quote:Op maandag 9 november 2009 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Yeah, laten we kamperen bij tennisracket op zolder.
In Deventer.quote:Op maandag 9 november 2009 10:13 schreef NikkelCobalt het volgende:
Volgens mij nemen z'n vrienden hem in het ootje. 's Nachts aan z'n hoofd trekken, keel dichtknijpen.
Maar die zolder wil ik wel zienWaar staat dit spookhuis?
Geloof je het zelf? Niet naar je eigen zolder gaan, al die tijd dat je er woont?quote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
18, 23 ,en 22
En echt, we durven niet de trap op omdat we bang zijn voor spoken. We durven niet de trap op omdat we niet weten wat we daar aantreffen.
De vorige bewoners zijn ook nog nooit naar de zolder geweest. Wie weet wat daar ligt!
Ok hierom moest ik echt lachenquote:Op maandag 9 november 2009 10:14 schreef HunterSThompson het volgende:
Hoax!! Aan de tekening te zien heeft TS die zelf gemaakt.
Tennisrackets witch projectquote:Op maandag 9 november 2009 10:13 schreef Twizu het volgende:
Ga erheen en film het en zet het op youtube voor ons!![]()
Ja, echt hèquote:Op maandag 9 november 2009 10:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Niet naar je eigen zolder gaan, al die tijd dat je er woont?
Nee, wij komen met zijn allen naar jouw zolder. Het alleen moeten zijn gold alleen voor de tekeningkamer.quote:Op maandag 9 november 2009 10:15 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Ok hierom moest ik echt lachen
Maar als er vrijwilligers zijn om hier een weekendje in zijn ééntje te bivakkeren, mag dat natuurlijk!
anders gaan we het filmen
Kijk, als je er steeds later dingen bij gaat verzinnen word je gewoon steeds ongeloofwaardiger.quote:Op maandag 9 november 2009 10:15 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Maar als er vrijwilligers zijn om hier een weekendje in zijn ééntje te bivakkeren, mag dat natuurlijk!
anders doen we het zelf en gaan we het filmen.
De rede dat we niet naar de zolder gaan, is dat het een trap is IN een kast, er schijnen nogal wat spullen in te staan. (gehoord van de vorige bewoner).
En er is ook gewoon geen behoefte aan.
doe het dan op vrijdagquote:Op maandag 9 november 2009 10:15 schreef tennisracket het volgende:
[..]
anders doen we het zelf en gaan we het filmen.
De rede dat we niet naar de zolder gaan, is dat het een trap is IN een kast, er schijnen nogal wat spullen in te staan. (gehoord van de vorige bewoner).
Dan kijk je toch gewoon in de kast? En waarom heeft niemand de behoefte om daar te kijken? Zou ik juist als eerste doen als ik over geheime onontdekte ruimtes hoorquote:Op maandag 9 november 2009 10:15 schreef tennisracket het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 november 2009 10:19 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Dan kijk je toch gewoon in de kast? En waarom heeft niemand de behoefte om daar te kijken? Zou ik juist als eerste doen als ik over geheime onontdekte ruimtes hoor![]()
En daarom ga je niet naar de zolder?quote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef tennisracket het volgende:
[..]
18, 23 ,en 22
En echt, we durven niet de trap op omdat we bang zijn voor spoken. We durven niet de trap op omdat we niet weten wat we daar aantreffen.
De vorige bewoners zijn ook nog nooit naar de zolder geweest. Wie weet wat daar ligt!
Hmm dat is hier niet ver vandaan.... Maar je gaat deze week nog naar die zolder heb ik begrepen?quote:
Daglicht? Dan moet waarschijnlijk eerst het dak eraf?quote:
Hoe kun je er een impressie van krijgen wanneer je geen steek ziet?quote:Op maandag 9 november 2009 10:30 schreef tennisracket het volgende:
Hier komt geen geluid van de zolder.
Het is ook meer in gat in het plafond waar je doorheen moet klimmen om er te komen.
uploaden is 15%, je ziet geen steek maar het geeft een impressie van hoe het eruit ziet.
En die kast dan?quote:Op maandag 9 november 2009 10:31 schreef tennisracket het volgende:
Het is een gat in het plafond, met wat planken waar je op kunt klimmen.
het is een kast in de muur.quote:
Eigenlijk wel ja, maar dat is nu te laat. Het topic staat al tussen mijn actieve topics.quote:Op maandag 9 november 2009 10:34 schreef tennisracket het volgende:
Bij wijze van spreken.
Zeg, moet jij niet even terug naar klaagbaak of onz of zo?
quote:Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef tennisracket het volgende:
mja je ziet nu dus niks in die kast
Er komt nog wel een betere versie.
Met het gaat nu niet om die zolder/kast combinatie, maar om die kamer
quote:
inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef jslavenburg het volgende:
Ok dus je kan omhoog, maar er zit geen ladder?
laat die kamer dan goed en helemaal zien!quote:Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef tennisracket het volgende:
mja je ziet nu dus niks in die kast
Er komt nog wel een betere versie.
Met het gaat nu niet om die zolder/kast combinatie, maar om die kamer
Net zat er nog wel een ladder.quote:Op maandag 9 november 2009 10:42 schreef tennisracket het volgende:
[..]
inderdaad.
Er zit een gat in het plafond van die kast..
vind je het gek dat we er nooit heen gaan
Hmm, ga het even navragen.quote:Op maandag 9 november 2009 10:44 schreef jslavenburg het volgende:
Ok knul, om je verhaal compleet te maken mist er iets. Je hebt niet verteld of je vorige buren last van spoken of wat dan ook hebben gehad.
Eey, spoker gaan door muren he?quote:Op maandag 9 november 2009 10:45 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen weet toch dat spoken niet via de trap maar via een paar planken gaan. Ik geloof dit verhaal wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 november 2009 10:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Eey, spoker gaan door muren he?
Ja, maar niet door het plafond,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |