Jij bent toch de grote KLB hater hier?quote:Op maandag 9 november 2009 11:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet mogen zeggen?
Nee?quote:Op maandag 9 november 2009 11:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij bent toch de grote KLB hater hier?
quote:Op maandag 9 november 2009 11:31 schreef Bootje84 het volgende:
Moblo wil graag de Mexicaanse griep. Puala, ga ff met haar zoenen..
Ik heb er niets mee, maar daarom kom ik er ook eigenlijk gewoon nietquote:Op maandag 9 november 2009 11:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat wel eens gezegd...
Dat dus.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:spoileren prutser! !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stropdassenquote:Op maandag 9 november 2009 11:45 schreef jna het volgende:
Nico![]()
Ohja, stropdassenHeb 'm nu 10 minuten om en word al gek ervan
* Puala knuffeltquote:Op maandag 9 november 2009 11:45 schreef jna het volgende:
Nico![]()
Ohja, stropdassenHeb 'm nu 10 minuten om en word al gek ervan
Stropdassenquote:Op maandag 9 november 2009 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ik voel mn hoofd nu ook gaan kloppen. misschien toch wat minder strak doen
quote:
We zullen het maar op zelfkennis houden?quote:Op maandag 9 november 2009 11:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat moet ik toegeven, ik zie er wel lekker uit![]()
Wat?quote:
Leuke stropdasquote:
Ja, ben niet gekquote:Op maandag 9 november 2009 11:51 schreef jna het volgende:
Ja zo kan ik het ook Dean, gewoon de bovenste 2 knoopjes open
Dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
picsquote:Op maandag 9 november 2009 11:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat moet ik toegeven, ik zie er wel lekker uit![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet hem opquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 12:00 schreef Psychonikeo het volgende:Waar blijven je stickers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
De badass uithangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |