Dat ging gewoon over jou, een wetenschappelijk feitje naar mijn inziens, jij ging op de persoon af, wat ik lame vind.. maar ja, wat telt mijn mening? Jij blaft toch 555x zo veel meiden vol? Am i right?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
wie was degene die het over een andere boeg gooide door mij te verwijten dat ik niet kan vechten en er vriendjes bij moet halen?
Elke vrouw die ik ken walgt van wolven shirts.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
a) jij vind dat ik voor lul loop. Waarschijnlijk loop jij je lke avond nog in slaap te rukken. Je mening is niks waard , sonny
b) Denk dat ik 555x meer geneukt heb dan jij in je hele leven. ruk ze !!
c) Dat mag ji denken
d) smaken verschillen en gelukkig is jouw smaak niet die van de babes die ik volblaf
nja, ik ben er iig niet bang voor om mensen te laten zien wie ik benquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
mompelt iets van durven en willen.. dat was toch een legitiem argument, naar het schijnt?
'quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
a) je kan niet tegen kritiek
b) dan ben je gewoon goedkoop
c) tijd voor een soatest
d) het is maar goed dat smaken verschillen, anders had je die lelijke hoeren moeten delen
feit is gewoon dat ik geen wolvenshirt nodig heb om een hattrick te makenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
gelukkig is jouw mening niet waard en denken vele meiden dat wanneer ze jou zien lopen
Of kom je niet buiten?
Het is overleven hier hoor?
Wolvenshirts helpen mij daarbij om genoemde redenen.
dan begin maar met het wetenschappelijk bewijs voor je claim te leverenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:40 schreef ko_On het volgende:
[..]
Dat ging gewoon over jou, een wetenschappelijk feitje naar mijn inziens, jij ging op de persoon af, wat ik lame vind.. maar ja, wat telt mijn mening? Jij blaft toch 555x zo veel meiden vol? Am i right?
zegt de kneus die mij emo noemtquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
'
Ik respecteer je mening maar hij staat vol van de bonte aannames. En anekdotes, eigen aannames zijn niks waard.
Gebaseerd op je foto's...quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zegt de kneus die mij emo noemt
Godver, nu dacht ik weer aan tietenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Gebaseerd op je foto's...
Verkapt: Mannen kijk mijn fobo want ik ben een vrouw
als ik zou willen dat mannen naar mijn fobo keken, had ik er wel een topic over aangemaakt..quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Gebaseerd op je foto's...
Verkapt: Mannen kijk mijn fobo want ik ben een vrouw
Nee, want dan zou je voor aandachtshoer worden uitgemaakt. Er zijn betere manieren. Dit was een beterequote:Op dinsdag 10 november 2009 01:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik zou willen dat mannen naar mijn fobo keken, had ik er wel een topic over aangemaakt..
Nee dan valt het op. Je zegt heel stoer:quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik zou willen dat mannen naar mijn fobo keken, had ik er wel een topic over aangemaakt..
"ja dat haat ik ook inderdaad, gaten in je t-shirt"quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:44 schreef ko_On het volgende:
Zeg TS; wat voor een reacties had je trouwens verwacht, bij het maken van dit topic?
Dat is dan wel weer ongelooflijk cool en alfa malequote:Op dinsdag 10 november 2009 01:45 schreef Michielos het volgende:
anyway back on topic dan maar?
wat vinden jullie van brandgaten op shirts tijdens uitgaan?
Reden om iemand voor z'n bek te meppen, omdat hij mijn mooie shirt brand?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:45 schreef Michielos het volgende:
anyway back on topic dan maar?
wat vinden jullie van brandgaten op shirts tijdens uitgaan?
heb je mij zien tiepen dat ik emofoto's heb? nee?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee dan valt het op. Je zegt heel stoer:
HEHHAHAA HIJ ZEGT DAT IK EMO BEN OMG!!! EN EMO FOTO"S HEB..
zodat iedereen je fobo klikt om dat te controleren.. je hebt het nu inmiddels 3x verteld ofzo...!!!
Dit was gewoon de manier om het -in secret- te doen
555 x 0 = nog steeds 0quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
a) jij vind dat ik voor lul loop. Waarschijnlijk loop jij je lke avond nog in slaap te rukken. Je mening is niks waard , sonny
b) Denk dat ik 555x meer geneukt heb dan jij in je hele leven. ruk ze !!
c) Dat mag ji denken
d) smaken verschillen en gelukkig is jouw smaak niet die van de babes die ik volblaf
WOL-VEN-SHIRTquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je mij zien tiepen dat ik emofoto's heb? nee?
ik heb ook nooit gevraagd om reacties erop..
ga samen een wolfshirt delen
met gaten in je t-shirt zie je er idd gehavend uit.. als iemand die een hard leven leidt. dit leidt ook weer tot zelfvertrouwen en aandacht van de meiden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:45 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer ongelooflijk cool en alfa male
Je klinkt nu echt op een vreselijk ongeloofwaardige manier als iemand die zich een slachtofferrol wil aannemen en -zogenaamd van NIKS weetquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb je mij zien tiepen dat ik emofoto's heb? nee?
ik heb ook nooit gevraagd om reacties erop..
ga samen een wolfshirt delen
quote:
dat dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |