Wolvenshirts zorgen er ook voor dat je niet meer kan tellen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:14 schreef Michielos het volgende:
hier zijn 3 redenen voor te bedenken.
a) het valt op
b) meiden raken nieuwsgierig
c) Hierdoor raak je aan de praat en meer (GHEHE)
d) het ziet ontzettend mooi uit.
Hoezo zou hij dat doen? zon wolvenshirt is baasquote:Het maakt ook indruk omdat zodra een jongen een denigrerende opmerking maakt, ik hem in elkaar kan beuken en ook dat valt op
het breekt het ijs en je slaat er mannen mee in elkaar. Dat maakt geheid indruk ook omdat je zelfverzekerd overkomtquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:23 schreef ko_On het volgende:
[..]
Ik doel mee op, hoe kan dit de beste indruk maken?
Intern gezien wel, extern niet en dat vormt de realiteit en zeitgeist in een club en op de stratenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:25 schreef ko_On het volgende:
Durfen en niet willen, is a big, big difference.
de wolven maken het verschil bij deze... ik raad het aan! Ook omdat je er ruzie mee ontlokt en je je ontpopt tot een ware alfa male in een gevecht. meiden geilen retehard op klootzakjes... Ik win sowieso vrijwel elk gevechtquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:27 schreef ko_On het volgende:
Of je kan ook van jezelf uit zelfverzekerd overkomen, en het bovengenoemde ijs breken.. daar maakt een shirt niet heel veel verschil bij. Bij mij persoonlijk dan..
niet willen aantrekken omdat het een tiefuslelijk T-shirtje is of niet durven aantrekken omdat je bang bent voor commentaar op je (mooiequote:Op dinsdag 10 november 2009 01:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Intern gezien wel, extern niet en dat vormt de realiteit en zeitgeist in een club en op de stratenalsof een outsider kan zien dat je niet wil of niet durft...
er is lef voor nodig.. en dat heb ik.
zoals ik al eerder zei.. mensen kunnen geen gedachten lezen. zij weten niet waarom je 't wel of niet aantrekt. Het getuigd extern van zelfvertrouwen als je het aantrekt... en de chicks die ik ermee neuk zijn legendaryquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
niet willen aantrekken omdat het een tiefuslelijk T-shirtje is of niet durven aantrekken omdat je bang bent voor commentaar op je (mooie) nieuwe T-shirt is mijns inziens een wereld van verschil.
Aan dit soort menskes heb ik met het uitgaan zo'n vertyfde hekel.. het type van ' ik win elk gevecht toch wel' maar als het erop aan komt heeft ie twintig anderen nodig om je in elkaar te beuken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
de wolven maken het verschil bij deze... ik raad het aan! Ook omdat je er ruzie mee ontlokt en je je ontpopt tot een ware alfa male in een gevecht. meiden geilen retehard op klootzakjes... Ik win sowieso vrijwel elk gevecht
eehm 6.5 jaar muay thai, 4 jaar wing tsun , straatvechten en in italie, duitsland en belgie op vechtkampen gezeten. ik heb echt geen vriendjes nodigquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:30 schreef ko_On het volgende:
[..]
Aan dit soort menskes heb ik met het uitgaan zo'n vertyfde hekel.. het type van ' ik win elk gevecht toch wel' maar als het erop aan komt heeft ie twintig anderen nodig om je in elkaar te beuken.
Pic's or you didn't fuck em.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
en de chicks die ik ermee neuk zijn legendary
sowieso, vrouwen vallen niet op zomaar zonder reden vechtende knulletjes die denken hier een of ander shirt voor nodig te hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:30 schreef ko_On het volgende:
[..]
Aan dit soort menskes heb ik met het uitgaan zo'n vertyfde hekel.. het type van ' ik win elk gevecht toch wel' maar als het erop aan komt heeft ie twintig anderen nodig om je in elkaar te beuken.
want jij spreekt namens de gehele vrouwengemeenschap in de wereldquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sowieso, vrouwen vallen niet op zomaar zonder reden vechtende knulletjes die denken hier een of ander shirt voor nodig te hebben
jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
want jij spreekt namens de gehele vrouwengemeenschap in de wereld
Dan heb jij toch geen wolventshirt nodig om ruzie uit te lokken, op het moment dat jij binnen loopt straalt de aggresiviteit waarschijnlijk al van je af..quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehm 6.5 jaar muay thai, 4 jaar wing tsun , straatvechten en in italie, duitsland en belgie op vechtkampen gezeten. ik heb echt geen vriendjes nodig
nee die emo foto's van jou trekken zalenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar wees niet bang.. Gstar tshirts zijn het ook niet...
als jij denkt dat ik emo ben, kan je beter nog wat onderzoek plegenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee die emo foto's van jou trekken zalen![]()
En nou evenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:14 schreef Michielos het volgende:
a) het valt op
b) meiden raken nieuwsgierig
c) Hierdoor raak je aan de praat en meer (GHEHE)
d) het ziet ontzettend mooi uit.
ik zeg niet dat wolven niet stoer zijn, en dat ik je shirt niks vind... maar ik betwijfel of een shirt een ruzie kan uitlokken waar een vrouw op geiltquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
wolven staan symbool voor solidariteit, ovelrevingsdrang en broederschap. verder zijn het schitterende wezens. dit straal ik subliminaal over.
TS heeft het gevoel dat ie flink in een hoekje gebashed word, dus begint gooit het gesprek maar op een andere toer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
wolven staan symbool voor solidariteit, ovelrevingsdrang en broederschap. verder zijn het schitterende wezens. dit straal ik subliminaal over.
toe maar, laat mijn wereld maar instortenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*crash*quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:36 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
toe maar, laat mijn wereld maar instorten
Ze heeft gelijk tho..quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:36 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
toe maar, laat mijn wereld maar instorten
a) jij vind dat ik voor lul loop. Waarschijnlijk loop jij je lke avond nog in slaap te rukken. Je mening is niks waard , sonnyquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En nou even
De replay
(a) Ja want je loopt voor lul. Een Wolvenshirt is voor vieze mannen met vaak vet lang haar.
(b) In je dromen ze kijken waarschijnlijk omdat ze je vies vinden.
c) Ik wil een foto van die chicks !! monster girls![]()
d) Nee en verder zie punt (a)
mompelt iets van durven en willen.. dat was toch een legitiem argument, naar het schijnt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oja, en ik durf er tenminste foto's in te zetten
sorry ik zag dat je een fout maaktequote:Op dinsdag 10 november 2009 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
wie was degene die het over een andere boeg gooide door mij te verwijten dat ik niet kan vechten en er vriendjes bij moet halen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:36 schreef ko_On het volgende:
[..]
TS heeft het gevoel dat ie flink in een hoekje gebashed word, dus begint gooit het gesprek maar op een andere toer.
lame..
..
tering, wat een slechte soepquote:
a) je kan niet tegen kritiekquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
a) jij vind dat ik voor lul loop. Waarschijnlijk loop jij je lke avond nog in slaap te rukken. Je mening is niks waard , sonny
b) Denk dat ik 555x meer geneukt heb dan jij in je hele leven. ruk ze !!
c) Dat mag ji denken
d) smaken verschillen en gelukkig is jouw smaak niet die van de babes die ik volblaf
als ik een gast in een wolvenshirt zag lopen zou ik denken: Wat een mongolquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
a) jij vind dat ik voor lul loop. Waarschijnlijk loop jij je lke avond nog in slaap te rukken. Je mening is niks waard , sonny
c) Dat mag ji denken
d) smaken verschillen en gelukkig is jouw smaak niet die van de babes die ik volblaf
gelukkig is jouw mening niet waard en denken vele meiden dat wanneer ze jou zien lopenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:39 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
als ik een gast in een wolvenshirt zag lopen zou ik denken: Wat een mongol
Dat ging gewoon over jou, een wetenschappelijk feitje naar mijn inziens, jij ging op de persoon af, wat ik lame vind.. maar ja, wat telt mijn mening? Jij blaft toch 555x zo veel meiden vol? Am i right?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
wie was degene die het over een andere boeg gooide door mij te verwijten dat ik niet kan vechten en er vriendjes bij moet halen?
Elke vrouw die ik ken walgt van wolven shirts.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
c) Dat mag ji denken
nja, ik ben er iig niet bang voor om mensen te laten zien wie ik benquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
mompelt iets van durven en willen.. dat was toch een legitiem argument, naar het schijnt?
'quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
a) je kan niet tegen kritiek
b) dan ben je gewoon goedkoop
c) tijd voor een soatest
d) het is maar goed dat smaken verschillen, anders had je die lelijke hoeren moeten delen
feit is gewoon dat ik geen wolvenshirt nodig heb om een hattrick te makenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
gelukkig is jouw mening niet waard en denken vele meiden dat wanneer ze jou zien lopen
Of kom je niet buiten?
Het is overleven hier hoor?
Wolvenshirts helpen mij daarbij om genoemde redenen.
dan begin maar met het wetenschappelijk bewijs voor je claim te leverenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:40 schreef ko_On het volgende:
[..]
Dat ging gewoon over jou, een wetenschappelijk feitje naar mijn inziens, jij ging op de persoon af, wat ik lame vind.. maar ja, wat telt mijn mening? Jij blaft toch 555x zo veel meiden vol? Am i right?
zegt de kneus die mij emo noemtquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
'
Ik respecteer je mening maar hij staat vol van de bonte aannames. En anekdotes, eigen aannames zijn niks waard.
Gebaseerd op je foto's...quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zegt de kneus die mij emo noemt
Godver, nu dacht ik weer aan tietenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Gebaseerd op je foto's...
Verkapt: Mannen kijk mijn fobo want ik ben een vrouw
als ik zou willen dat mannen naar mijn fobo keken, had ik er wel een topic over aangemaakt..quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Gebaseerd op je foto's...
Verkapt: Mannen kijk mijn fobo want ik ben een vrouw
Nee, want dan zou je voor aandachtshoer worden uitgemaakt. Er zijn betere manieren. Dit was een beterequote:Op dinsdag 10 november 2009 01:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik zou willen dat mannen naar mijn fobo keken, had ik er wel een topic over aangemaakt..
Nee dan valt het op. Je zegt heel stoer:quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik zou willen dat mannen naar mijn fobo keken, had ik er wel een topic over aangemaakt..
"ja dat haat ik ook inderdaad, gaten in je t-shirt"quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:44 schreef ko_On het volgende:
Zeg TS; wat voor een reacties had je trouwens verwacht, bij het maken van dit topic?
Dat is dan wel weer ongelooflijk cool en alfa malequote:Op dinsdag 10 november 2009 01:45 schreef Michielos het volgende:
anyway back on topic dan maar?
wat vinden jullie van brandgaten op shirts tijdens uitgaan?
Reden om iemand voor z'n bek te meppen, omdat hij mijn mooie shirt brand?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:45 schreef Michielos het volgende:
anyway back on topic dan maar?
wat vinden jullie van brandgaten op shirts tijdens uitgaan?
heb je mij zien tiepen dat ik emofoto's heb? nee?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee dan valt het op. Je zegt heel stoer:
HEHHAHAA HIJ ZEGT DAT IK EMO BEN OMG!!! EN EMO FOTO"S HEB..
zodat iedereen je fobo klikt om dat te controleren.. je hebt het nu inmiddels 3x verteld ofzo...!!!
Dit was gewoon de manier om het -in secret- te doen
555 x 0 = nog steeds 0quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
c) Dat mag ji denken
WOL-VEN-SHIRTquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je mij zien tiepen dat ik emofoto's heb? nee?
ik heb ook nooit gevraagd om reacties erop..
ga samen een wolfshirt delen
met gaten in je t-shirt zie je er idd gehavend uit.. als iemand die een hard leven leidt. dit leidt ook weer tot zelfvertrouwen en aandacht van de meiden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:45 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer ongelooflijk cool en alfa male
Je klinkt nu echt op een vreselijk ongeloofwaardige manier als iemand die zich een slachtofferrol wil aannemen en -zogenaamd van NIKS weetquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je mij zien tiepen dat ik emofoto's heb? nee?
ik heb ook nooit gevraagd om reacties erop..
ga samen een wolfshirt delen
quote:
dat dusquote:
primaquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je klinkt nu echt op een vreselijk ongeloofwaardige manier als iemand die zich een slachtofferrol aanneemt..
als je zoals jou redeneert is alles zelfvertrouwen verhogendquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
met gaten in je t-shirt zie je er idd gehavend uit.. als iemand die een hard leven leidt. dit leidt ook weer tot zelfvertrouwen en aandacht van de meiden.
ik ga uit voor de meiden. De rest is een leuke bijkomstigheidquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:48 schreef ko_On het volgende:
Dude, waar de fuck'd ga jij voor uit?
Male attention whore..
ofzo.
amenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef morningstorm het volgende:
zat ff je topics na te lezen die je aanmaakt, en ik kan alleen maar concluderen dat jezelf een ''rustige'' jongen vind die om elk klein dingetje opwind. Als je zoveel chicks naar bed krijgt, ga dat alsjeblieft doen nu met je wolvenshirt, en ga in het café trollen of samen met Flammie Magic spelen ofzo.
Moge het duidelijk zijn: STERF, TS, STERF.
Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt
doodsbedreiging. Hier staat ban op , geloof ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef morningstorm het volgende:
zat ff je topics na te lezen die je aanmaakt, en ik kan alleen maar concluderen dat jezelf een ''rustige'' jongen vind die om elk klein dingetje opwind. Als je zoveel chicks naar bed krijgt, ga dat alsjeblieft doen nu met je wolvenshirt, en ga in het café trollen of samen met Flammie Magic spelen ofzo.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ga uit voor de meiden. De rest is een leuke bijkomstigheid
De woorden die het leven van de TS deed veranderen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef morningstorm het volgende:
Wat heb IK hier nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef morningstorm het volgende:
valt mensen irriteren tot op het bot ook hieronder?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
doodsbedreiging. Hier staat ban op , geloof ik
vechten is goed voor je zelfvertrouwen. Je leert erdoor overleven.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
want vechten en brandgaten zijn een leuke bijkomstigheid
LAAT MIJ ER IN GODSNAAM BUITEN! Pleasequote:Op dinsdag 10 november 2009 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wolfman en Flammie zijn klasgenootjes in in het derde vmbo heb ik idee.
Na het zien van dit topic maar ze schijnen dit vaker te doen ?
Is het weer puber tijd op fok
ik zit in het 2de van VMBOquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wolfman en Flammie zijn klasgenootjes in in het derde vmbo heb ik idee.
Na het zien van dit topic maar ze schijnen dit vaker te doen ?
Is het weer puber tijd op fok
hij vond het gewoon leuk om 2 vliegen in 1 klap te slaan ÒF hij nam het voor het meisje op omdat hij met haar wil neukenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat heb IK hier nou weer mee te maken
Ik draag geen wolvenshirts.. en verder krijg je een leuke ban wegens je nice doodverwensing dus hf
niets, maar jullie zitten ongeveer op hetzelfde niveau van kansloosheid. (ja, ik zei iets, jij mag jezelf gelukkig prijzen dat je net erboven zit, en dit komt alleen omdat je topics (lees: heel soms) vermakelijk zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat heb IK hier nou weer mee te maken
Ik draag geen wolvenshirts.. en verder krijg je een leuke ban wegens je nice doodverwensing dus hf
Wat heb jij dan allemaal bereikt dat je deze conclusies mag trekken?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:52 schreef morningstorm het volgende:
[..]
niets, maar jullie zitten ongeveer op hetzelfde niveau van kansloosheid. (ja, ik zei iets, jij mag jezelf gelukkig prijzen dat je net erboven zit, en dit komt alleen omdat je topics (lees: heel soms) vermakelijk zijn.
kom op.. overleven.. we leven niet meer in de oertijd hoor..quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
vechten is goed voor je zelfvertrouwen. Je leert erdoor overleven.
brandgaten zijn wel iets minder inderdaad.
Ts is zo vijftien.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ga uit voor de meiden. De rest is een leuke bijkomstigheid
Hier serieus op in gaan is nutteloos, aangezien alles wat ik aandraag wordt afgekapt als ongeloofwaardig, je wilt op dit moment geloven dat ik absoluut niets heb bereikt in mijn leven en ik ga het ook niet proberenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:52 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat heb jij dan allemaal bereikt dat je deze conclusies mag trekken?
Hey mofo, kijk uit wat je zegtquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ts is zo vijftien.
Uitgaan is sowieso voor kinderen maar dan helemaal die mannetjes die zo veel mogelijk willen scoren en dat helemaal verkeerd aanpakken. Al is ts daar wel de grote held in met zijn WOLVEN
Shirt !
Ik weet niet of jij wel eens uitgaat maar er gebeurd in een cafe niet veel met een advocaat hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kom op.. overleven.. we leven niet meer in de oertijd hoor..
tegenwoordig gaat bijna alles via de advocaat... MONDELING, zonder vuistjes
dankzij mensen zoals jij, hebben mensen zelfverdedigingscursussen nodig..
toch best triest hoor, ruzie hebben om een shirt
is goed vrindquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:53 schreef ko_On het volgende:
Oke! Het is leuk geweest, morgen is er weer een dag.
Slaap lekker wolvenshirtman, iks iks.. kusje.. spreek je later he?
dankzij kneuzen zoals jij, was ik niet duidelijk?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij wel eens uitgaat maar er gebeurd in een cafe niet veel met een advocaat hoor
inderdaad, wie zuipt die rommel nouquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij wel eens uitgaat maar er gebeurd in een cafe niet veel met een advocaat hoor
dat lepel je, dat kan je niet eens fatsoenlijk drinkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:56 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
inderdaad, wie zuipt die rommel nou
ik lok het niet uit? ze lachen mij uit of spreken mij aan of maken ruzie. ik begin i.i.g. niet uit mezelf.. nooit niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dankzij kneuzen zoals jij, was ik niet duidelijk?
Aah we hebben die drie stoute jongetjes van de klas compleet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:54 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Hey mofo, kijk uit wat je zegt![]()
als jij nooit uitgaat en geen leven hebt is het nog niet voor kinderen
heb eerste uur engels inderdaadquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aah we hebben die drie stoute jongetjes van de klas compleet.
Moeten jullie drie niet naar school morgen kindjes ?
Daarom? wie zuipt het nouquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat lepel je, dat kan je niet eens fatsoenlijk drinken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Boks baas Bielsquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:57 schreef Biels het volgende:
Al die haters hier op dat shirt. Dat is gewoon stijl, dat jullie dat nou niet begrijpen getuigt meer van een gebrek aan smaak. Oh, en als je het lelijk vind ben je zelf lelijk, true story.
Boks Michielos.
nee, want je bent een o zo ''rustige'' jongen waarvan zijn bloed bij sommige dingen gaat kokenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik lok het niet uit? ze lachen mij uit of spreken mij aan of maken ruzie. ik begin i.i.g. niet uit mezelf.. nooit niet.
oke, dus omdat iemand om je moet lachen, of iets tegen je zegt, moet je gelijk knokken?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik lok het niet uit? ze lachen mij uit of spreken mij aan of maken ruzie. ik begin i.i.g. niet uit mezelf.. nooit niet.
Hij hoopt gewoon dat je doodgaat . Dat is totaal iets anders als iemand dreigen te doden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
doodsbedreiging. Hier staat ban op , geloof ik
ja tentamen AIR, dat zuigt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aah we hebben die drie stoute jongetjes van de klas compleet.
Moeten jullie drie niet naar school morgen kindjes ?
Jij bent zeker zo'n watje die iedereen over zich heen laat lopen. Dat dat even duidelijk is, maakt verder niet uit hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, dus omdat iemand om je moet lachen, of iets tegen je zegt, moet je gelijk knokken?
das wel, sja erg zuur voor je..
de ander moet meteen lachen en iemand belachelijk zetten. Dat hoeft niemand te pikken. Ik zeg enkel dat ik het niet op prijs stel waarna ze meestal beginnen te duwen. Dat is tevens het laatste dat ze doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, dus omdat iemand om je moet lachen, of iets tegen je zegt, moet je gelijk knokken?
das wel, sja erg zuur voor je..
hopen dat iemand doodgaat is hoogst onsympatiekquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:58 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hij hoopt gewoon dat je doodgaat . Dat is totaal iets anders als iemand dreigen te doden.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:01 schreef ko_On het volgende:
Er is dus schijnbaar een redelijke subcultuur als je het hebt over wolfenshirts! Waar koop je die dingen eig?:')
nee, ik negeer liever dan dat ik mn handjes vuil maak aan dat...quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n watje die iedereen over zich heen laat lopen. Dat dat even duidelijk is, maakt verder niet uit hoor.
Dat zelfde valt over TS te zeggenquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
hopen dat iemand doodgaat is hoogst onsympatiek
Gewoon, in elke zichzelf respecterende underground kledingwinkel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:01 schreef ko_On het volgende:
Er is dus schijnbaar een redelijke subcultuur als je het hebt over wolfenshirts! Waar koop je die dingen eig?:')
of je luistert er gewoon niet naar?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
de ander moet meteen lachen en iemand belachelijk zetten. Dat hoeft niemand te pikken. Ik zeg enkel dat ik het niet op prijs stel waarna ze meestal beginnen te duwen. Dat is tevens het laatste dat ze doen.
Tuurlijk, steek je kop maar in het zandquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik negeer liever dan dat ik mn handjes vuil maak aan dat...
dan hou ik er een veel gezelligere avond aan over...
volgens mij HOAX-ed hij hier de hele boel bij elkaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:02 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat zelfde valt over TS te zeggen
aah dus ik ga je sarren, uitlachen e.d. en jij luistert er "gewoon even niet naar".quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je luistert er gewoon niet naar?
mja.. testosteron enzo.. verspilde moeite
uhm.. surequote:Op dinsdag 10 november 2009 02:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk, steek je kop maar in het zand. Dat is zo mogelijk nog sneuer dan mensen over je heen laten lopen. En daarom durf jij geen wolvenshirt te dragen en TS wel. En daarom is hij de winnaar die hij nu is.
Tjsa dan weet ik in ieder geval van wie ik het moet aanhorenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:54 schreef morningstorm het volgende:
[..]
Hier serieus op in gaan is nutteloos, aangezien alles wat ik aandraag wordt afgekapt als ongeloofwaardig, je wilt op dit moment geloven dat ik absoluut niets heb bereikt in mijn leven en ik ga het ook niet proberen
P.S. het feit dat wij hier met zijn allen om 2 uur 's nachts zitten te flamen zegt al genoeg lijkt me (ja, ik val daar ook onder..)
En als iemand in de klas wat over je zegt, negeer je het dan ook? Of misbruik je dan je machtspositie om ze terecht te zetten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. sure![]()
maar aangezien deze struisvogel morgen weer les moet geven, wens ik jullie een fijn leven toe.. ofzoiets
waar geef jij dan les inquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. sure![]()
maar aangezien deze struisvogel morgen weer les moet geven, wens ik jullie een fijn leven toe.. ofzoiets
nee, ik heb wel betere dingen te doen.. het gezellig hebben bijvoorbeeld ipv de kroeg uitgegooit te worden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
aah dus ik ga je sarren, uitlachen e.d. en jij luistert er "gewoon even niet naar".
mompelt iets van "blaming the victim"
Respect voor jullie twee, maar ze zijn ook blegh!quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. Met d'r gehaat op wolvenshirts.
JIj bent sneuquote:
Media Designquote:
Hier ga ik niet op in. i.p.v. te bashen kun je ook verfijnen en met mij de diepte induiken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:07 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
JIj bent sneu![]()
Een beetje meeprofiteren op TS zijn niet zo originele wolvenshirt topic en dan kiezen voor zijn kant. Die shirts zijn zo stront afgezaagd dat ze bijna niet te verdedigen vallen vanuit visueel oogpunt. Breezers zoeken geen halfgare gozer met 3 wolvenkoppen op zijn pens geplakt, en al helemaal niet als het geen G-star is. Bovendien link ik mensen met dat soort shirts altijd aan asociale familietakken en mislukte pauperbuurten.
Amen
o ja, en zoek het woord haat nog maar eens op.. kneusquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. Met d'r gehaat op wolvenshirts.
Nog zo'n falerquote:
Ik denk dat ik wel weet wat de betekenis van het woord "haat" is, hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
o ja, en zoek het woord haat nog maar eens op.. kneus
neen, ik heb dit account van een vriend van mequote:Op dinsdag 10 november 2009 02:09 schreef morningstorm het volgende:
ts ben jij dit? :/
http://m0kk3l.hyves.nl/profiel/
Tuurlijk, het eens zijn met een topic is meeliftenquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:07 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
JIj bent sneu![]()
Een beetje meeprofiteren op TS zijn niet zo originele wolvenshirt topic en dan kiezen voor zijn kant. Die shirts zijn zo stront afgezaagd dat ze bijna niet te verdedigen vallen vanuit visueel oogpunt. Breezers zoeken geen halfgare gozer met 3 wolvenkoppen op zijn pens geplakt, en al helemaal niet als het geen G-star is. Bovendien link ik mensen met dat soort shirts altijd aan asociale familietakken en mislukte pauperbuurten.
Amen
Noem je dat tegenwoordig zo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
neen, ik heb dit account van een vriend van me
kijk, en deze quote gaat heel mooi ff naar een mod, cheers voor 't antwoordquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
neen, ik heb dit account van een vriend van me
volgens mij staat MIJN mening daar duidelijk geformuleerd, die van anderen zullen mij over dezen een worst wezenquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk, het eens zijn met een topic is meeliften. Stel je aan watje, en vorm je eigen mening in plaats van mee te liften op de reacties van anderen.
P-w-n-d/tquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:11 schreef morningstorm het volgende:
[..]
kijk, en deze quote gaat heel mooi ff naar een mod, cheers voor 't antwoord
eehr? ik bedoel ermee te zeggen dat ik altijd op dit account post maar ik geeneens michiel heet. Die vriend wel maar die fokt nog amperquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:11 schreef morningstorm het volgende:
[..]
Tsssss.. Account sharing...quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr? ik bedoel ermee te zeggen dat ik altijd op dit account post maar ik geeneens michiel heet. Die vriend wel maar die fokt nog amper
dan kun je vast ook wel zien dat ik nergens haat spui over wolvenshirts..quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wat de betekenis van het woord "haat" is, hoor.
hoogst ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr? ik bedoel ermee te zeggen dat ik altijd op dit account post maar ik geeneens michiel heet. Die vriend wel maar die fokt nog amper
quote:De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Altijd?? nee .. er zijn momenten waarvan ik superkwaad wordt.
Uiteraard, posten op andermans account is banbaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:11 schreef morningstorm het volgende:
[..]
Misschien moet jij even nazoeken wat "haten op" betekent, dan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan kun je vast ook wel zien dat ik nergens haat spui over wolvenshirts..
ik vind ze gewoon lelijk
vraag je dat aan een NSB partijlid?quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Uiteraard, posten op andermans account is banbaar. Ik heb hier 2 dingen op te zeggen.
1. Walgelijke NSB'er dat je er eentje bent. Hoe sneu is het om mensen te gaan verlinken die je niet eens kent.
2. Whehe, beginner, alsof dit een probleem is.
dude... stfu, dit ga je niet winnen..quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Misschien moet jij even nazoeken wat "haten op" betekent, dan.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar op met je motherfucking wolvenshirt . Eat you alive motherbitch !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With money you can buy a clock, but not time.
Nee, dat is een algemene opmerking, verkapt in vragende vorm. Maar dan zonder het vraagteken. Want het is geen echte vraag. Snap je?quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:14 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
vraag je dat aan een NSB partijlid?
ja, maar een NSB'er zou zeggen: Neen dat is niet sneuquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, dat is een algemene opmerking, verkapt in vragende vorm. Maar dan zonder het vraagteken. Want het is geen echte vraag. Snap je?
dat dus, en dit vergelijken met NSB-praktijken, biels, het is voor jou tijd om weer eens van je vierkante meter die jij je kamer noemt af te komen en dat verschrikkelijke zonlicht in te stappen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:14 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
vraag je dat aan een NSB partijlid?
ts heeft geen vriendin, zijn moeder loopt er waarschijnlijk meerond.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:18 schreef Winner_Taco het volgende:
Zou TS een gehandicapte vriendin met zo'n shirt hebben
[ afbeelding ]
Moet jij niet eens slapen.. lesgeven enzoquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude... stfu, dit ga je niet winnen..
ga terug naar je bedje voordat mama boos wordt
hmmmm.... ik heb veel fantasie, maar toch ben ik niet in staat om een mooie vrouw in deze t-shirt in te beeldenquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:18 schreef Winner_Taco het volgende:
Zou TS een gehandicapte vriendin met zo'n shirt hebben
[ afbeelding ]
ga jij maar trekken op je kaartjes, met je kansloze magic.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Moet jij niet eens slapen.. lesgeven enzo
Heb ik het tegen jou?quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:21 schreef morningstorm het volgende:
[..]
ga jij maar trekken op je kaartjes, met je kansloze magic.
Magic is te zielig voor woorden . Van die nerdjes die dat spelen. Ik heb nog een filmpje op youtube gezet waar ik een Black Lotus E1 met een kaars verminkquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
Heb ik het tegen jou?
Je bent volgens mij echt een kansloze pauper die nooit iets bereikt heeft in het leven en hier gaat afreageren op mensen die wel dingen te doen hebben.
Durf te wedden dat jij magic nooit zult snappen
Scherpquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:15 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Wolvenshirts zorgen er ook voor dat je niet meer kan tellen?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehm 6.5 jaar muay thai, 4 jaar wing tsun , straatvechten en in italie, duitsland en belgie op vechtkampen gezeten. ik heb echt geen vriendjes nodig
quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
c) Dat mag ji denken
Iemand die hier zijn reken kwaliteiten op los wilt laten? 2 VMBO = 14 jaar tenzij hij echt extreem dom is dan is hij 15quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zit in het 2de van VMBO
Flammie ken ik helaas niet(ja van fok)
Dus als baby hoekte hij iedereen neer met z'n rammelaar?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:41 schreef BorusBulldog het volgende:
Om ook maar even op dit pauper topic te reageren.
[..]
[..]
[..]
Iemand die hier zijn reken kwaliteiten op los wilt laten? 2 VMBO = 14 jaar tenzij hij echt extreem dom is dan is hij 15
Vergeet niet dat hij al vanaf zijn 6e elke week "een babe volblaft"quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus als baby hoekte hij iedereen neer met z'n rammelaar?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:44 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij al vanaf zijn 6e elke week "een babe volblaft"
Brace for epic!quote:
Wat had je dan verwachtquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:24 schreef Michielos het volgende:
de reviews zeggen het zelf al..
"born to bone is more like it when you wear this fucker around"
en nog steeds zeiken jullie me af....
smaak?? nogmaals lees die grotendeels positieve reviews. Die gasten weten wat het is om een wolvenshirt te dragen en babes te geven.quote:
Gaan we weerquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
smaak?? nogmaals lees die grotendeels positieve reviews. Die gasten weten wat het is om een wolvenshirt te dragen en babes te geven.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:45 schreef MaraSala het volgende:
Michielos heeft te lang en te vaak gevochten en zo is hij o zelfverzekerd wat weer resulteerd in arrogantie. Nadat jij je "moves" hebt gemaakt dumpen de chicks je weer omdat je zegt I'm It.
Groetjes
pm me even voor een afspraak.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:54 schreef MaraSala het volgende:
Kun je zien hoe arrogant je bent![]()
zielig mannetje
Oke 14-jarig mannetje, ga je nu weer rustig terug aan je huiswerk?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik dump ze altijd inderdaad, niet andersom.
Ye, ik was bezig met maatschappijleer. Daarvoor heb ik de film Titanic moeten kijken en moet er een samenvatting van maken. Weet niet hoe te beginnen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:56 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Oke 14-jarig mannetje, ga je nu weer rustig terug aan je huiswerk?
Begin met een stoer shirt, dan heersch je al gewoonquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ye, ik was bezig met maatschappijleer. Daarvoor heb ik de film Titanic moeten kijken en moet er een samenvatting van maken. Weet niet hoe te beginnen!
ik wil nu een ironmaiden shirt. Daar staan van die coole skeletten op !!einz11quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Begin met een stoer shirt, dan heersch je al gewoon
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:01 schreef MaraSala het volgende:
Ga op twitter we hoeven niet te weten wat je nu aan t doen bent
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:01 schreef MaraSala het volgende:
Ga op twitter we hoeven niet te weten wat je nu aan t doen bent
wat dacht je van doodgaan? of is dit irrelevant en weer een doodsbedreiging?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ye, ik was bezig met maatschappijleer. Daarvoor heb ik de film Titanic moeten kijken en moet er een samenvatting van maken. Weet niet hoe te beginnen!
Ik stoer doen? Nee, Michielos die doet niet stoer...quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Probeer niet zo stoer te doen, iedereen weet dat je Michielos zou ontvangen.
Sterke mannen roepen nou eenmaal sterke reacties op. Hij is heel vredelievend, maar als het moet staat hij er. Dat zijn gewoon de feiten, niet opscheppen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:08 schreef MaraSala het volgende:
[..]
Ik stoer doen? Nee, Michielos die doet niet stoer...
Ik dump de chickies, wat zeg je over me shirt?
Nee, dat doet Michielos niet want Michielos is een rustige jongen
correctie. ik ben normaal gesproken een rustige jongen tenzij je me de pis lauw maakt. Ik ben alleen voor niemand bang en laat me door niemand iets zeggen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:08 schreef MaraSala het volgende:
[..]
Ik stoer doen? Nee, Michielos die doet niet stoer...
Ik dump de chickies, wat zeg je over me shirt?
Nee, dat doet Michielos niet want Michielos is een rustige jongen
quote:
quote:
dit shirt houdt me in leven en de bitches die ik ermee krijg geven kwaliteit aan mijn leven, as easy as that.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:14 schreef Beach het volgende:
Michielos internetheld met je lelijke shirt.
Dat ook nog eensquote:
Beach=baasquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:14 schreef Beach het volgende:
Michielos internetheld met je lelijke shirt.
heb je hem weer..quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:19 schreef Flammie het volgende:
Meiden die fokkers voor internetheld uitmaken maar zelf hard-to-get spelen
Oh god, heb je nou nog niet je account in de prullenbak gegooid? Het is bijna half 1, mooie tijd om naar de kapper te gaan, even millimeteren zodat je homokapsel weg is en vervolgens gelijk door naar de sportschool om je babyvet eraf te werken. Kom dan terug want tot die tijd heb jij geen postrechten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Sterke mannen roepen nou eenmaal sterke reacties op. Hij is heel vredelievend, maar als het moet staat hij er. Dat zijn gewoon de feiten, niet opscheppen.
Oh shit, krijgen we dit weerquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:24 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Oh god, heb je nou nog niet je account in de prullenbak gegooid? Het is bijna half 1, mooie tijd om naar de kapper te gaan, even millimeteren zodat je homokapsel weg is en vervolgens gelijk door naar de sportschool om je babyvet eraf te werken. Kom dan terug want tot die tijd heb jij geen postrechten.
Het wordt al door zoveel mensen aangekaart, dus doe er wat mee.quote:
Ts heeft iemand verslagen met tekken 2quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik speel geen gamesquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ts heeft iemand verslagen met tekken 2
Waar haal je anders die fantasie vandaan? Baas en wolvenshirt (quote:
Ik maakte een heel vreemd gorgelhoestlachje net als mijn gehandicapte collega toen ik dat las.quote:
Dat nummer is al een apart topic waard.quote:
Hier moet ik ook iedere keer weer om lachenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |