Die is dus nep he, is gewoon de russische steam versiequote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:12 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ja als je private trackers kent, anders is het een grote faal. Vooral met nieuwe releases doe je er gauw minimaal een dag over om het binnen te halen. Usenet is gewoon standaard, en gratis mits je een ondersteunende provider hebt, met volle snelheid downloaden.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die is dus nep he, is gewoon de russische steam versie
Daarbij heb je wel de gamefiles, maar nog geen crack, maaar nu die files beschikbaar zijn moet een crack er ook zo komenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:09 schreef 720Flip het volgende:
Modern_Warfare_2__WORKING_FIX_Patch, die werkt. Gewoon om steam te pwnen
Je denkt dat er geen mensen zijn die zich voordoen als Razor?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]Je kent Razor1911 niet zeker?
Jij ben niet cod-waardig. ten tweede er is 90% eruit gesloopt. Ten derde ik lach jullie falers toe.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Ga huilen.
De afwezigheid van dedicated servers is jammer maar daar dat betekent niet automatisch dat een compleet spel verneukt is en dat 90% eruit gesloopt is.
Jij ben niet cod-waardig. ten tweede er is 90% eruit gesloopt.
Leanen boeit me eigenlijk niets aangezien het in de meeste spellen toch niet kan.
Ik ken ze wel, en heb op deze versie gezocht ---> fakequote:Op dinsdag 10 november 2009 16:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]Je kent Razor1911 niet zeker?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, en heb op deze versie gezocht ---> fake
Niks via ipv6quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:13 schreef 720Flip het volgende:
Hoeveel dokken jullie voor usenet?
M'n vorige post was trouwens fout, hij werkt niet
Ik ben niet cod-waardig? En dat bepaal jij even voor mij?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Jij ben niet cod-waardig. ten tweede er is 90% eruit gesloopt. Ten derde ik lach jullie falers toe.
Waarom een nieuwe cod spelen die ingrijpende veranderingen heeft ondergaan, echte diehards boycotten dut gewoon.
Overigens voor de console is het relatief weinig aan veranderd. PC; zie boven.
Held die man !quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:12 schreef jagga het volgende:
Wat nog veel erger is iets wat ik op tweakers las..
Een of andere trekzak vind de vliegveldscene dusdanig gewelddadig dat hij waarschijnlijk kamervragen gaan stellen en gaan voorstellen om CODMW2 te verbieden.
HOE FUCKING KANKERTRIEST MOET JE GODVERDOMME ZIJN JIJ CHRISTELIJKE HOND!![]()
Er zit godverdomme een optie in het spel om bepaalde stukken over te slaan, mocht je tere zieltje het niet kunnen verdragen!
FOCKING HUILIES, die politiek!
Je mag wel de meest bloederige meuk zien op het journaal en in films. Maar OEOOEOHO stel je voor dat je in een spelletje een onschuldige burger kapot schiet. Omdat hij toevallig daar achter die bad-guy wandelt en geraakt wordt door een verdwaalde kogel
OPHOEREN MET DIE CENSUUR! WE HEBBEN NIEMAND NODIG DIE ONS BETUTTELD!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:29 schreef boskameel het volgende:
Ah, vanavond even downloaden voor mijn xbox 360. Ik ga echt geen 55 euro uitgeven. Wat denken ze wel niet
.
Fix anders FTD?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:41 schreef 720Flip het volgende:
Kan iemand mij eens die .nzb PMen, de goede?
Ik vraag toch om de goede, dus een werkende. Logischerwijs weet ik niet welke versie 'legit' is.quote:
Welke tracker?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:39 schreef Drinky het volgende:
razor crack uit op private tracker, kijken of 't wat is
Als je FTD gebruikt, zie je er meerdere releases op staan. Kwestie van bij de comments kijken of hij werkt of niet. Daarnaast wordt er 9/10 keer een .nfo meegeleverd en is deze al in te lezen voordat de download ook maar begonnen is.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:47 schreef 720Flip het volgende:
[..]
Ik vraag toch om de goede, dus een werkende. Logischerwijs weet ik niet welke versie 'legit' is.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:57 schreef 720Flip het volgende:
Tja, ik download nu de razor versie maar ik betwijfel of die werkt eigenlijk
Okay... Maar ik snap het dan niet helemaal, waarom zou je als undercover CIA-agent duizenden toeristen neerschietenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:50 schreef AlligatorNL het volgende:
http://www.modernwarfare2forums.net/viewtopic.php?f=5&t=1472&p=8514
quote:Download Restriction
1. In order to be able to download this file, you have to be at least Power User.
VIP Advantages:
- Ratio is not recorded.
- Total imumunity from the system (hit&run, demote.. etc.) as long as you have a decent behavior.
- You can download anything, at any time.
waar?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:50 schreef s0ul1991 het volgende:
voor maar 22 euro heb je een key, best wel sneu dat je voor 22 euro deze vette game niet wilt kopen
Onlinekeystore maar is nu al weer out of stockquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:57 schreef 720Flip het volgende:
Tja, ik download nu de razor versie maar ik betwijfel of die werkt eigenlijk
11 f*cking Gig voor een schietspelletje..quote:Proper Notes:
Razor 1911's version is still having Steam intact. Why they
choose to keep Steam intact on the release is a good question
to us.
Here you have a PROPER cracked release, with no need to have
Steam installed at all and no strange install measures!
Star Wars the Force Unleased is 25 Gbquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Call of Duty Modern Warfare 2 PROPER-SKIDROW
[..]
11 f*cking Gig voor een schietspelletje..
Nee joh? Ik bedoelde of het wel écht van razor1911 is...quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]![]()
Razor heeft nog nooit teleurgesteld!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111
Zijn dé releasegroups als het om goeie en werkende games gaat.
Razor1911, Skullptura, Dopeman (heel lang geleden alweer) , Skidrow, Reloaded![]()
We all salute you!
Ik ook Razor...als die het maar doet, de rest boeit me niet...quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Call of Duty Modern Warfare 2 PROPER-SKIDROW
[..]
11 f*cking Gig voor een schietspelletje..
Echt he, weet je al welke crack goed is?quote:
Die honden zijn dik easy mén. Of zijn ze anders dan bij deel 1?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:00 schreef appelsjap het volgende:
damn die special ops zijn echt vet. Maar ben net 10 minuten bezig met 'een missie, 50 gangmembers opruimen, word ik gekilld door een hond -.-
Ja niet als je ze even niet verwacht, ik heb facking 38 gangmembers gekilld, moet 4 deuren tegelijkertijd in de gaten houden zodat ik niet gekilld wordt, komt er opeens van achter een hond, en voor ik iets kon doen was ik al dood.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:03 schreef Silv het volgende:
[..]
Die honden zijn dik easy mén. Of zijn ze anders dan bij deel 1?
Nee man ik krijg mijn usenet niet eens werkend, IPV6 werkt niet fatsoenlijk op win7 en wat ik al downloade is gewoon faal.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:56 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Echt he, weet je al welke crack goed is?
En waar je hem vandaan moet halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |