Nog zo'n falerquote:
Ik denk dat ik wel weet wat de betekenis van het woord "haat" is, hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
o ja, en zoek het woord haat nog maar eens op.. kneus
neen, ik heb dit account van een vriend van mequote:Op dinsdag 10 november 2009 02:09 schreef morningstorm het volgende:
ts ben jij dit? :/
http://m0kk3l.hyves.nl/profiel/
Tuurlijk, het eens zijn met een topic is meeliftenquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:07 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
JIj bent sneu![]()
Een beetje meeprofiteren op TS zijn niet zo originele wolvenshirt topic en dan kiezen voor zijn kant. Die shirts zijn zo stront afgezaagd dat ze bijna niet te verdedigen vallen vanuit visueel oogpunt. Breezers zoeken geen halfgare gozer met 3 wolvenkoppen op zijn pens geplakt, en al helemaal niet als het geen G-star is. Bovendien link ik mensen met dat soort shirts altijd aan asociale familietakken en mislukte pauperbuurten.
Amen
Noem je dat tegenwoordig zo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
neen, ik heb dit account van een vriend van me
kijk, en deze quote gaat heel mooi ff naar een mod, cheers voor 't antwoordquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
neen, ik heb dit account van een vriend van me
volgens mij staat MIJN mening daar duidelijk geformuleerd, die van anderen zullen mij over dezen een worst wezenquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk, het eens zijn met een topic is meeliften. Stel je aan watje, en vorm je eigen mening in plaats van mee te liften op de reacties van anderen.
P-w-n-d/tquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:11 schreef morningstorm het volgende:
[..]
kijk, en deze quote gaat heel mooi ff naar een mod, cheers voor 't antwoord
eehr? ik bedoel ermee te zeggen dat ik altijd op dit account post maar ik geeneens michiel heet. Die vriend wel maar die fokt nog amperquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:11 schreef morningstorm het volgende:
[..]
Tsssss.. Account sharing...quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr? ik bedoel ermee te zeggen dat ik altijd op dit account post maar ik geeneens michiel heet. Die vriend wel maar die fokt nog amper
dan kun je vast ook wel zien dat ik nergens haat spui over wolvenshirts..quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wat de betekenis van het woord "haat" is, hoor.
hoogst ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr? ik bedoel ermee te zeggen dat ik altijd op dit account post maar ik geeneens michiel heet. Die vriend wel maar die fokt nog amper
quote:De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Altijd?? nee .. er zijn momenten waarvan ik superkwaad wordt.
Uiteraard, posten op andermans account is banbaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:11 schreef morningstorm het volgende:
[..]
Misschien moet jij even nazoeken wat "haten op" betekent, dan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan kun je vast ook wel zien dat ik nergens haat spui over wolvenshirts..
ik vind ze gewoon lelijk
vraag je dat aan een NSB partijlid?quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Uiteraard, posten op andermans account is banbaar. Ik heb hier 2 dingen op te zeggen.
1. Walgelijke NSB'er dat je er eentje bent. Hoe sneu is het om mensen te gaan verlinken die je niet eens kent.
2. Whehe, beginner, alsof dit een probleem is.
dude... stfu, dit ga je niet winnen..quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Misschien moet jij even nazoeken wat "haten op" betekent, dan.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar op met je motherfucking wolvenshirt . Eat you alive motherbitch !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With money you can buy a clock, but not time.
Nee, dat is een algemene opmerking, verkapt in vragende vorm. Maar dan zonder het vraagteken. Want het is geen echte vraag. Snap je?quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:14 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
vraag je dat aan een NSB partijlid?
ja, maar een NSB'er zou zeggen: Neen dat is niet sneuquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, dat is een algemene opmerking, verkapt in vragende vorm. Maar dan zonder het vraagteken. Want het is geen echte vraag. Snap je?
dat dus, en dit vergelijken met NSB-praktijken, biels, het is voor jou tijd om weer eens van je vierkante meter die jij je kamer noemt af te komen en dat verschrikkelijke zonlicht in te stappen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:14 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
vraag je dat aan een NSB partijlid?
ts heeft geen vriendin, zijn moeder loopt er waarschijnlijk meerond.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:18 schreef Winner_Taco het volgende:
Zou TS een gehandicapte vriendin met zo'n shirt hebben
[ afbeelding ]
Moet jij niet eens slapen.. lesgeven enzoquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude... stfu, dit ga je niet winnen..
ga terug naar je bedje voordat mama boos wordt
hmmmm.... ik heb veel fantasie, maar toch ben ik niet in staat om een mooie vrouw in deze t-shirt in te beeldenquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:18 schreef Winner_Taco het volgende:
Zou TS een gehandicapte vriendin met zo'n shirt hebben
[ afbeelding ]
ga jij maar trekken op je kaartjes, met je kansloze magic.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Moet jij niet eens slapen.. lesgeven enzo
Heb ik het tegen jou?quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:21 schreef morningstorm het volgende:
[..]
ga jij maar trekken op je kaartjes, met je kansloze magic.
Magic is te zielig voor woorden . Van die nerdjes die dat spelen. Ik heb nog een filmpje op youtube gezet waar ik een Black Lotus E1 met een kaars verminkquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
Heb ik het tegen jou?
Je bent volgens mij echt een kansloze pauper die nooit iets bereikt heeft in het leven en hier gaat afreageren op mensen die wel dingen te doen hebben.
Durf te wedden dat jij magic nooit zult snappen
Scherpquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:15 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Wolvenshirts zorgen er ook voor dat je niet meer kan tellen?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehm 6.5 jaar muay thai, 4 jaar wing tsun , straatvechten en in italie, duitsland en belgie op vechtkampen gezeten. ik heb echt geen vriendjes nodig
quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
a) jij vind dat ik voor lul loop. Waarschijnlijk loop jij je lke avond nog in slaap te rukken. Je mening is niks waard , sonny
b) Denk dat ik 555x meer geneukt heb dan jij in je hele leven. ruk ze !!
c) Dat mag ji denken
d) smaken verschillen en gelukkig is jouw smaak niet die van de babes die ik volblaf
Iemand die hier zijn reken kwaliteiten op los wilt laten? 2 VMBO = 14 jaar tenzij hij echt extreem dom is dan is hij 15quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zit in het 2de van VMBO
Flammie ken ik helaas niet(ja van fok)
Dus als baby hoekte hij iedereen neer met z'n rammelaar?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:41 schreef BorusBulldog het volgende:
Om ook maar even op dit pauper topic te reageren.
[..]
[..]
[..]
Iemand die hier zijn reken kwaliteiten op los wilt laten? 2 VMBO = 14 jaar tenzij hij echt extreem dom is dan is hij 15
Vergeet niet dat hij al vanaf zijn 6e elke week "een babe volblaft"quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus als baby hoekte hij iedereen neer met z'n rammelaar?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:44 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij al vanaf zijn 6e elke week "een babe volblaft"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |