Weet niet, element hangt losquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:02 schreef Noortje. het volgende:
Wat heb je met je gitaar gedaan?
Ik ben moe en ouders zeiken en ik heb het gehaddddddddd.
Moet je niet zo kieskeurig zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 10:01 schreef tliciouz het volgende:
Al 2 maanden geen werk kunnen vinden.
Nee hun zijn kieskeurig!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:02 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Moet je niet zo kieskeurig zijn
Zij.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hun zijn kieskeurig!Ik wil het liefst pakken wat ik pakken kan.
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zij.
Ik ik ik klaag over het feit dat ik kaarten wil winnen voor Extrema maar het niet lukt.
Zag een 'wij zoeken personeel'-briefje hangen bij de AH in de Groenestraat, maar dat zal wel niet handig zijn vanuit Drut'nquote:Op woensdag 11 november 2009 13:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hun zijn kieskeurig!Ik wil het liefst pakken wat ik pakken kan.
Ik woon niet meer in Drutenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:48 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Zag een 'wij zoeken personeel'-briefje hangen bij de AH in de Groenestraat, maar dat zal wel niet handig zijn vanuit Drut'n
JAWEL! Dat zit ik me ook al heeeel lang te bedenken maar had steeds geen zin om het te openen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef Plums het volgende:
Zeg, is er nou echt geen behoefte aan een nieuw 'wat maakt jou wel blij vandaag?' topic?
Nou aan jou de eer nuquote:Op woensdag 11 november 2009 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
JAWEL! Dat zit ik me ook al heeeel lang te bedenken maar had steeds geen zin om het te openen.
Wat maakt jou blij vandaag? #2 astuquote:Op woensdag 11 november 2009 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
JAWEL! Dat zit ik me ook al heeeel lang te bedenken maar had steeds geen zin om het te openen.
uh..quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Bij dezen.
Wat maakt jou WEL blij? Hét topic...
Vertel, ik ben docter Phill.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:17 schreef xxsophietJJ het volgende:
Het feit dat Steven niet doorheeft dat ik stapelverliefd op hem ben.
(Hoort lang verhaal bij)
jij bent die kutjongen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:49 schreef michielboy het volgende:
zon kut jongen uit mn klas iedereen haat hen en vind hem ieri:p
jah xDdquote:
quote:
Waarop je gelogen hebt(!!) over je lengtequote:Op woensdag 18 november 2009 17:11 schreef Plums het volgende:
Vergeten om mn nieuwe ID met nieuwe foto en nieuwe lengte op te halen. Nu moet ik wachten tot morgen
Ik ga aangifte daarvan doen. Is vast strafbaar. Liegen tegen de overheid etcquote:
Boh, waar heb je nog meer allemaal over gelogen op je ID? Je naam?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:20 schreef Plums het volgende:
1 cm..die 1.50 op mn oude was overigens ook niet correct, want toen ik die kreeg was ik maar 1.49.
![]()
Hoe klein bn jij dan wel nietquote:Op woensdag 18 november 2009 17:20 schreef Plums het volgende:
1 cm..die 1.50 op mn oude was overigens ook niet correct, want toen ik die kreeg was ik maar 1.49.
![]()
Op dr ID staat 1.55 en ze heeft er 1cm bij gelogenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe klein bn jij dan wel niet?!
Misselijkheid en weer een normale schoolweek
1.49quote:Op woensdag 18 november 2009 17:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Op dr ID staat 1.55 en ze heeft er 1cm bij gelogenwat krijg je dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
1.55quote:Op woensdag 18 november 2009 17:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe klein bn jij dan wel niet?!
Misselijkheid en weer een normale schoolweek
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
1.49Dat was van het vorige ID. Mis toch terug gaan voor begrijpend lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
En dat ik met jou de stad in moet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat je met mij de stad in moet
Doe maarquote:Op donderdag 26 november 2009 19:37 schreef ForumBeest het volgende:
Kut weer.
Kut toetsen
Kut mensen.
Kut ouders.
Kut forum.
Kut msn.
Kut hyves.
Kut chago.
Kut grrrrrrrrrrrrrrrrrr..
Moet ik doorgaan?
.. dat meen je niet?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef LasTeR het volgende:
Mensen die opbellen en klagen over stroomuitval.
Nadelen van werk.quote:
Nee, netbeheerder.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:10 schreef _Loki het volgende:
[..]
Maar, werk je dan bij zo'n hulpding ofzo? :'D
aaah op die manierquote:Op donderdag 26 november 2009 21:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nee, netbeheerder.Dat soort mensen klagen bij ons, maar die worden weer doorverwezen. Krijg je veel klachten over "kastje naar de muur" maar als ze gelijk naar de "muur" toe lopen hebben ze dat probleem ook niet.
http://www.gasenstroomstoringen.nl/quote:Op donderdag 26 november 2009 21:12 schreef _Loki het volgende:
[..]
aaah op die manier
Neh dan was ik het niet, wij hadden de storingsdienst maar gebeld
Ja dat gaat niet met een router die op stroom werkt hequote:Op donderdag 26 november 2009 21:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
http://www.gasenstroomstoringen.nl/
Mobiel internet.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:15 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet met een router die op stroom werkt he
Hoe nat?!quote:
Dat Snoes haar telefoon niet opneemt. Komop, het is 11 uur, dan ligt een lekker wijf niet in bedquote:Wat maakt jou niet blij vandaag? #4
Mischien vinden ze jou niet intresant genoegquote:Op woensdag 2 december 2009 17:37 schreef Plums het volgende:
Dat sommige mensen maar niet terug smsen
Zijn al je 400 posts per dag zo kwalitatief geruststellend?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Mischien vinden ze jou niet intresant genoeg![]()
Hahaha nee die andere zijn van pure kwaliteitquote:Op woensdag 2 december 2009 17:39 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zijn al je 400 posts per dag zo kwalitatief geruststellend?
Vinden ze wel hoor, maak je maar niet drukquote:Op woensdag 2 december 2009 17:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Mischien vinden ze jou niet intresant genoeg![]()
Dat sommige mensen geen sms doen waarop ik kan terug smsenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:37 schreef Plums het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Nero22 het volgende:
KUT!
Vriendin had sms gestuurd dat ze om 2 uur op zou halen van school om wat te gaan doen (zij is normaal om 4 uur klaar en dan heb ik geen tijd meer). Is net mijn mobiel leeg... Ik zie nu haar sms! Godver.
Schat, ben jij dat?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:37 schreef Plums het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 december 2009 02:56 schreef BorlandFreak het volgende:
Dat ik nog een examen frans te leren heb tegen maandag én dat mijn vriendin zeurt dat ik zondagavond toch nog moet komen.. weer halfuur op die kut bus en dan nog es halfuur terug sjonge jonge
De hele situatiequote:Wat maakt jou niet blij vandaag?
Ik weet anders wel een manier om de stoom weer op gang te krijgenquote:
Heb ik gedaan, was te lui.quote:
Wat mij niet blijk maakt, dat ik die stomme enquete heb ingevuld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yaaay ik ben niet meer alleen hierquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 04:18 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Yaaay ik ben niet meer alleen hier
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:00 schreef Rbhp het volgende:
Stuur je een mooie bos rozen naar je vriendin voor haar verjaardag, zegt ze dat ze niet blij is met de kleur van het plastic/papier eromheen.
FMLquote:Op woensdag 9 december 2009 08:00 schreef Rbhp het volgende:
Stuur je een mooie bos rozen naar je vriendin voor haar verjaardag, zegt ze dat ze niet blij is met de kleur van het plastic/papier eromheen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:00 schreef Rbhp het volgende:
Ja, wat een tuthola he. Zucht, ze is volgens mij na 4 jaar een beetje aan het twijfelen, en we hebben net een huis gekocht...quote:
Laten inslapen, was zo dement als het maar kan. Stond alsmaar tegen de muur aan en ging piepen omdat hij verdwaald was in het gordijnquote:
Had ik eergister ook. Bleek griepje te zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:46 schreef fs180 het volgende:
Voel me enorm brak vandaag, alsof ik een kater heb.
wat een zeikwijfquote:Op woensdag 9 december 2009 08:00 schreef Rbhp het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Ja, wat een tuthola he. Zucht, ze is volgens mij na 4 jaar een beetje aan het twijfelen, en we hebben net een huis gekocht...
oeh, 100% eensch!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:14 schreef W1ckeDxt het volgende:
Meiden die heel erg twijfelen over een relatie en what not, en dan toch met de vriend zijn en: "I LOVE YOU FOREVER, NEVER WANNA LEAVE YOU CRAP" uit roepen.
"Kusje" op een rotonde willen schrijven en maar tot "KUSJ" komen omdat er politie aan komtquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:58 schreef eRrrrJeee het volgende:
door de politie aan de kant worden gezet op klaar lichte dag..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:17 schreef verleiding het volgende:
Die kerel die in de woonkamer aan het schilderen is. Hij zingt keihard, schreeuwt hard, ramt continu op de ramen en deuren, maakt wolvengeluiden en laat heel harde boeren. Daar begon hij om 9 uur mee, en hij is er nu nog mee bezig.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:56 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Wat mij niet blijk maakt, dat ik die stomme enquete heb ingevuld.shit verkeerd GequoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:47 schreef livalo het volgende:
Dat ik nog super veel voor school moet doen, maar me er totaal niet toe kan zetten om ook echt te beginnen. "Het komt nog wel".
- medestudentenquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:02 schreef dikkekaas het volgende:
Dat mijn topic na 2 maanden nog niet vol is
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
- medestudenten
- niet hard kunnen fietsen
- weinig geld
- teveel leuke dingen
- te vroeg opgestaan
- in het weekend moeten werken
- nieuwe boxen nodig
Dat. Maar ik moet nog werken vanavond. Niet lang gelukkig, maar wel veel werk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:31 schreef _Loki het volgende:
ik ben zó moe de laatste tijd. Het is niet leuk meer.
Ik wil slapen verdomme ><''
Ja alleen is het probleem dat ik naar zo'n kut dorp moet waarvan de bus maar 1x per twee uur rijdt. En dat sluit niet aan op de bus die ik daarvoor moet hebben.quote:
Donthate!quote:
ja echt he kan niet slapen niks zit maar doelloos op msn en niemand lijkt te kunnen slapen half fok is nog op msnquote:
Je klinkt als een normale puberquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:03 schreef shanna00 het volgende:
Wow ik klink echt dik als een probleem jongere![]()
Nimmaquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef dikkekaas het volgende:
M'n homeboi uit nimma zou komen, heeft een of andere klapmongool zich bij Veenendaal voor de trein gegooid waardoor hij fucking 2 uur later aankomt dan gepland.
stel je niet aan, moet je maar op tijd anar bed gaan.quote:
wat wou je doen danquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:23 schreef DE_krumpel het volgende:
Dat ik afgewezen ben voor een opleiding wara ik graag naartoe wilde
Dat is behoorlijk klote zeg..Wat wilde je dan doen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:23 schreef DE_krumpel het volgende:
Dat ik afgewezen ben voor een opleiding wara ik graag naartoe wilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |