Ze zei dat er iets zat, wat zij niet kon weg krijgen.quote:Op maandag 9 november 2009 09:41 schreef Hydrogeny het volgende:
Hij vertelde mij ook dat er al eens iemand was geweest om de kamer te reinigen, maar deze persoon beweerde dat ze het niet weg kreeg. Ook vertelde ze dat het niet kwaadaardig was.
Maar wat was het dan? Onzin dat het niet weg te krijgen is.
Licht van de overloop staat aan. Het is er dus net niet donker.quote:Op maandag 9 november 2009 09:42 schreef jslavenburg het volgende:
MIsschien klinkt het dom, maar probeer er nog eens te slapen met het licht aan. Kijken of ie dan nog eens komt, ofdat hij het licht uitdoet
Ik doelde meer op het licht in de kamer zelf waar je slaaptquote:Op maandag 9 november 2009 09:43 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Licht van de overloop staat aan. Het is er dus net niet donker.
Ik heb wel eens daar geslapen met het licht aan, toen had ik er geen last van.quote:Op maandag 9 november 2009 09:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het licht in de kamer zelf waar je slaapt
Ok, en heb je al eens met z'n 2en op die kamer geslapen? Probeer dat eensquote:Op maandag 9 november 2009 09:44 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Ik heb wel eens daar geslapen met het licht aan, toen had ik er geen last van.
Moet er wel bij zeggen dat ik toen ook bezopen was.
Edit: Die vriend van mij zegt dat het helpt als je het licht aan houdt.
Dan hebben we er ook geen last van. (heb er al eens eerder geslapen met hem. (Ben er vannacht in mijn ééntje gaan liggen omdat hij beweerde dat het alleen gebeurd als hij in zijn ééntje is)quote:Op maandag 9 november 2009 09:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ok, en heb je al eens met z'n 2en op die kamer geslapen? Probeer dat eens
We zitten te twijfelen om de tekening te verplaatsen. Kijken wat er gebeurd.quote:Op maandag 9 november 2009 09:50 schreef jslavenburg het volgende:
Haal die tekening anders weg, of die vriend moet zeggen dat hij ze wel helpt
Dan moet je het leuker maken. Hang die tekening op in jou kamer, of zet hem ergens neer in jou kamer. See what happensquote:Op maandag 9 november 2009 09:52 schreef tennisracket het volgende:
[..]
We zitten te twijfelen om de tekening te verplaatsen. Kijken wat er gebeurd.
je mag ook wel een weekje langskomenquote:Op maandag 9 november 2009 09:54 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan moet je het leuker maken. Hang die tekening op in jou kamer, of zet hem ergens neer in jou kamer. See what happens
Nee I'll pass, slaap hier goedquote:Op maandag 9 november 2009 09:55 schreef tennisracket het volgende:
[..]
je mag ook wel een weekje langskomenlaat ik je alleen in die kamer slapen een week lang. Kijken of jij het ook hebt.
maar ik denk dat we deze week inderdaad even gaan kijken wat er gebeurd als we de tekening verplaatsen.
tvp.quote:Op maandag 9 november 2009 09:52 schreef tennisracket het volgende:
[..]
We zitten te twijfelen om de tekening te verplaatsen. Kijken wat er gebeurd.
Misschien zijn het die 2 mensjes op de tekening die fluisteren naar je vriendquote:Op maandag 9 november 2009 10:01 schreef tennisracket het volgende:
Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte.
als iemand een idee heeft van wat het is, laat het even weten graagover 3 maanden woon ik daar en ik wil gewoon kunnen slapen!
nogmaals, dit is de tekening
http://img40.imageshack.us/img40/5104/p0957091109.jpg
Ga zelf dan kijken samen met je vriendquote:Op maandag 9 november 2009 10:03 schreef tennisracket het volgende:
In de kast zit een trap naar de zolder.
Daar is niemand ooit geweest. En om 1 of ander gare reden wilt ook niemand er heen
Ja die hing er al.quote:Op maandag 9 november 2009 10:04 schreef Twizu het volgende:
En waar komt die tekening vandaan dan? Die hing er al toen jouw vriend daar ging wonen?
Kortom, een huis vol met mensen die zichzelf van alles aanpratenquote:Op maandag 9 november 2009 10:03 schreef tennisracket het volgende:
In de kast zit een trap naar de zolder.
Daar is niemand ooit geweest. En om 1 of ander gare reden wilt ook niemand er heen
18, 23 ,en 22quote:Op maandag 9 november 2009 10:05 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kortom, een huis vol met mensen die zichzelf van alles aanpraten
Sorry maar hoe oud zijn jullie ?
En dan niet even een trap op durven omdat je bang bent voor... ja, voor wat eigenlijk ? Spoken ?
Kom op zeg, als je met z'n 3en bent, waarom niet? Als zo een geest je had willen doden (of iets in die vormquote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
18, 23 ,en 22
En echt, we durven niet de trap op omdat we bang zijn voor spoken. We durven niet de trap op omdat we niet weten wat we daar aantreffen.
De vorige bewoners zijn ook nog nooit naar de zolder geweest. Wie weet wat daar ligt!
voordat je de zolder opgaat, eerst the grudge kijkenquote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
18, 23 ,en 22
En echt, we durven niet de trap op omdat we bang zijn voor spoken. We durven niet de trap op omdat we niet weten wat we daar aantreffen.
De vorige bewoners zijn ook nog nooit naar de zolder geweest. Wie weet wat daar ligt!
De huisgenoot van die kameraad van mij was onwetend. Hij kwam er zelf mee.quote:Op maandag 9 november 2009 10:08 schreef rulerofdeath het volgende:
raar. Maar het kan ook tussen de oren zitten.
Zou je anders eens kunnen proberen om een onwetend iemand daar te laten slapen?
't Wordt nu wel heel ongeloofwaardig.quote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
18, 23 ,en 22
He maar gast, pak gewoon een paar flashlights en loop die zolder op.quote:Op maandag 9 november 2009 10:09 schreef tennisracket het volgende:
[..]
De huisgenoot van die kameraad van mij was onwetend. Hij kwam er zelf mee.
En die kameraad van mij heeft mij ook nooit verteld wat er precies gebeurde, en hij beweerd hetzelfde mee te hebben gemaakt. Nog leuker, hij onderbrak mij om mijn eigen verhaal te vertellen
je geloofde mij in het begin toch al gelijk niet?quote:Op maandag 9 november 2009 10:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Wordt nu wel heel ongeloofwaardig.
Ach, ik zou graag geloven dat spoken bestaanquote:Op maandag 9 november 2009 10:10 schreef tennisracket het volgende:
[..]
je geloofde mij in het begin toch al gelijk niet?
We hebben dit huis overgenomen van een stel kennissen. Het is anti-kraak.
Ga deze week nog kijken op de zolder
Als het niet te ver uit de buurt is wil ik wel even een kijkje komen nemen kinders.quote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
18, 23 ,en 22
Misschien wel een treinbaan !!!! Brrrrr!quote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
18, 23 ,en 22
ik zou ook wel eens op die mysterieuze zolder willen kijken.quote:Op maandag 9 november 2009 10:11 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Als het niet te ver uit de buurt is wil ik wel even een kijkje komen nemen kinders.
Het is echt geen trolltopic.quote:Op maandag 9 november 2009 10:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Misschien wel een treinbaan !!!! Brrrrr!
Trolltopic dus, nice try
Agree!quote:Op maandag 9 november 2009 10:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zou ook wel eens op die mysterieuze zolder willen kijken.
quote:Op maandag 9 november 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Yeah, laten we kamperen bij tennisracket op zolder.
In Deventer.quote:Op maandag 9 november 2009 10:13 schreef NikkelCobalt het volgende:
Volgens mij nemen z'n vrienden hem in het ootje. 's Nachts aan z'n hoofd trekken, keel dichtknijpen.
Maar die zolder wil ik wel zienWaar staat dit spookhuis?
Geloof je het zelf? Niet naar je eigen zolder gaan, al die tijd dat je er woont?quote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
18, 23 ,en 22
Ok hierom moest ik echt lachenquote:Op maandag 9 november 2009 10:14 schreef HunterSThompson het volgende:
Hoax!! Aan de tekening te zien heeft TS die zelf gemaakt.
Tennisrackets witch projectquote:Op maandag 9 november 2009 10:13 schreef Twizu het volgende:
Ga erheen en film het en zet het op youtube voor ons!![]()
Ja, echt hèquote:Op maandag 9 november 2009 10:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Niet naar je eigen zolder gaan, al die tijd dat je er woont?
Nee, wij komen met zijn allen naar jouw zolder. Het alleen moeten zijn gold alleen voor de tekeningkamer.quote:Op maandag 9 november 2009 10:15 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Ok hierom moest ik echt lachen
Maar als er vrijwilligers zijn om hier een weekendje in zijn ééntje te bivakkeren, mag dat natuurlijk!
anders gaan we het filmen
Kijk, als je er steeds later dingen bij gaat verzinnen word je gewoon steeds ongeloofwaardiger.quote:Op maandag 9 november 2009 10:15 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Maar als er vrijwilligers zijn om hier een weekendje in zijn ééntje te bivakkeren, mag dat natuurlijk!
anders doen we het zelf en gaan we het filmen.
De rede dat we niet naar de zolder gaan, is dat het een trap is IN een kast, er schijnen nogal wat spullen in te staan. (gehoord van de vorige bewoner).
En er is ook gewoon geen behoefte aan.
doe het dan op vrijdagquote:Op maandag 9 november 2009 10:15 schreef tennisracket het volgende:
[..]
anders doen we het zelf en gaan we het filmen.
De rede dat we niet naar de zolder gaan, is dat het een trap is IN een kast, er schijnen nogal wat spullen in te staan. (gehoord van de vorige bewoner).
Dan kijk je toch gewoon in de kast? En waarom heeft niemand de behoefte om daar te kijken? Zou ik juist als eerste doen als ik over geheime onontdekte ruimtes hoorquote:Op maandag 9 november 2009 10:15 schreef tennisracket het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 november 2009 10:19 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon in de kast? En waarom heeft niemand de behoefte om daar te kijken? Zou ik juist als eerste doen als ik over geheime onontdekte ruimtes hoor![]()
En daarom ga je niet naar de zolder?quote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
18, 23 ,en 22
Hmm dat is hier niet ver vandaan.... Maar je gaat deze week nog naar die zolder heb ik begrepen?quote:
Daglicht? Dan moet waarschijnlijk eerst het dak eraf?quote:
Hoe kun je er een impressie van krijgen wanneer je geen steek ziet?quote:Op maandag 9 november 2009 10:30 schreef tennisracket het volgende:
Hier komt geen geluid van de zolder.
Het is ook meer in gat in het plafond waar je doorheen moet klimmen om er te komen.
uploaden is 15%, je ziet geen steek maar het geeft een impressie van hoe het eruit ziet.
En die kast dan?quote:Op maandag 9 november 2009 10:31 schreef tennisracket het volgende:
Het is een gat in het plafond, met wat planken waar je op kunt klimmen.
het is een kast in de muur.quote:
Eigenlijk wel ja, maar dat is nu te laat. Het topic staat al tussen mijn actieve topics.quote:Op maandag 9 november 2009 10:34 schreef tennisracket het volgende:
Bij wijze van spreken.
Zeg, moet jij niet even terug naar klaagbaak of onz of zo?
quote:Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef tennisracket het volgende:
mja je ziet nu dus niks in die kast
Er komt nog wel een betere versie.
Met het gaat nu niet om die zolder/kast combinatie, maar om die kamer
quote:
inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef jslavenburg het volgende:
Ok dus je kan omhoog, maar er zit geen ladder?
laat die kamer dan goed en helemaal zien!quote:Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef tennisracket het volgende:
mja je ziet nu dus niks in die kast
Er komt nog wel een betere versie.
Met het gaat nu niet om die zolder/kast combinatie, maar om die kamer
Net zat er nog wel een ladder.quote:Op maandag 9 november 2009 10:42 schreef tennisracket het volgende:
[..]
inderdaad.
Er zit een gat in het plafond van die kast..
vind je het gek dat we er nooit heen gaan
Hmm, ga het even navragen.quote:Op maandag 9 november 2009 10:44 schreef jslavenburg het volgende:
Ok knul, om je verhaal compleet te maken mist er iets. Je hebt niet verteld of je vorige buren last van spoken of wat dan ook hebben gehad.
Eey, spoker gaan door muren he?quote:Op maandag 9 november 2009 10:45 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen weet toch dat spoken niet via de trap maar via een paar planken gaan. Ik geloof dit verhaal wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 november 2009 10:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Eey, spoker gaan door muren he?
Ja, maar niet door het plafond,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Door muren heenkijken vergt teveel energie, kijkraampje is dan iets handiger.quote:Op maandag 9 november 2009 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
En dan nog iets, als daar het gaat naar de zolder zit, why the fuck zit er dan een raam boven de deur?
Je bent irritant.quote:Op maandag 9 november 2009 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
Door muren heenkijken vergt teveel energie, kijkraampje is dan iets handiger.
Gok ik hoor!
Tegenwoordig (sinds 1950) gieten ze dat bovenste stuk van portalen niet meer af ofzo? En helemaal met inloopkasten niet? Dus dat het portaal tot het plafond loopt.quote:Op maandag 9 november 2009 10:47 schreef jslavenburg het volgende:
En dan nog iets, als daar het gaat naar de zolder zit, why the fuck zit er dan een raam boven de deur?
Of naar de politie om uit te leggen waarom er 13 lijken op zolder liggen.quote:Op maandag 9 november 2009 10:53 schreef HunterSThompson het volgende:
Ben wel benieuwd wat je op de zolder vindt. Misschien kan je binnenkort wel naar "Tussen kunst en kitsch" met een of ander op zolder gevonden schilderij.
quote:Op maandag 9 november 2009 10:54 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Of naar de politie om uit te leggen waarom er 13 lijken op zolder liggen.
Lijkt me niet verstandig. Vraag eens aan de vorige bewoners welk verhaal hier achter zit?quote:Op maandag 9 november 2009 10:54 schreef tennisracket het volgende:
we halen deze week de tekening weg
quote:Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef Bierie het volgende:
Ik ben enorm sceptisch. Maar tvp uit nieuwsgierigheid
vertel dat ook maar even aan die andere modquote:Op maandag 9 november 2009 11:04 schreef Bastard het volgende:
Kunnen we de semi grappige opmerkingen voor ons houden? Het is hier geen ONZ.
Ik kan lezen hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 11:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
vertel dat ook maar even aan die andere mod
Goed zoquote:
Leuke kennis..quote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef tennisracket het volgende:
Ik heb een kennis aan de telefoon gehad die beweerd een psychometrist te zijn.
Helaas vroeg ze er wel 50 euro voor.
No deal dus
Dat is dan hoop ik geen kennis meer?quote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef tennisracket het volgende:
Helaas vroeg ze er wel 50 euro voor.
No deal dus
Inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 11:19 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat is dan hoop ik geen kennis meer?
Jouw vriendenkring bestaat dus uit mensen die geen zolders op durven, geen tekening weg durven halen, bang zijn voor spoken, en mensen die jou geld vragen voor wat geneuzel over spokenquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef tennisracket het volgende:
Zoals ik zei, het is een kennis.quote:Op maandag 9 november 2009 11:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jouw vriendenkring bestaat dus uit mensen die geen zolders op durven, geen tekening weg durven halen, bang zijn voor spoken, en mensen die jou geld vragen voor wat geneuzel over spoken![]()
Sucks to be jou
quote:Op maandag 9 november 2009 11:24 schreef MINDSICK het volgende:
In welke straat woon je? Dit verhaal komt me wel bekend voor.
Maakt niet uit, het is dan ook niet echt een zolder om te wonen denk ik.quote:Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef LePoo het volgende:
Ik ben niet zo iemand die in spoken of geesten gelooft, maar dit klinkt toch best spannend.
Een spooky zoldertje waar nog nooit iemand (beweerd te zijn) is geweest is altijd leuk.
Wellicht een idee om er te gaan kijken als het licht is buiten?
En waarom hebben de oude bewoners dat ook niet gedaan? Nogal laks en lui, zeker voor je woning. Mee eens?quote:Op maandag 9 november 2009 11:23 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het is een kennis.
Maar inderdaad, we durven de zolder niet op, en de tekening niet weg te halen
Als je zo bang bent zou ik gewoon ergens anders gaan wonen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:23 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het is een kennis.
Maar inderdaad, we durven de zolder niet op, en de tekening niet weg te halen
Dat kan het ook zijn ja.quote:Op maandag 9 november 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En waarom hebben de oude bewoners dat ook niet gedaan? Nogal laks en lui, zeker voor je woning. Mee eens?
Waarschijnlijk niks.quote:Op maandag 9 november 2009 11:27 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Dat kan het ook zijn ja.
Ben benieuwd wat ik woensdag aan ga treffen.
Sandrasteeg.quote:Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef tennisracket het volgende:
[..]
In welke straat komt het jou bekend voor dan :.
nopequote:
Deze week? Wacht je op de verhuisservice?quote:Op maandag 9 november 2009 10:54 schreef tennisracket het volgende:
we halen deze week de tekening weg
ah ok.quote:Op maandag 9 november 2009 11:39 schreef MINDSICK het volgende:
[..]
Hm oke, dat gevoel dat je omschreef ( dat wegtrekken ) kwam mij heel bekend voor.
En bij het langslopen als je weggegaat kan je de tekening niet even van de muur trekken?quote:Op maandag 9 november 2009 11:37 schreef tennisracket het volgende:
nope. Maar ik ga zo weg en kom woensdag pas terug.
Dan halen we die tekening weg, en gaan we ook gelijk de zolder op.
Ben verhuisd, niet alleen om die reden.quote:Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef tennisracket het volgende:
[..]
ah ok.
Zeg het maar niet te hard, anders maken ze je hier nog belachelijk.
Hoe is het bij jou weg gegaan? Of ben je verhuisd?
quote:Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef Bierie het volgende:
Ik ben enorm sceptisch. Maar tvp uit nieuwsgierigheid
Folie a Deuxquote:Op maandag 9 november 2009 09:37 schreef tennisracket het volgende:
Kan iemand mij hier meer informatie over geven?
Want?quote:Op maandag 9 november 2009 12:11 schreef svefn het volgende:
Dat ik het begin van dit topic heb gemist, niet te geloven!
Gewoon iemand op straat aanspreken. 'Hey, wil jij vanavond in mijn kamer slapen, alleen'quote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef Vandaag... het volgende:
Volgens mij zitten jullie elkaar gewoon allemaal op te naaien daar. Laat er eens een objectief persoon slapen die helemaal niets van dit verhaal weet en vraag dan terloops hoe die geslapen heeft zonder te hinten naar mogelijke enge dingen.
Ik zou niet weten hoe je dat in de praktijk moest regelen maar misschien een chickie mee naar huis nemen en zelf ´s nachts wegsluipen?
tvpquote:Op maandag 9 november 2009 11:37 schreef tennisracket het volgende:
nope. Maar ik ga zo weg en kom woensdag pas terug.
Dan halen we die tekening weg, en gaan we ook gelijk de zolder op.
Whehequote:Op maandag 9 november 2009 13:09 schreef Twizu het volgende:
[..]
Gewoon iemand op straat aanspreken. 'Hey, wil jij vanavond in mijn kamer slapen, alleen'
Met z'n hoevelen ben je TS?quote:Op maandag 9 november 2009 09:37 schreef tennisracket het volgende:
Als sceptici heb ik mezelf maar aangepraat dat het tussen mijn oren zit en sloot mijn ogen weer.
Onzin natuurlijk, het zit echt wel in je hoofd na al die verhalen. En zo sceptisch ben je niet want dan zou je niet na 1 nacht in die kamer al om zijn en geen kindertekeningen van de muur durven halenquote:Op maandag 9 november 2009 14:13 schreef tennisracket het volgende:
En ik was een aardig objectief persoon, sterker nog, ik heb er grapjes over gemaakt.
ik. Waar is het? en kan je daar gewoon slapen?quote:Op maandag 9 november 2009 16:05 schreef Summers het volgende:
niemand die daar een nachtje durft te slapen ?
nee, er is daar iemand die je steeds wakker maakt en bijna wurgtquote:Op maandag 9 november 2009 16:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik. Waar is het? en kan je daar gewoon slapen?
Ik bedoel qua eigenaars ofzo? Die zogenaamde spoken boeien me niet.quote:Op maandag 9 november 2009 16:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, er is daar iemand die je steeds wakker maakt en bijna wurgt
Maar dan ben jij toch de objectieve slaper ?quote:Op maandag 9 november 2009 14:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, het zit echt wel in je hoofd na al die verhalen. En zo sceptisch ben je niet want dan zou je niet na 1 nacht in die kamer al om zijn en geen kindertekeningen van de muur durven halen![]()
Maar goed, een objectieve slaper is waarschijnlijk geen optie. Dan maar een filmpje!
nee ik ben het al. Degene die hierover gaat mag me PM'en en dan komt het in ordequote:Op maandag 9 november 2009 16:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar dan ben jij toch de objectieve slaper ?
Adres, email enz zodat ik een afspraak kan maken.(again, pm me maar)quote:
prachtig! pmquote:Op maandag 9 november 2009 17:24 schreef tennisracket het volgende:
Hij beweerd wel dat het een paar keer in de week gebeurd.
Ik ben de topicstarter niet, ik had toevallig het antwoord gelezen dus ik gad het even aan je door.quote:Op maandag 9 november 2009 17:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Adres, email enz zodat ik een afspraak kan maken.(again, pm me maar)
Bij voorbaat dank.
En niet op het einde aankomen met:
ja normaal werkt het maar nu even niet![]()
!!
Geef me alvast adres gegevens danquote:Op maandag 9 november 2009 17:26 schreef tennisracket het volgende:
haha, ik houd het in het achterhoofd.
We gaan eerst kijken wat er gebeurd als we de tekening verplaatsen.
Dan openen we de zolder
en dan nog even een nachtje alleen bivakkeren.
Nee, niet in je achterhoofd. PM me gewoon en het komt in orde. Ik kom wel een paar dagen maffen.. onder mijn voorwaarden ofcourse (dus niemand die stiekem de kamer op kan stormen e.d.).quote:Op maandag 9 november 2009 17:26 schreef tennisracket het volgende:
haha, ik houd het in het achterhoofd.
We gaan eerst kijken wat er gebeurd als we de tekening verplaatsen.
Dan openen we de zolder
en dan nog even een nachtje alleen bivakkeren.
Ik kom het liefst deze week omdat er dadelijk gezegd wordt:quote:Op maandag 9 november 2009 17:29 schreef tennisracket het volgende:
Als je het topic had gelezen, had je gezien dat het tot op heden niet is voorgekomen als we met zijn tweeën daar sliepen.
@michielos
Het is ook geen hoaxMaar wil natuurlijk niet direct vreemde fokkers in huis. Ik wil dit ''fenomeen'' als non-believer eerst uitzoeken.
Ik nodig eerst wel een kameraad uit die van niks weet, en laat hem daar slapenkijken wat er gebeurd.
Ik ook.. ik wil deze week of volgende week best langskomen...quote:
Ye, maar het kan altijd gezegd worden als ik opeens kom , dat bedoel ik aan te kaarten.quote:
en dat noem jij onderzoek?quote:Op maandag 9 november 2009 17:34 schreef tennisracket het volgende:
Ik overleg het in ieder geval
Eerst ga ik echt zelf op onderzoek uit.
(tekening verplaatsen, tekening verbranden (:')) kijken wat er op de zolder is. enz.
aah okquote:Op maandag 9 november 2009 17:36 schreef tennisracket het volgende:
mja onderzoekeven kijken wat er gebeurd. Of het niet meer voorkomt, of het vaker voorkomt.
TVP voor wanneer de kameraad van TS ineens verdwenen is de volgende ochtendquote:Op maandag 9 november 2009 17:29 schreef tennisracket het volgende:
Ik nodig eerst wel een kameraad uit die van niks weet, en laat hem daar slapenkijken wat er gebeurd.
Omdat ik het nou wel eens wil zien podverdoriequote:
Nou omdat er eindelijk iemand is die erover wil discussieren. Ik word eens niet kortzichtig genoemd omdat ik interesse toon en een paar dagen je geest wil aankijken.quote:
en dat weet jij 100% zeker?quote:Op maandag 9 november 2009 17:46 schreef tennisracket het volgende:
het is echt geen grapje.
Heb wel aan een gaslek gedacht. Dus ga binnenkort even een nachtje doorbrengen zonder verwarming.
sowieso een jaar lang een geest op kamer, nooit iets filmen terwijl het vrijwel dagelijks voorkomt? En nu er na een jaar eindelijk om gevraagd worden en dan ngo steeds niks filmen maar tekeningen gaan verbranden enz??quote:Op maandag 9 november 2009 18:12 schreef Bananenman het volgende:
Als je hier nou een jaar geleden last van had en het dan zou filmen en er echt een bioscoopfilm van zou maken zou je rijk zijn. Maarja nu ben je net iets te laat he, gezien de populariteit van Paranormal Activity.
En adres NOG steeds niet geven.. mailtje naar Randy voor de miljoen?quote:Op maandag 9 november 2009 18:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
sowieso een jaar lang een geest op kamer, nooit iets filmen terwijl het vrijwel dagelijks voorkomt? En nu er na een jaar eindelijk om gevraagd worden en dan ngo steeds niks filmen maar tekeningen gaan verbranden enz??
Ik ben niet zo nuchter en sceptisch dat ik 300% zeker weet dat alles in die kamer rationeel te verklaren is. Althans niet midden in de nacht als ik alleen benquote:Op maandag 9 november 2009 16:09 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar dan ben jij toch de objectieve slaper ?
Alleen een oplader van een mobiel.quote:Op maandag 9 november 2009 18:37 schreef Ireyon het volgende:
Staan er tv/radio of andere elektrische apparaten in de kamer die 's nachts op stand-by o.i.d. blijven staan?
Die staat gewoon in het topic?quote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef Bierie het volgende:
En aan het eind blijkt deze hele topic een hoax. Ik zag ergens iets over een youtube filmpje wat geplaatst zou zijn. Hoe staat het daarmee eigenlijk?
TS mag inderdaad wel even op z'n taalgebruik letten ja.quote:Op maandag 9 november 2009 19:06 schreef araphor het volgende:
geloofd? beweerd? gebeurd?
Brrrrrr. Eng topic.
waarom verbaasd me dit nu nietsquote:Op maandag 9 november 2009 19:32 schreef tennisracket het volgende:
@michielo.
Reken er maar wel op. Zowiezo vind de rest het niet zo fijn als er een vreemd persoon ineens een paar nachten komt overnachten.
alsof t zo raar is dat mensen geen vreemde in huis willen.quote:
houd dich dien gemaak es ffquote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef Plums het volgende:
[..]
alsof t zo raar is dat mensen geen vreemde in huis willen.(mocht t geen hoax zijn ofc
)
alsof vreemde erger kunnen zijn dan klopgeestenquote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef Plums het volgende:
[..]
alsof t zo raar is dat mensen geen vreemde in huis willen.(mocht t geen hoax zijn ofc
)
Omdat jij en je huisgenoten het ook niet echt prettig vinden als er een wildvreemde via het internet zichzelf even uitnodigd en een weekendje komt blijven slapen?quote:
michielos wilt jullie gewoon uitmoordenquote:Op maandag 9 november 2009 19:45 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Omdat jij en je huisgenoten het ook niet echt prettig vinden als er een wildvreemde via het internet zichzelf even uitnodigd en een weekendje komt blijven slapen?
Ja, want ik ben gestopt met medicijnen en vrijwel geen last meer vanquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:13 schreef MINDSICK het volgende:
@ Michielos:
Is het sowieso wel goed als je daar slaapt? Lees net jou reactie in een ander topic :
wacht even. Ik heb last van slaapverlamming en ik hallucineer wel degelijk. mensen die op mijn kamer lopen e.d. Ook een uittredingsgevoel hoort erbij. Ik wijd het alleen niet aan gaves ofzo, maar het kan wel degelijk. (ik herken me ook volledig in de verhalen van mensen hier die de zaken beschrijven zoals zij het ervaren hebben). Ik heb wekelijks wel 1x slaapverlamming met dat als het trieste gevolg (risperdal geprobeerd, alles)
Kan je dan wel weten of je hallucineert of dat er mogelijk echt een geest is? (':
Michielos is de TS niet hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:36 schreef araphor het volgende:
Ah, TS hallucineert. Wel relevante informatie dacht ik zo.
En ik tripte enkel tijdens het wakker worden, medicijnen voor gehad, nu gaat het goed zonderquote:
Dat zeggen die knakkers allemaal voor ze met een bolhoed op hun hond binnenstebuiten keren onder het zingen van de Marseillaisequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
En ik tripte enkel tijdens het wakker worden, medicijnen voor gehad, nu gaat het goed zonder
Led, voor de zoveelste keer: blijf respectvol. Sjongejonge!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat zeggen die knakkers allemaal voor ze met een bolhoed op hun hond binnenstebuiten keren onder het zingen van de Marseillaise
Hm, op die manier.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, want ik ben gestopt met medicijnen en vrijwel geen last meer van
Ook ben ik prima in staat om daarna te testen (mocht het toch voorvallen) waar het aan ligt en kan ik dit prima motiveren.
-ninjaedit-quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Led, voor de zoveelste keer: blijf respectvol. Sjongejonge!
Volgens mij is morgen de grote dagquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:27 schreef Stali het volgende:
Terugvindpoltergeist.
Dat zolderbezoek duurt nu wel heel erg lang trouwens.
Ja! Er is vast wel altijd één iemand die aan het kijken is op Fok!quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:21 schreef crazy987 het volgende:
tvp voor wanneer TS dood aangetroffen wordt op zolder ofzo
quote:
Er was al filmmateriaal. Alleen was het donker.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:45 schreef Flammie het volgende:
Te gek! We krijgen zelfs filmmateriaal !!
Beetje jammer dit, mensen zijn benieuwd en dan ga je waarschijnlijk niet. Maar als je er toch even bent om iets op te halen, hang dan die tekening ergens anders of haal hem weg. Of had je dat al gedaan?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef tennisracket het volgende:
Waarschijnlijk ben ik er vandaag niet
Maar er is een kleine kans dat ik wat dingen kom ophalen, als dat zo is, film ik het evt. wel met de webcam van mijn mac.
Inderdaad, TS doet niet erg z'n best.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:20 schreef MINDSICK het volgende:
[..]
Beetje jammer dit, mensen zijn benieuwd en dan ga je waarschijnlijk niet. Maar als je er toch even bent om iets op te halen, hang dan die tekening ergens anders of haal hem weg. Of had je dat al gedaan?
Ik ga niet op de zolder slapen.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:38 schreef jslavenburg het volgende:
BURN IT >:D en op de zolder slapen + filmen
Omg.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:36 schreef tennisracket het volgende:
Ik slaap er morgen weer in mijn ééntje.
Wat zal ik doen.
Tekening verplaatsen
Tekening verbranden
Tekening laten hangen
En jullie mogen dan ook nog toevoegen, of ik de zolder op moet of niet.
En beslis niet, naar leed vermaak, maar naar wat je het meest verstandig lijkt
Tevens ben ik bereid mijn Mac neer te zetten om te filmenWho knows.
Het ''schijnt'' niet een kwaardaardig spook te zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 18:41 schreef Plums het volgende:
[..]
Omg.túúrlijk moet je die zolder op en t filmen. En film t 's nachts ook ofzo, als je slaapt (de slaapkamer dus). Misschien dat je zelfs spoken op film krijgt.
![]()
En die tekening, ik zou em verplaatsen naar een andere kamer. Kijken of die tekening opeens weer op die spookkamer terugkomt door t eventuele spookje, of dat t eventuele spookje zich verplaatst naar de andere kamer en met dingen gaat smijten ofzo.
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:44 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Het ''schijnt'' niet een kwaardaardig spook te zijn
Wat als ik die tekening nou boven mijn bed hang.
Omdat de bewoner van die kamer ''het gevoel heeft'' dat het aan die tekening ligt.quote:
Hang em dan in een andere kamer?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:46 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Omdat de bewoner van die kamer ''het gevoel heeft'' dat het aan die tekening ligt.
Maar dan weet je wel dat t aan de tekening ligt.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:48 schreef tennisracket het volgende:
Mja dat kan natuurlijk ook.
Maar dan acht ik de kans klein dat er ''iets'' gebeurd als het echt was
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:49 schreef Plums het volgende:
[..]
Maar dan weet je wel dat t aan de tekening ligt.En kan je de tekening zuiveren ofzo.
Ga nou maar die zolder op, voor t kinderlijkje.
Graag gedaanquote:Op woensdag 11 november 2009 18:51 schreef tennisracket het volgende:
[..]
![]()
Mja ik wil eerst kijken of er nog iets gebeurd terwijl die tekening er hangt.
De zolder komt ookAls daar echt een kinderlijk ligt trip ik hem helemaal
Bedankt fok!
Het knijpt niet. Ik had enig problemen met ademhalen.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Graag gedaan......En als het geen kwaadaardig spookje is waarom knijpt dit spookje dan je strot dicht?
Dan wacht je tot er iets gebeurt, en dan word je midden in de nacht weer wakker, en dan pas hang je de tekening ergens anders. Ofzo?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:51 schreef tennisracket het volgende:
[..]
![]()
Mja ik wil eerst kijken of er nog iets gebeurd terwijl die tekening er hangt.
De zolder komt ookAls daar echt een kinderlijk ligt trip ik hem helemaal
Bedankt fok!
Mocht je daar zelf niet meer toe in staat zijn, laat dan ff een briefje achter dat je huisgenoot ons op Fok op de hoogte brengtquote:Op woensdag 11 november 2009 18:53 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Het knijpt niet. Ik had enig problemen met ademhalen.
Maar zoals ik al zei, kan ook tussen mijn oren zittenKom ik van 't weekend wel achter.
quote:
Zeker weten?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:20 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Succes overigens TS, op de vliering. (zo heet zo'n 'zolder' als in deze voor zover ik weet.)
Gezien de beschrijving van de "toegang" kon dat ook haast niet missenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:26 schreef tennisracket het volgende:
hmm, als ik onze ''zolder'' aan de hand van dat plaatje moet defineren. Is het meer een vliering.
Mac verbrandenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:36 schreef tennisracket het volgende:
Ik slaap er morgen weer in mijn ééntje.
Wat zal ik doen.
Tekening verplaatsen
Tekening verbranden
Tekening laten hangen
En jullie mogen dan ook nog toevoegen, of ik de zolder op moet of niet.
En beslis niet, naar leed vermaak, maar naar wat je het meest verstandig lijkt
Tevens ben ik bereid mijn Mac neer te zetten om te filmenWho knows.
Veel oude zolders hadden geen toegang, die werd dan verschaft door een vlizotrap. Overigens is een vliering een deel van een zolder, vandaar mijn post.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Gezien de beschrijving van de "toegang" kon dat ook haast niet missen
Jaquote:Op woensdag 11 november 2009 18:41 schreef Plums het volgende:
[..]
Omg.túúrlijk moet je die zolder op en t filmen. En film t 's nachts ook ofzo, als je slaapt (de slaapkamer dus). Misschien dat je zelfs spoken op film krijgt.
![]()
En die tekening, ik zou em verplaatsen naar een andere kamer. Kijken of die tekening opeens weer op die spookkamer terugkomt door t eventuele spookje, of dat t eventuele spookje zich verplaatst naar de andere kamer en met dingen gaat smijten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |