quote:
pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:54 schreef deepart het volgende:
[..]Whehe ja dat zei de verkoopster ook al
Ik dacht morgen pas lol
Heb 'm, alleen moet die ps3 eerst updaten
Waarvan, die verkoopster die mij lolde, of mijn codmw2?quote:
spel duh.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:59 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarvan, die verkoopster die mij lolde, of mijn codmw2?
Trouwens ook nog een update voor het spel zelf moeten doen, dat is snel al zo net na release
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:15 schreef Genius-F het volgende:
Ik moet wachten tot ik hem krijg. Bestellen in het buitenland zuigt
Sukkel!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:16 schreef Tacobell het volgende:
Een collega van een vriend van mij is voor de release online gegaan en nu heeft de Free Record Shop 100.000 euro boete.
HAHAHAHAHAHA! JIJ HEBT LOSERS ALS VRIEND!1111AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:16 schreef Tacobell het volgende:
Een collega van een vriend van mij is voor de release online gegaan en nu heeft de Free Record Shop 100.000 euro boete.
echt bs ditquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:16 schreef Tacobell het volgende:
Daarvoor is de CIAquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:41 schreef AlligatorNL het volgende:
Inderdaad, hoe willen ze traceren waar het spel vandaan is gekomen
Waarom koop je hem dan ook niet gewoon voor de PC?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:49 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb hem op de xbox, maar kan niet mikken op de xbox...
dus toch maar tekken6 en forza3 spelen.
So true, bij toptitels op het gebied van FPS kan je alleen op de PC de ultieme ervaring krijgen. Mag wel binnenkort een nieuwe 3dkaart erin zetten, m'n 8800GT raakt een beetje outdatedquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:49 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Waarom koop je hem dan ook niet gewoon voor de PC?
Betere graphics, makkelijkere besturing en goedkoper.
outdated, maar kan vaak nog prima meekomen in niet te hoge resolutie's (1920x1200 met 4xAA wordt hem wel wat teveel)quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:50 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
So true, bij toptitels op het gebied van FPS kan je alleen op de PC de ultieme ervaring krijgen. Mag wel binnenkort een nieuwe 3dkaart erin zetten, m'n 8800GT raakt een beetje outdated
zij kunnen weten welke serial in welke batch verstuurd is.. als dan ook wordt bijgehouden bij leveranciers waar levering met barcode X naar toe is gegaan weten ze het..quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:41 schreef AlligatorNL het volgende:
Inderdaad, hoe willen ze traceren waar het spel vandaan is gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |