primaquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je klinkt nu echt op een vreselijk ongeloofwaardige manier als iemand die zich een slachtofferrol aanneemt..
als je zoals jou redeneert is alles zelfvertrouwen verhogendquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
met gaten in je t-shirt zie je er idd gehavend uit.. als iemand die een hard leven leidt. dit leidt ook weer tot zelfvertrouwen en aandacht van de meiden.
ik ga uit voor de meiden. De rest is een leuke bijkomstigheidquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:48 schreef ko_On het volgende:
Dude, waar de fuck'd ga jij voor uit?
Male attention whore..
ofzo.
amenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef morningstorm het volgende:
zat ff je topics na te lezen die je aanmaakt, en ik kan alleen maar concluderen dat jezelf een ''rustige'' jongen vind die om elk klein dingetje opwind. Als je zoveel chicks naar bed krijgt, ga dat alsjeblieft doen nu met je wolvenshirt, en ga in het café trollen of samen met Flammie Magic spelen ofzo.
Moge het duidelijk zijn: STERF, TS, STERF.
Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt
doodsbedreiging. Hier staat ban op , geloof ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef morningstorm het volgende:
zat ff je topics na te lezen die je aanmaakt, en ik kan alleen maar concluderen dat jezelf een ''rustige'' jongen vind die om elk klein dingetje opwind. Als je zoveel chicks naar bed krijgt, ga dat alsjeblieft doen nu met je wolvenshirt, en ga in het café trollen of samen met Flammie Magic spelen ofzo.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ga uit voor de meiden. De rest is een leuke bijkomstigheid
De woorden die het leven van de TS deed veranderen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef morningstorm het volgende:
Wat heb IK hier nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef morningstorm het volgende:
valt mensen irriteren tot op het bot ook hieronder?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
doodsbedreiging. Hier staat ban op , geloof ik
vechten is goed voor je zelfvertrouwen. Je leert erdoor overleven.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
want vechten en brandgaten zijn een leuke bijkomstigheid
LAAT MIJ ER IN GODSNAAM BUITEN! Pleasequote:Op dinsdag 10 november 2009 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wolfman en Flammie zijn klasgenootjes in in het derde vmbo heb ik idee.
Na het zien van dit topic maar ze schijnen dit vaker te doen ?
Is het weer puber tijd op fok
ik zit in het 2de van VMBOquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wolfman en Flammie zijn klasgenootjes in in het derde vmbo heb ik idee.
Na het zien van dit topic maar ze schijnen dit vaker te doen ?
Is het weer puber tijd op fok
hij vond het gewoon leuk om 2 vliegen in 1 klap te slaan ÒF hij nam het voor het meisje op omdat hij met haar wil neukenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat heb IK hier nou weer mee te maken
Ik draag geen wolvenshirts.. en verder krijg je een leuke ban wegens je nice doodverwensing dus hf
niets, maar jullie zitten ongeveer op hetzelfde niveau van kansloosheid. (ja, ik zei iets, jij mag jezelf gelukkig prijzen dat je net erboven zit, en dit komt alleen omdat je topics (lees: heel soms) vermakelijk zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat heb IK hier nou weer mee te maken
Ik draag geen wolvenshirts.. en verder krijg je een leuke ban wegens je nice doodverwensing dus hf
Wat heb jij dan allemaal bereikt dat je deze conclusies mag trekken?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:52 schreef morningstorm het volgende:
[..]
niets, maar jullie zitten ongeveer op hetzelfde niveau van kansloosheid. (ja, ik zei iets, jij mag jezelf gelukkig prijzen dat je net erboven zit, en dit komt alleen omdat je topics (lees: heel soms) vermakelijk zijn.
kom op.. overleven.. we leven niet meer in de oertijd hoor..quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
vechten is goed voor je zelfvertrouwen. Je leert erdoor overleven.
brandgaten zijn wel iets minder inderdaad.
Ts is zo vijftien.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ga uit voor de meiden. De rest is een leuke bijkomstigheid
Hier serieus op in gaan is nutteloos, aangezien alles wat ik aandraag wordt afgekapt als ongeloofwaardig, je wilt op dit moment geloven dat ik absoluut niets heb bereikt in mijn leven en ik ga het ook niet proberenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:52 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wat heb jij dan allemaal bereikt dat je deze conclusies mag trekken?
Hey mofo, kijk uit wat je zegtquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ts is zo vijftien.
Uitgaan is sowieso voor kinderen maar dan helemaal die mannetjes die zo veel mogelijk willen scoren en dat helemaal verkeerd aanpakken. Al is ts daar wel de grote held in met zijn WOLVEN
Shirt !
Ik weet niet of jij wel eens uitgaat maar er gebeurd in een cafe niet veel met een advocaat hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kom op.. overleven.. we leven niet meer in de oertijd hoor..
tegenwoordig gaat bijna alles via de advocaat... MONDELING, zonder vuistjes
dankzij mensen zoals jij, hebben mensen zelfverdedigingscursussen nodig..
toch best triest hoor, ruzie hebben om een shirt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |