http://store.steampowered.com/app/10180/quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat is er mis met Steam dan? Ik speel er bijna nooit meer mee, maar de spellen zijn toch best goedkoop?
En het is super handig dat je een eenmaal gekocht spel gewoon kan downloaden, waardoor je dus geen cd's meer nodig hebt.
Ok, wat jij wiltquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:32 schreef jslavenburg het volgende:
Steam is goed, MW (2) is gewoon kut
Niet veelquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ok, wat jij wilt, wat één zin over een persoon kan zeggen
Als de prijzen hard achteruit gaan, dan is dit toch alleen maar goed?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:39 schreef Wriggles het volgende:
De prijzen op steam zijn wel hard achteruit gegaan sinds ze met euro's rekenen (1 dollar = 1 euro).
Daarvoor waren ze wel goed te doen!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:43 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Als de prijzen hard achteruit gaan, dan is dit toch alleen maar goed?
Hij is al uit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:02 schreef deepart het volgende:
Even bellen of ze de ps3 versie al willen verkopen aan mij, ik ken een dorps winkeltje vlakbij die altijd alle spellen voor release al verkoopt
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:02 schreef deepart het volgende:
Even bellen of ze de ps3 versie al willen verkopen aan mij, ik ken een dorps winkeltje vlakbij die altijd alle spellen voor release al verkoopt
Stoere jongen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:12 schreef Elixabete het volgende:
MW2 is gewoon een kankerspel.
Ik heb het dan via Steam gekregen maar een beetje nerd heeft minimaal een contactje in Amerika waar je spellen kan kopen.
Hij kan pas de 12e via steam binnengehaald worden?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:12 schreef Elixabete het volgende:
MW2 is gewoon een kankerspel.
Ik heb het dan via Steam gekregen maar een beetje nerd heeft minimaal een contactje in Amerika waar je spellen kan kopen.
Ach, naast het zwoegen in de sportschool moet een echte baas ook zijn ontspanning kunnen halen uit een gamequote:Op dinsdag 10 november 2009 10:27 schreef Radio-silence het volgende:
Dat je dit hier durft te verkondigen vind ik al geweldig......
FAALHAAS!
quote:
pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:54 schreef deepart het volgende:
[..]Whehe ja dat zei de verkoopster ook al
Ik dacht morgen pas lol
Heb 'm, alleen moet die ps3 eerst updaten
Waarvan, die verkoopster die mij lolde, of mijn codmw2?quote:
spel duh.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:59 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarvan, die verkoopster die mij lolde, of mijn codmw2?
Trouwens ook nog een update voor het spel zelf moeten doen, dat is snel al zo net na release
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |