Moet jij niet eens slapen.. lesgeven enzoquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dude... stfu, dit ga je niet winnen..
ga terug naar je bedje voordat mama boos wordt
hmmmm.... ik heb veel fantasie, maar toch ben ik niet in staat om een mooie vrouw in deze t-shirt in te beeldenquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:18 schreef Winner_Taco het volgende:
Zou TS een gehandicapte vriendin met zo'n shirt hebben
[ afbeelding ]
ga jij maar trekken op je kaartjes, met je kansloze magic.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Moet jij niet eens slapen.. lesgeven enzo
Heb ik het tegen jou?quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:21 schreef morningstorm het volgende:
[..]
ga jij maar trekken op je kaartjes, met je kansloze magic.
Magic is te zielig voor woorden . Van die nerdjes die dat spelen. Ik heb nog een filmpje op youtube gezet waar ik een Black Lotus E1 met een kaars verminkquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
Heb ik het tegen jou?
Je bent volgens mij echt een kansloze pauper die nooit iets bereikt heeft in het leven en hier gaat afreageren op mensen die wel dingen te doen hebben.
Durf te wedden dat jij magic nooit zult snappen
Scherpquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:15 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Wolvenshirts zorgen er ook voor dat je niet meer kan tellen?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehm 6.5 jaar muay thai, 4 jaar wing tsun , straatvechten en in italie, duitsland en belgie op vechtkampen gezeten. ik heb echt geen vriendjes nodig
quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
a) jij vind dat ik voor lul loop. Waarschijnlijk loop jij je lke avond nog in slaap te rukken. Je mening is niks waard , sonny
b) Denk dat ik 555x meer geneukt heb dan jij in je hele leven. ruk ze !!
c) Dat mag ji denken
d) smaken verschillen en gelukkig is jouw smaak niet die van de babes die ik volblaf
Iemand die hier zijn reken kwaliteiten op los wilt laten? 2 VMBO = 14 jaar tenzij hij echt extreem dom is dan is hij 15quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zit in het 2de van VMBO
Flammie ken ik helaas niet(ja van fok)
Dus als baby hoekte hij iedereen neer met z'n rammelaar?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:41 schreef BorusBulldog het volgende:
Om ook maar even op dit pauper topic te reageren.
[..]
[..]
[..]
Iemand die hier zijn reken kwaliteiten op los wilt laten? 2 VMBO = 14 jaar tenzij hij echt extreem dom is dan is hij 15
Vergeet niet dat hij al vanaf zijn 6e elke week "een babe volblaft"quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus als baby hoekte hij iedereen neer met z'n rammelaar?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:44 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij al vanaf zijn 6e elke week "een babe volblaft"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |