Jij bent toch de grote KLB hater hier?quote:Op maandag 9 november 2009 11:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet mogen zeggen?
Nee?quote:Op maandag 9 november 2009 11:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij bent toch de grote KLB hater hier?
quote:Op maandag 9 november 2009 11:31 schreef Bootje84 het volgende:
Moblo wil graag de Mexicaanse griep. Puala, ga ff met haar zoenen..
Ik heb er niets mee, maar daarom kom ik er ook eigenlijk gewoon nietquote:Op maandag 9 november 2009 11:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat wel eens gezegd...
Dat dus.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:spoileren prutser! !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stropdassenquote:Op maandag 9 november 2009 11:45 schreef jna het volgende:
Nico![]()
Ohja, stropdassenHeb 'm nu 10 minuten om en word al gek ervan
* Puala knuffeltquote:Op maandag 9 november 2009 11:45 schreef jna het volgende:
Nico![]()
Ohja, stropdassenHeb 'm nu 10 minuten om en word al gek ervan
Stropdassenquote:Op maandag 9 november 2009 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ik voel mn hoofd nu ook gaan kloppen. misschien toch wat minder strak doen
quote:
We zullen het maar op zelfkennis houden?quote:Op maandag 9 november 2009 11:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat moet ik toegeven, ik zie er wel lekker uit![]()
Wat?quote:
Leuke stropdasquote:
Ja, ben niet gekquote:Op maandag 9 november 2009 11:51 schreef jna het volgende:
Ja zo kan ik het ook Dean, gewoon de bovenste 2 knoopjes open
Dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
picsquote:Op maandag 9 november 2009 11:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat moet ik toegeven, ik zie er wel lekker uit![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet hem opquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 12:00 schreef Psychonikeo het volgende:Waar blijven je stickers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
De badass uithangen.quote:
Dat beslis ik altijd nog wel zelf hequote:Op maandag 9 november 2009 12:06 schreef DjRex89 het volgende:
Dan hoef je hem toch geen succes te wensen
Biatch!quote:Op maandag 9 november 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat beslis ik altijd nog wel zelf he
quote:Op maandag 9 november 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat beslis ik altijd nog wel zelf he
Gelukkig, dan val ik buiten de bootquote:Op maandag 9 november 2009 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Mexicaanse griep is voor homos and meisjes
Leuke woordspelingquote:Op maandag 9 november 2009 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan val ik buiten de boot
quote:
als je maar niet tussen wal en het schip valt. Dan kan je beter als beste stuurlui op de wal staan, dan kan je misschien ook nog van 2 walletjes eten!quote:Op maandag 9 november 2009 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan val ik buiten de boot
You got that straightquote:Op maandag 9 november 2009 12:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je maar niet tussen wal en het schip valt. Dan kan je beter als beste stuurlui op de wal staan, dan kan je misschien ook nog van 2 walletjes eten!
Hmm, ik had je nog geprobeert te mailen daarover. Alleen kwam die net zo hard weer terugquote:Op maandag 9 november 2009 12:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoeveel moet je er en waar moeten ze heen?
Het is trouwens maar 1 ontwerp sticker he?
done!quote:
Volgens mij had ik je nog gepmt dat je me moest pm-en met je adresquote:Op maandag 9 november 2009 13:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ik had je nog geprobeert te mailen daarover. Alleen kwam die net zo hard weer terug![]()
kan ik je geen pm sturen met mijn adres? dan stikker ik wel ff de betuwe vol hier en half gelredome ofzo
nee dat ik moest mailenquote:Op maandag 9 november 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
done!
[..]
Volgens mij had ik je nog gepmt dat je me moest pm-en met je adres
mijn mail is al 2 weken aan het spokenquote:Op maandag 9 november 2009 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. dan had je vast niet goed getypt want die mailbox doet het goed hoor
quote:Op maandag 9 november 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
en als we dan toch met spoken bezig zijn
[ afbeelding ]
stfu aubquote:Op maandag 9 november 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, zie het zo, ik geniet er vanquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2009 14:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, zie het zo, ik geniet er van
Maestroooooquote:
quote:
Het is alleen vriendschap!quote:Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef DjRex89 het volgende:
Een foto van Paula.
Houniet meldt zich.
Toeval?
kloonalert?quote:Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef DjRex89 het volgende:
Een foto van Paula.
Houniet meldt zich.
Toeval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |