Jij bent toch de grote KLB hater hier?quote:Op maandag 9 november 2009 11:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet mogen zeggen?
Nee?quote:Op maandag 9 november 2009 11:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij bent toch de grote KLB hater hier?
quote:Op maandag 9 november 2009 11:31 schreef Bootje84 het volgende:
Moblo wil graag de Mexicaanse griep. Puala, ga ff met haar zoenen..
Ik heb er niets mee, maar daarom kom ik er ook eigenlijk gewoon nietquote:Op maandag 9 november 2009 11:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat wel eens gezegd...
Dat dus.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:spoileren prutser! !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stropdassenquote:Op maandag 9 november 2009 11:45 schreef jna het volgende:
Nico![]()
Ohja, stropdassenHeb 'm nu 10 minuten om en word al gek ervan
* Puala knuffeltquote:Op maandag 9 november 2009 11:45 schreef jna het volgende:
Nico![]()
Ohja, stropdassenHeb 'm nu 10 minuten om en word al gek ervan
Stropdassenquote:Op maandag 9 november 2009 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ik voel mn hoofd nu ook gaan kloppen. misschien toch wat minder strak doen
quote:
We zullen het maar op zelfkennis houden?quote:Op maandag 9 november 2009 11:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat moet ik toegeven, ik zie er wel lekker uit![]()
Wat?quote:
Leuke stropdasquote:
Ja, ben niet gekquote:Op maandag 9 november 2009 11:51 schreef jna het volgende:
Ja zo kan ik het ook Dean, gewoon de bovenste 2 knoopjes open
Dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
picsquote:Op maandag 9 november 2009 11:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat moet ik toegeven, ik zie er wel lekker uit![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet hem opquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 12:00 schreef Psychonikeo het volgende:Waar blijven je stickers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
De badass uithangen.quote:
Dat beslis ik altijd nog wel zelf hequote:Op maandag 9 november 2009 12:06 schreef DjRex89 het volgende:
Dan hoef je hem toch geen succes te wensen
Biatch!quote:Op maandag 9 november 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat beslis ik altijd nog wel zelf he
quote:Op maandag 9 november 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat beslis ik altijd nog wel zelf he
Gelukkig, dan val ik buiten de bootquote:Op maandag 9 november 2009 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Mexicaanse griep is voor homos and meisjes
Leuke woordspelingquote:Op maandag 9 november 2009 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan val ik buiten de boot
quote:
als je maar niet tussen wal en het schip valt. Dan kan je beter als beste stuurlui op de wal staan, dan kan je misschien ook nog van 2 walletjes eten!quote:Op maandag 9 november 2009 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan val ik buiten de boot
You got that straightquote:Op maandag 9 november 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je maar niet tussen wal en het schip valt. Dan kan je beter als beste stuurlui op de wal staan, dan kan je misschien ook nog van 2 walletjes eten!
Hmm, ik had je nog geprobeert te mailen daarover. Alleen kwam die net zo hard weer terugquote:Op maandag 9 november 2009 12:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoeveel moet je er en waar moeten ze heen?
Het is trouwens maar 1 ontwerp sticker he?
done!quote:
Volgens mij had ik je nog gepmt dat je me moest pm-en met je adresquote:Op maandag 9 november 2009 13:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ik had je nog geprobeert te mailen daarover. Alleen kwam die net zo hard weer terug![]()
kan ik je geen pm sturen met mijn adres? dan stikker ik wel ff de betuwe vol hier en half gelredome ofzo
nee dat ik moest mailenquote:Op maandag 9 november 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
done!
[..]
Volgens mij had ik je nog gepmt dat je me moest pm-en met je adres
mijn mail is al 2 weken aan het spokenquote:Op maandag 9 november 2009 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. dan had je vast niet goed getypt want die mailbox doet het goed hoor
quote:Op maandag 9 november 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
en als we dan toch met spoken bezig zijn
[ afbeelding ]
stfu aubquote:Op maandag 9 november 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, zie het zo, ik geniet er vanquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2009 14:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, zie het zo, ik geniet er van
Maestroooooquote:
quote:
Het is alleen vriendschap!quote:Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef DjRex89 het volgende:
Een foto van Paula.
Houniet meldt zich.
Toeval?
kloonalert?quote:Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef DjRex89 het volgende:
Een foto van Paula.
Houniet meldt zich.
Toeval?
quote:
Ja, deze weekquote:
Waar? Post die ook nog hier? Het is trouwens algemeen bekend dat ik P. niet zo boeiend vind.quote:Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef DjRex89 het volgende:
Een foto van Paula.
Houniet meldt zich.
Toeval?
Kijkquote:Op maandag 9 november 2009 14:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik had ook weer 2 nieuwe luchtjes Hou!
Dan had ik wel mooiere foto's gepostquote:
quote:
Vage kennis was het toch..?quote:
Nee, toch een vriendin van een goede vriend van een vriendin van me?quote:
Lekker hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Acqua de Gio en Emporio Armani Diamonds
Eh, wtf, waarom gaan mannen het hier over luchtjes hebben.quote:Op maandag 9 november 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Acqua de Gio en Emporio Armani Diamonds
Armani Black Codequote:Op maandag 9 november 2009 14:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eh, wtf, waarom gaan mannen het hier over luchtjes hebben.
Vrouwen...
Nico.quote:
Doe dat maar. Heerlijk issie.quote:Op maandag 9 november 2009 14:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Goffer moet ik die weer aan gaan schaffen!
MoBlo.quote:
Jij lult zeker alleen maar over pc's en auto'squote:Op maandag 9 november 2009 14:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eh, wtf, waarom gaan mannen het hier over luchtjes hebben.
Vrouwen...
Koop je het speciaal voor mij dan?quote:Op maandag 9 november 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoi
[..]
wanneer kom je aan me snuffelen dan?
quote:
quote:
Klopt.quote:Op maandag 9 november 2009 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
Idd, als je L.no wil versieren, Burberry is the way
Gitaar heb ik wel eens gebruikt, maar dan in een ander contextquote:Op maandag 9 november 2009 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer je er eens wat gitaren/rock door weet te mixen
Inderdaad. Dat lijkt me vet!quote:Op maandag 9 november 2009 15:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer je er eens wat gitaren/rock door weet te mixen
Ik bén Burberryquote:
Beide niet, daar ben ik te intellectueel voor.quote:Op maandag 9 november 2009 15:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij lult zeker alleen maar over pc's en auto's?
Gelukkigquote:Op maandag 9 november 2009 15:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Beide niet, daar ben ik te intellectueel voor.
Niveaquote:Op maandag 9 november 2009 15:24 schreef The_Dean het volgende:
Luchtjes zijn toch veel te duur man. Deo en aftershave. Denim Black
Gewoon even in het gitaristentopic gitaarsamples regelenquote:Op maandag 9 november 2009 15:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gitaar heb ik wel eens gebruikt, maar dan in een ander context.
duh!quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
Idd, als je L.no wil versieren, Burberry is the way
Dry Impactquote:
Je kan haar beter versieren met iets wat ze niet verwacht, dat komt harder aan.quote:
* Psychonikeo altijd versiertips van Houniet opschrijftquote:Op maandag 9 november 2009 15:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan haar beter versieren met iets wat ze niet verwacht, dat komt harder aan.
Ligt aan FOK!.quote:Op maandag 9 november 2009 15:28 schreef Bootje84 het volgende:
Ligt het aan mij of werken sommige smileys niet helemaal lekker..?
Een serenade onder haar raam.quote:Op maandag 9 november 2009 15:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan haar beter versieren met iets wat ze niet verwacht, dat komt harder aan.
Dan stormt gelijk haar pa de deur uit om je de Antilliaanse cultuur bij te brengenquote:
Je moet er van houdenquote:
soms werken de quote knoppen ook niet enzo. wat een kutforumquote:Op maandag 9 november 2009 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ligt aan FOK!.
Excuses voor het ongemak.
Kan ik die aan denk je?quote:Op maandag 9 november 2009 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan stormt gelijk haar pa de deur uit om je de Antilliaanse cultuur bij te brengen
Nou, het is een flink brede neger.. Ben blij dat ik er geen ruzie mee heb gehad. Of iig niet toen hij in de buurt wasquote:
hoe lul je jezelf eromheen dat je zijn dochter te grazen gaat nemen?quote:Op maandag 9 november 2009 15:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, het is een flink brede neger.. Ben blij dat ik er geen ruzie mee heb gehad. Of iig niet toen hij in de buurt was
Verder kon ik hem wel aan op het gebied van slimheid.. Niet dat hij dom is, maar als hij probeert te voorkomen dat je iets doet, kon ik er met slimheid mijzelf omheen lullen
Jaquote:
Och, ze noemen me niet voor niet soms Vikingquote:Op maandag 9 november 2009 15:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, het is een flink brede neger.. Ben blij dat ik er geen ruzie mee heb gehad. Of iig niet toen hij in de buurt was
Verder kon ik hem wel aan op het gebied van slimheid.. Niet dat hij dom is, maar als hij probeert te voorkomen dat je iets doet, kon ik er met slimheid mijzelf omheen lullen
"ik hou van haar"?quote:Op maandag 9 november 2009 15:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoe lul je jezelf eromheen dat je zijn dochter te grazen gaat nemen?
Ik zag het gewoon helemaal voor me, jij met een grote bijl en een gitaar op je rug tegen een grote negerquote:Op maandag 9 november 2009 15:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Alleen niet draaien denk ik? Trage rotlaptop
En geen consoles.
Dan is Bootje dus de Wicky de Viking?quote:Op maandag 9 november 2009 15:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, ze noemen me niet voor niet soms Viking
Haha jaquote:Op maandag 9 november 2009 15:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik zag het gewoon helemaal voor me, jij met een grote bijl en een gitaar op je rug tegen een grote neger![]()
[..]
Dan is Bootje dus de Wicky de Viking?
Kom een keer op de koffiequote:Op maandag 9 november 2009 15:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Ik ken bootje verder niet, dus laat ik daar maar geen uitspraken over doen.
hmm.. goeie.quote:Op maandag 9 november 2009 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
"ik hou van haar"?
En anders "ik heb rijke ouders"...
Wij mannen helpen elkaar wel..quote:Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. goeie.
* Psychonikeo noteert
Hoi.quote:Op maandag 9 november 2009 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
did itquote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wij mannen helpen elkaar wel..
[ afbeelding ]
I feel the forcequote:
In paint uitrekken...quote:Op maandag 9 november 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik probeerde 't, maar hij was te klein. 't Plaatje dan
.
Oefenen voor wanneer je op jezelf woont... een voordeel dus.quote:Op maandag 9 november 2009 16:25 schreef Bootje84 het volgende:
Zo. Straks even boodschappen doen, daarna ff kipshoarma ofzo scoren (heb ik trek in) en dan lekker huiswaards. Was even opvouwen, kippen voeren, de whole sherade..
Zucht, als je alleen thuis bent moet je alles zelf doen...
Truequote:Op maandag 9 november 2009 16:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Oefenen voor wanneer je op jezelf woont... een voordeel dus.
Overleg is toch meestal saai?quote:
Was iets vieren. Externe mensjes hier, champagne en taart. Maar ik snapte niets van die gesprekken johquote:
Waarom was jij er dan bijquote:Op maandag 9 november 2009 16:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Was iets vieren. Externe mensjes hier, champagne en taart. Maar ik snapte niets van die gesprekken joh
Ik kreeg net een mailtje dat er donderdagavond heir een presentatie gegeven gaat worden omdat er met een ander bedrijf samengewerkt gaat worden. Is alleen van 6 tot half9.. Maar kan het ook weer niet maken om er niet heen te gaan.quote:Op maandag 9 november 2009 16:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Was iets vieren. Externe mensjes hier, champagne en taart. Maar ik snapte niets van die gesprekken joh
quote:
Als zijnde-foutquote:Op maandag 9 november 2009 16:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik als stagair zijnde overal mee mag kijken
quote:Op maandag 9 november 2009 16:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als zijnde-fout.
Stagiair..
Maar champagne bier en gebak is natuurlijk altijd welkom.
Neem er nog eentjequote:Op maandag 9 november 2009 17:00 schreef Isdatzo het volgende:
Joah, bier ook. Toen ik nog SA was hadden wij ook altijd bier in de koelkast
. Mocht officieel niet, maar /care
. En we hadden HENK!
Henk was een pot.
Met een hamburger.
En Henk LEEFDE! Hij werd steeds groter, en groener.
Henk stond in de bergruimte totdat de baas het té smerig vond en Henk weggooide. Toen hebben we Henk een laatste eer bewezen door de voorraad bier op te maken.
quote:Op maandag 9 november 2009 17:00 schreef Isdatzo het volgende:
. En we hadden HENK!
Henk was een pot.
Met een hamburger.
Henk stond in de bergruimte totdat de baas het té smerig vond en Henk weggooide. Toen hebben we Henk een laatste eer bewezen door de voorraad bier op te maken.
quote:Op maandag 9 november 2009 17:00 schreef Isdatzo het volgende:
. En we hadden HENK!
Henk was een pot.
Met een hamburger.
Arme schat.quote:Op maandag 9 november 2009 17:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik mis 'm wel een beetje. Henk was onze held!
Want die gene die heen gegaan zijn kunnen geen held zijnquote:
Oh, ik vatte het verkeerd op.quote:Op maandag 9 november 2009 17:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want die gene die heen gegaan zijn kunnen geen held zijn?
*note to self: niet sterven terwijl je een heldendaad verricht.
Dankje en eetse.quote:Op maandag 9 november 2009 17:23 schreef Isdatzo het volgende:
Beterschaps-kusje voor L.no.
Eten kopen.
Beterschapquote:
Negerquote:
Lekker man, vooral na het sporten.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
't Is maar waar je opgewonden van raakt.
quote:
Hier nog niets gehoord.quote:
Dat was de 2e die ik zagquote:Op maandag 9 november 2009 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
Bootje heeft New Kids ook ontdekt hoor.
Heb je die van die rooie al gekeken?
quote:
Zie je wel, negerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
GMTAquote:
In EHV ook altijd alleen maar negers bij de kfcquote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef L.no het volgende:
Maakt me niet uit dat ik de vooroordeel bevestig. Gisteren at ik KFC.![]()
Gruwelijk lekker!
Ik ken er geen waar dat niet zo is.quote:Op maandag 9 november 2009 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In EHV ook altijd alleen maar negers bij de kfc.
Daar ben ik al jaren niet geweest.quote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef L.no het volgende:
Gruwelijk lekker!
Hoezo?quote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar ben ik al jaren niet geweest.
Geen idee. Kom er eigenlijk nooit 1 tegen. Wel jammer though.quote:
Jammer idd.quote:Op maandag 9 november 2009 20:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Geen idee. Kom er eigenlijk nooit 1 tegen. Wel jammer though.
Kipquote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef L.no het volgende:
Gruwelijk lekker!
Hahaha.quote:Op maandag 9 november 2009 20:23 schreef PieterBas het volgende:
KFC, een keer geweest...
Docent vond het niet zo tof, toen wij met een bucket chicken wings binnen kwamen
Wisten wij veel dat het Ramadan was
Zeker mist ie wat! Veel te lekker is die kip.quote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
Mwah, 't eten in de KFC vind ik niet zo bijzonder hoor. Je mist niks hou'tje.
De zingerburger was ook puick!quote:Op maandag 9 november 2009 20:00 schreef L.no het volgende:
Gruwelijk lekker!
Ah thnx.quote:Op maandag 9 november 2009 20:44 schreef Bootje84 het volgende:
Owja Houniet.. Die lovemix is ook niet verkeerd
LOLquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:16 schreef Biogarde het volgende:
Peet11, kloon gebande, weg.
Wie is zijn origineel vraag ik me dan af...quote:
quote:
inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie is zijn origineel vraag ik me dan af...
Meestal op de dag wanneer deze gereleased wordt... Ik neem aan Call of Duty MW2...quote:Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef Bootje84 het volgende:
Als een spel (in mijn geval bij Bol.com) de 10e beschikbaar is en je pre-ordered die, heb je em dan de 10e binnen, of de 11e?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Gelukkig nietquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 21:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meestal op de dag wanneer deze gereleased wordt... Ik neem aan Call of Duty MW2...
PVVquote:Op maandag 9 november 2009 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat de PVV doet met burka's doet het CDA met games.
quote:
Murrie Deanquote:
Jammer dat Yesse hier niet meer is, dan werd het pas echt gezelligquote:Op maandag 9 november 2009 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De PVV is een partij voor kortzichtige idioten. Of racisten.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op maandag 9 november 2009 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb die hele Yesse niet meegemaakt, do tellquote:Op maandag 9 november 2009 22:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jammer dat Yesse hier niet meer is, dan werd het pas echt gezellig!
Dunno, ken dr niet zo goed.quote:Op maandag 9 november 2009 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb die hele Yesse niet meegemaakt, do tell.
Juh, mn andere stond er al te lang denk ik. Geen idee meer wat het wasquote:Op maandag 9 november 2009 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zie trouwens dat ik in je sig sta.
Ik dacht ik kan dat jou wel wijs makenquote:
Rascisten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
Nou je het zegtquote:Op maandag 9 november 2009 22:16 schreef Isdatzo het volgende:
Had jij niet een relatie met haar of zo? Of gehad. Iets in die richting dacht ik.
Nou...quote:Op maandag 9 november 2009 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou je het zegt[ afbeelding ]
Naja, wat wil je weten?
quote:Op maandag 9 november 2009 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 november 2009 22:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jammer dat Yesse hier niet meer is, dan werd het pas echt gezellig!
quote:Op maandag 9 november 2009 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb die hele Yesse niet meegemaakt, do tell.
Oh dat is heel simpel, zij is aardig pro PVV en ze kan nogal fel zijn in discussiesquote:
Roep haar eensquote:Op maandag 9 november 2009 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat is heel simpel, zij is aardig pro PVV en ze kan nogal fel zijn in discussiesIk weet zeker dat dit een discussie van 2 pagina's minimaal zou zijn geworden waarna zij heel verontwaardigd en boos afdruipt.
Been there done that met HBO/WO, ontgroeningen, uuhm wat nog meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |