit op stagequote:Op dinsdag 10 november 2009 09:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
NerdHeb je geen werk/school of zo?
Nee.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:10 schreef zovty het volgende:
Dit is nou een van de weinige topics waar een anti-klacht getollereerd kan worden.
Volgens mij heb jij wat teveel spelletjes gespeeld.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:12 schreef jagga het volgende:
Wat nog veel erger is iets wat ik op tweakers las..
Een of andere trekzak vind de vliegveldscene dusdanig gewelddadig dat hij waarschijnlijk kamervragen gaan stellen en gaan voorstellen om CODMW2 te verbieden.
HOE FUCKING KANKERTRIEST MOET JE GODVERDOMME ZIJN JIJ CHRISTELIJKE HOND!![]()
Er zit godverdomme een optie in het spel om bepaalde stukken over te slaan, mocht je tere zieltje het niet kunnen verdragen!
FOCKING HUILIES, die politiek!
Je mag wel de meest bloederige meuk zien op het journaal en in films. Maar OEOOEOHO stel je voor dat je in een spelletje een onschuldige burger kapot schiet. Omdat hij toevallig daar achter die bad-guy wandelt en geraakt wordt door een verdwaalde kogel
OPHOEREN MET DIE CENSUUR! WE HEBBEN NIEMAND NODIG DIE ONS BETUTTELD!
Ja maar die mensen snappen het allemaal niet, je moet undercover gaan om die dude te kunnen pakken duh daar moeten mensen zichzelf voor opofferen jeweetz daarom al die onschuldige slachtoffers maar wat maakt het uit het zijn toch russen en russen zijn gewoon tja russisch en niet zo heel slim dus ze moeten niet praten want jeweetz die shit is niet logisch ze moeten niet praten want dit kan gewoon in nederland toch ja dus ze moeten niet praten toch ja... toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:12 schreef jagga het volgende:
Een of andere trekzak vind de vliegveldscene dusdanig gewelddadig dat hij waarschijnlijk kamervragen gaan stellen en gaan voorstellen om CODMW2 te verbieden.
Er zit godverdomme een optie in het spel om bepaalde stukken over te slaan, mocht je tere zieltje het niet kunnen verdragen!
Je mag wel de meest bloederige meuk zien op het journaal en in films. Maar OEOOEOHO stel je voor dat je in een spelletje een onschuldige burger kapot schiet. Omdat hij toevallig daar achter die bad-guy wandelt en geraakt wordt door een verdwaalde kogel
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wat teveel spelletjes gespeeld.!
Een shooter op een console is faal eersterangsquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:18 schreef Sigmund666 het volgende:
COD: MW2 op Steam?![]()
Fuck die shit. Ik koop hem dan wel lekker op de 360.
Mn fietsbel maakt leukere grappenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:18 schreef Blaadkip het volgende:
Volgens mij ben jij zo nerd, dat je chips eet i.p.v. chips!
Volgens mij is jouw moeder zo dik, dat de olifanten háár pinda's geven in de dierentuin.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:18 schreef Blaadkip het volgende:
Volgens mij ben jij zo nerd, dat je chips eet i.p.v. chips!
Wat zijn haar pinda's?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:22 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw moeder zo dik, dat de olifanten háár pinda's geven in de dierentuin.
Boeiend; alsof ze daadwerkelijk zo'n spel gaan afschaffen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:15 schreef jagga het volgende:
[..]
Nah, tis gewoon de onwetendheid van oude lulletjes in de politiek die ineens denken een expert te zijn in games, in wat wel en niet kan, en dan meent ons (de mentaal zwakke burger) te moeten berschermen.
Tis te triest voor woorden
steam bashersquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is ook helemaal niks voor mij, maar omdat Gamekings er waren en er gasten naartoe zijn gegaan, was het gewoon onwijs komisch om het mee te maken. De game had ik ook vanmiddag kunnen halen maar het was gewoon leuk om het evenement mee te maken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:24 schreef mschol het volgende:
mensen die steam bashen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daarnaast is het wel enorm NERD om om 0:00 in een winkel te staan voor een game !!!
JIJ BENT ERGquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:27 schreef AlligatorNL het volgende:
pre-release van MW2
kon ik mijn game bemachtigen
Ik als een idioot naar huis toe gereden, wilde het spel installeren
steam account
samen met m'n bro lannen
meerdere per huishouden aan te schaffen
Infinity Ward
je moet undercover gaan om die dude te kunnen pakken
Een shooter op een console is faal eersterangs ! Heb o.a. Vegas, Halo 3, GoW op de 360, maar er gaat niks boven een shooter op de pc
onbeperkt gratis Patat Oorlog
http://store.steampowered.com/app/10180/quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat is er mis met Steam dan? Ik speel er bijna nooit meer mee, maar de spellen zijn toch best goedkoop?
En het is super handig dat je een eenmaal gekocht spel gewoon kan downloaden, waardoor je dus geen cd's meer nodig hebt.
Ok, wat jij wiltquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:32 schreef jslavenburg het volgende:
Steam is goed, MW (2) is gewoon kut
Niet veelquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ok, wat jij wilt, wat één zin over een persoon kan zeggen
Als de prijzen hard achteruit gaan, dan is dit toch alleen maar goed?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:39 schreef Wriggles het volgende:
De prijzen op steam zijn wel hard achteruit gegaan sinds ze met euro's rekenen (1 dollar = 1 euro).
Daarvoor waren ze wel goed te doen!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:43 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Als de prijzen hard achteruit gaan, dan is dit toch alleen maar goed?
Hij is al uit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:02 schreef deepart het volgende:
Even bellen of ze de ps3 versie al willen verkopen aan mij, ik ken een dorps winkeltje vlakbij die altijd alle spellen voor release al verkoopt
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:02 schreef deepart het volgende:
Even bellen of ze de ps3 versie al willen verkopen aan mij, ik ken een dorps winkeltje vlakbij die altijd alle spellen voor release al verkoopt
Stoere jongen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:12 schreef Elixabete het volgende:
MW2 is gewoon een kankerspel.
Ik heb het dan via Steam gekregen maar een beetje nerd heeft minimaal een contactje in Amerika waar je spellen kan kopen.
Hij kan pas de 12e via steam binnengehaald worden?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:12 schreef Elixabete het volgende:
MW2 is gewoon een kankerspel.
Ik heb het dan via Steam gekregen maar een beetje nerd heeft minimaal een contactje in Amerika waar je spellen kan kopen.
Ach, naast het zwoegen in de sportschool moet een echte baas ook zijn ontspanning kunnen halen uit een gamequote:Op dinsdag 10 november 2009 10:27 schreef Radio-silence het volgende:
Dat je dit hier durft te verkondigen vind ik al geweldig......
FAALHAAS!
quote:
pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:54 schreef deepart het volgende:
[..]Whehe ja dat zei de verkoopster ook al
Ik dacht morgen pas lol
Heb 'm, alleen moet die ps3 eerst updaten
Waarvan, die verkoopster die mij lolde, of mijn codmw2?quote:
spel duh.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:59 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarvan, die verkoopster die mij lolde, of mijn codmw2?
Trouwens ook nog een update voor het spel zelf moeten doen, dat is snel al zo net na release
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:15 schreef Genius-F het volgende:
Ik moet wachten tot ik hem krijg. Bestellen in het buitenland zuigt
Sukkel!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:16 schreef Tacobell het volgende:
Een collega van een vriend van mij is voor de release online gegaan en nu heeft de Free Record Shop 100.000 euro boete.
HAHAHAHAHAHA! JIJ HEBT LOSERS ALS VRIEND!1111AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:16 schreef Tacobell het volgende:
Een collega van een vriend van mij is voor de release online gegaan en nu heeft de Free Record Shop 100.000 euro boete.
echt bs ditquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:16 schreef Tacobell het volgende:
Daarvoor is de CIAquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:41 schreef AlligatorNL het volgende:
Inderdaad, hoe willen ze traceren waar het spel vandaan is gekomen
Waarom koop je hem dan ook niet gewoon voor de PC?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:49 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb hem op de xbox, maar kan niet mikken op de xbox...
dus toch maar tekken6 en forza3 spelen.
So true, bij toptitels op het gebied van FPS kan je alleen op de PC de ultieme ervaring krijgen. Mag wel binnenkort een nieuwe 3dkaart erin zetten, m'n 8800GT raakt een beetje outdatedquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:49 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Waarom koop je hem dan ook niet gewoon voor de PC?
Betere graphics, makkelijkere besturing en goedkoper.
outdated, maar kan vaak nog prima meekomen in niet te hoge resolutie's (1920x1200 met 4xAA wordt hem wel wat teveel)quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:50 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
So true, bij toptitels op het gebied van FPS kan je alleen op de PC de ultieme ervaring krijgen. Mag wel binnenkort een nieuwe 3dkaart erin zetten, m'n 8800GT raakt een beetje outdated
zij kunnen weten welke serial in welke batch verstuurd is.. als dan ook wordt bijgehouden bij leveranciers waar levering met barcode X naar toe is gegaan weten ze het..quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:41 schreef AlligatorNL het volgende:
Inderdaad, hoe willen ze traceren waar het spel vandaan is gekomen
Mja met mn widescreen op 1680*1050 en dan 4xAA (wil nieuwe games graag op z'n max spelen) gaat het toch iets minder. Hij staat nou op 2xAA, maar ik wil toch binnen 2 weken een HD5850 halen. 200 euro is geen geld voor zo'n goeie kaart met directx 10.1 en 11 ondersteuningquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
outdated, maar kan vaak nog prima meekomen in niet te hoge resolutie's (1920x1200 met 4xAA wordt hem wel wat teveel)
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:12 schreef jagga het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Mja met mn widescreen op 1680*1050 en dan 4xAA (wil nieuwe games graag op z'n max spelen) gaat het toch iets minder. Hij staat nou op 2xAA, maar ik wil toch binnen 2 weken een HD5850 halen. 200 euro is geen geld voor zo'n goeie kaart met directx 10.1 en 11 ondersteuning
Als dat zo was had ik al een hele tijd geleden in een Duits kasteel rond gerend met een 6 loops machine geweer op zoek naar Hitler in een pantserpak.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:13 schreef AlligatorNL het volgende:
Vooral de scene waar zoveel ophef over is in de wereld, dat je in een Russisch vliegveld effe honderden mensen overhoop knalt.... en dan bang zijn dat mensen het nadoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:18 schreef Sigmund666 het volgende:
Haha, dat verschil zie ik welquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Alsof jij op op 2x AA extra gaat letten als je aan het knallen bentZit gewoon tussen je oren dat je "hem op max speelt", maar ondertussen let je er niet op
![]()
Is het nou wel of niet leuk?
Oh, nergens last van gehad. Bij mij werkte hij gewoonquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef Dibble het volgende:
Disc twee werkt niet mensen, dit is bij meerdere mensen het geval. Ik moet de resterende 5 GB van steam dowloadenkanker anderhalf uur wachten
Dat is zuur maar vroeger met counterstrike 1.6 moesten we door de drukte 20 uur wachten tot hij binnen wasquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef Dibble het volgende:
Disc twee werkt niet mensen, dit is bij meerdere mensen het geval. Ik moet de resterende 5 GB van steam dowloadenkanker anderhalf uur wachten
HA! BERTJUH HEEFT MAAR EEN CONNECTIE VAN 1MBIT!!!WHEHEHE!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef Dibble het volgende:
downloaden met de maximale snelheid van m'n verbinding, mij zou je niet horen klagenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef Dibble het volgende:
Mensen met een crappy internetverbinding.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:00 schreef Dibble het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ie al te downloaden dan?quote:
FTD jeweetzquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Is ie al te downloaden dan?Ik kan nu niet op TPB kijken namelijk.
Kan wel maar er is naar mijn weten nog geen crack uit dus iedereen die hem nu illegaal download heeft er niets aan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dan heb je een degelijke PC en dan koop je hem alsnog voor de 360.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:22 schreef badboynova het volgende:
8800 gt xxx in sli, moet het ook zeer makkelijk aan kunnen. maar haal hem niet voor de pc, maar wel voor de 360
Ontzettend kromme vergelijkingquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:26 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Dan heb je een degelijke PC en dan koop je hem alsnog voor de 360.
Dat is hetzelfde als ervoor kiezen om betaald een film op je TV thuis te kijken terwijl je hem goedkoper in de Bios kunt zien.
Bij wijze van spreken he.
ondemand films zijn goedkoper dan een een trip en kaartje voor de bios.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:26 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Dan heb je een degelijke PC en dan koop je hem alsnog voor de 360.
Dat is hetzelfde als ervoor kiezen om betaald een film op je TV thuis te kijken terwijl je hem goedkoper in de Bios kunt zien.
Bij wijze van spreken he.
ik heb een incapabele laptop.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:49 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Waarom koop je hem dan ook niet gewoon voor de PC?
Betere graphics, makkelijkere besturing en goedkoper.
Ik zei toch bij wijze van spreken en ja ik weet dat mijn vergelijkingen zuigen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
ondemand films zijn goedkoper dan een een trip en kaartje voor de bios.
*nerd mode on*
m2n32 sli (am2)
amd x3 720(am3) oc @ 3,4
4 GB mem g.E.i.L ddr2 pc6400
2x xfx 8800gt xxx sli mode
coolermaster stacker STC-T01
*nerd mode off*
Hij staat al een halve week op usenetquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:31 schreef Apebeer het volgende:
Andere in mijn klas: jullie maken de gamingindustrie kapot![]()
Er is geen patch? Ik ben bezig met een crack maar is wel lastig omdat het geen normaal spel is zoals COD4...quote:
Haha je hebt een apart installatieprogramma nodig die de bestanden uitpakt... Ik probeer steam nu te omzeilen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:22 schreef Drinky het volgende:
welke patch, link ?
sowieso moet je 't eerst via steam activeren ofzo, ik ben wel voorbij de serial key, maar nu wil die niet installeren omdat het spel nog niet uit is
zellfs mensen die er voor betaald hebben kunnen 'm niet spelen, dus het verschil zit 't d'r in dat zij genaaid zijn voor dat geldquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:29 schreef AlligatorNL het volgende:
Stelletje falersals je geen ¤44,- kan missen voor een legendarisch spel dan vraag je er ook om
Tja, dan moet je verder dan je neus lang is kijken i.p.v. het via Steam aan te schaffen, staat duidelijk aangegeven dat hij pas vanaf de 12e speelbaar is daar. Ik heb 'em gewoon bij de MM gekocht en kon gister na een kleine 20 minuten installeren gewoon spelenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
zellfs mensen die er voor betaald hebben kunnen 'm niet spelen, dus het verschil zit 't d'r in dat zij genaaid zijn voor dat geld
quote:
Dan hoef je ook niet te kutten met steam, als je kijkt naar andere steam games (left4dead) zijn er genoeg cracks voor die steam bypassen.quote:
Het is wel ziek, maar aan de andere kant vond ik het wel weer eens wat anders door een realistisch spel van dat kaliber in de ogen van een "terrorist" te spelen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:53 schreef deepart het volgende:
Ziek stuk zit erin zeg, maat van mij heeft hem gedaan. Ik had hem geskipt denk ik
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ ScT ] [ #1 ] [ Call_Of_Duty_Modern_Warfare_2-Razor1911 ] [ 9m 18s After Pre ]
Usenet.
Mijn anti-klacht is meer dan terechtquote:
Eh, ja. Faler.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Jij denkt dat die versie echt is?
quote:1 9 1 1 JED
Razor 1911 proudly presents:
Call of Duty: Modern Warfare 2
(C) Activision
Date: 2009-11-10 Game Type : Action
Size: 2 DVDs Protection: Steam
Game Notes
Modern Warfare 2 is a first-person tactical shooter and the sixth entry in
the popular Call of Duty series. True to its name and following the lead of
its predecessor, Call of Duty: Modern Warfare, it places players in modern
combat settings, as opposed to the WWII environments of the earlier Call of
Duty games. This modern approach brings with it new weapons, action and
options. Coupled with a variety of gameplay modes including single player,
multiplayer and the co-op Special Ops Mode, it is destined to be one of the
most popular games of 2009 and a worthy addition to the Call of Duty series
Install Notes
1. Extract RARs
2. Mount or Burn images
3. Install the game (when it ask for sid file you have to select it on
your dvd drive
3. Install steam and create an account
4. Copy crack content from Razor1911 dir at dvd2 to your install folder
5. First log into steam and then run the iw4sp.exe Othwerwise it wont work
If you want to play this game in multiplayer you have to buy it
Razor 1911 Greetings
To all friends, to the competition and to the guys who brought us Warfare 1
Razor 1911 / Since 1985
/
SUPPORT THE COMPANIES THAT PRODUCE QUALITY SOFTWARE
IF YOU ENJOYED THIS PRODUCT, BUY IT SOFTWARE AUTHORS DESERVE SUPPORT
.. . / /
.. / / / / / /
/ /) (
.:nYx:..(//.//)..:Scripts
nYx GreyLine FTPd Scripts
Ga huilen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Al deze mensen weten echt niet watdedicated servers inhoudt en geen lean, nog te spreken over de grofheid van IW?
Dat jullie het ook daadwerkelijk gaan spelen/online gamen terwijl de game is verkankerd. Lekker hee 90% van originele cod stuff eruit gesloopt door IW en Activision.
Doe mij is een linkquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:09 schreef 720Flip het volgende:
Modern_Warfare_2__WORKING_FIX_Patch, die werkt. Gewoon om steam te pwnen
Andersom neem ik aan? Met torrents krijg ik alleen crackloze releasesquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Gast, zoek je eigen sources. Ik geef alleen even aan dat torrents usenet pwnen.
Ja als je private trackers kent, anders is het een grote faal. Vooral met nieuwe releases doe je er gauw minimaal een dag over om het binnen te halen. Usenet is gewoon standaard, en gratis mits je een ondersteunende provider hebt, met volle snelheid downloaden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Gast, zoek je eigen sources. Ik geef alleen even aan dat torrents usenet pwnen.
Die is dus nep he, is gewoon de russische steam versiequote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:12 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ja als je private trackers kent, anders is het een grote faal. Vooral met nieuwe releases doe je er gauw minimaal een dag over om het binnen te halen. Usenet is gewoon standaard, en gratis mits je een ondersteunende provider hebt, met volle snelheid downloaden.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die is dus nep he, is gewoon de russische steam versie
Daarbij heb je wel de gamefiles, maar nog geen crack, maaar nu die files beschikbaar zijn moet een crack er ook zo komenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:09 schreef 720Flip het volgende:
Modern_Warfare_2__WORKING_FIX_Patch, die werkt. Gewoon om steam te pwnen
Je denkt dat er geen mensen zijn die zich voordoen als Razor?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]Je kent Razor1911 niet zeker?
Jij ben niet cod-waardig. ten tweede er is 90% eruit gesloopt. Ten derde ik lach jullie falers toe.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ga huilen.
De afwezigheid van dedicated servers is jammer maar daar dat betekent niet automatisch dat een compleet spel verneukt is en dat 90% eruit gesloopt is.
Jij ben niet cod-waardig. ten tweede er is 90% eruit gesloopt.
Leanen boeit me eigenlijk niets aangezien het in de meeste spellen toch niet kan.
Ik ken ze wel, en heb op deze versie gezocht ---> fakequote:Op dinsdag 10 november 2009 16:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]Je kent Razor1911 niet zeker?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, en heb op deze versie gezocht ---> fake
Niks via ipv6quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:13 schreef 720Flip het volgende:
Hoeveel dokken jullie voor usenet?
M'n vorige post was trouwens fout, hij werkt niet
Ik ben niet cod-waardig? En dat bepaal jij even voor mij?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Jij ben niet cod-waardig. ten tweede er is 90% eruit gesloopt. Ten derde ik lach jullie falers toe.
Waarom een nieuwe cod spelen die ingrijpende veranderingen heeft ondergaan, echte diehards boycotten dut gewoon.
Overigens voor de console is het relatief weinig aan veranderd. PC; zie boven.
Held die man !quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:12 schreef jagga het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:29 schreef boskameel het volgende:
Ah, vanavond even downloaden voor mijn xbox 360. Ik ga echt geen 55 euro uitgeven. Wat denken ze wel niet
.
Fix anders FTD?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:41 schreef 720Flip het volgende:
Kan iemand mij eens die .nzb PMen, de goede?
Ik vraag toch om de goede, dus een werkende. Logischerwijs weet ik niet welke versie 'legit' is.quote:
Welke tracker?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:39 schreef Drinky het volgende:
razor crack uit op private tracker, kijken of 't wat is
Als je FTD gebruikt, zie je er meerdere releases op staan. Kwestie van bij de comments kijken of hij werkt of niet. Daarnaast wordt er 9/10 keer een .nfo meegeleverd en is deze al in te lezen voordat de download ook maar begonnen is.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:47 schreef 720Flip het volgende:
[..]
Ik vraag toch om de goede, dus een werkende. Logischerwijs weet ik niet welke versie 'legit' is.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:57 schreef 720Flip het volgende:
Tja, ik download nu de razor versie maar ik betwijfel of die werkt eigenlijk
Okay... Maar ik snap het dan niet helemaal, waarom zou je als undercover CIA-agent duizenden toeristen neerschietenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:50 schreef AlligatorNL het volgende:
http://www.modernwarfare2forums.net/viewtopic.php?f=5&t=1472&p=8514
quote:Download Restriction
1. In order to be able to download this file, you have to be at least Power User.
VIP Advantages:
- Ratio is not recorded.
- Total imumunity from the system (hit&run, demote.. etc.) as long as you have a decent behavior.
- You can download anything, at any time.
waar?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:50 schreef s0ul1991 het volgende:
voor maar 22 euro heb je een key, best wel sneu dat je voor 22 euro deze vette game niet wilt kopen
Onlinekeystore maar is nu al weer out of stockquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:57 schreef 720Flip het volgende:
Tja, ik download nu de razor versie maar ik betwijfel of die werkt eigenlijk
11 f*cking Gig voor een schietspelletje..quote:Proper Notes:
Razor 1911's version is still having Steam intact. Why they
choose to keep Steam intact on the release is a good question
to us.
Here you have a PROPER cracked release, with no need to have
Steam installed at all and no strange install measures!
Star Wars the Force Unleased is 25 Gbquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Call of Duty Modern Warfare 2 PROPER-SKIDROW
[..]
11 f*cking Gig voor een schietspelletje..
Nee joh? Ik bedoelde of het wel écht van razor1911 is...quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]![]()
Razor heeft nog nooit teleurgesteld!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
Zijn dé releasegroups als het om goeie en werkende games gaat.
Razor1911, Skullptura, Dopeman (heel lang geleden alweer) , Skidrow, Reloaded![]()
We all salute you!
Ik ook Razor...als die het maar doet, de rest boeit me niet...quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Call of Duty Modern Warfare 2 PROPER-SKIDROW
[..]
11 f*cking Gig voor een schietspelletje..
Echt he, weet je al welke crack goed is?quote:
Die honden zijn dik easy mén. Of zijn ze anders dan bij deel 1?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:00 schreef appelsjap het volgende:
damn die special ops zijn echt vet. Maar ben net 10 minuten bezig met 'een missie, 50 gangmembers opruimen, word ik gekilld door een hond -.-
Ja niet als je ze even niet verwacht, ik heb facking 38 gangmembers gekilld, moet 4 deuren tegelijkertijd in de gaten houden zodat ik niet gekilld wordt, komt er opeens van achter een hond, en voor ik iets kon doen was ik al dood.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:03 schreef Silv het volgende:
[..]
Die honden zijn dik easy mén. Of zijn ze anders dan bij deel 1?
Nee man ik krijg mijn usenet niet eens werkend, IPV6 werkt niet fatsoenlijk op win7 en wat ik al downloade is gewoon faal.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:56 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Echt he, weet je al welke crack goed is?
En waar je hem vandaan moet halen?
omfg n00b, wanneer knopen ze jou op, ingame?!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja niet als je ze even niet verwacht, ik heb facking 38 gangmembers gekilld, moet 4 deuren tegelijkertijd in de gaten houden zodat ik niet gekilld wordt, komt er opeens van achter een hond, en voor ik iets kon doen was ik al dood.
KOM ONLINE DAN JONGE OP DE XBOX IK MAAK JE AF IN MULTIPLAYERquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
omfg n00b, wanneer knopen ze jou op, ingame?!![]()
Ben jij blind ofzo? Het staat een paar post's boven je! Dat ik je nog help trouwens!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Kun je ook singleplayer zonder steam spelen
Chill man.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:57 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ben jij blind ofzo? Het staat een paar post's boven je! Dat ik je nog help trouwens!
Jij was toch gebanned?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
KOM ONLINE DAN JONGE OP DE XBOX IK MAAK JE AF IN MULTIPLAYER![]()
Ik heb toch weer een nieuwe jongen, met COD6 legaal gekocht, alleen bij het reizen naar de winkel ben ik een briefje van 50 euro kwijtgeraakt, dus mijn COD6 heeft uiteindelijk 105 euro gekost.quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:23 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb toch weer een nieuwe jongen, met COD6 legaal gekocht, alleen bij het reizen naar de winkel ben ik een briefje van 50 euro kwijtgeraakt, dus mijn COD6 heeft uiteindelijk 105 euro gekost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |