abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:03:31 #251
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74566689
Moslim pleegt aanslag
PVV -> Moslims deugen niet
Moslims: jij fout, ik jouw bedreig

PVV heeft geen democratische partij structuur
Herman van Veen: PVV is niet democratisch, net de NSB
PVV aanhanger: Jij fout, ik jouw bedreig
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_74566693
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:01 schreef yyentle het volgende:

[..]

De privepeiler van Wilders probeerde mij op te sporen en dit is ook gedeeltelijk gelukt.
Er werd dan gesproken in termen van "thuis langskomen om uitleg te vragen", "vingers breken" en er werd over "doodskisten" gesproken.

Ook al ben je anoniem en is het maar gedeeltelijk gelukt mij op te sporen, beangstigend is het wel.
Dan neem ik aan dat je aangifte van bedreiging hebt gedaan?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74566736
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:01 schreef yyentle het volgende:

[..]

De privepeiler van Wilders probeerde mij op te sporen en dit is ook gedeeltelijk gelukt.
Er werd dan gesproken in termen van "thuis langskomen om uitleg te vragen", "vingers breken" en er werd over "doodskisten" gesproken.

Ook al ben je anoniem en is het maar gedeeltelijk gelukt mij op te sporen, beangstigend is het wel.

Ik geloof dat wij zijn uitgepraat.
pi_74566739
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:59 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Wie zegt dat het PVV-aanhangers zijn, die dit doen? Is dat al vast komen te staan dan?

Het zou mij niks verbazen als het linkserds zijn die de PVV op deze manier een hak proberen te zetten.
Tegenwoordig verbaas ik me nergens meer over. Zelfs niet meer over doodsverheerlijkende kale nichten op de publieke omroep.
pi_74566759
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:03 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dan neem ik aan dat je aangifte van bedreiging hebt gedaan?
Ik hem het OM een bericht gestuurd en daarin alles uiteengezet. Dit is al jaren geleden.

Heb ook een bericht van ze terug ontvangen.
pi_74566783
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:02 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, het is een complot.

Waar heb ik dat toch eerder gehoord.
Waar zeg ik dat er sprake zou zijn van een complot? Het complot speelt zich vooral in jouw hoofd af, geloof ik.
pi_74566797
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:05 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Ik geloof dat wij zijn uitgepraat.
Dat lijkt me ook wel ja.
pi_74566847
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:06 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat er sprake zou zijn van een complot? Het complot speelt zich vooral in jouw hoofd af, geloof ik.
Deze zin was toch van jou afkomstig?
quote:
Het zou mij niks verbazen als het linkserds zijn die de PVV op deze manier een hak proberen te zetten.
pi_74566857
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:01 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Ik vind dat niet echt te vergelijken.

Hoe verwerpelijk de bedreigingen ook zijn, ik snap dat mensen zich bedreigd kunnen voelen door Wilders en handelen uit angst. Hij vertegenwoordigt een beweging en heeft een behoorlijke achterban verworven. Hij heeft dus macht en zit op de plek waar hij die ten gelde kan gaan maken: in Den Haag.

Datzelfde kan ik me niet voorstellen bij Herman van Veen. Hij is "slechts" een zanger, cabaretier, een entertainer. Bedreigingen aan zijn adres vind ik daardoor nog moeilijker te begrijpen... Er is geen andere grond voor dan radeloze woede. Uitvallen naar iemand wiens mening je niet moet. In dit laatste geval is wat mij betreft de vrijheid van meningsuiting dan ook veel meer in het geding. Hij wordt echt slechts aangevallen op wat hij zegt. Niet om wie hij is, wat hij doet of wat hij misschien nog zal doen.
Maar wat is nou het verschil tussen "slechts" een entertainer en "slechts" een cineast?
pi_74566863
In- en intriest dit.
pi_74566878
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Maar wat is nou het verschil tussen "slechts" een entertainer en "slechts" een cineast?
De partij die beledigd werd
Mr. Prolapse 2009
pi_74566932
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:09 schreef yyentle het volgende:

[..]

Deze zin was toch van jou afkomstig?
[..]

Ja, je kunt je gewei er wel bij opzetten, maar in die quote staat dus nergens dat er sprake zou zijn van een complot, oftewel een samenzwering. Ergo, het complot lijkt zich vooral in jouw hoofd af te spelen.
pi_74567006
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:12 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Ja, je kunt je gewei er wel bij opzetten, maar in die quote staat dus nergens dat er sprake zou zijn van een complot, oftewel een samenzwering. Ergo, het complot lijkt zich vooral in jouw hoofd af te spelen.
Jij spreekt van mensen die de PVV een hak willen zetten dus vooralsnog ga ik er maar vanuit dat jij met complottheorieen bezig bent.

Maar dat zijn we inmiddels wel gewend van de systeemhaters toch?
pi_74567009
quote:

[..]

Nou, bijvoorbeeld dat die cineast tegen links aanschopte, en dit met de dood moest bekopen. Terwijl de entertainer die tegen rechts aanschopte alleen wat bedreigingen kreeg te verwerken, en hierover uitgebreid huilie mocht doen bij de vaderlandse publieke omroep.
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2009 @ 11:17:16 #265
230491 Zith
pls tip
pi_74567067
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:43 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat is geen "maar-toch" clausule, hij geeft gewoon aan dat... Maar toch zou zijn dat hij het kan "begrijpen" dat mensen dat doen.
Klinkt wel heel erg linkserig 'ik keur af dat de moslims die joden bedreigen, maar kan het wel begrijpen want ze hadden zo'n slechte jeugd '
quote:
Tsja Pechtold heeft geen afstand gedaan van wat hij heeft losgemaakt met zijn domme uitspraken, evenals van Veen niet.
Heeft wilders afstand gedaan van wat hij heeft losgemaakt?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_74567072
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:15 schreef yyentle het volgende:

[..]

Jij spreekt van mensen die de PVV een hak willen zetten dus vooralsnog ga ik er maar vanuit dat jij met complottheorieen bezig bent.
Precies. Daar ga jij vanuit. Het zit in jouw hoofd, want ik schrijf nergens dat het om een complot zou gaan.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:18:40 #267
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74567120
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:39 schreef bijdehand het volgende:
Een extreem-links figuur bedreigt Herman van Veen zodat de aanhang van de PVV de schuld krijgt. Clever!
Dat is wel het meest aannemelijk. Dat linkse tuig deinst nergens voor terug!
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_74567158
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:17 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Precies. Daar ga jij vanuit. Het zit in jouw hoofd, want ik schrijf nergens dat het om een complot zou gaan.
Misschien moet je de definitie van het woord complot eens opzoeken in het woordenboek.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:20:13 #269
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74567160
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:18 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dat is wel het meest aannemelijk. Dat linkse tuig deinst nergens voor terug!
En de CIA heeft natuurlijk 9/11 gedaan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_74567169
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:17 schreef Zith het volgende:

[..]

Klinkt wel heel erg linkserig 'ik keur af dat de moslims die joden bedreigen, maar kan het wel begrijpen want ze hadden zo'n slechte jeugd '
Klopt en ik verlaag me niet tot het "begrip voor terreur" niveau
quote:
Heeft wilders afstand gedaan van wat hij heeft losgemaakt?
Nee, maar dat is in het kader van een debat (al ontbreekt dat nog steeds ) aanzwengelen over zaken die in de maatschappij spelen, niet het zwartmaken van een politieke partij
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:26:02 #271
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74567370
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En de CIA heeft natuurlijk 9/11 gedaan
Neen.

Maar even serieus. Het linkse tuig heeft er nooit moeite mee gehad 'democratische' partijen over te nemen door en masse naar ledenvergaderingen te gaan, of legale demonstraties van concurrenten ter extreem rechterzijde te verstoren, etc.. Dan kan dit er natuurlijk ook wel bij, het zet de PVV in een kwaad daglicht, en het doel heiligt de middelen. Neemt niet weg dat het natuurlijk ook best een gefrustreerde PVV'er kan zijn, maar zo vergezocht is zo'n 'complotje' niet.
pi_74567682
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:20 schreef yyentle het volgende:

[..]

Misschien moet je de definitie van het woord complot eens opzoeken in het woordenboek.
Die definitie had ik daarstraks al voor je opgezocht. Die luidt samenzwering. Nu mag jij me even uitleggen waar ik spreek over een samenzwering, als ik het over een paar eenlingen heb die denken bijdehand te zijn.
pi_74567757
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:36 schreef bouillabaisse het volgende:

[..]

Die definitie had ik daarstraks al voor je opgezocht. Die luidt samenzwering. Nu mag jij me even uitleggen waar ik spreek over een samenzwering, als ik het over een paar eenlingen heb die denken bijdehand te zijn.
quote:
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:39:35 #274
3542 Gia
User under construction
pi_74567782
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 07:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
zo zie je maar hoe dom Wilders aanhangers zijn als ze Van Veen gaan bedreigen terwijl ze niet eens lezen wat hij zegt ...
Och, zoals linksen niet lezen wat Wilders zegt. Die gaan alleen maar af op uit het verband gerukte quotes.
pi_74567839
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:38 schreef yyentle het volgende:

[..]

[..]

Precies. Linkserds. Meerdere linkse eencelligen. Waar is nou die samenzwering?
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:41:08 #276
3542 Gia
User under construction
pi_74567841
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:45 schreef yyentle het volgende:

[..]

Zowel de extreme moslims als de extreme PVV zijn verwerpelijk.

je vergeet extreem links. Die zijn nog wel het verwerpelijkst.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:42:49 #277
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74567903
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Extreem links en extreem rechts zijn vriendjes van elkaar.
pi_74567975
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik vergat ze ja en dat terwijl ik helemaal niet gecharmeerd ben van extreem links.

Ze zijn alle drie even verwerpelijk.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:44:45 #279
3542 Gia
User under construction
pi_74567977
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:00 schreef Jerruh het volgende:

Moslimmarokkaan of Nederlander, aan de hand van uitspraken dreigmails sturen is gewoon zielig.
Ben ik het mee eens. Maar ook andersom wordt het goedgepraat op exact dezelfde manier: "je had kunnen weten dat er zulke reacties op komen"
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:44:46 #280
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_74567979
mensen die voor andere mensen bepalen wat ze moeten doen. die zijn verwerpelijk.

live and let live.
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_74567989
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 02:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Maar het systematisch afschilderen van bijna 1 miljoen Nederlanders als aanhangers van een brute pedofiele fascist, duistere figuren die "ons" land willen overnemen en iedere "echte" Nederlander als minderwaardig zien en het liefst onthoofden is niet aanzetten tot haat ?

Hmm, juist. Snap je een beetje waar de schoen wringt als een PVV'er jammert over demonisatie e.d. ?
De schoen wringt hem ergens anders.

Namelijk of je uberhaupt iets van de islam mag vinden als systeem. De gevestigde partijen hebben zich nooit over die vraag durven buigen met als resultaat dat ze een monster als Wilders creeerden.

Verder zijn alle bedreigingen uiteraard uit den boze, of die nou tegen Wilders of Van Veen gericht zijn, maar het is een teken des tijds ben ik bang.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:53:22 #282
3542 Gia
User under construction
pi_74568281
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:44 schreef ebeaydojraes het volgende:
mensen die voor andere mensen bepalen wat ze moeten doen. die zijn verwerpelijk.

live and let live.
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
Maar daarom is het ook belangrijk dat vrijheid van meningsuiting blijft, zolang het binnen de wet is.

Wat Wilders zegt is binnen de wet, dat zal de rechtzaak wel uitwijzen.
Wat van Veen zegt is binnen de wet.
Wat een El Moumni ooit zei was feitelijk niet binnen de wet, maar hij kwam er wel mee weg.

Er is namelijk een verschil als je zegt dat een grote groep moslims in Nederland een moslimstaat willen stichten en dat hier de wet voor aangepast moet worden, om dat te voorkomen, en roepen vanaf je preekstoel dat homofilie een besmettelijke ziekte is die uitgeroeid moet worden.

Het eerste zet niet aan tot haat, maar tot democratisch handelen. Het andere zet aan tot geweldadig handelen.
pi_74568593
Wat de gemiddelde Nederlandse artiest zegt over de politiek is zo blaartrekkend dom dat het niet zo verbazingwekkend is dat andere domme mensen er heftig op reageren. Wilders en Van Veen horen bij mij in dezelfde categorie mensen thuis; het soort dat niet denkt voordat ze wat zeggen.
pi_74568626
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Moslim pleegt aanslag

Bedankt dat je zo heel simpel met weinig woorden hebt gezegd wat ik eigenlijk ook bedoelde....
pi_74568660
Mag Herman van Veen geen mening hebben?
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:06:52 #286
3542 Gia
User under construction
pi_74568704
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef yyentle het volgende:
Ja hoor, net zo goed als De heer Wilders dat mag.
pi_74568708
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Moslim pleegt aanslag

pi_74569188
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:03 schreef HiZ het volgende:
Wat de gemiddelde Nederlandse artiest zegt over de politiek is zo blaartrekkend dom dat het niet zo verbazingwekkend is dat andere domme mensen er heftig op reageren. Wilders en Van Veen horen bij mij in dezelfde categorie mensen thuis; het soort dat niet denkt voordat ze wat zeggen.
Jij hoort daar ook thuis? Mag je niet zeggen wat je vind zonder bedreigt te worden?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_74569203
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef yyentle het volgende:
Jawel, maar het zou hem sieren als hij zijn meningen voor zich zou houden. Gelet op zijn eigen geheul met dictaroriale regimes (DDR) heeft hij erg weinig recht van spreken.

[ Bericht 4% gewijzigd door HiZ op 10-11-2009 12:29:48 ]
pi_74569321
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:23 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Jij hoort daar ook thuis? Mag je niet zeggen wat je vind zonder bedreigt te worden?
En waar heb ik dat gezegd? Ook domme mensen als Van Veen en Wilders mogen van mij zeggen wat ze willen. Maar dat maakt het niet dat ze het moeten zeggen.
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:29:48 #291
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_74569363
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:24 schreef HiZ het volgende:

[..]

Jawel, maar het zou hem sieren als hij zijn meningen voor zich zou houden. Gelet op zijn eigen geheul met dictaroriale regimese (DDR) heeft hij erg weinig recht van spreken.
Dat geldt voor zoveel mensen, maar helaas...
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:30:00 #292
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74569365
quote:

[..]

We hadden het over Wilders en Herman van Veen. Als je mijn argumentatie volgt kun je Theo van Gogh dus in dezelfde categorie plaatsen als Herman van Veen. Met als klein verschil dat ik het werk van Herman van Veen beter vind.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sjaakz op 10-11-2009 12:47:08 ]
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:34:13 #293
8369 speknek
Another day another slay
pi_74569495
quote:
Wie zegt dat het PVV-aanhangers zijn, die dit doen? Is dat al vast komen te staan dan?

.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2009 @ 12:54:19 #294
137949 Disana
pi_74570045
quote:
Wilders heeft een goede reden om een eenmansbeweging te blijven, zo stelt zijn advocaat A. Moszkowicz: "Via een ledenbestand kunnen allerlei louche mensen de PVV van binnenuit kapotmaken."
Ik vraag me af wat hier precies mee wordt bedoeld. Weet Wilders dat er onder zijn aanhang veel incapabele platte figuren met een grote mond heeft zitten? Of denkt Wilders dat anderen van buitenaf de partij zouden kunnen infiltreren.

Ik bedoel, van andere partijen lees ik dit nooit en zie ik dit ook nooit. De PvdD is relatief nieuw en een nette partij zonder geweld of schreeuw- en scheldpartijen.
pi_74570081
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik bedoel, van andere partijen lees ik dit nooit en zie ik dit ook nooit. De PvdD is relatief nieuw en een nette partij zonder geweld of schreeuw- en scheldpartijen.
Die partij gaat over dierenleed, en hoevaak word jij overvallen door een schaap met bontkraagje, of een oorbelletje, of met plat haags accent?
Mr. Prolapse 2009
pi_74570099
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat hier precies mee wordt bedoeld. Weet Wilders dat er onder zijn aanhang veel incapabele platte figuren met een grote mond heeft zitten? Of denkt Wilders dat anderen van buitenaf de partij zouden kunnen infiltreren.

De PvdD is dan ook niet belangrijk en zal nooit groot worden. Wilders zijn standpunt snap ik dus wel, hij is een grote partij en dus moeten alle risico's op een fiasco vermeden worden.
Ron Paul 2012
pi_74570164
quote:

[..]

Wat ben je ook een droeftoeter

Misschien was 9/11 wel niet gepleegd door moslims, maar de Amerikaanse regering!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † dinsdag 10 november 2009 @ 12:59:49 #298
137949 Disana
pi_74570179
Dat zijn geen antwoorden op mijn vraag. Waarom gaat Wilders er al bij voorbaat vanuit dat zijn partij door louche elementen ondermijnd kan worden?
  dinsdag 10 november 2009 @ 13:00:24 #299
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_74570199
Ja, en Marnix van St. Aldegonde heeft Willem de Zwijger vermoord om de Spanjaarden een slechte naam te geven.
  dinsdag 10 november 2009 @ 13:00:52 #300
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_74570214
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:59 schreef Disana het volgende:
Dat zijn geen antwoorden op mijn vraag. Waarom gaat Wilders er al bij voorbaat vanuit dat zijn partij door louche elementen ondermijnd kan worden?
Omdat je maar één blik op de LPF hoeft te werpen om dat in te zien.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')