Tuurlijk, steek je kop maar in het zandquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik negeer liever dan dat ik mn handjes vuil maak aan dat...
dan hou ik er een veel gezelligere avond aan over...
volgens mij HOAX-ed hij hier de hele boel bij elkaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:02 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat zelfde valt over TS te zeggen
aah dus ik ga je sarren, uitlachen e.d. en jij luistert er "gewoon even niet naar".quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je luistert er gewoon niet naar?
mja.. testosteron enzo.. verspilde moeite
uhm.. surequote:Op dinsdag 10 november 2009 02:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk, steek je kop maar in het zand. Dat is zo mogelijk nog sneuer dan mensen over je heen laten lopen. En daarom durf jij geen wolvenshirt te dragen en TS wel. En daarom is hij de winnaar die hij nu is.
Tjsa dan weet ik in ieder geval van wie ik het moet aanhorenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:54 schreef morningstorm het volgende:
[..]
Hier serieus op in gaan is nutteloos, aangezien alles wat ik aandraag wordt afgekapt als ongeloofwaardig, je wilt op dit moment geloven dat ik absoluut niets heb bereikt in mijn leven en ik ga het ook niet proberen
P.S. het feit dat wij hier met zijn allen om 2 uur 's nachts zitten te flamen zegt al genoeg lijkt me (ja, ik val daar ook onder..)
En als iemand in de klas wat over je zegt, negeer je het dan ook? Of misbruik je dan je machtspositie om ze terecht te zetten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. sure![]()
maar aangezien deze struisvogel morgen weer les moet geven, wens ik jullie een fijn leven toe.. ofzoiets
waar geef jij dan les inquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. sure![]()
maar aangezien deze struisvogel morgen weer les moet geven, wens ik jullie een fijn leven toe.. ofzoiets
nee, ik heb wel betere dingen te doen.. het gezellig hebben bijvoorbeeld ipv de kroeg uitgegooit te worden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
aah dus ik ga je sarren, uitlachen e.d. en jij luistert er "gewoon even niet naar".
mompelt iets van "blaming the victim"
Respect voor jullie twee, maar ze zijn ook blegh!quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. Met d'r gehaat op wolvenshirts.
JIj bent sneuquote:
Media Designquote:
Hier ga ik niet op in. i.p.v. te bashen kun je ook verfijnen en met mij de diepte induiken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:07 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
JIj bent sneu![]()
Een beetje meeprofiteren op TS zijn niet zo originele wolvenshirt topic en dan kiezen voor zijn kant. Die shirts zijn zo stront afgezaagd dat ze bijna niet te verdedigen vallen vanuit visueel oogpunt. Breezers zoeken geen halfgare gozer met 3 wolvenkoppen op zijn pens geplakt, en al helemaal niet als het geen G-star is. Bovendien link ik mensen met dat soort shirts altijd aan asociale familietakken en mislukte pauperbuurten.
Amen
o ja, en zoek het woord haat nog maar eens op.. kneusquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. Met d'r gehaat op wolvenshirts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |